پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 26 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سارينا در سن ٩ ماه و ٩ روز و ٩ ساعت و ٩ دقيقه و ٩ ثانيه

1392/5/20 21:06
نویسنده : مامان مائده
5,237 بازدید
اشتراک گذاری

اين سن آدم رو ياد چي ميندازه؟

درسته! ياد پايان دوره بارداري و زمان به دنيا اومدن ني ني.البته شما خيلي عجول بودي و تقريبا يه يك ماهي زود تشريف اوردي كه مصادف شد با روز جشن سيسمونيت و اينا(يادش بخير....چقدر زود گذشت....)

حالا اون ني ني كوچول موچول مامان به اندازه زماني كه توي دل ماماني بوده و براي تموم شدن دوران شيرين انتظارش ثانيه شماري ميكرد، اومده توي اين دنيا و ....

ميدونم چشم به هم بذارم ميشي ٩ ساله و برات جشن تكليف ميگيرم و بعدشم ميشي ١٩ ساله و دانشگاه و ازدواج و ....خودتم مامان ميشي، مامان بزرگ ميشي....

كه البته احتمالا من ديگه كوله بارم رو بستم و ....نميدونم چي شد ياد اين چيزا افتادم ولي سارينا جون زمان زودتر از اوني كه فكرشو كني ميگذره ،پس بيا هميشه هميشه همديگرو دوست داشته باشيم و قدر همديگرو بدونيم.ازهمين الان دلم براي دوران نوزاديت تنگ شده.ميگذرد...ميگذرد...ميگذرد....

اینم شیطنتای شما بعد از اینکه مامانی به این نتیجه رسید که باید کل خونه رو جمع کنه و از دکور مکوری و این چیزا خبری نیستابرو:

آخ جون چقدر نقل اینجا ریختهخوشمزه

فایده نداره اینجور . بذار برم توش شاید بهتر باشه

دمتو گرفتم ای موش شیطون . میخواستی نقلای منو بخوری؟از خود راضی

نقلارو بریزم بیرون راحتتر میخورمچشمک

 

 اینم سارینا و آشپزخونه:

بعضی موقع ها هم که نخوایی توی صندلی غذات بشینی  و ....

بذار ببینم بالای اینم میشه رفت؟

 

حالا میخوام از توانایی های جدیدت بگم:

میتونی از حالت چهار دست و پا روی زانوهات بشینی

با وجود ساختن دیوار چین برای شما که یه وقت نری سراغ آکواریم ولی...

سارینا و دختر عمو جونش:

الان کتابمو ازت میگیرمشیطان

آآآآآآآآآآآآآآآاااااااااااآآآآآآآآآآااااا

پل میزنم منعینک

ووووووووووی!

قربون اون نگاه کردنت برم منماچ

نخند مسواک گرون میشهنیشخند

فدای اون خندیدنت.خدایا مواظب این فرشته کوچواوی ما باشقلب

پسندها (1)

نظرات (85)

مامان مریم
20 مرداد 92 23:07
ماشاالله چه دخمل نازی داری.با اجازتون لینکتون کردم.شما هم اگه دوست داشتید مانی کوچولوی مارو لینک کنید.


ممنونم عزيزم .خيلي خوشحال شدم.منم لينكتون كردم
مامان ساجده
20 مرداد 92 23:19
آره عزیز خیلی زود میگذره انگار همین دیروز بود که دختری ما بدنیا اومد الان نزدیک دوسال ونیمشه
خداروشکر که عمرمون در حال عبادت یعنی بجه داری وهمسرداری میگذره
عکسای دخمریتونم خیلی جیگر شدن
انشالا خدا نگهدار ساریناتونم هست وخواهد بود


خيلي ممنونم عزيزمايشالا كه همينطوره
مهربان
21 مرداد 92 1:09
سلام به روی ماهت سارینا جون ماشاالله خیییییییییییییلی دخمل نازی دارین من که عاشقش شدم واسه منم دعا کنین تا این طعم شیرینو بچشمواییییییییییییی ماشاالله از دیدنش سیر نمیشمحتما براش اسفند دود کنین


ايشالا خدا يه ني ني خوشگل و ناز و ماماني بزاره توي دلتممنون عزيزم شما لطف داريد
مامان آلما
21 مرداد 92 9:41
واااااااااااااااااایییییییییییی دلم میخاد بخورمت


بوووس
مامان امیرمحمد
21 مرداد 92 10:08
آره عزیزم خیلی زود می گذره،چشم به هم بزنی باید جشن تولد یکسالگی گل دخمرمونو بگیری،ماشاا... چقدر شیطونک و نازه،مامانی گلم بذار دخمرمون راه بیفته دیگه باید همه جا رو حصاربکشی


ايشالا.قرررررررربونت.آره ميدونم.بوووس
ماما
21 مرداد 92 10:20
سلام
وای بازم عکس گذاشتید که دل ادم ضعف بره ؟؟؟دوست دارم دوتا لپش رو دندون بگیرم خیلی نازشده ماشالله
راستی اینو که گفتید زود میگذره واقعا همینطوره اصلا گذشت زمان رو متوجه نمیشیم فقط میبینیم که روز به روز داریم پیر تر میشیم ایشالله 120 سال زنده باشید


سلام.خيلي ممنونم عزيزم.آره والا زود ميگذرهمررررررسي از محبتت
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 11:49
سلام
از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون
http://92329.blogfa.com/


سلام.چشم عزيزم.منم واقعا متاسف شدم.در اسرع وقت اطلاع رساني ميكنم
سمانه
21 مرداد 92 12:02
سلام چرا دیر دیر پست میزارین؟باباما دلتنگ سارینا جون میشیم.لطفا درکمون کنید


.خيلي ممنونم ولي فكر ميكني با اين وروجك ميييييييشه؟!!!
خاله ی آریسا
21 مرداد 92 12:09
سارینا یک ماه از آریسا بزرگتره و من همه اینهارو درک میکنم واقعاً باورش سخته خیلی زود بزرگ شدن. ایشالله همیشه موفق باشی سارینای عزیزم


خيلي ممنونم خاله جونآريساي عزيز رو ببوسيد
مامان موژان جون
21 مرداد 92 14:02
وای وای شیطون بلا
خصوصی داری عزیزم


خيلي ممنون
مامان موژان جون
21 مرداد 92 14:02
ღ♥ღ

..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ

...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ

.......................ღ♥ღ

...........ღ♥ღ...ღ♥ღ

...........ღ♥ღ

...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ

...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ

...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ

...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ

...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ

....................................................ღ♥ღ

..........................@@..@@.............ღ♥ღ

..........................@@..@@.............ღ♥ღ

..............................@@................ღ♥ღ

.







چششششم خيلي ممنونم

مامان مریم
21 مرداد 92 18:02
چه تاریخ جالبی...خداروشکر که 9ماه با سلامت کامل در کنار هم لذت بردین از لحظه هاش...انشاله 120 سال دیگه هم همینجور با خوشی در کنار هم باشین...
عشقه فقط همین


خيلي ممنون از لطفتون.قررررربونت.بوس بوس بوس
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
21 مرداد 92 18:10
عزیزم من فدای اون مرواریدای دهنش


خيلي ممنون
maman taraneh
21 مرداد 92 18:22
خوشمزه ی خاله میام میخورمت ها بوس بوس


وووووي نه!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 مرداد 92 18:43
عزیز خاله آخه چرا تو انقدر ناز داری؟(ماشالا) بالاخره ی روزی من تورو میخورم. مامانی هر روز بلا استثنا واسه دخملی اسفند دود کن..............
عاشق خندیدنشم من..........
سارینا خانمی خیـــــــــــــــــــــــــــلی دوستتدارم.


خيلي ممنونم خاله جون.منم دوستت دارم خاله
چشم عزيزم قررررربونت.
مامان برفین ناز
21 مرداد 92 21:33
سلام عزززززززززززیزم پس کجایی؟؟؟
دیگه کم مونده بود گریه کنمامایشاالله به این پرنسس کوچولو ماه بود ماه تر هم شده اگه دستم بهت نرسه سارینا میچلونمت اگه یکی. 2 دقیقه پیش منو میدید فکر میکرد تو حسرت بچه اماز این حرفا بگذریم خدا از چشم بد دورش کنه مائده جون ما رو هم لینک کن


سلام.خوبي؟خيلي ممنونم عزيزممنم لينكت كردم
درسا کوچولو و مامان
21 مرداد 92 23:44
فدات بشم خوشگلم چقدر دلم برات تنگ شده بود
نانازی عکسهایی که لخت انداخته بودی خیلی خیلی ناااااااااااااااااز بود چه گل سرهای خوشگلی داری تو خدا حفظت کنه


خيلي ممنونم خاله جون.قرررررربون شما چشماتون خوشگل ميبينه
شهرزاد
22 مرداد 92 1:04
الهییییییییی من قربون اون شکل ماهت بشم جوجه طلایی
وایییی خیلی عکسا خوبن بی نهایت خوبن
خوب شد شما همسایه ما نیستید وگرنه من اون بچه رو میخوردمش بس ک شیرینه ماشالله
جیگره منی
ایشالله 90سالگیت


خيلي ممنون خاله جون.
قررررررررربونت عزيزم.
مرضیه مامان آرامیس
22 مرداد 92 10:53
سلام عزیزم
منم دختر خوشکل قرتیه شمارو که خیلی هم دوستش دارمو لینک کردم


سلام ممنونم عزيزم.قررررربونت منم لينمت كردم
ناهید(مامان امیرحسین)
22 مرداد 92 17:54
وااااای دلم براش یه ذره شده بود. چقدر دیر به دیر میای مائده جون.
دخمل شیطون و بلا و ناز و جیگرو ....از طرف من ببوس. خدا حفظش کنه


خيلي ممنون عزيزم ولي به خدا همينم وقت نميكنمبازم ممنون
Sky & Covenant
23 مرداد 92 0:41
سلام مامانی.‏↳‏
این لباس -لی با دامن یاسی- سارینا جون چه "خانومانه‏"‏ است.دوست دارم با این لباس بخورمش‏!‏↳‏
ماشالا خدا حفظش کنه.‏↳‏
ایشالا99سالگیش.


سلام عزيزم خيلي ممنونم از لطفتقابل شما رو نداره لباسش.قرررررربون شما
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
23 مرداد 92 1:08
ای جونمممممممم
تکه به خدا
براش اسپند دود کن مائده جان
خوردنی شده چقد
ببوسش زیاااااااااااااااد




مرررررررررسي عزيزم.چشم ممنون .بوس بوس
مهربان
23 مرداد 92 1:10


بوس بوووووس بووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووس
مامان آیلین
23 مرداد 92 1:14
چه تاریخ جالبی از عکسا معلومه که اون روز شیطون بلاتر شده بودی می بوسمت عزیز دلم
مامانی یه سوال شما گوشایه سارینا جونو سوراخ کردید من این کارو نکردم همه بهم می گن اشتباه کردی بزرگتر بشه دردش بیشتره؟


قررررررربونتنه عزيزم شايد ٢ سال به بعد سوراخ كنيمميترسيم يه وقت گوشواره اش رو بكشه يا عفونت بگيره.ايشالا كه بعدا كه خواستيم سوراخ كنيم زياد نفهمه دردشو
*پریا*
23 مرداد 92 3:38
عزززززییییزم چقد جیگره آدم میخواد گازش بگیره.برلش صدقه کنار بزارید ماشالا هر کی میاد اینجا فقط تعریف میکنه
راستی ما هم برای یه نی نی که در راه داریم (البته زن عموم) وب ساختیم هنوز وقت نکردیم عکسی چیزی بزاریم اگر گذاشتیم خبرت میکنم
www.kasra1392.niniweblog.com

خيلي ممنونم عزيزم.قرررررربون محبت همتونوااااي چه خوب! به سلامتي ايشالا.حتمااااااا ميام پيشتون
انسیه
23 مرداد 92 14:47
وای دلم ضعف رفت هزار ماشالا.... بووووووووووووووووووووووووووووووووووس ممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ



مامان ساجده
23 مرداد 92 15:14
ممنونم عزیز
آره خیلی شبیه همیم هر وقت سه نفری میریم جایی همه میگن شما سه قلویین؟


خواهش ميكنمجااااالبه!
سارا
23 مرداد 92 18:25
سلام خانم
این دخمل شما دل ما رو حسابی برده
تو خونه با خواهرام همه اش صحبتشه
خدا حفظش کنه


سلام گلم.خيلي ممنونم.شما لطف داريد:؛
عمه جونی
23 مرداد 92 20:12
سلام مائده جونم
ببخش مدتی نبودم و بهتون سر نزدم
این فسقلی خیلی شیرین و خوردنی شده ماشالله
راه رفتنش مبلرک انشالله تو مسیرهای درست زندگی قدم برداره
خونه جدید هم مبارک و خسته نباشی بعد اسباب کشی


سلام عمه جوني.خيلي ممنونم.قررررررربونت
بهار
23 مرداد 92 20:33
جااانم ، ماشالا چقده شیطون شده.


مامان محمدرهام جون
23 مرداد 92 23:16
ای جونم
قربون پیشرفتهات ووروجکیها وکنجکاویهات
هزارماشالله به تو عروسک
عاشق اون عکس چهره ات شدم عروسک نازم


خيلي ممنون خاله جون مهربووووون
خاله الهام
24 مرداد 92 11:14
وووي خاله جوني چند تا از عكس هات خيلي دلبري ميكنه
ماماني اجازه هست يه كوشولو لپ هاي سارينا جونو بچلونيم آيا؟؟
از بالا عكس7 ام و از پايين هم عكس 2و3


مرررررسي خالهخواهش ميكنمقرررررربونت
مامان فتانه
24 مرداد 92 11:58
ای جانم عزیزم شما چقدر ناز و توپولویی هیلی عکسات ناز شده عزیزم اسپند یادت نره


خيلي ممنون خاله جون.
چشم عزيزم ممنونم
مهربان
25 مرداد 92 1:11
قربونت برم خاله جون که از دیدنت سیر نمیشمماشاالله


خيلي ممنونم خاااااله جونم.بوووووووس
مرمر
25 مرداد 92 2:40
فقط میگم عاشقتم دوست دارم هزلارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


قرررررررررررررررررربونت
مامان سارینا
25 مرداد 92 4:19
ماءده جون ممنون که به ماسر میزنید،خیلی سعی کردم ولی اصلاموفق نشدم عکساروبازکنم واسه من نشون نمیده،درهرصورت خدآین فرشته کوچولوروبراتون حفظ کنه میبوسمتون:-*:-*


ااااااا!چرا؟شايد مشكل از سرعت اينترنته خيلي ممنونم عزيزم
مامان اهورا
25 مرداد 92 10:36
واییییییییییییییییییییییییییییی....
چقده تو ماهی ناناز.خاله قربونت بره!!

مامن جونش اسپند فراموش نشه!!
با اجازه من لینکتون کردم.شما هم یه سری به ما بزنید...


قرررررررربون شما.ممنونم.منم لينكت كردم.بوس
مامانه سارا
25 مرداد 92 14:25
سلام دوست خوبم ميشه ميشه خواهش كنم دخمل منو لينك كني


بله عزيزم خيلي هم خوشحال ميشم
مهربان
25 مرداد 92 14:50
سلام گلماگه اشکالی نداره میخوام با اجازتون چند تا از عکسهای سارینا جونو کپی کنم تا داشته باشمآخه به خدا عاشقشممممممممممممممممم وقتی میبینمش دلم باز میشه ای خاله قربونت برم عزیزکم


سلام عزيزم.نه خواهش ميكنم.قررررررررررربون شما.مرسي خاله جون
ونوسی
25 مرداد 92 15:39
ای جوووووووووووونم بخورمتتتتت نی نییییی با اون لپای خوشگلت و اون پاهای تپلیییییت
عزیییییییییزم مامان مائده جون توروخدا فکر دل ما هم باش آخه با این عکسا!!!!
قربون اون پل زدنت خاله جووووووووون
یه عالمه بووووووس با یه گاز(با اجازه مامان )


خيلي ممنونم خاله جونچشماتون خوشگل ميبينه
مامان آدرینا
25 مرداد 92 18:05
سلام مامان سارینا
واااااااای این سارینا واقعا خوردنی شده من لحظه شماری میکنم تا آدرینا این قدری بشه


سلام.عزيزم نگران نباش انقدري هم ميشهبزرگترم ميشهراستش منم مثل تو خيييييييييلي دلم ميخواست دخترم زودي بزرگ شه
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 18:02
فدات بشم خاله جون که اینقده هزار ماشالله شیطون و نازتر شدی
انشالله عکس اون روزیو از خودت بذاری که بالای وبلاگت نوشته 99 سال و 9 ماه و 9 روز و 9 ساعت ............


مررررررررررررررسي خاله جون چه آرزوي جالبي!ممنونم از لطفتون
مامان ندا
26 مرداد 92 18:50
ماشالله به این دخترخوشگل ونازبراش اسفنددودکن
خوشحال میشم لینکتون کنم


خيلي ممنونم عزيزممنم خوشحال ميشم.ولي متاسفانه چرا آدرس وب نداريد
متین
27 مرداد 92 2:26
ماشالا به این دخمل براش اسپند دودکن
ببوسش
معلومه خانم خوش سلیقه ای هستی یه کمک کوجولومیخوام



خيلي ممنون از لطفت
درخدمتم.
مامان موژان جون
27 مرداد 92 11:11
ای جان الهی خاله قربونت بره ببین مامانی داره جهاز رو نمایی میکنه تو اشپزخونه
الهی دورت بگردم خاله
مامانی اونجایی که نشسنه پاهاش درازه رو یه ماچ ابدار از لپش بگیر تا دلم خنک بشه الان من اونجا بودم میدونی چکارش میکردم میچلوندمش اخ داره حرصم در میاد که اونجا نیستم بخورمش

هه هه هه!!!!!
خيلي ممنونم خاله جون
عزيييييييييييييييييزم.مرسي
الهام مامان محیا
27 مرداد 92 11:33
وای بخورمشادم میخواد یه لقمه ی چپش کنهخیلی جیگر شده ماشالله
راستی خاله چرا خیلی وقته به ما سر نمیزنی؟؟؟؟؟


خيلي ممنونم عزيزم
خاله من خيلي شيطون شدم مامانم وقت نميكنه!شما هم بيايين پيش ما خوشحال ميشيما
مهشید
27 مرداد 92 13:43
عزیزممممممم

ممنون از ايييييييييينهمه گل
مهشید
27 مرداد 92 13:44
من سارینا جوووون رو لینک کردم


ممنونم مهشيد جون منم لينكت كردم
مامان آسیه(مامان ماریا)
28 مرداد 92 0:04
وای عزیز دلم ساریناجونم چقدر خشکلی شما وای چقدر شیطونی هات بامزه ست خاله!راستی خاله جون خوشحال میشم اگه با ماریا جونم دوست بشی


خيلي ممنونم خاله جونچشششششم حتما منم خوشحال ميشم
هدا مامان رها
28 مرداد 92 9:40
سلام
ماشاالله چه دختر نازی دارین.و البته مامان با سلیقه و مهربونی
با اجازتون لینکتون کردم.شما هم اگه دوست داشتید رها رو لینک کنید


سلام.ممنونم خانمي:؛.قرررررررررربون شما.منم خوشحال ميشملينكتون كردم
عمه حدیث خوشگله
28 مرداد 92 17:30
ای جاااااااااااااااااانم
چقده بزرگ شدی شیطمون بلا
ماشاالله
پیش ماهم بیاین مامانی ، خیلی وقته به ما سر نمیزنید


خيلي ممنون عمه جونيقررررربونت شما هم بيايين خوشحال ميشيم
مهشید
28 مرداد 92 20:53
عجججججججججججججججججججقققققققققققققققققققققمممممممممممممممممممممممممممممممممم


جاااااااااااااااااااانم
مامان بابای الیسا
28 مرداد 92 23:52
ای جونم عزیزم که اینقده شیرینی با اون نگاهت که دلم میخواد بخورمت نازدونه


مررررررسي خاله جون خودم.بوووووووووس
مامان آروین
29 مرداد 92 4:35
وای که چقدر دلم خواست بخورمت
ماچت کنم و محکککککککککککککککم بغلت کنم . جیمبلتو بخوووووووووووووووورم .ملوسم قربون شیطون بازیهات مثله موش کوشولو این ورو اونور سرک میکشی . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووس بچسبه به لپهای عروسک خوشگلم



خيلي ممنونم خاله جون.قررربون شما
alireza khademi
29 مرداد 92 11:58
سلام وبلاگتون عالی هست تشکر
سری هم به ما بزنید
یه سوال:ببخشید این ابزار محاسبه سن ثانیه به ثانیه رو از کجا باید تو وبلاگ نی نی مون بگذاریم؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید.


خيلي ممنونم.چشم حتما.توي قسمت مديريت وبلاگ،بخش ني ني من
مهربان
29 مرداد 92 20:54
من عکسای جدید میخوام دلم یه ذره شده


به خدا مامانيم وقت نميكنه زودتر از اينا بياد.ولي چشم زودي مياد قول ميدم
مامان بابای الیسا
29 مرداد 92 22:26
عزیز دل خالش چه وروجکی شده ای جووووووووووووووووووووونم چه خنده های نازی داری تو فسقل خانم دوست دارررررررررررررررم عروسکم


خيلي ممنونم خاله جون مهربووووون
مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 1:24
عزیزم وبلاگ ما با عکسای تولد به روز شده .. تشریف بیارین خوشحال میشیم


چشم حتما عزيزم
مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 1:25



بووووووووووووس
مامان رهام
30 مرداد 92 19:47
وای که چقد نازودوست داشتنیه نی نی تون
ازین به بعد همیشه میام دیدنتون
شمام بهمون سر بزنید خوشحال میشم
لینکتون کردم


خيلي ممنونم عزيزمچشم حتما.منم لينكت كردم
الهه(مامان یاسان)
31 مرداد 92 0:47
9 ماهگیت مبارک عزیز دلم


خيلي ممنونم خاله جون
مامان فرشته های آسمانی
31 مرداد 92 8:43
سلام
مائده بااین عکسهای خوشکل که از پرنسس کوچولوت میزاری ادم دلش میخواد بخوردش ایشالله همیشه سالم باشه


سلام عزيزم.خيلي ممنونم.قرررربونت.بوس
مامان آیلین
31 مرداد 92 15:31
سلام مامانی گوله نمک خوبه؟ میبوسمش
کم پیدا شدید چرا به ما سر نمیزنید؟ من وب سارینا جونو لینک کردم شما هم دوست داشتید ما رو لینک کنید


سلام .ممنونم شما خوبيد؟ عزيزم اگه اين دخمل بلا بذاره چشم.ممنونم منم لينكت كردم
مامان ترنم
2 شهریور 92 9:43
سلام.سارینا جونو از طرف من ببوس.عنوان خیلی زیبایی گذاشتی.از ایده تون خیلی خوشم اومد اصلا به ذهنم نرسیده بود.


سلام ماماني.ممنونم عزيزم .راستي من لينكت كردم.ولي چرا نظرات وبلاگت غير فعاله؟
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:54



بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الهام مامان محیا
2 شهریور 92 20:56
وای بخورمت با این شیطنت هات خالهراستی چرا خیلی وقته پیشمون نمیاین


خيلي ممنونم خاله جون.آخه من خيلي شيطون شدم مامان به كاراي خودشم نميتونه برسهولي حتما مياييم
زهرا مامان فنچی
3 شهریور 92 0:02
الهی هزار ماشاا.. چقد سارینا جـــــــــــون بزرگ و دوست داشتنی تر شده .. و صد البته وروجک
سارینا جون رو ببوس

.
.
.
.
راستی آدرس وبم عوض شده دوست داشتین لینکمون کن



قررررررررربون شما خيلي ممنون.چشم حتما
مامان آیلین
3 شهریور 92 1:18
مرسی مائده جون من خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم
راستی مامانی سارینا جون بعد از خوردن قطره آهن، خودت با مسواک انگشتی دندوناشو میشوری به نظرم تو یکی از عکسا سارینا مسواک دستشه یعنی خودش اینکارو می کنه چون من با آیلین مکافات دارم برایه شستن دندوناش


خيلي ممنونم عزيزم.منم همينطور.راستش اين ماساژور لثه اش هست كه ميخواد دندون دربياره.براي قطره آهنم بعدش بهش آب ميدم
زهرا مامان فنچی
3 شهریور 92 15:05
نه عزیزم. وب من نی نی فسقلی نیومده ما بود. فکر کنم تو لیست وبلاگی ها نباشم


باشه خيلي ممنون پس لينكت ميكنم
خاله نگار
3 شهریور 92 17:56
سلام مامان سارینا جون.من هفته ای یکبار به وبلاگ شما سر می زنم ببینم عکس جدید از سارینا جون گذاشتید یا نه؟چون خیلی دوسش دارم .ماشالله خیلی نازه .واقعا که وبلاگ خوشگل و با سلیقه ای دارید.و به شما تبریک می گم بخاطر وبلاگ خوب و خوشگلی که دارید.البته ناگفته نمونه که سارینا جون باعث زیبایی این وبلاگ شده.فقط خواهشی که دارم اینه که زود زود عکسای سارینا جون رو بزار که ما ببینیم.از طرف من ببوسش .خدا برات نگه داره نی نی کوچولوتو


خيلي ممنونم عزيزم.شما لطف داريد.ممونم.راستش از وقتي كه سارينا جون راه افتاده ديگه نميرسم سرمم بخارونم!!.ولي سعي ميكنم زودتر بيام.بازم ممنونم
فرشته ام "امیرحسین"
3 شهریور 92 20:28
وای فدای این دختر ناز و شیطون اون خندیدنش و نگاهش و اون دندوناش دلم ما رو برده


خيلي ممنونم خانمي
مامان نیروانا
4 شهریور 92 10:15
عزیزم دخترت خیلی ناز و با نمک ببوسش


مرررررررسي عزيزم
مامان ستیانفس
4 شهریور 92 16:07
ای جووووووووووووونم ماشالله خیلی ناز وشیطونی عزیییییییییییییزم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
4 شهریور 92 16:50
ماشاالله چه دخمل نازی داری خدا حفظش کنه اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین


خيلي ممنونم خانمي.بله حتما،خوشحال ميشم.من لينكت كردم
فرناز خاله آرسن جون
4 شهریور 92 19:22
وای چه دخمل نازیه ای جونم خیلی ماهه عکسهاشو میدیدم خیلی جالبه عکسهای توی اتلیه اش شبیه عکسهایی هست که من هر ماه خودم واسه آرسن میگرفتم خیلی خوشم اومد اگه مایل باشین همدیگرو لینک کنیم
Zakiye
5 شهریور 92 8:14
وای چقدر چلوندنی شده


ممنونم زكيه جون
انسیه
5 شهریور 92 13:53
واااااااااااااای 2 هفته اینترنت نداشتم دلم براتون تنگ شده... سارینا بیا ببینم مممممممممممممممممممماچ به به حالا مائده جون بوس بوس
مثل باران
5 شهریور 92 16:09
سلام عزیزممن عاشق نی نیتون شدم میییییییخوامش خیلی دوسش دارم خدا واستون نگهش داره هروز میام به وبلاگش سر میزنم بوسسسس
مهتاب
6 شهریور 92 15:12
جانم چقدر بازی گوشی میکنه ماشاا... مائده جونم عکسها گویا اینکه شما شدی بادیگارد وقدم به قدم دنبالش بری کمی سخت اما خیلی شیرین
امیدوارم کم کم قدمهای کوچلوش ببینم



آره عزيزم خشحالم كه دركم ميكني.ولي واقعا للذت بخشه.بووووووووووس.ممنونم
مامان قرشته های آسمانی
6 شهریور 92 16:07
سلام
مامانی چرادیگه پست نمیزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟مادیگه چطوری سارینارو ببینیم


سلام عزيزم.به خدا وقت كنم حتما ميام
آسمونی ها
7 شهریور 92 10:39
مائده جون
سلام
خوبی؟
سارینا گلی خبه؟
چرا دیگه آپ نمیکنی؟ کم پیدایی!!!
دلمون براتون تنگ شده



سلام عزيزم.قرررربونت وقت ميكنم؟!چشششششم حتما ميام.ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
الهه(مامان یاسان)
7 شهریور 92 11:21
سلام مائده جون کجایی؟؟؟؟؟ خانمی تو که بی وفا نبودیییییییییییییییییییییی


سلام عزيزم.پست جديد رو كه بخوني متوجه ميشي كه با وجود شيطنتاي سارينا نميرسم به هيچ چيولي عزيزم حتما وقت كنم ميام
مامان آروین
7 شهریور 92 15:39
اومدم فقط ببوووووووووووووووووووووووووووووووسمت و برم


قررررررررررررررربون.بوس بوس بوس بوس
سارينا كوشولو
8 شهریور 92 17:50
سلام
اسم خواهر زاده ي منم سارينا ست
چند تا آپ كردم
منتظرتونم
راستي خيلي وقته لينكتون كردم
www.myfirstnini.niniweblog.com


سلام.ب سلامتي ايشالا.خيلي ممنونم.منم لينكت كردم
نازنین
27 فروردین 93 13:30
دختر نانازی دارید میشه لینکم کنی؟
مامان مائده
پاسخ
ممنون.آدرس وبتو نذاشتي گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد