پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

اولین استخر

1391/11/11 20:21
نویسنده : مامان مائده
6,044 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا یه ماه بود که می خواستیم ببریمت استخر ولی همش آب سرد بود تا اینکه بالاخره آب گرم گرم شد و تو رو برای اولین بار بردیم استخرنیشخند.

همه چیز برات جدید و جالب بود و هی اینور و اونور رو با کنجکاوی نگاه میکردی.از بین مایوهایی که مامان صدیقه برات اورده بود بالاخره یکیشو اندازت پیدا کردیم و تنت کردیم و با پوشک واترپروف و تیوپی که برات گرفته بودیم رفتیییییییییم توی آب.از همون اولش خیلی خوشت اومد و هی میخندیدی.شاید چون وقتی توی دل مامانی بودی هی با مامانی شنا میکردی و دست و پا میزدی عادت کرده بودی.چون تا گذاشتمت توی آب شروع کردی به دست و پا زدن!

شاید ١٠ دقیقه هم نشد که خسته شدی و خوابت گرفتخواب! برای همین لباس تنت کردیم و با بابایی رفتی خونه.البته من هم فرصت رو غنیمت دونستم و موندم و یه خرده شنا کردم(آخه با وجود شما نمیرسم ورزش کنم)

سارینای مامان توی برنامه ام هست که اگه خدا بخواد میخوام از همین بچگی بهت شنا یاد بدم و ازت یه قهرمان شنا بسازم.چشمک

اینم بعد از استخر که معلومه خیییییلی بهت خوش گذشته بود.

پسندها (1)

نظرات (41)

لیدا
11 بهمن 91 18:55
چه قدرنازاین موش موشکچه شباهتی به پدرش داره


قرررررررربونت ولی مامان باباش اینو رد میکنه!!
*بانوی حسین*
11 بهمن 91 22:55
سلام
ای جانم چقدر نازو با نمک.
ا
وای آب تنی نی نی ها عاشقشن.
فک کنم حمامم خیلی دوس داشته باشه سارینا گلی


ممنونم عزيزم.همينطوره كه ميگي عاشق آبه ؛).بوس بوس


مامان ریحانه
12 بهمن 91 0:30
خسته نباشی خوشگل خانوم که مثل ماه می مونی.آفرین به این مامان گل


ممنونم خاله ماماني عاشق اين كاراست
مهدیه
12 بهمن 91 9:24
نازی!
صد آفرین به دخملی قهرمان !


ممنونم خاله جون
متین من
13 بهمن 91 0:24
سلام ممنون ازدلگرمی های که درمورد پست خصوصی ام واسم گذاشتی دوست خوبم چه خوب شنا رفتی دخترناز امیدوارم مائده جون به ارزوتون برسین دخترتون یک قهرمان بشه همسرمنم ازهمین حالابه متین میگه توباید یک فوتبالیست حرفه ای شی چون خودش قبلا فوتبالیست بوده به خاطرمصدومیت گذاشته کنار البته امیدوارم دخترهمچون گلت هم علاقه وانگیزه به شناداشته باشه براتون ارزوی موفقیت دارم


خواهش ميكنم عزيزم.ممنونم.بووووووووووس
شهرزاد
13 بهمن 91 13:09
سلام مامان مائده.خوب هستیدۀمن آدرس وب شما رو از تو وبلاگ آوا پیدا کردم.من خیلی دوست دارم به وبلاگ نی نی های خوشگل برم و عکساشونو ببینم آخه من عاشق نی نی هستم.نی نی شما خیلی ظریف و نازه.اگه اجازه بدید از این به بعد بیشتر میام پیشتون.خدا براتون حفظش کنه.خیلی خیلی خیلی شبیه شماست.کل وبلاگشو دیروز خوندم از اول.خیلی نازه.ایشاالله زیر سایه شما و پدرش سالم و سلامت باشه کلی بوسسسسسسسسسسس


ممنونم عزيييييزم شما خيلي لطف داريد.البته ديگه الان همه ميگن شبيه باباييش شده!.بازم ممنونم ازتون:.خوشحال ميشم بازم ببينيمتون*


Zakiye
14 بهمن 91 11:30
وای خدا جیگرشو

قرررررررربونت.

رومینا
14 بهمن 91 12:19
عزیزززززززززززززززززززززم خیلی شیرین و با نمک بودی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .


ممنوووووووونم خاله.بوس بوس بوس
سمانه
14 بهمن 91 12:52
چقدر مامانه این سارینا خانومه خوشگل به وبلاگ ما هم سر بزنین



چششششششم حتما.
خاله نرگس
14 بهمن 91 17:29
وای خدا. سارینا خوشگله رو ببین. نوش جونت آب بازی.


مرررررسي خاله جونم.بوووووس
انسیه
15 بهمن 91 4:39
سلام خوش بگذرهمیگما خسته نشی اینهمه میای سرمیزنی بهمنی نی تم که می خوابه دیگه بهانه ای نداری


.خواهش ميكنم.چششششششششم.بوووووووس
مامان بردیا قلقلی فلفلی
15 بهمن 91 11:32
آخی خاله خوب بود خستگی در کردی .خوش گذشت .معلومه که خوش میگذره چرا که نه...آفرین خاله تو یه شناگر ماهر میشی از الان معلومه با اون مایوی نازت..


خيلي ممنونم خاله.مامانمم همش همينو ميگه
شقایق
16 بهمن 91 20:31
سلام عزیزم من عاشق دخترت شدم سیسمونیتم حرف نداره میشه بگی صندلی غذای بلومرو از کجا وچند خریدی من هر جا رفتم نداشت ازش رازی هستی لطف میکنی ایمیل بزنی برام روی دختر نارتم ببوس


ممنونم عزيزم خيلي شما لطف داريد.اين آدرس جايي كه صندلي رو گرفتم.البته نميدونم الان داره يا نه ولي توي مركز خريد تيراژه ٢ ماه پيش قيمت زده بود ٧٥٠
 http://www.ninibazar.blogfa.com/
عمه جونی
17 بهمن 91 13:10
وای مائده جون هزار ماشالله چقدر این خانومی شبیه پدرشه
قربونش برم با اون خنده قشنگش
انشالله همیشه باورزش سلامتی رو به خودش هدیه کنه


ممنونم.آره اول شبيه من بود حالا شده باباييش.مرسي عزيزم
مامانالهه
17 بهمن 91 15:05
سلام سارینا جون عزیزم من همیشه وبتو دنبال میکنم ولی تا حالا نشده بود برات نظر بزارم ولی این دفعه نشد دیگه چ.ن واقعا ناز شدی
مامان مائده اسپند یادت نره اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس


شما لطف داري خاله مهربون.خيلي خوشحال ميشم بهم سر ميزنيد و خوشحالتر اينكه نظر هم بذاريد.بازم ممنونم.بووووووووووووس چشم حتما ميام
متين من
17 بهمن 91 16:01
مرسی مائده جون که واسم نظرگذاشته بودی منم حس خوبی به شمادارم اخه شماهم چهره ای مهربونی دوست داشتنی داری خیلی خوشحالم دوستی مثل شمادارم مطمئن باش اگه بهم نزدیک بودیم شیراز بودی یک لحظه درنگ نمیکردم میومدم میدیدمت خیلی دوست داشتم ولی اقسوس که دوریم


دل به دل راه داره.از بابت دوستهاي خوبي مثل شما خوشحالم.اگه تهران اومدي حتما به ما هم سر بزن خوشحال ميشيم.بووووووس.بازم ممنون از لطفت
Elam
18 بهمن 91 15:32
ماشالله به اين عروس دريايي ناز و مامي خوش سليقه اش،
عزيزم يه سؤال من چندجا دنبال پمپرز مخصوص استخر گشتم پيدا نكردم ميشه بگي إز كجا تهيه كردي؟؟؟


ممنونم عزيييييزم. خ بني هاشم مارك هاگيز داره
مامان آریو
19 بهمن 91 17:05
سلام بازم منم,خیلی از وبلاگت خوشم اومده,نوشته هات,خصوصا نی نی نازت.میشه منو لینک کنید

ممنونم عزيزم.شما لطف داريد.چششششششم حتما.بوووووس
مامان بابای الیسا
19 بهمن 91 22:51
وای پاهای کوچولوشو نگاه کن نگاه متعجبش تو استخر خوردن داره


مرررررسي خاله جوووون
الهه
20 بهمن 91 11:23
سلام خالـــــــــــــــــــــــــــه جون چرا اسم ما توی لینکیاتون نیست
ما شمارو لینک کردیم


ببخشيد.حتما جا مونديد.چشششششششششششم
*بانوی حسین*
20 بهمن 91 12:12


بووووووس

الهه
21 بهمن 91 10:08
سلام
سارینا خاله چرا مامانت پست جدید برامون نمیزاره دلمون برات یه ذره شده


چششششم حتما په ماماني ميگم
الهه
22 بهمن 91 12:43
سلام مائده جون من برات کامنت گذاشتم ولی انگاری تائید نکردی


نه عزيزم من همه رو تاييد كردم!!!كدوووم بوده مگه؟
انسیه
22 بهمن 91 12:47
سلام به یه مسابقه دعوت شدین بیاین تووبلاگم تاببینید


چشششم مرسي
مامانی ثناجون
22 بهمن 91 22:04
واااااای!سارینانقلی رفتی اب تنی؟حتما مثل مامانت شناگر ماهر میشی


خييييييلي ممنونم.اميدوارم.بوووووووس
الهه
23 بهمن 91 12:20
سلام مائده جون از طرف من به یه مسابقه دعوت شدی به وبم یه سری بزن


ممنونم عزيزم
الهه
23 بهمن 91 12:55
مائده جون چرا وقتی برات کامنت میذارم تعداد بوسات بالا میره ولی نمایش داده نمیشه


!!!!نميدونم تا حالا كسي به همچين چيزي برنخورده بود.حتما مشكل از ني ني وبلاگه.
مامان آویسا
24 بهمن 91 11:00
اخی چه دختر نازی دارید خدا براتون نگه داره



ممنونم عزيزم.بوووووس
مامان کیان کوچولو
24 بهمن 91 23:33
آخی عزیز دلم
دلم واست تنگ شده بوود ..
آب بازی خوب بود خاله جونی ؟



منم همينطور.بلللللللله خيلي خوش گذشت جاي شما خاااالي
مامان آی سل
25 بهمن 91 0:05
سلام مرسی که به ما سر زدین.سارینا جون خیلی نازه.حتما بازم بیاین.


خواهش ميكنم.مرسي عزيزم.چشم حتما.بوس
الهه(مامان آرمین)
26 بهمن 91 13:04
وای مائده جون خیلی خیلی هوس شنا کردم
میشه از حالا بره توی استخر ضرر نداره؟ با دکتر مشورت کردی؟
من خیلی دوستدارم ارمین رو ببرم ولی فک نکنم اینجا بشه


راستش توي اينترنت خوندم هنوز زوده بخاطر كلر.حالا با دكترش هم ميخوام مشورت كنم.ايشالا نصيب آرمين جون هم بشه واقعا ني ني كيف ميكنه؛)
مامان خانمی
29 بهمن 91 14:16
مائده جون چطوری اجازه دادن عکس بگیری توی استخر . اینجا که خیلی سخت میگرن . دلم برای شنا خیلی تنگ شده . خیلی وقت نرفتم بخاطر تبلیغات منفی مادر شوهر که میگه مریض میشی ....
معلوم دختر کوچلوت شنا گر ماهری میشه
همیشه خوش باشی


عزيزم استخر خونه خودمونه.شمام اگه تهراني ميتوني بيايي؛).ممنونم ازت.ببين دكترش چي ميگه اگه اجازه داد برو
مامان ترانه
30 بهمن 91 16:16
عزیزم چه لذتی بالاتر از اب بازی .....بوس گلم


خيلي ممنون خاله جون.بوووووس
شقایق مامان آرشا
30 بهمن 91 16:27
آفرین قهرمان آینده. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید.


ممنونم عزيزمبله خيلي خوشحال ميشيم
مامان مهساجون ومعین جون
9 اسفند 91 0:31
سلام دیگه خیال همگی راحت شد سارینا غریق نجات کوچولو داره میاد


سارونه
18 اسفند 91 21:57
عزیزم چقد تو دل برو ای ناناز،ماشالا
و آفرین به مامان مائده که چه خوش ذوقن،دست مریزاد


خيييييلي ممنونم شما لطف داريد
مامان بردیا قلقلی فلفلی
17 فروردین 92 8:19
سلام دوست عزیز شروع جشنواره نوروزی جشنواره اتلیه سها لطفا به ادرس لینک شده در همین قسمت رفته و به عکس من رای ٥ امتیازی بدهید . . . http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 ممنون میشم به پسر من رای بدین بردیا شور گشتی


سلام.چششششم
متین من
3 اردیبهشت 92 15:33
یک خصوصی داری مرسی
متین من
11 اردیبهشت 92 16:47
سلام عزیزم چندوقت پیش یک خصوصی درمورد پوشک شنا ازت پرسیدم به دستم نرسیده جوابش یک لطف میکنی منو باخبرکنی ممنونم


عزيزم من برات پيام گذشتمlittle swimmer مارك هاگيز
مینا
8 خرداد 92 17:02
شما استخر کجا رفتین که گذاشتن دوربین ببرین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟



عزيزم استخر منزل خودمونه
فریبا
7 مرداد 93 20:01
سلام.مامان ساریناجون.وب شمارو آبجیم دیروزبهم معرفی کرد.انشاا...دخترمنم15آبان بدنیامیاد.دارم ازابتدای بارداریتون میخونم تاازتجربیاتتون استفاده کنم.ممنونم بابت مظالب مفیدتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد