پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

اولین بازی در پارک

1392/2/11 20:30
نویسنده : مامان مائده
4,250 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مامان.دیگه خانمی شدی برای خودت.دیروز سوار سه چرخه ات کردیم و برای اولین بار بردیمت تا تاب و سرسره بازی کنی.

ازینکه بچه ها توی پارک بدو بدو میکردن خیلی ذوق کرده بودی.بچه ها هم هی میومدن نزدیکتو میگفتن وای چه کوچولوه , میدیش من راهش ببرم و هی میومدن دست به صورتت میزدن و میرفتن!!

اینم سارینای ناناز که اولین بار در سن 6 ماه و 2 روزگی تونست مدت طولانی خودش تنهایی بشینه

تازه میتونی برای مدت کمی هم وایسی

 

اینم فشن ساریناعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

انسیه
11 اردیبهشت 92 17:32
هزار ماشالا
ای خدای مهربون همیشه مواظب نی نی های همه باش...آمین
راستی خواستم ازت اجازه بگیرم که عکس سارینارو بذارم رو صفحه اصلی تو فیسبوکم....


قربونت.آمين.
خواهش ميكنم عزيزم .راستي ميدونستي سارينا هم براي خودش صفحه فيسبوك داره؟
nira
11 اردیبهشت 92 18:41
به به سارینای ناناز چه خانومیه ماشالله چقده خوش تیپه


خيلي ممنونم خاله جون
درسا کوچولو و مامان
11 اردیبهشت 92 18:45
مامانی روزت مبارک
فندق کوچولوی خوشگل الهی فدات بشم سرسره سواری خوب بود؟


خيلي ممنونم.روز شما هم مبارك
خيييييلي ممنون خاله.بله خيلي خوش گذشت
الهه(مامان یاسان)
12 اردیبهشت 92 15:32
هزاااااااااااار ماشاالله به این دختر ناناز


خيلي ممنونم خاله
متین من
12 اردیبهشت 92 16:14
همیشه به شادی ساریناجونم عزیزدلم وای عاشق عکس فشن ات شدم چه خوب که هم میتونی بشینی حتی وایسی بوووووووووس


قررررربونت خاله جونخيلي ممنون.بوس بوس بوس
مامان مریم
12 اردیبهشت 92 18:18
عزیزمی ..دلم میخواد بغلت کنم محکم فشارت بدم...


منم خاله.پس بيا ا ا ا ا ا
انسیه
13 اردیبهشت 92 12:43
دیدی منو؟

بله خاله ادت كردم

مهدیه
14 اردیبهشت 92 8:20
نازیییییییییی! الهی فدای پارک رفتنش بشم!
هزار تا بوس!


قربوووووونت
خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:23
جووووووووووووونم سارینا کوچولو معلومه که پارکو خیلی دوست داره . ددری شدی گلم
روزتون مبارک عزیزم

بله خاله عاشق گردشم
روز شما هم مبارك
مامان امیرمحمد
14 اردیبهشت 92 10:53
سلام دخمر نازنازی، پارک خوش گذشت خاله،آفرین به این دخمر خوشگل که هم می تونه وایسه هم بشینه،هوراااااااااااااااااااااااا!


مرسي خاله.جاي شما خاليخيلي ممنونم.
انسیه
14 اردیبهشت 92 11:33
البته وی پی ان همش قطع میشه هی میادو میره


ارزو
14 اردیبهشت 92 13:55
چه وبلاگ قشنگی. اگه دوست داری باهم دوست شیم پیوند کن .میسی


خواهش ميكنمخوشحال ميشم
مامان ایسان
14 اردیبهشت 92 18:47
قربونت برم که انقدر جیگر شدی عزیزم تیپ فشنتو بخولم من
مثل اینکه دخملی ما میخواد زودی راه بیوفته ها
چقدم که دوچلخت ناسه عزیزم



خيلي ممنونم خاله جووووووون
*بانوی حسین*
14 اردیبهشت 92 19:51
سلام
با تاخیر روزه مادر مبارککککککککککک

ای جانم
عسکای تازه فوق العاده بودم



سلام.ممنونم عزيزم روز شما هم مباركبوس بوس بوس
مامانی
15 اردیبهشت 92 12:39
نازی خانوم کوچولو آفرین به این مامان بابای با حوصله


مامان نوژان
15 اردیبهشت 92 13:27
جیگرساریناجونم زنده باشه


خييييلي منون
مهتاب
15 اردیبهشت 92 14:13
وای چه عکسهای قشنگی کاش اونجا بودم منم یک بوسسسسسسسسسسس میکردمش
مائده جونم اسم اون وسیله ای که سارینا جون راه میبرش چی فکر کنم بهتر از روروک باشه خواهرم دوقلو داره همسن سارینا همش میزاره توی روروک خیلی میترسه سرانگشتی راه برن فکر کنم این وسیله بهتره


خيلي ممنونم عزيزم واكر هست.آره منم روروئك نگرفتم چون ميگن براي كمر ني ني خوب نيست
مامان سپهر
16 اردیبهشت 92 2:16
روزت مبارک(ببخشید با تاخیر شد عزیزم) چه جیگریه این سارینا خانوم. الهی فداش شم از طرف من خیلی ببوسش.


روز تو هم مبارك.قررررررربونت خيلي ممنون
مامان بهنود
17 اردیبهشت 92 11:43
چه دخمرنازی ماشالا.جوووونم که میتونه بشینه.
به ماهم سربزن خاله جونی



مرسي چششششششم حتما
Zakiye
18 اردیبهشت 92 7:22
خیلی باحال شده
ماشاالله به این مامان خوب


خيلي ممنونم زكيا جونم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 اردیبهشت 92 16:41
الهی فدات بشم خاله توچقده شیرین وخوردنی هستی
واس خودت خانمی شدی ها
یه سربما هم بزن زودی بیا


خيلي ممنونم خاله.چشششششششم حتما
عمه جونی
18 اردیبهشت 92 19:29
سلام خوشگل خانوم
چه تیپ باحالی زدی
آفرین بهت که یاد گرفتی بایستی
لذت راه رفتن وصف ناپذیره عزیزم خداروشکر با نشستن یه قدم به سمت استقلال رفتی
سلامت باشی گلم


سلام عمه جونيخيلي ممنونم.بله ولي فكر كنم استقلال ماماني رو بگيرم.بووووووس
مامان سويل و اراز
19 اردیبهشت 92 17:13
سلام دوست عزيز از اينكه امروز مهمون وبلاگ اموزشكده هنر بودين ممنونم باز هم منتظرتون هستم


خواهش ميكنم وبلاگ خوبي داريد
معصومه
19 اردیبهشت 92 17:36
اگه میشه به وبلاگ من سر بزنید در ضمن هم اسم دخملت هم خودش خیلی نازه


حتما عزيزم.مررررررسي
sima
20 اردیبهشت 92 23:55
ممنون از تبریکتون
خیلی خنده هات قشنگه دخملی
انشالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه عزیزم


خيلي ممنونم خاله جوووون
عمه جونی
21 اردیبهشت 92 16:16
ممنون مائده جونم که به اون وبم هم سر زدی راستش چون هردو وبم اینجا سیو هست گاهی حواسم نیست و بجای آدرس مغز بادوم آدرس مهم دوست داشتنه رو میزارم
ممنون که قابل دونستی و بهم سر زدی عزیزم


خواهش ميكنم عمه جوني قرررررررررربونت
مامان ساره وثنا
22 اردیبهشت 92 0:59
وااااى تپت فشنشو ببين خيلي هم جديه!واسه ى سارينا ناناز


ما اينيم ديگه خيلي ممنون ماماني ساره و ثنا جون
خاله الهام
22 اردیبهشت 92 9:11
وااااي چه دخملي آفرين خاله جون كه هم ميشيني هم مي ايستي جوحوي
ما هم مثل تو براي راه رفتن عجله داره سلام من خاله آرتميس هستم
از اينكه بهمون سر بزنيد ونظرتونو بدونم خوشحال ميشم


مرسي خاله جون البته انگاري مامانم بيشتر عجله داره.چششششششششم حتما
زهـــرا مامان فنچی
22 اردیبهشت 92 11:19
دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود

دلها همه آماده ی پرواز شود

با بوی معطر ماه رجب

شور و شعف خدایی آغاز شود

التماس دعا


ممنون.محتاجيم به دعا
مامان فرشته های آسمانی
22 اردیبهشت 92 16:55
سلام
خیلی خوشکل شده ی خانمی دوستت دارم


سلام خاله جون .خيلي ممنونم.منم همينطور.بوووووس
خاله ی آریسا
23 اردیبهشت 92 11:58
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
سلام دوستم آپم بهم سر بزن


چه قلب قشنگي چشششششم حتما
خاله الهام
23 اردیبهشت 92 16:26
مرسي عزيزم كه بهمون سرزدين سارينا گلي رو ببوسسسس دلم ميخواد آيي لپشو بگيرم بازم بهمون سربزنيد لفطا


خواهش ميكنم بوووووووس .خيلي ممنون.چششششششم حتما
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 1:02
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم


ممنون از قلب قشنگت.چشششششششم حتما ميام
خاله الهام
24 اردیبهشت 92 8:42
مرسييييي دوسي جون كه بهمون سر زدي اين جوجوي قشنگتون هم حسابي از طرف من بچلونيد


قررررررررررنت
هیراد و عمه لیلاش
25 اردیبهشت 92 17:02
مائده جون کجایی
سارینای گلم چطوره
ببوس دخملی رو
یه خبری هم از خودت بده


مشغول شيطنتاي سارينام.قررررررررررربونت عزيزم.به زودي ميام عزيزم
انسیه
25 اردیبهشت 92 18:26
چه خوشکل شده بااین تیپش توی پارک مامانی مااپییییییم


خيلي ممنونم خانميچشششششششششم
شیرین
26 اردیبهشت 92 9:57
مائده جان یه سئوال داشتم شما شبها دخملتون رو تو اتاق خودش میخوایونید؟اگه آره از کی؟ و چطوری موفق شدین؟


هنوز نه عزيزم ايشالا بعداز ١٠ ماهگيش.البته روزا توي اتاق خودش ميخوابه و ما هم توي اتاق خودمون.توي تختش انقدر با عروسكاش بازي ميكنه تا خوابش ميبره
عمه جونی
26 اردیبهشت 92 15:51
آرزویم برایت در شب آرزوها این است که به هرچیز که میخواهی فراتر از آنچه میپنداشتی دست یابی.
التماس دعا


قررررررربون شماهمچنين براي شما و خوانواده محترمتون
نیلوفر/مامانه روژینا
2 خرداد 92 1:01
با عکسهای اتلیه روژینا کوچولو اپ هستیم


چشم حتما
................
3 خرداد 92 15:23
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه
مامانی که هیچ وقت مامان نیس
19 مرداد 92 1:27
سلام مائده جون عاشق دخترت شدم با اجازه عکس هاشو سیو کردم فقط اونایی که تنهایی خودشه
متاسفانه من بچه دار نمیشم]براش وبلاگم دروس کردم که الان توش نمینویسم
سارینای خاله رو حتما ببوس
سیر نمیشم
خیلی خوشتله وناز ه البته بزنم به تخته
واقعا بدون بچه زندگی ادم تلخه
بای بای




سلام عزيزم.ممنونم.ايشالا خدا به زودي زود يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت
مامانی که هیچ وقت مامان نیس
26 مرداد 92 16:43
مائده جون چرا نظرامو ثبت نمیکنی؟
از اینکه از سارینا جونی خوشم میاد ناراحت میشی ؟
یا غریبه امو فقط نظر دوستات حساب میان؟
من فکر کردم شما خیلی دل سوزین
واقعا دلم شکست
من دیگه به خاطرتو به این وبلاگ نمیام
خداحافظ براهمیشه
خدایا منمیخو ام

وا!!!!!!!!! خوبي عزيزم؟ خداروشكر كه من حتي نظراتي هم كه خيلي به وبم مربوط نيست رو جواب ميدم و تاييد ميكنم.
الان كه نگاه كردم ديدم يه نظر توي قسمت "مادر مهربونم روزت مبارك"دادي و يه نظر هم توي"اولين بازي در پارك".نميدونم منظورت ازين كه "نظرامو ثبت نميكني".چيه!!!! ولي به هر حال حتما سوء تفاهمي شده.بازم خوشحال ميشم ببينمت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد