پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

ميخوام ني ني بيارم

1390/11/25 19:19
نویسنده : مامان مائده
3,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من قصد دارم ماه ديگه باردار بشم! دارم براي اينكار برنامه ريزي ميكنم.كتابniniweblog.comمطالعه ميكنم.سايت هاي بارداري ميبينم و خلاصه سيسمونيniniweblog.comنوزاد و ... يه خرده هم نگران باردار شدن و بچهniniweblog.comآوردن و اينا هستم. ما نزديك ٥ ساله ازدواجniniweblog.comكرديم و منم تازه درسم تموم شده و آماده آماده ايم....كوچولو بيا.بووووووووسniniweblog.com

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آترا جون
12 بهمن 90 17:54
سلام دوست عزیز انشالله به سلامتی و به زودی شما هم مامان میشید..عزیزم اصلا نگران بارداری و بچه اوردن نباش وقتی که شما باردار شدی و بفهمی که یک موجودکوچک درون شما رشد میکند یک حس قشنگ و زیبایی درون شما پرورش مییابد که شما بی صبرانه منتظر نی نی هستید که هرچه زودتر نی نی رو در آغوش بگیری...بوس به ما هم سر بزنید
حسنا سادات
12 بهمن 90 20:46
ایشالا که زود زود نی نی بیاد
بارداریم هیچ ترسی نداری خیلی دوران خوبیه
ایشالا که زودی تجربه کنی





ممنونم دوست خوبم
مامان آینده
15 بهمن 90 1:37
سلام عزیزم ... امشب اومدم و وبلاگت رو دیدم ... ایشاا... زود میاد .. منم خیلی دوست دارم مامان بشم و دارم و اطلاعات کسب میکنم ... یه کتابی هم هست به نام ریحانه بهشتی خیلی کتابه خوبیه .. از قبل از بارداری تا حاملگی و بعد از زایمان ... گفتم معرفی کنم .. دوست داشتی به منم یه سر بزن راستی نظر یادت نره هاااااا ؟ بای





خيلي ممنون از راهنماييت حتما اين كتاب رو نكاه ميكنم مرسي.اميدوارم تو هم بزودي زود مامان بشي


نایسل
20 بهمن 90 18:39
چقدر خوبه که با برنامه ریزی حامله میشی
مثه من اینقدر استرس نداریی
بوسسسسسسسسسسسس
مراقب خودت باش به امید خبرای خوب


ممنون از لطفت
مهسا مامان مرسانا
25 بهمن 90 0:06
ممنونم که پیش ما اومدی مائده جون........ان شاالله به زودی زود آقا لک لکه نی نی رو برات هدیه بیاره




مرسي عزيزم؛)
زیبا
2 اسفند 90 23:12
سلام عزیزم انشالله به سلامتی و به زودی


خيلي ممنونم؛)
مامان ساینا
28 فروردین 91 22:00
سلام مائده جون چه خوبه که قبل از بارداری مشاوره رفتی


مرسي.آره ديگه آدم خيالش تا حدودي راحته؛)
مامان روشا
31 فروردین 91 0:10
سلام مائده جون .مرسی که به من و روشا جونم سر زدی.بازم از این کارا کن.خوشحال میشیم.امیدوارم به زودی صاحب یه نی نی سالم و صالح و خوشمل بشیییییییییی.
مامان نفس طلایی
21 بهمن 92 16:40
سلام اکثر مطالب وبتون و خوندم ... ماشالله به دخمل نازتون ... منم الان شرایط پست اول شما رو دارم با این وجود که پایان نامه ام مونده ...
مامانی
15 خرداد 93 20:40
اگه ممکنه به منم رمز بدین ... دخترماهتونو ببوسین.....
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 12:38
چه کتابایی میخوندی؟ بازم نی نی میاری؟ به چه فاصله ای؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد