پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا8 سالگیت مبارک

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

جشن دندوني

1392/1/30 21:04
نویسنده : مامان مائده
7,019 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزنترين عزيزانم و آرزوي آرزوهايم، مرواريدك هاي لعل نوشينت بهانه اي ساخت تا شيرينستان نگاهت و رقص شادكاميت را به تماشا بنشينيم و شكر كنيم نعمت شكرستان حضورت را به بهانه زندگي شيرين با تو بودن و زيستن و گذر عمر چشيدن. پس بزرگ شو و بزرگ شو تا ما به تماشاي تو خوش باشيم.

بابا صالح

پسندها (2)

نظرات (42)

*بانوی حسین*
4 اردیبهشت 92 10:10
بسلامتی

مبارک باشه

همه چی عالی بود مامانی سارینا جون.

آدم دلش میخواد سارینارو بخورهههههه



قربون خنده هاش




خييييلي ممنونم عزيزم.وااااي نخور تموم ميشم اونوقت مامانيم چي بخوره

مهدیه
4 اردیبهشت 92 10:29
مبارکه مائده جون! دستت درد نکنه با این همه سلیقه!
درمورد محتویات میز توضیح میدی؟ همین جوریش دهنمون آب افتاده!!
خودت درست کردی؟ بعضی رو متوجه نشدم چی هستن!
آخه ما هم دندونی در پیش داریم، خواستم یاد بگیرم جلو مهمونام پز بدم!!! هاهاها


مررررسي عزيزم.قرررررربونت.
كيك مرغ و سالاد الويه و ميگو و آش دندوني و پيراشكي و كوكوسبزي و ژله و ازين چيزاست.آره عزيزم همشو خودم درست كردم
خاله ی آریسا
4 اردیبهشت 92 10:32
سارینا کوچولو 6 ماهگیت مبارک البته جشن دندونی هم مبارکت باشه ایشالله همه مرواریدای خوشگلت راحت و بدون درد در میاد


ممنونم خاله جوووووون
انسیه
4 اردیبهشت 92 12:02
مبارک باشه سارینای خوشگل


ممنون خااااااااله جون.بوس بوس بوس
آسمونی ها
4 اردیبهشت 92 12:05
آفرین به این مامان باسلیقه


ممنونم عزيزم
انسیه
4 اردیبهشت 92 13:42
من خیلی خوشحالم ازین که دوسته به این خوبی پیدا کردم....خیلی دختره خوبی هستی مائده
ازینم خوشحالم که سارینارو داری و براش هرکاری بتونی انجام میدیو خب منم یاد میگیرم ازت....خیلی با سلیقه ای
خیلی مهربونی...باهات ارتباط برقرار میکنم...
خیلی دوستت دارم
باید قول بدی وقتی منم نی نی دار شدم بهم کمک کنی هر کاری از دستم بر میاد براش انجام بدم که احتمالا به خوبیه تو نمیتونم(البته از الان دارم براش پول پس انداز میکنم) که بتونم سنگ تموم بذارم


انسيه جون منم خيلي خوشحالم با شما دوستم منم دوستت دارم.ايشالا كه بتونيم دوستاي خوبي براي هم بمونيم.ايشالا خدا هر چي زودتر يه ني ني خوشگل بهت بده تا با هم حس زيباي مادري رو بچشيم.بووووووووووووس
مامان ميسا
4 اردیبهشت 92 17:08
نيم سالگيه سارينا جون مبارك
پيوندش با مرواريدهاي زندگيش هم مبارك
ايشااله هميشه با دندوناش بخنده

خيلي ممنونم عزيزم چه قشنگ نوشتي.مررررررسي.
مامان مریم
4 اردیبهشت 92 17:25
خسته نباشی عزیزم...همه چی عالی بوده..سارینای نازمم ببوس




ممنونم عزيزم.شما لطف داريد.بووووس


نیلوفر/مامانه روژینا
4 اردیبهشت 92 22:37
عزیزم مرواریدای کوچولوت مبارک دست مامان وبابا درد نکنه معلومه که جشن دندونیت خیلی قشنگ بوده و خوش گذشته.




مرسي خاله مهربونم.مررررسي.جاي شما خيلي خالي بود بله خيلي خوش گذشت.بوووس
مامان امیرمحمد
5 اردیبهشت 92 9:50
مرواریدات مبارک،شش ماهگیت مبارک نازگل خانم،روزبه روز داری خوشگلتر و نازتر میشی ساریناجون


خيلي ممنون خاله جووووون.
مامان محمدحسين
5 اردیبهشت 92 18:20
خسته نباشی مامان مائده. معلومه دختر خوبی داری که به اين همه کارا ميرسی. الحمدلله.
ولی واقعا چه جوری؟!!! من بعضی شبا تو درست کردن شام دو نفريمون ميمونم...
در ضمن نيم ساله شدنه دخمل گلت هم خيلی خيلی مبارک


قربونت برم عزيز.آره خداروشكر دختر اذيت كني نيست.البته مامانم هم خيلي كمكم كردن.بازم ممنون از لطفط
درسا کوچولو و مامان
5 اردیبهشت 92 22:20
وای وای چه به به های خوشمزه ای
آفرین به این مامان با سلیقه جشن مروارید کوچولوت مبارک عزیزم


ممنونم گلم.جاي شما خاااااليبووووس
مامان فرشته های آسمانی
7 اردیبهشت 92 10:11
سلام
مبارک باشه چه جشن زیبایی
راستی شیرینیهای دندونی رو چه جور درست کردید به من یاد بدید به
ما سربزنید که عاشق مهمونیم


سلام.ممنون عزيزم.راستش اون بيسكوئيت هارو از بيرون سفارش دادم.قرررررررررررربونت.حتما
مامان کیان کوچولو
7 اردیبهشت 92 13:23
جشن دندونیت مبارک عزیز دلم
دست مامان وبابا هم درد نکنه عزیزم


مرررسي خاله جون.قرررربون محبتت
مامان ایسان
8 اردیبهشت 92 8:38
یه عالمه بوس واسه اون دندونه کوچولوت
یه عالمه افرین واسه مامانو بابایی مهربون که جشن به این قشنگی برات گرفتن
به قول خودمون دستو هورایه بلند


قررررربون بوسات.
خيلي ممنونم عزيزم.بوووووس
مامی مائده
9 اردیبهشت 92 23:06
مبارکههههههههههه یعنی مائده جون کیف میکنم وقتی این همه سلیقه و هنرو ازت میبینم


قررررربونت عزيزمشما لطف داريد
الهه(مامان یاسان)
10 اردیبهشت 92 11:47
مائده جون روزت پیشاپیش مبارک


خيلي ممنونم عزيزم.روز تو هم پيشاپيش مبااااااارك.
آرزو
10 اردیبهشت 92 12:43
سلام
ماشاالله چقدر نی نی نازی دارین
خدا حفظش کنه
یه اسفند براش دود کنین
انشاالله همیشه زنده و سلامت باشه


سلام دوستم.ممنون از محبتتون.چشم
مامان سپهر
10 اردیبهشت 92 13:39
سلام مائده جون. سلام سارینای قشنگم. چشمت روشن که مرواریدای عروسک قشنگتو دیدی. و تبریک میگم برای سلیقه عالیت. دوستون دارم. از طرف من عروسک کوچولو رو ببوس.


سلام عزيزم.خيلي ممنونم از شمابازم ممنون.شما لطف داريد بووووووووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
10 اردیبهشت 92 15:44
مبارکههههههههههههههههههههههه

عزیزم چه خوردنی شدی !دست مامان بابا درد نکنه که این چنین جشن زیبایی برات تدارک دیدن خیلی ماه شدی




قربونت.مررررررررسي عزيزم .


مامان مریم
10 اردیبهشت 92 18:49
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



عزيزم روز شما هم مبارك
مهتاب
11 اردیبهشت 92 15:51
تبریک میگم مرواریدهای قشنگ دخترکوچلوت خیلی باسلیقه هستی


خيلي ممنونم.شما لطف داريد.بووووووووووس
متین من
11 اردیبهشت 92 16:42
خسته نباشی مامان سارینا جون همه چی عالی بود مرواریدهای ساریناجونم مبارک امیدوارم درطی دندون در اوردن اصلا درد نکشه وبه راحتی وسلامتی دندوناش دربیاد


ممنونم عزيزم.مرررررسي.اين بهترين آرزو هست براي يه ني ني
خاله نرگس
16 اردیبهشت 92 17:18
مبارک باشه خوشگلممممممممممممم


خيييييلي ممنووووون خاله جووووون.بوس
زهـــرا
17 اردیبهشت 92 12:03
به به چقد هنرمند .حسابی کیف کردم

خوش به حال مهموناتون که میزبانشون شما بودین .حسابی سنگ تموم گذاشتی خانومی


قرررررربونت.جاي شما خالي
مامان نوژان
18 اردیبهشت 92 1:37
عزیزم مبارکه دندونی دخترت
یه سوال داشتم این ریسه هاوکلاهههاراخودت درست کردی یاخریدی لطفایادم بده


خيلي ممنونم عزيزم سفارش دادم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 اردیبهشت 92 17:34
با تشکر و ثبت شد.
مبارکش باشه


ممنون
خانمی
19 اردیبهشت 92 19:34
سلام.مبارکت باشه ساریناجون مروارید کوچولوت.
زیبا یارم تقدیم به تو


سلام.خيلي ممنونم خاله جوووون.بووووس
maman taraneh
20 اردیبهشت 92 13:12
ای نفسان ماشاله خانمی شده عزیزم بوس چه جشن شیک و با شکوهی دستتون درد نکنه مامانی


خيلي ممنونم خانمي
عمه حدیث خوشگله
23 اردیبهشت 92 19:58
سلام؛ ماشاالله به دخترنازتون
چه جشن دندونی خوشگلی براش گرفتینخیلی زیبا و با سلیقه
دست مامان مائده و بابایی ات درد نکنه گل دختر


لینکتون کردم


سلام.ممنونم عمه جوني. مررررررررسي منم لينكتون كردم
آوا مامان مها
26 اردیبهشت 92 10:22
سلام خانومي
ممنون از اينكه براي مها جونم ياددگاري گذاشتيد.




سلام.خواهش ميكنم عزيزم
آوا مامان مها
26 اردیبهشت 92 10:24
ميشه لطفا بگيد چه چيزايي رو برا جشن دندوني سارينا جون درست كرديد؟ و البته چه جوري؟





منتظر جوابتون هستم.






كوكو سبزي-سالاد الويه-ژله-آش دندوني-كيك مرغ-ميگو سوخاري-پيراشكي گوشت:-توپ سيب زميني.چه جوريشم كه مامانم اومد كمكم


مامان خورشید
26 اردیبهشت 92 13:56
عزیزم مبارک باشه جشن دندونی دخملت
راستی شماره اون اتلیه که اومدن خونتون اون عکسهارو گرفتی به من میدی؟


خيلي ممنونم عزيزم.برات خصوصي ميذارم
مرمر
7 خرداد 92 0:38
مائده جون خیلی با سلیقه ای خیلی خوشحالم که اشنا شدم با شما و وبلاگ دختر نازت من لینکت کردم قابل دونستی لینکم کن


خيلي ممنون منم همينطور.با افتخار لينكت كردم
ناهید(مامان امیرحسین)
5 مرداد 92 9:22
به به به این سلیقه. واقعا عالی بود مائده.



مرررررررسي عزيزم
مامان آروین
6 مرداد 92 14:30
سلام دوست خوبم
ماشالله هزار ماشالله دخترتون خیلی ناز و خوشگل و با نمکه . خدا براتون نگهش داره . از دیدن عکسهای خوشگل دختری کلییییییییییییییییییییییییی کیف کردم . نظرتون با تبادل لینک چطوره ؟ با اجازه ما به شما پیوستیم . کپلی نازمو از طرفم بوسه بارون کنید مامان مائده ماشالله خیلیییییییییییییییییی هم هنر مندید .هزار تا دست قشنگ برای شما مادر و دختر گل


قرررررررررربونت ممنونم.چشماتون قشنگ ميبينه.خيلي خوشحال ميشم دوست شيم باهم.مرررررسي
جوجوک
23 مرداد 92 23:29
سلام مامان با ذوق و با سلیقه

خیلی دخترت نازه

هزار ماشاالله

بزنم به تخته

خودت هم خیلی با سلیقه ای

من که از دیدن وسایل دختر گلت سیر نمیشم

خیلی هم دخترت را شیک می گردونی

آفرین مامانی

یه سوال ازت دارم عزیزم

وسیله های تزیین جشن دندونی را کجا سفارش دادی؟

میشه راهنمایی ام کنی؟

از نظر قیمت و تحویل مشکلی نداشتی؟

میشه اگر اینترنتی سفارش دادی آدرس سایت را به من بدی؟

یه دنیا ممنونم


سلام عزيزم.خيلي ممنونم شما لطف داريد

عزيزم از ديانا تم گرفتم http://dianatheme.mihanblog.com بگو از طرف مني جشن دندوني سارينا رو سفارش داديم راستش قيمتش فكر كنم يكم گرون بود.ولي به هر حال كار آدم رو راه ميندازه خوبه

جوجوک
25 مرداد 92 1:36
مرسی ماءده جونم
قربون محبتت گلم
خیلی اخلاق گلی داری

دختر گلت را ببوس


ممنونم عزيزم.شما لطف داريد
گلبانو
8 مهر 92 18:00
سلام میشه راجع غذاها توضیح بدی چه جوری قالب دندون زدی و اون غذای وسطی زیر پیراشکی چیه ممنون میشم آخه می خوام مثل شما غذاهای جشن دندونی دخترم را خودم درست کنم


سلام خانمي.خودم با چاقو برش دادم.اونم كيك مرغه كه با نون تست درست كردم.ايشالا به سلامتي
مونا
23 آبان 92 1:21
سلام عزیزم ممنون که جواب منو میدی خداوند زیبایی ها نگهدار دختر گلت باشه اگر وقت کردی بهم میگی کیک را کجا سفارش دادی وچند تا ایده واسه جشن دندونی از خداوند طول عمر برات خواستارم
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.وظيفمهاز ناتلي توي خ پاسداران سفارش دادم.البته عكس كيك رو بهش دادم تا از روش برام درست كنهايده هاي جشن دندوني هم توي اينترنت خيلي هست.كافيه كه فقط توي گوگل سرچ كني
نگار
27 آبان 92 21:35
سلام مائده جون......وب قشنگی داره گل دخملمون......دستت درد نکنه عزیزم...... دنبال بیسکویت دندونی هستم خواستم ببینم بیسکویتهای دندونی رو خودتون قالب زدید..... ممنون خانمی
dorsa
27 اردیبهشت 94 10:57
سلام من برای تولد دخترم تو اینستاگرام دنبال تم بودم که عکس سارینا جان رو به عنوان لباس کار خودشون دیدم . خیلی تعجب کردم . پیج مال شماست ؟ یا ؟
مامان مائده
پاسخ
سلام وا!! نه عزيزم ايده خودم بوده اسم اينستاگرامش چيه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد