پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 26 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

انتخاب اسم

1391/6/1 19:27
نویسنده : مامان مائده
5,934 بازدید
اشتراک گذاری

من معتقد بودم بايد قبل از اينكه حامله بشم اسم ني نيم رو با همسري تفاهم كنم،براي همين خودم نشستمniniweblog.comوكلي اسم پيدا كردم(البته دختر) و وقتي جواب آزمايش گفت پسره دوباره يه ليست بلند بالا نوشتم و بعد كه رفتم سونو و گفت دختره دوباره گشتم و گشتم تا اينكه بالاخره به يه اسمي كه به فاميلي شوهرم هم ميومد(سامت) رسييييييييييييدمniniweblog.com:

سارينابه معني پاك و خالص و نابniniweblog.com(هر چند که اول میخواستم بذارم ساینا)

البته همسري هنوز موافقت نكرده ولي مطمئنم خوشش ميادniniweblog.com(مجبوره که خوشش بیادخنده)

خداروشکر که پدر شوهرمniniweblog.comهم گفته ٩٠% انتخاب اسم بچه به عهده مادرهniniweblog.com(!)

دیشب هم تولدمniniweblog.comبود و این انتخاب اسم رو به فال نیکniniweblog.comمیگیرم

دوست دارم نظرتون رو بدونم دوستان.بوووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامانی
1 شهریور 91 17:44
الهی اسمش قشنگه عزیزم

ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد چند هفتته؟

من ماه ششم هستم


مرسی عزیزم.نزدیک 7 ماهم
روزهای شیرین
1 شهریور 91 18:35
به سلامتی عزیزم.مبارکه. اسمش به فامیلیش میخوره اما تجربه کرده تا 9 ماهگی هی اسم عوض میکنن مامان باباها! اسم سارا هم به فمیلی تون میخوره من خودم عاشق اسم سارا هستم اما مامانم دوست نداشت


مرسي ممنون.سارا اسم دختر داييمه.ساره هم اسم برادرزاده ام.؛))))
سام ومامان کیوانه
1 شهریور 91 19:42
سلام به پرنسس کوچولو ومامان وبابای مهربونش . عزیزم مبارکه .انشاالله نامی ونامدار زیر سایتون بزرگ بشه . خوشحال می شیم پیش ما هم بیاید .اگه تمایل به تبادل لینک دارید زود زود خبرمون کنید


ممنونم عزيزم.لطف داري.حتما.بوس بوس بوس
فرشته ام "امیرحسین"
1 شهریور 91 21:54
هر دو اسمی که گفتی قشنگ هستن .اگه اسم به فامیل بیاد که خیلی عالی تر میشه. مبارکش باشه . ما منتظر دیدن روی ماه سارینا گلی هستیم


هه هه هه)) حالا اين فقط نظر منه هنوز معلوم نيست
ناهید
1 شهریور 91 22:28
سلام عزیزم سارینا اسم قشنگیه....
ایشالا به سلامتی به دنیا میاد و خودشم اسمشو دوست د اره


ممنون از لطفت عزيزم.اميييييييدوارم .بوس
مامان ساینا
2 شهریور 91 10:30
وای خیلی قشنگه مبارک باشه به سلامتی.
منم با پدر همسری موافقم. اسم فامیل نی نی مال باباشه اسمشو باید مامانش انتخاب کنه.


خب خداروشكر ممنون
مامان ساینا
2 شهریور 91 10:31
تولدت مبارک عزیزم


ممنونم عزيييييزم.خيلي بوس
عمه جونی
2 شهریور 91 16:20
عجله دارم
اومدم بگم حتما بهمون سر بزنید


چشممممم
مامان علی
2 شهریور 91 20:09
مبارکه عزیزم هم تولدت هم اسم قشنگی که واسه نازگلت انتخاب کردی


ممنوووووووووووووووونم
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 11:53
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید
شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه
حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید
خوشحال میشیم



چشششششم
عمه جونی
3 شهریور 91 14:13
اسم خیلی زیبایی مخصوصا معنیش
امیدوارم سلامت باشین
ممنونم بابت تبریکتون


ممنونم عزيزم.بووووووس
سارا
4 شهریور 91 19:10
قشنگه ان شالله نی نی ت سالم و صالح و زیبا بدنیا بیاد.
راستی من همون سارای نی نی سایتم (بحث سر فساد دربار بود)



قربونت برم عزيزم آره از قلب مهربون و ذهن پويات فهميدم.بوووووووس
الهه
6 شهریور 91 19:23
تولدت مبارک عزیزم
افرین به پدر شوهر فهمیدت
سارینا خیلی قشنگه مبارکش باشه


مررررسي گلم
مامان ترانه
6 شهریور 91 19:31
سلام من خودم اسم مرسده رو خیلی دوست دارم اما وقتب شوشو گفت ترانه حرفی نزدم چون به قدری هیجان داشت که من سکوت کردم به نظرم هر نی نی اسمشو با خودش میاره
فراوانی اسم سارینا زیاده اونم به خاطر زیبائیشه ادم به یاده سارینا فرهادی دختر اصغر فرهادی میوفه اگه دوست داری اسم دخملت تک باشه سارینا نزار بگرد اسمی پیدا کن که فراوانیش کم باشه
البته درک میکنم کار ساده ای نیست من سوین و سودا رو پیشنهاد میدم بوس

ممنون از پيشنهاد و راهنماييت عزيزم.من اسم سارينا رو خيلي دوست دارم.ميدونم خيلي زياد شده ولي خيلي از اسما هم خيلي زياد شده و به نظر من اسم بايد هم معني خوب بده هم به تيپ آدم بياد كه فكر كنم سارينا بهترين گزينه است ولي از پيشناهادادت بسيار ممنونم.بوووووووووووووووس
مامان آویسا
7 شهریور 91 10:56
سلام مبارک باشه عزیزم به نظر من اسم سلیقه ای هست من از ساینا بیشتر خوشم اومد ولی در نهایت این شما هستید که انتخاب میکنید .مرسی که به من سر زدی بازم پیشمون بیا خوشحالمون میکنی گلم


ممنونم از نظرت.بوس بوس
مامان آویسا
7 شهریور 91 10:57
راستی نظرت درباره تبادل لینک چیه اگه موافقی خبرم کن


خوشحال ميشم

مامان ترانه
7 شهریور 91 13:41
انشالله که سلامت و نامدار باشه


ممنونم عزيزم؛)
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 13:28
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


ممنون از لطفت عزيزم.چشم حتما.مطمئنم امير علي حتما برنده ميشه؛)
مونس
10 شهریور 91 2:30
عزیزم به سلامتی !!! منم به شک انداختی که واقعا پسر دارم یا دخترباید برم سونووواز خوندن مطالبت واقعا لذت بردم خیلی قشنگ بوووود


.هه هه مهم نيست چيچيه عزيزم بيييييخيال.ممممرسي


عمه جونی
11 شهریور 91 12:44
مائده جون برامون بگو چه خبر از نی نی؟
خودت خوبی؟
نی نی خوبه؟



ممنون عزيزم.خيييلي شيطون بلاست.يه لحظه اين بچه آروم نميشينه سر جاش
تو چطوري؟كيان جون ما خوبه؟
nicel
15 شهریور 91 15:43
حتما عزیزم من نیشابورمممم اگه مهددد زدمممم واسه معلمم شنا از خدامه توروبیارممم

راستیییی عشقمممم من اسمم ساینا رو خیلی دوست دارم خیلی
با ستیا
خاص ترن
چه پدر شوهر عاقلی


مررررررسي عزيزم.من تهرانم.ممنونم از نظرررررت.
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 10:48
انشالله نی نی سالم باشه
انتخاب اسم هم درست میشه

تولدتون مبارک باشه


ممنون از لطفتون؛)
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 10:48
سلام
تو مسابقه "نی نی های با حجاب" شرکت کردیم.
زینب زهرا خوشحال میشن اگه بهشون رای بدید.

زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php

در قسمت نظرات بنویسید عکس شماره 7



چشم.حتما
مامان زهره
19 شهریور 91 11:38
سلام
محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين.
اين هم نشاني:
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php


چشم حتما
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 23:12
سلام عزیزم خوبی ..؟
به سلامتی قشنگه واقعا ً من که خوشم میاد... با کلاسه .. به مبارکی .. تولد خودتم مبارک ... به مت هم سر بزن دوستم


ممنونم عزييييييزم.حتما
بابای دوقلوها
22 شهریور 91 10:57
سلام
بلاخره اسم نی نی رو انتخاب کردید؟؟؟


اگه گزينه مناسبتري پيدا نشه احتمالا همينو ميذاريم ؛)

ستاره آسمونی
11 مهر 91 14:57
مائده جون
خیلی اسم قشنگیه "سارینا" جز اسمهای مورد علاقه من!



ممنونم.جدي؟خيلي خوشحالم كه اينطوري.بوووووس
زک
16 آبان 91 7:05
سلام
الان که اومدم سرکار دیدم لینک دادی سریع باز کردم
به این پستت که رسیدم دیگه اشک تو چشام جمع شد.
خیلی خوشحالم
ایشا الله همیشه سالم باشه و بهش افتخار کنید.
اسمش هم خیلی قشنگه.


خيلي ممنون زك جان.لطف داري
مامان ميسا
28 اردیبهشت 92 13:03
چه جالب مائده جان ،منم از اول دوست داشتم اسم بچه م شبيه فاميل شوهرم باشه يا حداقل با يه حرف شروع بشه....خيلي گشتم تا اسم بنيتا رو پيداكردم كه هم خيلي تكراري نباشه هم قشنگ باشه..... حالا شده بنيتا بيات .... نظرم اينه موندگار ميشه و تو ذهن ميمونه.... واسه شما هم سارينا كه الان انتخاب كردي خيلي قشنگه


چه قشنگه اسمش كه به فاميليشم مياد.بله درسته.ممنونم عزيزم
مریم
30 اردیبهشت 92 7:17
زیباست


خيلي ممنون خانمي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد