پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

داستان ماجراجویی سارینا

1391/12/14 20:22
نویسنده : مامان مائده
9,804 بازدید
اشتراک گذاری

بهار بود و همه جا سرسبز.نسیم ملایمی هم میومد و جون میداد برای گردش و هواکردن بادبادک

بعد از بادبادک بازی هی اصرار کردی حالا بادکنک حالا بادکنک.منم وقتی همه بادکنک هارو بهت دادم یهو رفتی هوااااااسترس.ازین خونه به اون خونه...

همینجور باد بردت تا اینکه رسیدی به یه جنگل .میخواستی ماهی بگیری که من بهت گفتم اینجا فقط برکه داره بیا ببرمت جایی که بتونی ماهیگیری کنی

برای همین بردمت دریا...که البته یه نهنگ گرسنه دنبالت کرد و تو هم خیلی ترسیدی

قایق به دست باد سپرده شد.رفت و رفت تا رسید به جزیره بودایی ها

جای مخوف و ترسناکی بود برای همین سوار بر اسب سپید شدی و اونجا رو با سرعت هرچه بیشتر ترک کردی وتازه یادت افتاد یه قرار مهم با خرس مهربون داشتی!

پس یه نامه براش نوشتی و رفتی به سمت کافی شاپ

و بالاخره یه قرار دوستانه با خرس مهربون...

روزها مثل برق و باد گذشت...

تا اینکه زمستون سررررد از راه رسید و تو هم که مثل مامانی عاشق برفی رفتی و یه آدم برفی خوشدل درست کردی

بعدشم توی اون هوای برفی با سورتمه اي که مامانی برات خریده بود برگشتی خونه.

قصه ما به سر رسید پروانه خانم به خونش نرسید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (94)

فرشته ام "امیرحسین"
8 اسفند 91 22:46
خیلی قشنگ و جالب بود عکسا آتلیه ای بود یا طرح مامان باسلیقه؟


آتليه در منزل بود عزيزم.خيلي ممنون
الهه
8 اسفند 91 23:32
سلام مائده جون ایول داری به خدا حالا بگو این ایده ها از کی بوده؟خیلی باحالند


خيلي ممنون.آتليه در منزل بود.مرررسي
یه مامان
8 اسفند 91 23:40
آفرین به شما مامان خوش ذوق



خيلي ممنون خانمي
مامان آریو
9 اسفند 91 0:20
بالاخره عکسای سارینای ناز باز شد و من دیدم,خیلی ناز بودن.یعنی عالی بودن


مرسي عزيزم.چشات خوشگل ميبينه.بوس
مامان کیان کوچولو
9 اسفند 91 1:03
چه داستان قشنگ و زیبایی ..

مائده جون یه چیزی بگم تا وقتی این فرشته ها کوچولوئن میشه این کارارو کرد و خیلی هم مزه میده اما وقتی بزرگتر بشن دیگه رای ، زای اوناست و میشن پادشاه ... یه موقع ساریناکوچولوی منو اذیتش نکنیااااااااااااااا ...


ممنون.آره والا هر چي بزرگتر ميشه عكس گرفتن ازش سخت تر ميشه.*
مامان کیان کوچولو
9 اسفند 91 1:03
مامان بردیا قلقلی
9 اسفند 91 7:37
سلام .وای چه عکسای قشنگی.چه داستان جالبی خوش به حالت سارینا جونی که مامان با این خوش سلیقگی داری.



خيييلي ممنووووووون عزييييزم.بوس
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 9:30
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
چه عکسای خوشگلیییییییییی

قررررررررررربونت.
مامان بابای الیسا
9 اسفند 91 10:29
وااااااااااااااااای عزیییییییییییییییییییزم چه عکسهای نازی خیلی قشنگ بود مائده جون دلم میخواست بخورمش


فدااااااي تو ممنونم عزيزم.بوس بوس بوس
آسمونی ها
9 اسفند 91 10:45
وای چقدر نازن
خودت این دکورا رو درست کردی؟
چه با سلیقه ای!!!!
دوست دارم وقتی مامان شدم، یه مامان شبیه تو بشم ... (فعلا که خیلی شبیه هم هستیم!)

یه سوال خصوصی!


نه عزيزم آتليه اومد خونمون.خييييلي ممنون.جان؟
آسمونی ها
9 اسفند 91 10:45
کجای تهران ساکن هستید؟
ما غرب تهرانیم...


ما سمت شمال تهرانيم
خاله ی آریسا
9 اسفند 91 10:48
آخه خیلی نازو خوشگل بود عکساش. دوسش دارم


شما لطف داريد.بوووس
مامان آریو
9 اسفند 91 11:10
یه لطف میکنی چندتا اسم ناز دختر و پسر بهم بگی ممنون میشم.


سارينا-ساينا-سانيا-مهرسام-ساميار-لنا-النا-
رومینا
9 اسفند 91 13:06
چه کاره جالب قشنگی مامانی انجام داده معلومه خیلی زحمت کشیدی


.خيلي ممنونم
مامان آویسا
9 اسفند 91 14:54
وای عزیزم چه داستان جالبی افرین به مامان هنرمند خوش به حال سارینا خوشگله


خيلي ممنونم عزيييييزم
مامان نفس
9 اسفند 91 22:02
واییییییییییی معرکه بود


مامان امیرمحمد
10 اسفند 91 10:39
خیلی جالب و قشنگ بود،چه مامان هنرمندی


مرسي از لطفت
خاله نرگس
10 اسفند 91 12:46
،فرین به مامان خوش سلیقه. خیلی عالی بود.



خيلي ممنونم
عمه جونی
10 اسفند 91 18:12
وای فوقالعاده بودن
من این ایده ها رو تو چند تا سایت خارجی دیده بودم
میشه اسم آتلیه رو بهم بگی؟
آشنا بوده یا واقعا خونه هم میان؟


خيلي ممنون.آره عزيزم خونه مياد.اگه خواستي به من بگو برات هماهنگ كنم


مهدیه
10 اسفند 91 22:24
عکسا جیگر بود
چقدر خوش ذوقی شما مائده جون!
بوس!


خييييييلي ممنون.قررررربونت.بوس
مامانی
11 اسفند 91 15:04
آخی چه عکسای نازی مبارک باشه.


خيلي ممنون عزيزم
*بانوی حسین*
11 اسفند 91 19:06
واییییییییییی
عالی بودش
کلی ذوق کردم.ای جاااااااااااااااانم
خیلی قشنگ بودن.
دخمل گلی نازتون خوشگلتون و خوشمزه رو ببوس مامان مائده ناز


قررررررربونت.ممنونم عزييييزم.بوووووووووووس
انسیه
12 اسفند 91 0:27
چه جالب واسه لباس تن کردنشم راحت بودی پس بگوسرگرم بودی ماروفراموش کرده بودیخیلی خوشکل بود


زياد اذيت نشد.نه اختيار دارين ما هيچوقت شما رو فراموش نميكنيم.
شهرزاد
12 اسفند 91 1:00
وایییییییییییییی عکسا بی نظیرن مخصوصا اونی که با خرسی قرار گذاشته ضعف کردم خیلی فرشتسسسسسسسس


خيلي ممنون.شما لطف داريد.


مامان ستیانفس
12 اسفند 91 12:18
خیلی زیبا بود از تماشا کردنش لذت بردم
ماشاالله عروسک نازی داری


قرربونت عزيييزم .بووووس
انسیه
12 اسفند 91 13:57
میدونی وقتی من به یچیزی میگم محشر یعنی چی؟؟ یعنی آفرین مائده جون...یعنی دیگه آخرشه



قرررررربونت عزييييييييزم.
مامان ایدین
13 اسفند 91 1:27
خیییییییییییییییییییییییلی خوشکل بود و نی نی خیلی ناز نازی داری البته چون کوچولو هست شده که این عکس های خوشکل رو بگیری


خيلي ممنون عزيزم.آره هرچي بزرگتر ميشن سختتر ميشن
فرشته های آسمانی
13 اسفند 91 20:16
با سلام
خیلی خوش سلیقه اید.ممنون که به وب ما اومدید و باعث آشنایی ما شدید اگر موافق باشید لینکتون کنم


خواهش میکنم عزیزم.بله خوشحال میشم حتما.بوووس
خونه تو خونه من
13 اسفند 91 20:19
خیلی جالب و باسلیقه


ممنونم از لطفتون
نگاری
14 اسفند 91 0:23
ای وای من
جونم
چقدر خوشگل شده عکسهاش
و چه قدر داستانش قشنگه


خيلي ممنونم دوستم
Zakiye
14 اسفند 91 9:44
ایول مامان مائده
آفرین به سارینا خانوم که خوشگل ژست گرفته
عالــــــــــــــــــــــــی بود


خییییییییلی ممنون عزیییییییزم.بوووووووس
samaneh
14 اسفند 91 15:30
واااااااااااااااااای چقدر جالب بود خیلی دوست داشتنی بود گل خوشگلم سارینا جون خیلی دوست دارم خیلی نازی خیلی ماهی عسلمتقدیم به مامانی خوش ذوق و خیلی با سلیقه مرسییییییییییی


قررررربون محبتت عزييييييزم.منم تو رو خييييلي دوست دارم
متین من
15 اسفند 91 13:55
خیلی خیلی جالب بود قشنگترین قصه ی بود به روایت تصویر که تا به حال خوندم مائده جون کدوم اتلیه عکس انداختی راستی نی نی من در یازده هفتگی سقط شد بخاطر ضعیف بودنم و شیر دادن متین بدنم نتونست نگهش داره کاملا اتفاقی سقط شد


ممنونم عزيزم.اومدن خونمون عكس گرفتن.
آخي خيلي ناراحت شدم.ايشالا كه متين جون هم بهتر شير ميخوره و قويتر ميشه


مامان درسا
16 اسفند 91 1:07
با اجازه لینکتون کردم.


خواهش ميكنم خوشحال شدم
مامان آینده *آرزو*
16 اسفند 91 12:16
سلام عزیزمممممم ممنون که سر زدی ..خوشحال شدم بووووووووس راستی منم فکر کرده بودم لینکت کردم ...ولی انگار یادم رفته بود لینک شدی عزیزم


قررررربونت
صفورا مامان آوا
16 اسفند 91 12:48
وااااااااااااااااای خدا چه ایده جالبی کاشکی تا آوا کوچیک بود اینو دیده بودم و منم از این عکسای باحال ازش میگرفتم
عاااااااااااااااالی بود دست این ممامان با سلیقه درد نکنه


خييييييلي ممنونم عزيزم***
مامان لیلی
16 اسفند 91 13:35
سلام مامانی.عکس جدید از سارینا جون نداری؟؟؟؟؟؟؟قربونش خیلی نازه


نه عزيزم ولي به زودي ميذارم خيلي ممنونم.بووووووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
16 اسفند 91 15:07
سلااااااااااااااااام
خوبید سارینا جون خوبه کارت محشر بود عجب مناظر خوشگلی خوش به حال سارینای ناز
ممنون که بهمون سر زدید منم لینکتون کردم با افتخار


قررررربونت برم خيلي ممنون
هیراد و عمه لیلاش
16 اسفند 91 20:38
واااااااااااااااااای عزیزم کلی ذوق زده شدم این همه سلیقه رو دیدم مخصوصا که ستاره خوشگل توی همشون میدرخشید
واقعا خسته نباشید


ممنووووووووون عزييييييزم.شما لطف داريد.بوووووووس
اسمارتیس@رها
17 اسفند 91 0:01
چه مامان هنرمندی
چه نی نی ناز و خوشگلی


قررررررربونت
سارینا
17 اسفند 91 11:44
سلام مادر رویایی سارینای عزیز(عاشق اسمشم) سلیقه فوق العاده ای داری. چقدر دوست داشتم برای سپهرم تا کوچک بود یه همچین کاری میکردم.من تازه به جمع وبلاگ نویسان پیوستم و دوستدار آشنایی با عزیزانی چون شما هستم. خوشحال میشم به وبلاگ ساده من هم سری بزنید و تبادل لینک کنیم. منتظرتون هستم.


قربون شما برم.خوبي از خودتونه.ممنون از لطفت.ما هم خشحال ميشيم بيشتر با هم آشنا بشيم.بووووووووس
سارینا
17 اسفند 91 13:17
عزیزم چطور میتونم حجم عکسامو کم کنم تا بیارم روی صفحه ام؟ ممنون میشم راهنماییم کنی.


برو توي برنامه paint عكستو باز كن.بعدش resize كن مثلا به ٢٠٪ بعد save كن اگه حجمش تا ٢٠٠ kb شد خوبه ولي اگه بيشتر شد بايد دوباره resize كني



سارینا
17 اسفند 91 13:18
عزیزم مرسی که زود جوابمو دادی دوست جونم.


خوااااهش ميكنم
مامی مائده
17 اسفند 91 19:37
خیلی قشنگ بوددددددددد افرین به مامان خوش ذوق


قررررربونت مرسي.بوووس
fandoghebarfi
17 اسفند 91 20:09
سلام خاله ای..مسییییی یه عالمه..خاله جونم دوستمو ببوس.آخه خیلی ناسه..


ممنونم عزيزم مرسي.بوس بوس
سارینا مامان سپهر
18 اسفند 91 22:39
سلام عزیزم چطور میتونم سن سپهرو مثل ساریناجون بالای صفحه بگذارم؟



توي قسمت مديريت وبلاگ برو توي قسمت ني ني من اونجا ميتوني؛)
♥ مامان آینده ♥
19 اسفند 91 11:17
سلام عزیزم...!!!

خوبی مامان مائده مهربون...؟!

ساریناجونم خوبه؟!!

به به چه عکسای قشنگی.......!!!

کیف کردم............!!!!

خیلی خیلی قشنگه ماشالله.......

چه جالب...!!آتلیه در منزل...!!

یعنی اینهمه وسیله رو با خودشون آوردن منزل؟!!

هزینه اش چطوره؟!!



سلام.ما خوبيم.شما چطوريد؟
خيلي ممنونم عزيزم. بله آوردن منزل؛) هزينه اش زياد نشد


مامان عاطفه
19 اسفند 91 23:28
سلام عزیزم.عاالی بود.خیلی خوشم اومد امیدوارم بتونم منم وقتی نی نیم اومدبراش درست کنم.


سلام.خيلي ممنون.ايشاللللللللا
مهدیه
20 اسفند 91 8:21
سلام مائده جون
به وبلاگ جدیدمون سری بزن و اگه موافق بودی خاطره ات رو تو وبلاگ جدید به اشتراک بذار!
www.madari.niniweblog.com


چشم خوشحال ميشم
مامان آرینا مو فرفری
21 اسفند 91 0:32
من که ازدیدن عکسای به این قشنگی سیر نمی شم


قرررررربونت برم من.بوس بوس بوس
مهدیه
21 اسفند 91 9:19
میتونم خاطره ی زایمانت رو تو وبلاگ جدید ثبت کنم؟


بله عزيزم
مامان ساره و ثنا
22 اسفند 91 16:29
عکساشو ببین!!!عکس دوم وعکس پاییز از بقیه قشنگترن!


خياي ممنونم عزيزم
مامان عاطفه
22 اسفند 91 17:43
مرسی عزیزم.وای این پستو پست ثابت بذار منکه عاشقشم.خیلی خیلی دوسش دارم
بووس برا سارینا جیگر


قررررربووووونت.بووووووووووووس
مامان رونیکا
23 اسفند 91 14:31
خیلی زیبا و با سلیقه بودن عکس ها البته نی نی تون ماشا الله ناز هستش سوالی که همه پرسیدن رو دیگه من نمی پرسم چون به جواب رسیدم که آتلیه اومده توی خونه حالا اگه اشکال نداشته باشه میخوام بدونم اینها حالت بنر داشتن یا تابلو بودن بعدش هم یک سوال خصوصی تر چقدر هزینه شد البته ببخشید با این اوضاع گرونی میپرسم


قربونت.نه عزیزم زمینه رو با پارچه طراحی میکردن.هزینه اش هم با یک آلبوم و ساعتهای اومدن در منزل شد که برات خصوصی میذارم


علی رونالدو
24 اسفند 91 10:04
سلام دوست من امیدوارم حالتون خوب باشه من علی هستم ...وب قشنگی داری ولی عمرا به وب من برسه میگی نه بیا نیگا کن اگه مال من بهتر بود منو لینک کن بعد بهم خبر بده منم لینکت کنم عسیسی!!!!ای جونم چه بچه نازی خدا نگهش داره واستون بوس


سلام.مرسي.شما خوبيد؟ باشه الان ميام بهت ميگم؛).از لطفتون ممنون

♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 10:27



مامان آینده
24 اسفند 91 13:52
واقعا آفرین داری شما

خیلی کار جالبی بود
چقد هزینت شد؟


قرررربونت زياد نشد
♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 15:59
مرسی گلم.......


الهه(مامان یاسان)
24 اسفند 91 16:57
مائده جون سال نوت پیشاپیش مبارک


قربونت برم عزيزم پيشاپيش سال نوي شما هم مباااااارك.بوووس
مامان فائزه
25 اسفند 91 1:23
سلام مرسی که به وب دخملم سر زدی خدا دخملت و برات نگه داره خیلی نازه ماشاالله
حالا شیرین کاریاش مونده عزیزم بذار بزرگ شه ....
لینکتون کردم


خواهش ميكنم عزيزم.شما لطف داريد. منم لينكتون ميكنم
نی نی قتو
25 اسفند 91 7:47
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید


خيلي ممنون
علی رونالدو
27 اسفند 91 7:56
سلام مامانمائده جون چه ربطی داره؟؟؟مهم اینه که منو تو همکاریم و در حیطه پزشکی کار میکنیم تازه بعدا مطلب واسه نی نی هم میزارم بلینک دیگه باشه؟؟؟


بااااااشه
آسمونی ها
28 اسفند 91 13:39
خصوصی
مامان مریم
28 اسفند 91 16:50
ازین همه سلیقه شما از خودم ناامید شدم...دوست داشتین به ما هم سر بزنین خوشحال میشم تبال لینک داشته باشیم


اختيار داريد.ممنونم از شما .بله حتما
نیلوفر
29 اسفند 91 1:14
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤


پيشاپيش سال نوي شما هم مبارك.
ثمین
29 اسفند 91 12:55
چ خوشکلند!
با اجازه سیو کردم تا بعدا بزارم توی سایت!


خييييلي ممنونم.
فائزه
1 فروردین 92 1:48
سلام سارینا جون می شه ادرس اتلیه و هزینه ای که عکس های فانتزی از دخترت گرفتی و بگی ممنون میشم


عزيزم آتلي با ما آشنا هست اگه خواستي برام خصوصي بذار برات هماهنگ كنم.هزينه اش رو هم برات خصوصي ميذارم
maman taraneh
2 فروردین 92 18:56
سال نو مبارک


ممنونم عزيزم.سال نوي شما هم مبارك
آسمونی ها
12 فروردین 92 12:03
سلام مائده ی عزیزم
اومدم بهتون سال نو رو تبریک بگم. دیدم پست جدید نوشتی ولی از بس عاشق این پستم گفتم اینجا برات بنویسم.
ایشالله سال بسیار خوبی همراه با شادی و برکت و سلامتی در پیش داشته باشید.

راستش رو بخوای منم دوست دارم بدونم هزینه ی این عکسا چقدر شد. آخه خیلی خوشگله.
کاش نی نی داشتم این عکسا رو ازش می انداختم ... حیف که الان نمیشه!

ممنونم عزيزم.سال نوي شما هم مبارك.براي شما هم سال خوبي آرزو ميكنم.
عزيزم ايشالا كه خدا امسال عيدي يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت.عجله نكن هرموقع ني ني اوردي فكر اين چيزا و عكس و اينا باش؛).هزينه اش هم زياد نشد اگه بخوايي برات خصوصي ميذارم
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 1:45
خییییییییییییییییییلی قشنگ بودن من لذت برم
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه


خيييييلي ممنونم عزيزم.چشمات قشنگ ميبينه.بووووس
متین من
18 فروردین 92 17:54
سلام خوبی مائده جون ببخشیدبخدا منم سوال تکراری دارم میشه هزینه وشماره تلفن این عکاسی که میاد منزل واسم بفرسی ممنونم سارینا ببوس


چشم عزیزم برات خصوصی میذارم
سانی
19 فروردین 92 15:25
واااااااااااای چقدر باسلیقه و قشنگ. افرین به تو مامان هنرمند... واقعا عالی بود...


مرررررسي.
متین من
20 فروردین 92 1:19
عزیزم برام خصوصی نذاشته بودی که ....


الان گذاشتم؛)
نسرین
1 اردیبهشت 92 19:14
سلام عزیزم به به چ عکسی خدا حفظش کنه
عیزیم میشه آدرس آتلیه و شاره تلفنشو و مهم تر از همه بگی هزینش چقدر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم گلم در ضمن شمارو من لینک کردم خانومی منتظرتونم
منتظر پیام خصوصیتونم مرسی
بووووووووووووووس


سلام.ممنونم.چشم عزيزم.خوشحال شدم.منم لينكتون ميكنم
شیرین
25 اردیبهشت 92 14:05
سلام مائده جون عجب عکسایی داره دخترت. منم خیلی د.ست دارم از این عکسای خاص از دخترم داشته باشم. میشه بهم شماره عکاشتون رو بدید.

امیدوارم همیشه شاد وسلامت کنار هم باشید




سلام.خيلي ممنون عزيزم چشم چون آدرس وبلاگ نذاشتي برام پيام خصوصي بذار بهت بدم شماره اشو

مامان آوینا
30 اردیبهشت 92 12:51
مائده جون عجب چیز باحالی بود
خوشبحال سارینا خانم با این مامان خوش سلیقه ای که داره
داستان جالبی هم واسش نوشتی ایول

ما اینجا از این چیزا نداریم حیف


خيلي ممنونم عزيزم خب ازين چيزا درست كنين
مرمر
7 خرداد 92 0:49
فوق العاده بود اینجا نی نی چندماهشه؟


خيلي ممنونم٣ ماهش بوده
mahsa
7 خرداد 92 13:02
ey janaaaaaaaaaaaaaaaam



khoda hefzesh kone vasaton



khob axasho gozashti khodaei nakarde cheshm mikhore



az tarafe man boooooooooosesh kon




قرررررررررررربونتممنونم

راستي آدرس وبت كار نميكنه ها
سحر
9 خرداد 92 0:11
سلام عزیزم . من عکسهای سارینا جونو دیدم خیلی قشنگ بود . اگه امکانش هست میشه اسم و آدرس آتلیه رو به من بدی که از دخترم این مدل عکس ها رو بندازم


سلام.خيلي ممنونم برات پيغام خصوصي يذارم
مامان ساجده
19 تیر 92 12:01
خدااااااااای من چه داستان قشنگی چه پروانه خانوم نازززززززی
چه مامان مائده خلاقی

کارتون خیلی زیبا بود مائده جون


خیلی ممنون عزیزم.البته خودم به صورت داستان درش اوردما
مامان ساجده
19 تیر 92 12:23
راستی این عکسا رو با فتوشاب اینجوری کردی یا با برنامه ی دیگه ای ؟


نه عزیزم فتوشاپ کجا بود!!!.اومدن خونمون با پارچه اینارو درست کردن
ناهید(مامان امیرحسین)
5 مرداد 92 9:41
خیلی خیلی خیلی ..... قشنگ بود


قرررررربونت خانمي
مامان آروین
6 مرداد 92 14:32
عااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییی بود . قربون پرنسس کوچولو نازم


خيلي ممنون خانمي.بوس بوس بووووووووس
دخی زبل
8 مرداد 92 0:31
خیلی وب زیبای واسه دخی نازتون درست کردین حتما وقتی بزرگ شد و دیدش کلی ذوق میکنهتورو خدا به جام ببوسش

قرررررررررررربونت.ايشالا كه همينطور باشه.بووووووووووووووووس
تربچه
8 مرداد 92 15:40
چه قدر ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززه


قرررررررررررررررررربونت
سارا
9 مرداد 92 15:22
سلام عزیزم
امروز عکس های دختری رو دیدم خیلی خوشم اومد.
اگه امکانش هست شماره اتلیه و هزینه اش رو بهم بگی ممنون می شم
مرسی گلم


سلام.ممنونم چشم برات خصوصي ميذارم
ادی
18 مرداد 92 0:29
میشه شماره اتلیه رو به من بدید ؟ ممنون


عزيزم آدرس وب نداري.ايميل بذار برات بفرستم
صدی
22 مرداد 92 2:16
عزیزم این زمینه ها رو خودت درست کردی یا فتو شاپ خیلی باحاله


عزيزم عكاس اومد خونمون خودشون با پارچه دكور كردن.ممنونم
neda
26 شهریور 92 16:27
salam azizam afarin be enhame zogh mishe tel in ateliyaro bedi manam vase pesaram begiram? mamnon misham dokhtare nazeto bebos


ممنون از لطف شما.بهت ايميل كردم
شیما مامان شاهین کوچولو
13 آبان 92 22:53
خیلی قشنگ بود عزیزم... ای ول
لذت بردم


ممنون از لطف شما
دنيا
16 آبان 92 14:25
خيلى باحال بود


مونا
19 آبان 92 22:58
عزیزم من مامان درسا هستم عکسها عالیه شماره اتلیه را به من میدی


چشم عزيزم برات خصوصي ميذارم
یگانه مامان ناردونه
12 بهمن 93 11:27
سلام مائده جون خوبی ؟ عکساش خیلی خوشگل شدن با اینکه همیشه وبتونو دنبال میکنم اما این عکسارو ندیده بودم لطف میکنی بگی هزینش چقدر شد؟ و شمارشون رو هم به من بدی . من هنوز محمد آیین رو آتلیه نبردم از سردی هوا میترسم ولی اگه توی خونه باشه خیالم راحت میشه سارینای نازم رو ببوس منتظر عکسای جدیدش هم هستما دلم براش تنگ شده
مامان مائده
پاسخ
سلام مرسي.شما خوبيد? برات خصوصي ميذارم عزيزم چشم حتما مرسي
خاطره مامان امیر مهدی
19 آذر 94 16:07
خیلی زیبا و جالب بود .لطفا آدرس و هزینه آتلیه رو به من بدید ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد