پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

روزت مبارک

1391/6/28 19:27
نویسنده : مامان مائده
3,500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من.

دیروز بالاخره بعد از یه ماه انتظار دوباره روی ماهتniniweblog.comرو دیدم.دلم برات یه ذررررره شده بود.ماشالا توی این یه ماه چقدر بزرگ شدی.دکتری گفت الان که هفته ٣٢ هست وزنت ٢ کیلو شده و کاملا همه چیز نرماله.قربون اون قلبniniweblog.comکوچولوتم برم که انقدر تند تند میزنه.دیروز برای اولین بار من و بابایی تونستیم صورت ماهت رو واضحniniweblog.comببینیم.از توی دل مامانی که خیلی خوشگل به نظر میومدی.

میدونم کم کم جات داره تنگ میشهniniweblog.comولی طاقت بیار و تا آخرین لحظه سعی کن از زندگیت توی اون دنیا لذت ببری که معلوم نیست توی این دنیا عاقبتمون چی میشه(احتمال حمله آمریکا و وضعیت اقتصادی و دلار و دولت و ...).بیییییییییی خیال

سارینای ناناز من ,بالاخره بابایی هم با اسمت به شرطی که گزینه بهتری پیدا نکنه,موافقت کردniniweblog.com

دوسش دارم منniniweblog.com

راستی نفس من, میدونی امروز چه روزیه؟ امروز روز دختره.البته نیاز نیست برات جشن بگیرم چون الان توی دل من برای خودت پارتی گرفتی با این تکوناتniniweblog.com!

این وبلاگم هدیه منه به تو تا وقتی بزگ شدی بدونی که چقدر دوستت داریم.به بابایی هم زنگ زدم و گفتم کادوniniweblog.comواسه سارینای من یادت نره ها.

اتاقتم کم کم داره آماده میشه وقتی کامل کامل تموم شد عکساشو میذارم.بوووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ساینا
28 شهریور 91 22:33
روزت مبارک سارینا کوچولو.


ممنونم عزيزم روز ساينا جونم مبارك،بوووووس
شیدا مامان پانی
31 شهریور 91 22:44
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم
http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir


چشششششششم عزييزم
فرشته ام "امیرحسین"
1 مهر 91 18:50
سلام به سلامتی داری ماههای آخر رو میگذرونی دخمل ناز ما چطوره؟تپل مپل شده؟ خوش به حالش که از الان برای روز دختر کادو میگیره انشاله صحیح و سالم دنیا بیاد و روی ماهش رو ببینیممواظب خودتونم باشید


ممنونم عزيزم.اون شكمو حالش خوبه خوبه ايشالا.تو هم مواظب خودت و امير حسين جون باش بووووس
مامان ترانه
1 مهر 91 20:52
ای جونم ....
عزیزم واسه وزن گیری یادت نره روزی یه بستنی بخور


راستش ميگن بستني مواد نگه دارنده داره و ازين چيزا ولي خداروشكر وزن ني نيم خوبه
نسترن(مامان نیروانا)
3 مهر 91 22:59
سلام عزیزم....ممنونم گلم بابت محبتت...امیدوارم کوچولوی خوشگلت به سلامتی به دنیا بیاد و همراه با خودش شادی و خوشی رو بیاره...خانومی کارهای تم پری دریایی رو خودم انچام دادم و از جایی تهیه نکردم...البته یکی از دوستان گلم کارهای طراحی با فتو شاپشو برام انجام داد و تزئیناتشو خودم کردم...بووووووووووووس


ممنون از راهنماييت
نسترن(مامان نیروانا)
5 مهر 91 0:23
سلام عزیزم...تا حالا دو بار براتون پیغام دادم...نمیدونم چرا نیومده...خانومی من تزئینات تم پری دریایی خودم انچام دادم و کارهای فتو شاپشو یکی از دوستان گلم انجام داد...هیچ چیزشو از بیرون تهیه نکردم...غیر از لوازم اولیه برای تزئینات...انشاا...قدم این عروسک براتون مبارک باشه گلم


آفرين چقدر با سليقه ممنونم كه راهنماييم كردي
مامان کیان کوچولو
8 مهر 91 23:35
عزیزم روز همه دختر کوچولو ها مبارک باشه .... جونم سارینا


قرررررربونت برم من
ستاره آسمونی
11 مهر 91 14:59
عزیــــزم
همیشه شاد و خندون باشی با اون دختر شیطون و بازیگوشت


مرررررررررسي عزيزم
ناهيدمامان فاطمه گلي
11 مهر 91 15:43
سلام مباركه اين ساريناي نازمون روزهاي آخرشوتو دل ماماني به سرميبره بي صبرانه منتظرورودت در دنياي زمينيها هستيم ميدونم كه مامان خانمي هم مثل من خيلي خسته شده اميدوارم بااومدنت همه اين خستگيها ازتنش بيرون بره
ني ني ماهم ٣٨روزديگه متولد ميشه ميبوسمت


ايشالا كه تو هم به سلامتي فارغ بشي عزيزم.بوووووس


مامان ترانه
20 مهر 91 15:59
سلام دوستم دیگه چیزی نمونده تا در آغوش گرفتن سارینا جونی
راستی شما ساکن کدوم شهرید ؟


آره دارم لحظه شماري ميكنم براي اومدنش تهرانم
فرشته ام "امیرحسین"
25 مهر 91 14:39
سلام مائده جون خوبی سارینا گلی خوبه؟ کم پیدایی تا دخمل نازت نیومده و سرت شلوغ نشده بیا و براش بنویس. مواظب خودتون باشیدراستی تاریخ زایمانت کیه؟


مرسی عزیزم.راستش سرم خیلی شلوغه.دارم جشن سیسمونی میدم.دکتر هم گفته تا 10 آبان سارینا جونم میاد پیشم.ممنون از لطفت شما هم مواظب خودتون باشید
فرشته ام "امیرحسین"
29 مهر 91 20:26
مگه نی نی به سلامتی به دنیا اومده؟ آخه روز شمار بالای صفحه 1 روز رو نشون میده


بلللللللللله)))
ناهید
30 مهر 91 18:00
سلام عزیزم مبارک باشه ایشالا قدمش پر برکت باشه عزیزم.از طرف من گلت رو ببوس


ممنونم عزيزم
مامان ساینا
1 آبان 91 13:15
مائده جون سارینا به دنیا اومده؟ اومدم سر بزنم دیدم 4 روزه شده. مبارکککککککککککک باشه قدمهاش. می بوسمتون. زود بیا و خبر بده.


آره عزيزم مرسي وقت كنم حتما ميام؛)
فرشته ام "امیرحسین"
2 آبان 91 19:34
هوررررررررررررررا مبارررررررررک باشه مامانی زود بیا عکسای دخمل نازمون رو بذار


ممنونم عزيزم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد