پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 27 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

مرواريد كوچولو خوش اومدي

1392/1/21 20:22
نویسنده : مامان مائده
3,523 بازدید
اشتراک گذاری

تقريبا دو ماه بود كه همش آب دهانت ميومد،انقدر كه مجبور شديم برات پيشبند ببنديم.يكي ميگفت براي اينه كه فك سفت ميشه.يكي ميگفت دندون ميخواد در بياد...خلاصه ما هم دلمونو خوش كرديم به اين چيزالبخند
گذشت و گذشت تا اينكه الان دو شبه همش نصف شب از خواب ميپري و دستت رو به سرت و گوشات ميمالي.من فكر ميكردم نكنه گرمت شده يا دلت درد ميكنه.

اين هم گذشت تا اينكه ديروز ديدم گرسنته ولي شير نميخوري! خيلي برام عجيب بود،گفتم شايد شير من بدمزه شده و يا شايد دهنت جوش زده،براي همين مجبور بودم موقع شير خوردن پسونك بذارم دهنت و سريع درش بيارم و همون لحظه شيرت بدمگریه

اين هم گذشت و امروز صبح ديدم وقتي شير ميخوري دردم مياد!يهو با خودم گفتم وااااااي نكنه دندون؟ بلللللللللله حدسم درست بود، انگشتمو شستم و زدم دهنت ديدم ٢ تا مرواريد سفيد از فك پايينت در سن ٥ ماه و ٢٠ روزگيت جونه زده بيرون.اون لحظه بهترين چيزي بود كه تا حالا ديده بودم.خييييييلي خوشحال شدم.سريع به باباييت زنگ زدم و اونم از خوشحالي داشت پر در مياورد.

باورم نميشد آخه شنيده بودم تب ميكني و كلي بي قراري ميكني ولي خوشبختانه انقدر بي سرو صدا درومد كه ما حتي متوجه هم نشديم.ايشالا كه بقيشونم به همين راحتي دراد.البته الان اگه پسونك دهنت نذارم جيغت ميره هوا و حتي دندونيتم كفاف نميدهناراحتشايد اگه لازم شد قطره استامينوفن بهت بدم.

 پرنسس مامان بزرگ شدنت رو با تمام وجود حس ميكنم،ايشالا كه با مرواريداي سفيدت هميشه بخندي. به زودي با يه جشن دندوني خوشگل ميام پيشت.بووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان مریم
21 فروردین 92 15:50
یه عالمه بوس واسه جیگرترین پرنسس دنیا..تبریک میگم خوشگلم واسه اولین دندونت..ایشاله همیشه سالم باشی..




قرررررربونت خاله جون.خيلي ممنونم

مامان بردیا قلقلی
21 فروردین 92 15:58
سلام عزیز خاله
دندونات مبارک باشه...
ایشالا بقیشو بهمین راحتی در بیاری


سلام خاله.مرسي خاله.خيلي ممنونم.بوس
لیلا جواهری
21 فروردین 92 17:21
سلام از دیدن وبلاگتون لذت بردم. دندونش مبارک باشه. منم پسر اول م رو زایمان طبیعی کردم. اینه که واقعا درکتون میکنم. کار بزرگی انجام دادید.همیشه شاد باشید به ا هم اگه دوست داشتید سر بزنید


سلام.خيلي ممنون از لطفتون.مرسي كه دركم ميكنيد.ممنون چشم حتما.بوووس
مامان امیرمحمد
22 فروردین 92 8:47
اولین مرواریدات مبارک نازگل خانم!


خيييييلي ممنون خاله مهربون.بووووس
خاله نرگس
22 فروردین 92 12:58
مروارید کوچولوت مبارک


خيلي ممنون خاله جون
شهرزاد
24 فروردین 92 2:17
مبارکش باشه


ممنونم عزيزم
Zakiye
24 فروردین 92 8:40
آخی مامان مائده مواظب باش گاز گاز نشی






هه هه.آره والا
مهدیه
24 فروردین 92 8:59
امیدوارم دهانت پر از مرواریدای قشنگ بشه!
بوس


خييييلي ممنون خاله
مامان فنچـــــــی
24 فروردین 92 12:14
مبارک باشه


خيلي ممنون.بوووووس
مامان محمدرضا
24 فروردین 92 13:13
سارينا خیلی ملوسه ماشالا خدا حفظش کنه.
پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي
سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


ممنونم چشم حتما
هیراد و عمه لیلاش
24 فروردین 92 18:18
عروسک خانم مرواریدت مبارکه عزیزم
مامان آریسا
24 فروردین 92 22:56
مبارک باشه مروارید کوچولوت امیدوارم زندگیت به سفیدی دندونت باشه عزیزم


ممنونم.قررررربونت خاله جون
سارا
24 فروردین 92 23:13
سلام بر دوست خوبم مامان مائده.

پسر من محمدحسين جان از سارينای عزيز ۱۰روز کوچکتره، چون تقريبا هم سن هستن اگه دوست داشته باشين خوبه که از تجربيات هم استفاده کنيم.

چند تا سؤال؟

شما با سفت کردنه عضلات دست و پای نی نی مواجه نيستين؟ اونم تو دفعات زياد و طولانی مدت؟!

الآن يک هفتس شب و روز مثله پيشی گرسنه ناله ميکنه و شبا هم تو خواب از ناآرومی هی سرش رو به سمت بالا ميکشه و دستاشو همش ميزنه تو سر و صورتش!!! سارينا جون قبل دندون همچين علائمی داشت؟

و.... بقيه سوالا بعدا

ممنون




خواهش ميكنم.خوشحال ميشم.در خدمتم.آره عزيزم.احتمالا درددندون دراوردن داره.نگران نباش ايشالا تا ٢ هفته ديگه نهايتا در مياره


الهه(مامان یاسان)
26 فروردین 92 3:12
سلام عزیزم مبارک مروادیدای پرنسست باشه کلی بوس یرا خودتو دختر نازنینت میفرستم


سلام.ممنون عزيزم.بوس.بوس.بوس
متین من
26 فروردین 92 15:36
عزیزم مرواریدت مبارک امیدوارم همه دندونات به سلامتی و اینکه بدون درد در بیاد


خييييلي ممنون خاله جوووون. بوووووس
آسمونی ها
27 فروردین 92 8:48
دندون نو مبارک عسل خانوم
ایشالله سی و دومیش ...


قربوووون تو خاله جون
مامان فرشته های آسمانی
27 فروردین 92 9:47
سلام
خانمی مبارک باشه


سلام.مرررسي.بوس بوس
فرشته ام "امیرحسین"
28 فروردین 92 0:51
مرواریدای کوچولوت مبارک باشه سارینا جون سال نوتون هم مبارک باشه


متشكرم خاله جونم.بوووس
مهدیه
28 فروردین 92 11:33
مائده جونم میشه تو وبلاگت از دوستات بخوای خاطره ی زیبای زایمانشون رو در اختیارمون بذارن تا تو وبلاگ مادرانه بذاریم؟
آدرسش رو که داری؟
www.madari.niniweblog.com


عزيزم اين نظر خودش گوياي همين مطلبه
مامانی
30 فروردین 92 14:17
سلام خیلییییییی مبارکه . زودتر بیاین از جشن دندونی بنویسین


سلام ممنون چشششششششم؛)
آسمونی ها
30 فروردین 92 17:45
سارینا جونم تولد اولین دندونت مبارک ...

حالا میتونی مامان مائده رو بخوری ببینی خوشمزه است یا نه! الان تلافی اون موقع هایی که مامان جونی میخوردت رو دربیار


ممنونم خاله مهربوووون.هه هه ههبووووووووووس
*بانوی حسین*
31 فروردین 92 22:07
ای جانم بسلامتی

خانم خوشگله ای جانم چه بزرگ شده ماشاالله ای جان.
جشن دندونی هم پیشاپیش مبارک


ممنونم عزيزم:.آره زود ميگذره*
متین من
1 اردیبهشت 92 14:49
سلام دوسی مائده جون چرا آپ نمیکنی من زیاد سرزدم ولی خبری از پست جدید نبود منتظرما خبرم کن تا این نی نی نازوببینم


قرررررربونت.چشم زودي ميامبوس
مامان ترانه
1 اردیبهشت 92 15:04
در همین حوالی فدات شم در گیر و دار کارهای تولد ترانه ام دوستم




تولد ترانه جون هم پيش پيش مبارك


درسا کوچولو و مامان
2 اردیبهشت 92 19:51
سلام الهی من فدای این دخمل ناز بشم از وبلاگ کیان کوچولو رسیدم به اینجا ماشالا سارینا خانوم چه نازه عزیزم با اجازه لینکت کردم دلم میخواد خاطرات این خانوم خوشگل را همیشه مرور کنم خدا حفظش کنه اولین مرواریدش هم مبارک باشه ایشالا که بقیه دندوناتم بی سروصدا درمیاد


ممنونم عزيزم شما لطف داريد.مررررسي.خوشحال شدم منم لينكتون كردم
مامان کیان کوچولو
3 اردیبهشت 92 0:40
ای جااااااااااااااااااااانم مبارکه ..
واااااااای عزیزم کیان منم دقیقاً 5 ماه 20 روزگی دوتا ریزه ها رو در آورد ..

ایشالله که بقیه اش هم راحت در میاااان عشق ِ من


خييييلي ممنونم.چه جالب!قرررررررربونت خاله جووون
انسیه
3 اردیبهشت 92 21:57
مبارک باشه پس کباب خورشده


بلهههههه اونم چه كبابي.هوووووووووووووم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
7 اردیبهشت 92 18:18
مبارکه عزیزم
توهم کباب خور شدی هورررررررراااا


خيلي ممنونآره ديگه بي سر و صدا دارم ميام جز كباب خورا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد