پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٤ ماهگيت مبارك

1391/12/6 20:22
نویسنده : مامان مائده
4,262 بازدید
اشتراک گذاری

مهربون مامان.٤ ماهتم تموم شدي رفتي توي ٥ ماه

اول اين ماه يه اتفاق جالب افتاد.صبح كه از خواب پاشدي و شير خواستي وقتي من اومدم كه آماده شم بهت شير بدم در يك چشم بهم زدم ديدم نيستي!!!!واااي خداي من!!! وقتي گشتم و پيدات كردم، غلت زده بودي و افتاده بودي بين گهواره خودت و تخت ما و لاش گير كرده بودي!خدا رحم كرد كه گهوارت چسبيده بود به تختمون! من كه اصلا باورم نميشد.آخه تازه رفته بودي توي ٤ ماه!

تقريبا دو هفته هم هست كه همش آب دهنت آويزون ميشه!! و بايد برات پيشبند ببنديم تا لباست خيس نشه.

وقتي روي سينه ات ميذاريم راحت گردن ميگيري و مدت زيادي توي اين حالت به راحتي ميموني.

تلاش برای رسیدن به عروسکی که مامان نرگس برات اورده

يه چيز ديگه كه من خيلي براي رسيدنش ثانيه شماري ميكردم: هفته پيش كه از كلاس زبان اومدم و تو بغل بابايي آروم نشسته بودي تا منو ديدي از در اومدم تو، زدي زير گريه و من هم وقتي اومدم نزديكت چنان خنديدي و دست و پا برام زدي كه دلم برات رفففففففففت.

به قول بابايي هم خيلي ناقلا شدي و همش ميخوايي بشيني تازه بعضي موقع ها هم پاتو سيخ ميكني كه وايسي!!! آخه دختر خوب كمرت درد ميگيره ،هنوز زوده برات،بذار سر وقتش:) .

٢٥ بهمن هم براي اولين بار وقتي داشتم باهات بازي مي كردم قهقهه زدي! و منم از ذوقم گريه ام گرفت.

امروز هم براي اولين بار تنهايي بردمت مهموني(پاتختي پسرخاله ام و دوستم،كه پارسال به همديگه معرفي كرده بودمشون و پريشبم عروسيشون بود). كه تو هم اولش از گرما گريه كردي و منم تا لباساتو كم كردم آروم شدي و توي كريرت مثل خانما نشستي.

يهو ميشه چند دقيقه اي به دستت خيره ميشي و تكونش ميدي و داري دستت رو ميشناسي و ديگه ازش استفاده هم ميكني.

در حال تفکر...

اینم وقتیه که گفتم بدو بیا بغل مامانی

ماشالا وزنت ٦ کیلو ١٥٠ گرم و قدتم ٦٤ سانت شده و لباسات زود به زود داره برات كوچيك ميشه.

خيلي خوشحالم خدا اين فرشته مهربون رو بهم داده.خدايا بخاطر همه نعمتايي كه بهم دادي ازت ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

samaneh
4 اسفند 91 12:37
سلام دخملی ناز 4 ماهگیت مبارک عزیزم.ماشاا... خیلی خوردنی شدی


ممنوووووون خاله جوووون.بووووس
انسیه
5 اسفند 91 1:26
عکس سومی خیلی نازهببوسش ازطرف من عسلموخصوصی داری


مررررررسي عزيزم
مامان نفس
5 اسفند 91 1:33
سلام تازه وبلگتونو دیدم.ماشالله فرشته نانازی دارین خدا براتون حفظش کنه.4ماهگیش مبارک


خيلي ممنون.متشكرم.بوووووووووس
negar
5 اسفند 91 10:06
سلام مامان با سلیقه و مهربون
دخملت خیلی بانمکه
خداحفظش کنه


ممنونم عزيزم.شما لطف داريد
الهه(مامان یاسان)
5 اسفند 91 13:11
سلام عزیزم خوشحالم که پست جدید گذاشتی خیلی دلم هم برا خودت هم برا سارینا کوچولو تنگ شده بود
بوس برا سارینا و مامان خوشگلش
سارینا جونم تولدت 4 ماهگیت مبارک


ممنونم عزيزم.خيلي مهربوني ما هم دلمون برات تنگ شده بود.بوووووووس


مهدیه
6 اسفند 91 9:40
امان از دست این آب دهنا! دیشب رفتم برای دخترم کلی پیش بند جدید خریدم! روزی چند بار پیش بندش رو عوض میکنیم از بس زود به زود خیس میشه!
موفقیت های جدید دخملی هم مبارک!


آره والا)))) خييييلي ممنونم
مهدیه
6 اسفند 91 19:19
مائده جون شما الان که سارینا 6 کیلوشه مولفیکس سایز 4 یعنی بالای 7 کیلو رو می بندی؟ pp فول توش جا میشه و پس نمی زنه؟


نه عزيزم من براش سايز ٣ميبندم.مشكلي هم باهاش ندارم
نگاری
7 اسفند 91 0:05
اخی جونم عزیزم فدات شم من
چقده خوشگل شدی فسقلی


ممنون خاله جونم.
*بانوی حسین*
7 اسفند 91 11:26
سلام عزیزانم.
ایشالله بسلامتی.ماهگردت مبارک عزیزم.
مامانی به شما هم تبریک میگم.
ای جانم.
قربونه سارینا جونم .
الهی سرت درد میگیره مامانی حق داره.
ماشاالله هزار ماشاالله.
انقده دلم میخواس دستای ناز و کوچولوتو میبوسیدم.
قربونتون.خوشحال شدم آپ کرده بودین

ممنونم عزيزم.شما هيشه نسبت به ما لطف داريد.قربونت برم..بووووووووووووووووووووووووس
آسمونی ها
7 اسفند 91 17:16
ماشالله روز به روز داره خوردنی تر میشه!


ممنونم عزييييزم
مامان آریو
7 اسفند 91 18:33
سلام دخمل خوشگل 4 ماهگیت مبارک,عکسای ناز نی نی خوشگلتو نتونستم باز کنم ببینم,الان 1 ساعته باز نشده.دوست دارم ببینمشون مامان مائده


ممنونم عزيزم.دوباره بيا شايد باز شد.بووووس
خاله نرگس
7 اسفند 91 19:11
ای جونم . نظرم رو اشتباهی تو پست قبلی گذاشتم. ولی اشکالی نداره. اینقده سارینا جونم جیگره که بازم می گم من عاشقتم خاله جون.


قررررررررربونت.بوس بوسي
متین من
7 اسفند 91 19:31
سلام دوسی ما دوباره اپ شدیم بهمون سربزن خوشحال میشم


چشششششم
شهرزاد
8 اسفند 91 0:41
وای سلام
الهی من قربونه اون گردنه کوچولوت برم خاله چقد بزرگ شدی ماشالله.دلم براش تنگ شده بود هی میومدم میدیدم آپ نکردید الهی خیلی نی نی ناز شده چقد عکسای خوشگلی ازش میگیرید مامانیخدا حفظش کنه براتون


ممنونم عزيزم.آره ديگه ماماني هي بهم شير ميده كه زودتر بزرگ شم.شما لطف داريد.بوووووس
samaneh
8 اسفند 91 12:47
salam maamaaan joooonie mehraboone sarina.
kheiiiiiiiiiiiiiiiiili dooos daram dokhtare nanaze shomaro.
khoda hefzesh kone joooojooooro.
mashalla nanazi....
biayd webam age vaght shod.kheiiiiili khoshhal misham.


خيييييييلي ممنونم عزيزم.ما هم شما رو دوست داريم.چششششم حتما
مامان آریو
9 اسفند 91 0:25
عکس سومیش خیلی خوردنیه.خیلی ناز نگاه میکنه.از طرف منم اون لپای نازشو حسابی ببوس


مرس عزيزم.خودمم عاشق اين عكسشم.بوووووووووووس
مامان کیان کوچولو
9 اسفند 91 1:11
چه لحظات ناب و شیرینی رو داری عزیزم با این جوجوی نازو عسلی ..
من که میگم مث همیشه عاشقشم ........
کاراشو ، لپاشو .. خنده اشو همه چیشو دوس دارم ... بوووووووس واسه دخمل ِ طلایی



شما خيلي لطف داري.بوووووووووووس
مامان بابای الیسا
9 اسفند 91 10:41
عزیزم 4 ماهگیت مبارک= D>ماشا اله به دخملی باهوش و شیطون بلا خدا حفظت کنه گلم


قربونت عزيزم.خيلي ممنونم بوس
آسمونی ها
9 اسفند 91 10:46
عکس سومش خیلی ماهه!

ای جونم که داری کم کم شیطونک میشی!!!


خيلي ممنونم عزيزم
مامان آریو
9 اسفند 91 11:06
سلام عزیزم.یه سوال دارم,قالب وبلاگ سارینا جون خیلی نازه.میشه بپرسم این قالب نازو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟ممنون میشم اگه بگی.من یه قالب ناز اینجوری میخوام


بالاي وبلاگش يه جا نوشته قالب وبلاگ اونو كه بزني قالبش مياد
عمه جونی
10 اسفند 91 18:07
4 ماهگیت مبارکه خانوم کوچولو
اون عکسه که روسینه خوابیده خیلی جیگر و خوردنی شده هزار ماشالله


ممنونم عزيزم
مامان ایدین
15 اسفند 91 12:40
سلام نینی نازی خوبی خاله

مرسي خاله جون شما خوبيد.بوووووس
مامان رونیکا
23 اسفند 91 14:43
وای عزیزم خیلی خوردنی هستش تورو خدا وزنش رو ننویس چشم میخوره

خیلی ممنونم.بووس
علی رونالدو
26 اسفند 91 9:58
سلام من خوب نیستم چون منو منو لینک نکردی خیلی نامردی دیگه نمیام بهت سر نمیزنم اگه باز بیامو ببینم منو نلینکیدی


آخه علي آقا! آخه وبلاگ شما با اينكه قشنگه ولي ربطي به ني ني ها نداره.خب من چيكار كنم آخهولي اگه خيييييييلي دوست داشتي لينكت ميكنم.؟؟

نیلوفر/مامانه روژینا
26 اسفند 91 14:23
عزیزم سلام.4ماهگی دختر گلتون مبارک باشه.عزیزم ماشالله دختر ناز و بامزه ای داری. خدا نگهش داره. روژینای منم 21 ابان به دنیا اومده و تقریبا یک ماه از سارینا جان کوچکتره خوشحال میشم به وب ما بیای و اگه دوست داشته باشید تبادل لینک کنیم.


ممنونم عزييييزم.بله حتما چرا كه نه
ali067
27 اسفند 91 19:18
دختر خوشگل و با مزه ای.امیدوارم هر چی آرزو براش دارین برآورده بشه
اگه دوس داشتی به وب منم سر بزن و لینکم کن


خيلي لطف داريد ولي وبلاگ دختر من فقط مربوط به ني ني هاست
اسما
30 تیر 92 11:36
چه قدر نازه


قررررررررربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد