پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 27 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

پرنسس زيباي من

1391/5/23 19:30
نویسنده : مامان مائده
4,033 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااي خداي من! دارم از خوشحالي بال در میارمniniweblog.com. آخه بالاخره رفتم سونوگرافيييييييييي.(البته يه سونو كه دكتر خودم معرفي كرده بود و از يه ماه پيش وقت گرفته بودم و يه ماه ديگه نوبتم ميشد و منم كه كم طاقت!!) بنابرين رفتم اون يكي سونو كه البته اونم دكترم معرفي كرده بود و وقت هم راحت ميداد و مثل اون يكي سونو ها گفت كوچولوت دختتتتتتتتتتتتتترهniniweblog.com(تا سه نشه بازي نشه!)

 نفس منه،عشق منه،همه كس منه.... هنوز نيومده عاشقشم.چقدر خوشحالم منم يه مونسniniweblog.comپيدا ميكنم هم جنس خودم.ازونجايي هم كه خواهر ندارم فكر ميكنم دخملم جاي خواهرم رو هم ميگيره.

مامانم،بابام،مادرشوهرم اونا انقدر خوشحال شدند كه نگوووووووو.مامان و بابام كه ميگن خيلي خوشحاليم كه تو دوتاniniweblog.comميشي و يكي مثل خودت به دنيا مياد،مادر شوهرمم كه چون خودش دختر نداره عاشق دختره و ميگه جمعيت ما خانما بايد بيشتر بشه.همسري هم كه ميميرهniniweblog.comبراي دخترا و خودمم كهniniweblog.com...

 راستش وقتي آزمايش خون دادم و گفت پسره با خودم گفتم من بايد از هرچي خدا ميده راضي باشم و به خاطر همين هي تلقين كردم كه پسر بيشتر دوست دارم و ازين چيزا،ولي واقعا از ته ته قلبم خيييييييلي خوشحالم دخمليه.niniweblog.com

خداي مهربوووووووون ممنووووووووون.

پرنسس زيبا و كوچولوي من بووووووووووووووووووووووس.دوسسسسسسسست دارم 

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

روزهای شیرین
27 مرداد 91 11:00
سلااااام مامان نینی. تبریک میگم منم نی نیم دختره میفهمم چه حس قشنگی داری روزی صدبار خداروشکر میکنم نی نی دختره!!! باز تبریک میگم .انشا... به سلامتی فارغ شی بیایم ببینیم چه شکلیه این دخمله!


خيلي ممنونم مامان دختري مثل خودم.بوس بوس بوس هم به خودت هم به دخترت
مامان ساینا
27 مرداد 91 11:50
آخ جون. دخملی. منم خیلی دختر دوست داشتم. همه می گفتن پسره. تا وقتی سونو کردیم و دیدیم دختره. خیلی خوبه. مبارک باشه. کمتر از سه ماه دیگه می بینیش. یه عالمه


ممنون عزيزم. به منم همه ميگفتن پسره با ويار ترشي و ازين چيزا ولي خداروشكر كه دخملي شد.بووووووس
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 12:18
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون چه خوشگله.بووووووس
مریم (مامان آرینا)
27 مرداد 91 12:55
سلام خانمی مبارکتون باشه
به ما هم سر بزنید با اجازه لینکتون کردم
حالا لباس آبیهارو چی کار میکنید
امیدوارم نی نی تون سالم سالم بیاد در آغوشتون،قدمش هم براتون خوب باشه


مرسي عزيزم خيلي ممنون.لباس پسرونه زياد نگرفته بودم بيشتر لباساي مشترك گرفته بودم؛)قرررربونت برم
ناهید
27 مرداد 91 13:23
سلام خدا را شکر که نی نی سالمه دختر واقعا مونس آدم میشه.تبریک میگم.من که از الان دلم میخواد بدونم نی نی چیه....ایشالا به سلامتی به دنیا میاریش



ممنون از لطفت.تو هم مثل من عجله نكن ديدي كه الان نزديك ٧ ماهمه تازه فهميدم جنسش چيه!!!!
عمه جونی
27 مرداد 91 19:33
خداروشکر که همه از جنسیت دخملی راضی و خوشحالن
امیدوارم سلامت باشین و شاد
مراقب خودت و بار شیشه ات باش مائده جونم


ممنونم عمه جوني مهربون،تو هم مواظب خودت و كيان جون باش.بووووس
مامان کیان کوچولو
28 مرداد 91 11:20
مبارکه عزیزم... ایشالله که سلامت باشه...
از من میشنوی از روز های بارداریت نهایت استفاده رو بکن چون بعدش که نی نی بیاد دیگه وقتی برات نمیمونه....
کلا دختر به مامانای جوون بیشتر میاد.... مبارکه گلم ..


مرسي گلم .آره واقعا ميدونم .ممنون.
نینی جون
28 مرداد 91 14:41
سلام
نمیدونم چرا میام وب دیگرونو میخوام چون خاطرات شیرنین
من مامان نشدم ولی با خوندن احساساتتون دلم میگیره
دلم میخواد صد بمیرم چون حسودیم میشه تو دلتون نینی دارین.منم دلم نی نی میخواد.بخدا حسود نیستم ولی دلم ترکید.


خدايا به اين دوست مهربونمم هر چي زودتر يه ني ني خوشگل بده.هيچ وقت نااميد نباش.ايشالا كادوي عيد فطرتو از خدا هر چي زودتر بگيري.بووووووووس
نایسل جون
28 مرداد 91 20:12
سلام فدات شم خوبی؟؟؟؟؟؟؟
مبارک باشه تبریک میگمممم دختر دار شدی
میگن خدابه هرکسی دختر نمیده خیلی لیاقت داری بچه اولت دختره عزیز دلممم
فدات شم عشقمم


من فداي چشات ممنون؛)
نایسل جون
28 مرداد 91 20:12
تنش سالم باشه الهی
به خوبی خوشی دنیا بیاد


ممنون عزيزم.بووووس.ايشالا هر چي زودتر براي تو
نی نی جون
29 مرداد 91 11:01
سلام
نتونستی بفهمی
بابا داری؟
مامان داری؟
خواهر برادر داری؟
ولی من یه مامان 54 ساله دارم که همش میخواد نوشو ببینه میتونی بفهمی وقتی مادرم 2 ماهه حامله بود بابام تصادف کرد میتونی بفهمی من تنها یادگار سید یوسف اونم
میتونی بفهمی تو نمازش نوشو میخواد تو هر مجلسی برام نینی میخواد همه چی به خوش گذارانی نیست
همیشه دوربرت شلوغ بود ولی تو تنهائیام مردم


ايشالا كه خدا هر چي زودتر يه ني ني خوشدل بذاره توي دلت و هميشه كنارت و مونست باشه.خدا پدرتم رحمت كنه.عمر دست خداست اوني كه ميده يه روزيم ميگيره اين سرنوشت همه ما آدماست.قدر مادر مهربونتم بدون.مواظب خودت باش.بوووووس
مامان ترانه
30 مرداد 91 15:34
عزیز دلم مبارکه دختر یعنی شور و شادی بالاخره دخمل دار شدی چه خوب
مممممممممممبببببببببباااااااررررررررررررررررکککککککککهههههههههههههههههههه


ممنونم عزيزم خييييييلي خوشحالم؛)بوووووووس
مامانی
1 شهریور 91 17:46
دختر پسر فرق نداره ناشکری نکن خدا به مصلحت خودش داده


ناشکری کدومه من عاااااشق دخترم!
فرشته ام "امیرحسین"
1 شهریور 91 21:50
مباررررررررررررررررک باشه مائده جون انشاله به سلامتی بیاد تو بغلت.دخملی رو از طرف من از راه دور ببوس مواظب خودتون باشید


مرررررررررررسي عزيزم.ممنون

الهه
6 شهریور 91 19:25
من هم دختر خیلی دوست دارم ولی خیلی خیلی خوشحالم که خدا یه بچه سالم بهم داده
بسلامتی بیاد تو اغوشت


آره به نظرم دختر خيييييلي خوبه.ممنونم عزيزم
ناهيدمامان فاطمه گلي
11 مهر 91 15:55
خدابرات نگهش داره به سلامتي دنيابياد دخترمونس مامانشه فاطمه من بااين سن كمش هوامو خيلي داره وقتي باباش نيست دلتنگ ميشم اشك مي ريزم فاطمه منو توبغل ميگيره اروم اروم همراه بامن اشك ميريزه اونوقته كه احساس تنهايي رو ازسرم بيرون مي برم


واااااي جونم))))))
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد