پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

آبله مرغون!

1391/1/31 19:19
نویسنده : مامان مائده
4,352 بازدید
اشتراک گذاری

عید امسال ما هم مثل بقیه به مسافرت niniweblog.com رفتیم.به کرمان. بد نبود. البته چون فک و فامیل خاله شوهرم اونجا بودن و ما هم چهار سال بود ندیده بودیمشان,بیشتر دیدو بازدید بود تا مسافرت.من هم که خوش بوس,این بوسniniweblog.comاون بوس و خلاصه حتی کسانی رو هم که برای اولین بار میدیدیمشون هی بوووس.آخه کسی به من نبود بگه عزیز دلم حالا تو حامله ای هی بوووس؟

خلاصه... خیلی خوش گذشتniniweblog.comو اومدیم تهران سر خونه زندگی خودمان.گذشت و گذشت تا اینکه هفته پیش دیدم بدنم چند تا جوش زده.گفتم وااای از اونمه آجیل و شیرینیه که خوردم...

فردا دیدم زیاد شد زیاد شد و رفتم دکتر گفت عزیزم تو آبله مرغونniniweblog.comگرفتی.گفتم ببخشیداniniweblog.comمن 11 سالگی یه بار گرفتم آخه مگه میشه؟!! گفت از هر 100 هزار نفر یک نفر امکان دوباره گرفتنش هست!من گفتم آخه من باردارمniniweblog.com! گفت از هر 1000 نفر یه نفر امکان داره در بارداریش آبله مرغون بگیرهniniweblog.com!!من مونده بودم به این خااااص بودنم افتخار کنم یا بشینم گریهniniweblog.comکنم!دکتر گفت چون قبلا گرفتی آنتی بادیش توی بدنت هست و نگران گرفتن جنین نباش.

فرداش رفتم سونو.وااای خدای من صدای قلبشوniniweblog.comشنیدم.مثل عقربه صدم ثانیه تیک تیک niniweblog.comمیکرد.گریه ام گرفت.به خدا گفتم من صدای قلبشو شنیدم خودت باید مواظبش باشی ازش نمیتونم دل بکنم.خودت نذار طوری بشه...

الان کم کم جوش هام دارن میرن و حالم بهتر شدهniniweblog.comولی خیلی نگران کوچولومم.برام دعا کنید

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان پارساجون
19 فروردین 91 21:52
بارداریت مبارک عزیزم


مرسي گلم
ستاره آسمونی
20 فروردین 91 12:25
عزییییییییییییزم منم بوووووس خوش بوس!
نگران نباش. نی نی طوریش نمی شه. جنین چند روزه بود؟ آمار سونو رو باید هر دفعه بدی
به نظر من صدای قلب جنین زیباترین و آرام بخش ترین صدای دنیاست. مبارک باشه. بازم بوووس


هفته پيش هفته هفتم بود.مرسي عزيزم.آره خييييلي آرامبخش بود.بوووووس
الهام
21 فروردین 91 20:03
سلام واییییییییییی مبارک باشه نی نی

چیجور تو یه ماه تصمیم به باردار شدن گرفتی و شدی؟

به منم میگس میخوام زود بعداز1 ماه بعد عروسیم ایشالا نی نی بیارم

از بس عاشق نی نی ام


ایشالا نی نی تون صحیح و سالمو تپل مپله

نگرانش نباش عزیزم .

وای خدا چقدر آبله مرغون سخته ایشالا زود خوب شی

خاک شیر زیاد بخور با عرق شاطره خنکه






مرسي عزيزم.البته خيلي سخت نبود يه هفته اي دارم خوب ميشم.براي بارداري هم كار خاصي نميخواد بكني بايد حوالي تخمك گذاريت باشه.مثلا تا يه هفته قبل و بعدش.كيت تخمك گذاري هم داروخانه ها دارن.
البته يه ماه بعد از عروسيت خيلي زوده؛)


الهه
22 فروردین 91 21:12
سلام
خیلی خیلی خوشحالم که یه دوست باردار دارم که منتظر نینی خوشگلشه
الهی صحیح و سالم بیاد توی اغوشت
من هم وقتی صدای قلبشو شنیدم میخواستم بال دربیارم توضیحشو نوشتم دوستداشتی بخونش
نگران نباش ولی سعی کن بیشتر مواظب خودتو نینی باشی
بوس برای نینی
راستی دختر دوستداری یا پسر؟


مرسي عزيزم.تو هم مواظب خودتون دو تا باش.بچه اول فرقي نميكنه دخي يا پسي.فقط اميدوارم كه سالم باشه.بوووووس 
حسنا بانو
24 فروردین 91 12:17
اوا من همون قبليم كه گفتم كسي رو بوس نكن
يادم رفت آدرس اينا بزارم
شايدم اصن كامنتمو نفرستاده نميدونم
گفتم من خيلي ذوق نينيتو دارم مائده جان
اميدوارم سالم و سرحال بياد تو بغل مامان جونش
ديگه هم سعي كن كسي رو بوس نكني ك ممكنه مريضي چيزي باشن


قربونت برم عزيزم.كامنتت نيومد وگرنه امكان نداشت كسي رو بوس كنم اگه گفته بودي ؛) آره با خودم قرار گذاشتم تا پايان بارداريم كسي رو بوس نكنم مگر از دور.بوووووووس


راستي سايتت كه همش رمز داره نه ميشه ديد نه نظر داد پس چه فايده





مامی امیرحسین
25 فروردین 91 13:47
سلام مامانی جدید.نگران نباش.ایننگرانی ها مال همه است.نگران از پوچ بودن حاملگی نگران از سلامتی بچه...همه مثل همیم.پس مورد خاصی نداره.اصلا مادر شدن یعنی نگرانی محض.تا آخر عمرت ...پس نگران نگرانیات نباش.فقط بهشون عادت کن.باشه؟مراقب خودت و فندق کوچولوتم باش.بووووس


مرسي عزيزم ولي كلا من آدم پراسترسي هستم!!

تو هم مواظب كوچولوي خوشكلت باش
نایسل
25 فروردین 91 14:55
ای جان قربونت برم حتما چیزی نیست دیگه
مراقب خودت باش


ممنونم عزيزم راستي سايت مرموزي داريا همش رمزه!
نایسل
26 فروردین 91 0:36
ایشاالا
خب بت رمز ندادم مگه>؟


نه عزييييزم!
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 13:49
سلام مائده جون.بوووووووووووووووس.ای وای نه تو بارداری.فعلا بوس بمونه برای بعد.
آبله مرغان؟؟؟من هیچ نظری ندارم.به نظر خطرناکه.حتما با چند تا پزشک مشورت کن.منظورم اینه که فقط به حرف یه پزشک نباش در این مورد.بهتره نظر چندتاشون رو بدونی.هم متخصصین زنان.هم متخصصین کودکان.ایشالله که همه متفق القول بگن برای نی نی خطر نداره.


دكتر گفت نگران نباشم چون آنتي باديش قبلا توي بدنم بوده مشكلي نيست ولي گفت با اينحال تستهاي غربالگري و اينچيزا بدم كه خيالم راحت باشه؛)
عسل و غزل
27 فروردین 91 23:49
نی نی تون مبارک باشه ایشالا یه نی نی سالم و سلامت بیاریدمن که عاشق نی نی کوچولو هستم


مرسي عزيزم.ولي ني ني هم دردسراي خاص خودشو داره؛))
مامان ساینا
28 فروردین 91 22:05
خدا رو شکر که ویار نداری عزیزم. پارسال این موقع منم یک نی نی کوچولو تو دلم بود. چه روزهای قشنگی بود. البته قشنگترین لحظه اون موقعی که با پاهای کوچولوش بهت ضربه می زنه و می گه مامان من دارم میام و وقتی می یاد زندگی رنگارنگه.
انشاله سالم باشه. دختر و پسر فرقی نمی کنه


مرسي عزيزم.اگه راستشو بخوايي از ديشب احساسش كردم توي دلم! ممنونم از آرزوي قشنگت اين بهترين چيزيه كه يه مادر لازم داره.بوووووووس


مامان الینا
30 فروردین 91 1:35
مبارک باشه مباررررررررررررررررک باشه به سلامتی
انشاالله که هیج مشکلی برات پیش نیاد امیدت به خدا باشه
بوووووووووووووووووووووس


ممنونم قرررربونت برم.بوووووس
مامان یه امیرحسین دیگه
31 فروردین 91 15:38
سلام بارداریت مبارک انشاله یه نی نی سالم و خوشگل به دنیا بیاری.منم پارسال این موقع ها باردار بودم اما آخراش بود . خیلی مواظب خودت و نی نی ات باش. به وب امیر ما هم سر بزن .مرسی


قربونت برم عزييييزم.تو هم مواظب خودت و امير جون باش؛)
زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 23:45
سلام خانم خاص
امیدوارم نی نیت صحیح و سالم به دنیا بیاد.وقتی دکتر میگه مشکلی نیست پس نگران نباش.

مرسي عزيييزم.امييييدوارم



.بوووووس

ثمین
10 اردیبهشت 91 18:30
سلام عزیزم
لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنونم عزيييييزم
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:29
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان ترانه
8 مهر 91 17:13
مطمئن باش چیز خاصی نیست عزیزم نگران نباش


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد