پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سونوی NT

1391/2/4 19:19
نویسنده : مامان مائده
5,889 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش که رفتم دکتر برام سونوی NT نوشت و منم تا امروز روز شماری میکردم تا بالاخره وقتش رسید و به اتفاق همسرniniweblog.comفداکارم که من قررررررربونش برمniniweblog.com(چون انقدر سرماخوردگیشniniweblog.comبد بود و تب و لرز و عطسه و سرفه... داشت ولی با اینحال اومد) رفتیم سونوniniweblog.com.همسرمم اومد توی اتاق و دوربین به دست شروع کرد به فیلم برداریniniweblog.com.برای اولین بارش بود که سونو اومده بود و وقتی نی نی مونو دیدniniweblog.comاشک توی چشاش جمع شد.باورش نمیشد.هی به من نگاه میکرد و هی به مانیتورniniweblog.com.خلاصه دکتر گفت این بینی شه این دستشه این پاشهniniweblog.com.... شوهرم خشکش زده بود!بعدش دکتر بهم گفت دو تا سرفه هم بکن و....نی نی دست و پاشو اورد بالا و پایین و هی شکمشو تکون دادniniweblog.com!!این دفعه منم خوشکم زد!دکترniniweblog.comگفت آقای همسر کجاشو دیدی؟اینو گوش کن و تاب تاب تاب تابniniweblog.comو شوهرمنو میگی فقط بهت زده به من نگاه میکردniniweblog.com!!!

دکتر گفت امروز وارد 11 هفتگیت شدی و اندازه نی نی تم 4.3niniweblog.comسانته!یعنی اندازه یه انجیر(بخورمش الهی من).خلاصه تاریخ حدودی زایمانمniniweblog.comهم 20 آبان تخمین زد.منم که هول گفتم معلوم نیست پسمليهniniweblog.comیا دخملیniniweblog.com؟خب معلومه دکی جون هم گفت جااااان؟!!!الاااااان؟؟؟

گفتم ok  بای ولی از اونحایی که من هم خیلی آدم عجول و کم طاقتی هستم گفتم مگه آدمیم که 2 ماه دیگه صبر کنم؟!!! قبلش زنگ زده بودم به آزمایشگاهی که از طریق DNA مادر و کروموزوم ها تشخیص جنسیت جنین میده و یه راست رفتیم اونجا و یه آزمایش خون ساده دادم و گفت جوابش آخر همین هفته حاضره!واااااای .دارم ثانیه شماری میکنم برای گرفتن جواااااااب .یعنی من مامان یه پسر شیطون میشم یا یه دختر ناز و خوشگل.هر چی باشه جیییییییییگر منهniniweblog.com

اینم نینی نازمه کی همش در حال وول خوردنه!

الان شوهرم رفت دكتر.از من آبله مرغون گرفته!!!!وااااااااي

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان ساینا
2 اردیبهشت 91 18:06
وای چه لحظه های خوبی. دخملی منم آبان دنیا اومد. انشاله نی نی شما هم سالم و سلامت آبان به دنیا بیاد. انتظار برای اومدن نی نی خیل خیلی شیرینه برای مائده جون و نی نی 11 هفته ای.


مرسي قربونت برم حتما خيلي هم شيطونه نه؟چون ميگن آبانيا بلان))


ايشالا ساينا جونم هميشه سالم و سلامت باشه .خيلي مواظبش باش؛)
الهام
2 اردیبهشت 91 19:34
salam hads mizanam niniton pesare !!




اتفاقا خودمم همين نظرو دارم ؛) عزيزم



بوووووووس
ثمین
3 اردیبهشت 91 15:50
سلام!
اگه ایده برای جشن هاتون میخواین سر بزنید شاید به دردتون خورد!!
جشن سیسمونی - جشن قدم - جشن دندونی - جشن تولد پسرانه - جشن تولد دخترانه - جشن تکلیف - جشن الفبا و...
منتظرتونم


مرسي دوست خوبم
mamane radin
3 اردیبهشت 91 15:54
ممنون عزیزم. تو هم مواظب نی نیت باش.


مرسي قربونت برم.بوووووس
آبان
3 اردیبهشت 91 17:00
من خودم ابانیم و نی نی هم اگر خیلی جا خوش نکنه ابان به دنیا میاد
برات خوشحالم
چه جالب تا حالا نشنیده بودم با ازمایش خون بشه.من فردا میرم سونو برام دعا کن


چه جالب آبانيا؛) ايشالا هم كه به سلامتي ميري سونو و مشكلي نيست.منم ديروز قبل از سونو خيلي استرس داشتم))
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
4 اردیبهشت 91 1:00
سلام.ایشالله نی نی تون سالم و صالح باشه.دختر و پسرش که به قول خودتون فرق نداره.
منم اولین باره که میشنوم با آزمایش میشه جنسیت رو تشخیص داد.خیلی جالبه.
البته پزشکای با تجربه و متبحر از روی صدای قلب جنین هم میتونن جنسیتش رو تشخیص بدن.من خودم تجربش رو برای دوتا از آشناهام دیدم.تازه جالب بود که یکیشون همه سونوهاش میگفت دختره ولی خانم دکتری که توی معاینات ماههای اولدوستم رو دیده بود گفته بود این ضربان قلب یک پسره.و این نظر بر 3 سونو برنده شد.نی نی پسر بود.(جالب اینجاست که اون خانم دکتر جوان هم هستن)

چه جالب از روي قلب جنين! نشنيده بودم ولي خوب ديگه آدم با آزمايش خيالش راحت ميشه ديگه؛)



الهه
4 اردیبهشت 91 16:14
قربون این نینی ناناس برم
آپمممممممممممممممممممممممم
بدو بیا


مرسيييييي فداي تو بشم.بوسسسسسس
الهه
4 اردیبهشت 91 21:47
عزیزم کجاشو دیدی عجله نکن
خوش بحالت که همسری کنارت بود توی شهر ما نمیزارن همسری بیاد تو
اخه این انجیر کوجلو رو چطوری دیدید


اكشال نداره خب نباشه! غصه نخور؛) اين انجيرو زوم كرد من دست و پاشم ديدم خيلي خوردني بود!
مامان یه امیر دیگه
4 اردیبهشت 91 22:35
سلام مائده جون دیدن نی نی توی بارداری و شنیدن صدای قلبش خیلی لذت بخشه. مواظب خودتون باشید.ضمنا با اجازه لینکتون کردم


مرسي عزيزم.آره انقدر كيف كردم ديدمش؛(. منم لينكت كردم.بووووووس
راحله
6 اردیبهشت 91 15:11
عزیزم یاد گذشته هام افتادم اخیییییییی یادش بخیر....... نینی هر چی باشه ایشالا صحیح و سالم و صالح باشه


مرسي فدات شم آره واقعا همينطوره
ستاره آسمونی
7 اردیبهشت 91 11:14
واااااااااای کاملا درکت می کنم. منم الان اشک توی چشمام جمع شد. خیلی لحظه شیرینیه!!! مبارکت باشه عزیزم. ان شاالله به سلامتی. یادت باشه سلامتی نی نی مهم تر از جنسیتشه.حسابی خوش بگذرون که ایام شادی در راهه


ممنون از لطفت عزيزم.بوس بوس
عمه جونی
10 اردیبهشت 91 18:31
مبارکه خانومی
اگه پسر باشه خیلی بامرامه و عاشق خونواده چون پرای آبان همشون اینطورین
اگرم دختر بود که حسابی پر کش میشه

اگه با تبادل لینک موافق بودی به اسم وبم لینکم کن و خبر بده بلینکمت
راستی مامانه نی نی رفته بیمارستان برای زایمان
دعاکن هر دوشون سالم و سلامت بر گردن


قربونت برم عزيزم.ايشالا كه به سلامتي پسملي شما هم دنيا بياد و با شيطنتاش حسابي همه رو مشغول كنه؛) منم لينكتون كردم.بووووووس

عمه جونی
11 اردیبهشت 91 15:31
مرسی برای تبریکت عزیزم لینک شدی
باران
29 اسفند 92 14:02
ای جان ♥♥♥♥
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد