پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٧ ماهگيت مبارك

1392/2/28 20:30
نویسنده : مامان مائده
4,675 بازدید
اشتراک گذاری

ساريناي مامان.چقدر شيرين شدي عسلم.وقتي ميخوابي،وقتي چيزي ميخوري، وقتي حموم ميبرمت،وقتي بازي ميكني...خلاصه توي هر حالتي كه هستي،فقط بايد خوردتزبان

بايد بگم برات كه تقريبا ٦ ماه و نيمت بود كه دوباره دوتا از مرواريداي سفيدت اين دفعه بالايي ها جونه زدن و دالي كردن .البته اين دفعه يه كوچولو ناراحتي كردي كه وقتي بهت دندونيت رو ميدادم آروم ميشدي.

هر چي رو ميبيني ميخواي امتحان كني ببيني چه مزه ايه. از كنترلي تلويزيون و گوشي تلفن كه عاشقشي گرفته تا انگشتاي پات!

 وقتي برات بيبي انيشتين ميذارم با دقت ميشيني و حسابي روش دقيق ميشي.

وقتي توي پلي جيمت بذارم مدتي كه بگذره و حوصله ات سر ره ميخواي خودتو ازعقب با سر پرت كني بيرون!

 وقتي توي تخت اتاق خودت ميذارمت انقدر با عروسكات بازي ميكني و سروكله ميزني و كشتي ميگيري تا خوابت ميبره.

 خداروشكر غذاي كمكي كه برات درست ميكنم(سوپ و حريره بادام و پوره) رو خيلي دوست داري و البته موقعي كه توي صندلي غذات ميذارمت هي پاتو به پايه صندلي ميكوبي كه من زودتر قاشق دهنت بذارم!-----------------> رفته بوديم واكسن ٦ ماهگيتو بزنيم.دكي اومد دور سرتو اندازه بگيره بابايي گفت دور گردنشم اندازه بگيرين.دكي گفت دور گردن؟نيازي نيست!بابايي گفت آخه خيلي گردن كلفتهخنده

كلاس زبانمم كه تقريبا١ سال و نيم ميرفتم(حتي موقعي كه تو به دنيا اومدي) رو ول كردم چون ديگه خوابت كم شده و وقتي هم كه بيداري يا همش ميخوايي باهات بازي كنم و يا بايد غذاي كمكيتو درست كنم و ازين چيزا(پيانومم كه موقعي كه شما به دنيا اومدي كلا گذشتم كنارگریه)

عاااااااشق آب و استخر و حمومي.وقتي توي وانت ميذارمت پاهاتو تكون ميدي و آب بازبت ميگيره والبته برای چلوگیری از خیس شدن مامانی مجبوره کتاب خونت کنه دیگهنیشخند.

 تاب بازي خيلي دوست داري و خودتو هي ميندازي بالا و پايين و ازينكه توش ايستادي خيييييلي ذوق ميكني.

برات بگم كه وقتي بابايي از سر كار مياد حق نداره بره حتي دستاشم بشوره چون اگه نياد و بغلت نكنه جيغ و داد ميكني و خونه رو ميذاري روي سرت(ببين راست ميگه گردن كلفتيازبان)

راستي يه چيز جالب: چند وقت بود وقتي ميبردمت بشورمت همونجا پي پي ميكردي تا اينكه تصميم گرفتم قبل از شستنت بذارمت روي دستشويي فرنگيت.و جالب اينجا بود كه شما هم با خيال راحت ميشيني و كارت رو انجام ميدي و بعدشم مي خنديدي يعني ببر منو بشور!!!!(البته عكسش چون بي تربيتي ميشه نميذارم)

توی کریرتم دیگه نمیخوایی بخوابی و همش میخوای نشسته باشی

اینم از وضعیت خوابیدنت:

بذار ببینم میتونم اینو بکککککنم

 

پسونکم کو پس؟

آخ جون پسونکم اینجا بود؟

نور زیاده بابا بذار اونوری شم

 حالا شما بگین این دخمل من خوردنی نییییییییست؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (75)

درسا کوچولو و مامان
26 اردیبهشت 92 20:55
این عکس آخر خیلی نااااااااازه دلم میخواد بخورمت تپلی خاله راستی یه سوال بی ربط شما تهران زندگی می کنید


خيييييبي ممنونم .بوووووووووس.بله عزيزم
درسا کوچولو و مامان
26 اردیبهشت 92 20:58
سیسمونیتم دیدم خیلی ناز و خوشگل بود آفرین به این مامانی خوش سلیقه تاریخش گذشته اما مبارک باشه.


بازم ممنوووووووون
درسا کوچولو و مامان
26 اردیبهشت 92 22:58
یادم رفت بگم هفت ماهگیت مبارک نانازی


مرررررررررررسي خاله جزنبووووووس
مامان مریم
27 اردیبهشت 92 10:33
چرا خیلیییی خوردنیه...منم میخوام بخورمش...چقدم زود دندون درآوریا آفرین....دستشویی ام که میری..خودتم که میخوابی خوش بحال مامانت واقعا با همچین دخمل خانومی


هه هه. فكر ميكني!اينجوريام نيست هميشه!!بعضي موقع ها هم....وااااااااااي نگو
سمانه
27 اردیبهشت 92 11:20
سلام دخملت خیلی نازو خوردنیه خدا حفظش کنه. 1عکس از بجه گی های خودت بزار لطفا


سلام ممنونم عزيزم.چشم اتفاقا بد فكري نيست ممنون از پيشنهادت
مامان بهنود
27 اردیبهشت 92 13:32
هفت ماهگيت مبارك عسل شيرين خوردني خاله،
ماماني از طرف منم هفت تابوس از لپاي نازش بگير،


خيلي ممنونم خاله مهربوني.بوس هزار
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
27 اردیبهشت 92 16:47
خوردنی چیه...لپاش گاز گازیه.
زیبا یارم تقدیم به تو


وااااي نه ماماني خاله ميخواد منو گاز بگيره
هنگامه
28 اردیبهشت 92 0:03
مرسی مائده جون که به وبلاگ آرسام سر زدید .

آخجون سارینا جونم تقریبا همسن آرسامه .

چقدر این دخترم ماههعاشق عکسش با تابش شدم

باید از سارینا جون وقت بگیرم تا به آرسام شنا یاد بده تا شاید این پسر ما کمتر آب بخوره

وای چقدر عکسهای هنریش قشنگ بودن(با پارچه) . من برای تقویم 92 خودم سریع چهار تا عکس انداختم ولی اصلا خوب نشد . عزیزم اگه امکان داشت برام خصوصی بنویس که حدود هزینش براتون چقدر شد و در صورت امکان شماره تماسشون رو .

مرسی عزیزم

سارینای نازم رو ببوس


خواهش ميكنمحتما بياخييييييلي ممنونم.چشم ميذارم.بوووس
ی خواننده
28 اردیبهشت 92 0:28
ماشاالله به این دختر ناز

خدا رو شکر تمام وسایلاشم درجه یک و مارکدار عزیزم ماشاالله اوضاع مالی توپه ها ااا




خيلي ممنون.ولي ميدوني كه سيسموني با مامان بزرگش بوده ها


مامان سپهر
28 اردیبهشت 92 1:15
هفت ماهگی عروسک خوشگلت مبارکه
الهی فداش شم که انقدر خوردنیه
از طرف من هزار تا بوسش کن. دوستون دارم


خيلي ممنونم عزيزم.قررررررررررربونت.بوس بوس بوس
شیرین
28 اردیبهشت 92 3:22
مائده جان چقدر تابش جالب و خوبه. از کجا خریرین؟از کی تونست توش بشینه؟


عزيزم مامان بزرگش از اونور براش اوردهاز ٥ ماهگيش
Zakiye
28 اردیبهشت 92 7:16
وای خدا چقدر لپ!!!!!




*فقط براي مامانيمم بذار


مامان ميسا
28 اردیبهشت 92 9:24
بله كه خوردنيه... ولي مامانش قبلا سارينا تو شكمت بوده ديگه نخورش...اينبار ماشاالله ديگه خانمي شده و تپل مپلي نميتوني به اين راحتي بياريش بيرون و روي ماهشو ببيني آخه دلت تنگ ميشه واسش زودي....ببوسش


قرررررررررربونت..مرسي
*بانوی حسین*
28 اردیبهشت 92 12:06
وای بسلامتی مبارک باشه .

خیلی نازه خیلی خوردنیه واقعا

عشقتون جاوید.


مرررسي عزيزمقربونت.بووووس
خاله ی آریسا
28 اردیبهشت 92 12:33
عزیییییییییییییزم خیلی ناز و خانوم شده ماشالله

ان شاالله همیشه بخندی کوچولوی ناز ناززییییییی


قررررررربون تو خاله مهربووووووون
مامان آوینا
28 اردیبهشت 92 12:52
وای خوشمل و اوچولو
عزیزم خدا حفظش کنه ماشالا به جونش
نه نه نقلی ناز
عزیزم میشه تبادل لینک کنیم؟
http://mamanavina92.niniweblog.com/post18.php


خيلي ممنونم عزيزم. خوشحال ميشم حتما
مامان آوینا
28 اردیبهشت 92 12:53
یه سوال
این پلی جیم رو از کجا گرفتید؟چند؟


از خ بهار دقيقا پارسال همين موقع ها بود: ١٠٠ قابل شمارو هم نداره ها
اسماء
28 اردیبهشت 92 13:01
ای جونم به این دخمل خوردنی

این دخملی ادم رو وسوسه میکنه یه نی نی داشته باشه




خيلي ممنونم عزيزم.خب يكي بيار ديگه زودتر


رومینا
28 اردیبهشت 92 13:57
خد ایی دارم ضعف میکنم برای این دختر ناز و قشنگ براش اسپند دود كن حتما خیلللللللللللللی خوردنیییییییییییییییی

من یه سوال داشتم ببخشیدا که می پرسم اون چرخ سارینا رو از کجا خریدید ؟ بازم شرمنده ام که فوضولی شد. برای رادوین میخواستم بگیرم


خيلي ممنونم عزيزم شما لطف داريد.بووووووووس
از خ بهار گرفتم چيز خوبيه ٤ كاره هست.البته قابل شمارو هم نداره
ی خواننده
28 اردیبهشت 92 14:20
البته مائده جون چ فرقی میکنه مامانی هردو ماشاالله وضع مالیتون توپه خدا رو شکر


عزيزم مامانم فقط يه دختر داره كه منم و منم كه فقط يه دختر دارم.دلخوشيش همينه كه براي نوه اش خرج كنه ديگه
زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 18:56
وای چه بامزه شد .روز به روز خوشگل تر .هزار ماشاا... .خانوم شده




خيلي ممنون خاله جووون


مامان محمدحسين 'سارا'
28 اردیبهشت 92 23:29
چه بزرگ و خانم شده گل دخترتون!
عروس بشه ايشالا.
خدا رو شکر که غذا خوردنش خوبه، ما هنوز اندر خم همون کوچه ايم! گل پسر من با هيج طعمی ارتباط برقرار نميکنه... قطره آهن و مولتى هم که ديگه کلا بی خيال شدم...


خيلي ممنونم عزيزم.برات توي وبت راهنماييت كردم
فرشته ام "امیرحسین"
28 اردیبهشت 92 23:53
سلام مائده جون ماشاله چه خانوم شده سارینا گلی.ناز و خوردنی از طرف من هزار تا بوووووووووووووووس


سلام عزيزم خيلي ممنون از لطف شما.
مامان خورشيد
29 اردیبهشت 92 0:39
اين عكسه كه با چادره واي مي خوام قورتش بدم ملوسكو عزيزم مرسي از شماره اتليه بووووس


وااي نه براي ماماني هم بذار.خواهش ميكنم
ی خواننده
29 اردیبهشت 92 0:40
ان شاالله با سلامتی و دل خوش همیشه بهترین ها برای این دختر گل باشه
خدا مامان و بابا رو حفظ کنه.
سارینای عزیزم رو میبوسم


خيلي ممنونم عزيزم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
29 اردیبهشت 92 0:44
اِ ننجون اینجا چیکار میکنی
چه ننجون توپول موپولی

خدا براتون نگهش داره


ننه جون ميخواد سبزي پاك كنه.خيلي ممنونم.بووووووووووووووس
مامان فرشته های آسمانی
29 اردیبهشت 92 8:13
سلام
ماشالله خیلی ناز شده ادم دلش میخوادبقول خودتان بخوردش



خيلي ممنون خواستي بخوري براي مامانيشم بذاريا
خاله الهام
29 اردیبهشت 92 9:54
واااي خاله جون همه عكسهات خوشكل شده
مطمئنا خودش از عكساش خوردني تره
هفت ماهگيت مبارككككك


خيلي ممنونم خاله جووووووووووون.
انسیه
29 اردیبهشت 92 17:51
(با جیغ بخون) منم ازین نی نی آ میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای خدا مردم از تنهایی
ایشالا سالم باشه مبارکه بوس بوس بوس بوس


انسيه جون خدا خيلي مهربونه از ته قلبت بخواه بهت ميده.خيلي ممنونم
هنگامه
30 اردیبهشت 92 0:27
مائده جون بابت شماره ممنون . لطف کردی


خواهش ميكنم
مامان کیان کوچولو
30 اردیبهشت 92 0:31
ای جان دلم چه کارایی یاد گرفته این عشق خاله


مررررررسي خاله جون
نیلوفر/مامانه روژینا
30 اردیبهشت 92 1:05
7 ماهیگت و مرواریدای کوچولوت مبارک سارینا جونم
واقعا مامانی این دخمل عسله. از طرف من ببوسش و یه کوچولو هم فشارش بده/من همیشه روژینا رو وقتی خیلی احساساتی میشم فشار میدم/
راستی میشه در مورد کتاب حموم برای من توضیح بدید .میتونم از کتاب فروشیها برای دخملی بگیرم


خيلي ممنونم خاله جونم.
مرررررسي عزيزم.وووووووي
كتاب حموم رو بايد از جاهايي كه سيسموني ميفروشن بگيري.براي اينكه ني ني توي وانش مشغول بشه و تو هم با آرامش بشوريش
مهدیه
30 اردیبهشت 92 8:56
چه حاج خانومی شده تو این عکس آخری!
ماشاالله!
اون نی نی تاب تو عکس اولی رو که تو سیسمونی دیده بودم فکر نمی کردم واسه این سنش باشه.اندازه اش به نظرم کوچیکتر میومد. همون زمان می خواستم بگم اینو که آدم دلش نمیاد نوزادشو بزاره توش!!!
خوب شد نگفتما
معلومه حالا حالا ها میتونه ازش استفاده کنه!
بوس!

راستش اين تابه براي ٤ ماه به بالاست تا ٢ سالگيش آره تا وقتي كه نتونه بشينه نببيد گذاشتش توشهه هه
مامان عرفان و ماهان
30 اردیبهشت 92 10:14
نازی ماشا اله خدا حفظش کنه.چقدر کارهاتون جالبه جشن سیسمون، جشن دندونی ، عکس آتلیه .من که هیچ کدوما برا بچه هام انجام ندادمخوب منم حسودیم شد دیگه.راستی با اجازه لینکت کردم بشیم دوست هم


خيلي ممنونم عزيزم.حالا همين كه براشون وب درست كردين خوبه ديگه ممنونم منم با افتخار لينكتون كردم
شیرین
30 اردیبهشت 92 22:23
مرسی مائده جون از جوابت یه سئوال دیگه داشتم،میشه مارک تاب سارينا رو بگی و اسمش به انگلیسی چی میشه؟آخه همسرم یه ماموریت خارج داره میتونم بگم بیاره براش. ممنون ازت


عزيزم ماركش bright starts هستش.هم جامپر داره هم حالت واكر.اميدوارم كه بتوني پيدا كني
متین من
31 اردیبهشت 92 1:24
سلام مائده جون خوبی دختر نازت که نگو از عکسها مشخصه روز به روز داره شیرینتر وبانمک تر میشه من که خیلی دوسش دارم شدید ببوسش اسپند دود کن تا بلا ازش دورباشه
گردن کلفت بابا خیلی خنده دار بود اگه بابا بغلش نکنه جیغ میکشه میگن دختر خودش شیرین میکنه واسه باباش راست گفتن
کلاس های هم که فعلا ترک کردی وقتی سارینا بزرگتر شد امیدوارم بتونی ادامه بدی
راستی میخواستم نظربذارم نظرات دیگردوستان هم خوندم اینو بگم مثل اینکه همه از وسایل ساریناجون خوش شون اومده افرین به تو که خوش سلیقه ی
اون عکس اخری با چادر خیلی دوس داشتم خیـــــــــــــــــــــــلـی بامـــــــــــــــــــــــــــره بود ببوس سارینا رو


خيلي ممنونم عزيزم شما خيلي لطف داريد.آره ايشالا ميخوام بعداز يه استراحت ،دوباره كلاسامو شروع كنمبازم ممنون
متین من
31 اردیبهشت 92 1:27
خصوصی داری گلم
دلسا
31 اردیبهشت 92 9:13
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا

قبلا ديدم اينو
الهه(مامان یاسان)
1 خرداد 92 13:13
وااااااااااااای خدا این عکس آخریشو نگاه کن
وااای مائده جون به خدا من اینور کلی براش غش و ضعف رفتم


خيلي ممنوم خلي ممنون
محبوبه
2 خرداد 92 0:49
سلام مائده جون من تازه با وبلاگ دختر گلت آشنا شدم با اجازت تمام آرشیوت رو خوندم خیلی با سلیقه و قشنگه همه چی عالی و نمره بیسته فقط تو این یکسال و نیم از خودت خیلی کم نوشتی برای دخملت اگ فضولی نباشه دوست دارم بیشتر بشناسمت


خيلي ممنونم عزيزم عزيزم راستش اينجارو درست كردم براي اينكه از دخملي بنويسم.به هر حال سوالي داشتي درخدمتم
آرام
2 خرداد 92 10:41
وای جونم خاله دخترتون بسیار نازه و خوردنی زنده باشه


شما لطف داريد.بوووووس
سهام
2 خرداد 92 13:40
7ماهگیت مبارک


خيلي ممنونم
ناهید
2 خرداد 92 14:35
سلام عزیزم ماشالا ماشالا ماشالا این عکسارو میزاری بچه چشم میخوره نکن اینکارو......ماشالا نازه.فداش همیشه به وبلاگش سر میزنم خیلی لذت میبرم.بوسش کن


قررررررررررررربونت.ممنونم.بوس بوس بوس
الهه(مامان یاسان)
2 خرداد 92 16:17
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مامان آویسا
3 خرداد 92 2:47
وای مگه میشه این دختر خوشگل رو نخورد خوش به حالت مامانیش از حالا خودش میخوابه



خيلي ممنون.ولي فكر نكن هميشه خودش لالا ميكنه ها!
تک سناره
3 خرداد 92 11:23
وای ماشالله عزیزم خیلی نازی


مرررررررررسي خاله
شهرزاد
3 خرداد 92 16:58
وای من فداش بشم مخصوصا" عکس آخریش من و شوشو کلی به عکس آخریه خندیدیم منم تصمیم گرفتم سر پسرم چادر کنم ازش عکس بگیرم ببینم چه شکلی می شه!


خيلي ممنونم عزيزمچه جالب پس
شیرین
4 خرداد 92 1:57
سلام مائده جون داشتم دنبال این تاب میگشتم یه چیز جالب دیدم گفتم خدای نکرده تاب شما این مدل نباشه اگه هست براتون تعویض میکنن http://www.kidsii.com/brightstarts/t-6753Rec200512.aspx




سلام عزيزم.دقيقا همينه.آفرين به اين دقتت


http://www.kidsii.com/brightstarts/p-557-bounce-n-spring-deluxe-door-jumper.aspx
مامان فرشته های آسمانی
4 خرداد 92 8:46
سلام

مائده جان دیگه نمینوسی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ساریناخوبه ازدور میبوسم




سلام.خيلي ممنونم عزيزم.راستش الان مسافرتيم.اومدم حتما


متین من
4 خرداد 92 15:32
پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛

درود بر همه ی پدرها و روزشون مبارک


نیلوفر
4 خرداد 92 18:49
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


ممنون از جملات زيباتون
انسیه
4 خرداد 92 19:44
کی گفته خوردنی نیست من الان میخوام قورتش بدم


نه تروخدا براي ماماني هم بذار
انسیه
4 خرداد 92 19:46
ببخشیدامائده جون من همش بایدبیام بگم اپم خوووووزشته خواهرخودت بیادیگه چندتاپست جدیددارم یکی هم توراهه تافردا میرسه به وبلاگ زودبیا


چششششششششششششششم اووووومدم
مامان سپهر
5 خرداد 92 19:15
نیستی گلم کم پیدا شدی.دلم برای خودت و عکسای جدید عروسک خوشگلم تنگ شده..دوستون دارم


مسافرت بوديم زودي ميامما هم دوستتون داريد
ruzegar
5 خرداد 92 23:04
خیلی نازو خوشگله براش یه اسفند بریز. ایشا الله که همیشه سالم باشه ایشا الله که همیشه یه خونواده ی شاد و خوشبخت باشین .دعا کن خدا به منم یه نی نی خوشگل مثل دختر تو بده


خيلي ممنونم خانمي.ايميدوارم كه خدا به زدي زود يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت
مرمر
6 خرداد 92 3:12
سلام مامانی خیلی خوش سلیقه هستین دوتا سوال داشتم اگه جواب بدی خیلی ممنونت میشم ساعت اتاق نی نی تون رو از کجا خریدین؟قیمتش چنده؟میشه تلفن و ادرسش رو بهم بدین و دوم اینکه اون چیزی که تو وان نی نی تون هست اسمش چیه؟و قیمت و ادرس فروشش


خيلي ممنونم عزيزم.ساعتش سر سرويس خوابش از كپل پا توي خ وليعصر روبروي پارك ساعي گرفتيم- توي وان هم اگه منظورت كتاب حمام هست رو از خ بهار گرفتيم همه سيسموني فروشي ها دارن
خاله الهام
6 خرداد 92 17:16
سلام جوجوي خاله دلم تنگ شده بود گفتم بيام دوباره بهت سر بزنم
ماماني اگه وقت كردي بهمون سر بزن سارينا جونم يه كوچولو بچلونش با اين چادرش ميخورمت هاااا


خيلي ممنونم خاله جون.چششششم حتما.
مامی مائده
7 خرداد 92 0:32
واااای از خوردنی رد شده جیگر طلا باید قبلش حسابی چلوندشششش




وووووووي

مامان روشا
7 خرداد 92 10:49
سلام
دختر نازی داری/خدا واست نگهش داره
من شما رو لینک کردم/ شما هم دوست داشتی لینک کن خوشحال میشم


سلام.خيلي ممنونم گلم.حتما لينكتون كردم
maman taraneh
7 خرداد 92 17:19
ای خدا این فندق خانمو ببین میام مخورمت ها بووووووووووووسسسسسسسسسسسس


براي مامانيمم بذاريا.بوس بوس بوس
الهام مامان محیا
7 خرداد 92 17:56
ای جونم خیلی نازه
خوشحال میشم دوست شیم


خيلي ممنونم ما هم همينطور.آدرس وبت چي بوووود؟
maman arezou
7 خرداد 92 23:42
salam shoomboosgoombooli haft mahegit mobarak ,pas chera peivand nakardi mamani ?


خيلي ممنون خاله جووووون.لينكيدمت
مامان ساره وثنا
9 خرداد 92 1:37
التماس دعا حاج خانوم!!!


محتاجيم به دعا!!!
سارا
14 خرداد 92 22:09
هفت ماهگيت مبارك خانوم كوچولوي گردن كلفت !!


خيلي ممنون خاله جونالبته كار از گردن كلفتي هم گذشته ها!
مامان آلما
14 خرداد 92 23:20
هزار ماشالا به دختر نازتون.خدا واستون حفظش کنه




مرررررسي.قربون شما

مامان آلما
15 خرداد 92 21:43
با اجازه شما رو لینک کردم. خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید


خيلي ممنونم چشم حتما
maman bahar
18 خرداد 92 1:12
یعنی عاشقتم با این عکس آخریت جوووووووووووووجووووووووو




قررررررربون تو خاله مهربون.بووووووووس
فریبا
4 تیر 92 11:00
سلام مامان سارینا خوبی سارینا چظوره اسم نی نی منم سارینا 1سوال توی همین پست 7ماهگیش سارینا رو توی اون صندلی چوبی که خوابیده میشه بگی اسمش چیه و قیمتش چنده؟از کجا خریدی؟


سلام.ممنونم ما خوبيم شما چطوريد.عزيزم اين ني ني لاي لاي هست مارك بلوم.توي اينترنت سرچ كني پيداميكني
Elam
31 تیر 92 15:53
آش قربون اون چادر سر كردنت عروسك خوشگلم
عزيزم واسه اين عسلى اسپند دود كن فداش بشم


خيلي ممنون عزيزم.چشششششم حتما
ناهید(مامان امیرحسین)
5 مرداد 92 9:13
وااااااای چقدر این خانومی جیگره. عکس چادرش که دنیای خنده اس. هزارتا بوس سارینا جون.....


خيلي ممنون عزيزم
دخی زبل
8 مرداد 92 0:25
هویجوری که نمیشه باید درسته ببلعیش تا دلت خنک شه


هه هه هه.يه ذره هم براي ماماني بذار
مامان بردیا قلقلی
8 مرداد 92 2:28
سلام خاله جون آخه تو چقد خوردنی هستی مخصوصا لپات.
چادر سرت نکن که میدزدنت...

با اجازه مامان مایده ما عکس اولی این پست و برداشتیم که تو وبلاگمون استفاده کنیم.هر چی گشتم عکس دندون پیدا نکردم. شرمنده مزاخم وبلاگ شما شدیم.


یه عالمه بوس از اون لپای نازت

سلام خاله جون خيلي ممنونم
خواهش ميكنم عزيزم وبلاگ خودتونه.اين حرفا چيه.مراحميد
مامان پارسا و پرهام
13 شهریور 92 21:14
وایییییییییییی بخورمت خاله جووووووووون خیلی ماشالا نازی دل مامانایی که پسر دارن از جمله خود من با دیدن این عکسهای ناز و خوردنی دخملت آب میشه بس که این نینی دلم میخواد کنم وتند تند کنم


قررررررربون شما خاله جوناختيار دارين شما
لیندا
6 آذر 92 15:48
عاشقش شدم خیلی نازه افرین به تو و خوشبحالت که مادرشی خیلی ممنون بابت عکسهای قشنگ سارینای عزیز انشالله یه روز بری خودش خانمی میشه
مریم
21 تیر 93 3:53
وای خدا این عکس آخری که فقط نخود ناز منه. خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد