پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

فكر ميكنم باردارم!

1390/12/14 19:19
نویسنده : مامان مائده
2,853 بازدید
اشتراک گذاری

واي الان يه هفته هست هي ميرم بيبي چك از داروخانه ميگيرم.امروزم طبق معمول يكي گرفتم و.... جواب مثبت بود.niniweblog.comباورم نميشه خيييييييلي خوشحالم.البته ميدونم به اين بيبي چك ها زياد نميشه اطمينان كردniniweblog.com براي همين فردا ميخوام برم آزمايشگاهniniweblog.com

هنوزم به كسي حتي شوهرمniniweblog.comهم نگفتم!!حتما باورش نميشه. خودمم باورم نميشه!!

فقط ازينكه هيكلم بهم بريزه ميترسمniniweblog.comولي خب اونم با ورزش درست ميشه.

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ستاره آسمونی
14 اسفند 90 16:02
مبارکه مبارکه
اصلا نگران اندامت نباش من از 58 کیلو گرم رسیدم به 84 و الان بعد از 5 ماه 62 کیلو هستم. هنوزم دارم لاغرتر میشم!!! سلامتی نی نی از همه چیز مهم تره


مرسي عزيزم . خوشبحالت آفرين. اميدوارم منم اراده تورو داشته باشم.آره حق با توهه سلامتي ني ني از همه مهمتره؛)
مامان آینده ( آرزو)
14 اسفند 90 16:19
سلام عزیزم بهت تبریک میگم تو اون لحظه واسه همه دعا کن که یه نی نی سالم خدا بهشون بده ...


ممنونم از لطفت باورم نمیشه خیلی خوشحالم
نایسل
14 اسفند 90 16:37
مبارککک باشه عزیززززممممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی قررررررررررربونت برم
مامان دخملی
14 اسفند 90 17:00
سلام عزیزم
مبارکه به سلامتی



خیلی ممنونم هنوز باورم نمیشه
مامان الی
15 اسفند 90 9:38
عزیزمممممممممممممم
مبارکت باشه
ایشا.. نی نی سالم و خوکشل بیاد بغلت
بوسسسسسسسسسسسس
هیکلم درست میشه با ورزش آفریننننننننننن
تو هم مواظب نی نی گولو باش



ممنونم عزيزم.ميترسم.برام دعا كن
مامان آینده ( آرزو)
15 اسفند 90 12:39
ببخشیدااا ... میشه بیای وبلاگم بگی علائمت چی بود که فکر میکردی بارداری ....؟؟؟؟


باشه ميام ممم
مامان منتظر
15 اسفند 90 13:11
سلام عزیزم تبریک تبریک خوشحالم توهم به جمع مامانا اضافه شدی شک نکن به بی بی چک اگه منفی بود جای شک داشت.به امید روزی که هیچ مامان منتظری نباشه.بوس بوسبوسسسسسسسس


مرسي قربونت برم
مامان آینده ( آرزو)
15 اسفند 90 15:26
آخ آخ ممنون عزیزم ببخشید الان رفتم تو خصوصی ها اون جا بود خوندم ممنون ...


خواهش ميكنم اميدوارم به دردت بخوره
مامان ستایش
16 اسفند 90 6:29
مبارک بشه عزیزم
امیدوارم سالم و صالح باشه


ممنونم ازت
مامی امیرحسین
20 اسفند 90 15:36
مبارک مبارک مامان شدنت مبارک...چقدر خوب که زیاد منتظر نموندی.خیلی برات خوشحال شدم.ایشالا یه نی نی ناز و بوسیدنی و سالم بیاری دنیا.برات یه بارداری خوب و بی دردسر آرزو میکنم


مرسي عزيزم خييييييلي لطف داري؛)
مامان ستایش
22 اسفند 90 18:48
سلام عزیزم بالاخره چی شد؟

من آپم گلم


باردارم الانم وارد هفته ششم شدم.باورم نميشه ولي خيلي نگرانم.چون شنيدم تا سه ماه ممكنه بارداري بوچ باشه
مامان علی
26 اسفند 90 23:36
مبارک باشه عزیزم ان شالله که بارداریت راحت و بی دردسر باشه. خیلی مراقب خودت باش مامی نی نی متولد ماه مهر


مرسي عزيزم از لطفت ممنون.البته مامي ماه آبان! ..تو هم مواظب خودت باش
ستاره آسمونی
16 فروردین 91 14:52
کجایی؟


ميام.همينجام؛)
يك دوست
18 فروردین 91 12:54
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد
با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید



از شما بسيار سپاسگزارم
الهه
22 فروردین 91 21:16
اگه میشه دوستداشتم بدونم چند سالته و چه مدته ازدواج کردید؟


٢٦ و نيم هستم و ٥ساله كه مزدوجيم؛))
نایسل
28 فروردین 91 3:13
خوشحالم بهتری خانوم


مرسي عزيزم
نایسل
28 فروردین 91 3:15
اره دیگه حالا یه کیلیپ انچنانی نیست
اما ایشال پخش میشه من ضایع میشم


پس بگو اسمش چيه.كي پخش ميشه
نایسل
28 فروردین 91 3:16
خیلی مفهومی هر کسی نمیپسنده شعر حافظم هست کلا هم شعر هم تصویر سنگینه چی بگم





دوست دارم حتما ببينمش
ثمين
30 فروردین 91 14:03



تو هم بوووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد