پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

١١ ماهگيت مبارك

1392/6/28 21:07
نویسنده : مامان مائده
4,514 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان،ببخش اين روزا كم ميام و برات مينويسم.

آخه مشغول تداركات تولد ١ سالگيتم.ميخوام برات تم .... بگيرم(البته نميگم چون مزه اش ميره، ولي عكساي اتاقشو ببيني حتما ميتونيد حدس بزني)به هر حال امسال اولين ساليه كه خدا تو رو به ما داد و منم ميخوام برات سنگ تموم بذارم.

اين عكساي جديد اتاقته توي خونه جديدمون:

راستش انقدر هم شيطون شدي كه نميرسم بيام به وبلاگ دوستات سر بزنم.از همينجا از همه دوستان وبلاگی عذر ميخوام و سعي ميكنم در اسرع وقت بيام پيششونناراحت

راستي يه خبر.امروز رفتم كارگاه بازي و رشد و خلاقيت دوزبانه مادر و كودك ثبت نامت كردم كه ايشالا زبان انگليسيتم مثل زبان مادريت بلبل بشيمژه(كه ميگن بهترين سن يادگيري ١-٣ سال هست) .كلاسات از هفته اول مهر با شروع بازگشايي مدارس شروع ميشه.

حالا بذار از توانايي هاي جديدت در اين ماه بگم:ميتوني براي مدت زيادي روي پاهات بدون كمك وايسي ولي هنوز نميتوني قدم برداري(ايشالا براي تولدت بتوني).

ديروز براي تولد دختر عموت بهت دست دسي ياد دادم و هر موقع آهنگي ميشنوي علاوه بر ناناي، دست هم ميزنيتشویق(قرررربون اون دستاي كوچمولوت).

 

 وقتی توی آشپزخونه کار دارم میشینی با مگنتای یخچال بازی میکنی


 هفته پيش هم بالاخره پسر دايي نازت طاها جون به دنيا اومدقلب.اميدوارم بتونينن همبازي هاي خوبي براي هم باشين.(ببین سارینا خاااانم چقدر کوچولو بودی و مامانی چقدر برات زحمت کشیده تا انقدری شدی)


تقريبا يك ماهه كه دوباره كلاس زبانمو شروع كردم. ولي آخراي كلاسم كه ميخوام برگردم خونه ديگه طاقتت از دوري مامانت سر مياد و بابايي زنگ ميزنه كه سارينا تورو ميخواد و... منم با عجله خودمو ميرسونم.براي همين بيشتراز ٢ ساعت نميتونم تنهات بذارم و بهونه منو ميگيري.

هفته پيش هم رفتيم پارك آبي و ديدم اگه تورو بذارم پيش بابات ممكنه ٦-٧ ساعت طاقت نياري براي همين با خودم بردمت.البته من پوشك و مايوت رو برده بودم که اگه شد ببرمت توی آب ولي تا زير ٣ سال ممنوع بود .اونجا يه مهد كودك داشت كه گذاشتمت اونجا و تو هم انقدر سرگرم شده بودي با دوستات كه حاضر نشدي حتي يه دقيقه غذا بخوري و حتی موقعیکه اومدم بهت شير بدم همش در ميرفتي و هيچي نميخورديافسوس!!!!! ولي با اين حال من نگرانت بودم و زياد بازي نكردم چون هر ٥ دقيقه ميومدم بهت سر ميزدمنگران! البته اونجا مادرايي بودن كه همينجور بچه هاشونو براي مدت طولاني ول كرده بودن و ميرفتن بازي و همينجور بچه هاشون گريه و زاري ميكردنگریه(بيچاره اين بچه هاي معصوم و مظلوم از دست اين ماماناي بيييييي خيال).به هر حال اينم تجربه اي بود با تو گردش و تفريح رفتن.براي بزرگ شدنت و با هم رفتن به پارك آبي و شهربازي و ... ثانيه شماري ميكنم.

یاد گرفتی با پشت دستت آآآآآآ میکنی

و همچنین زبونتو میزنی به سقف دهنت و تق تق میکنی

با کلاه سر کردنتم کلا بساط داریم به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی برای یه لحظه که از حموم هم میایی سرت کنی.بنابراین مامانی مجبوره لباس کلاه دار سرت کنه که سرمانخوریاز خود راضی

الو ....الوووووو کسی خونه نیست؟

وقتی هم که خواب میاد سرتو میذاری روی پام یا روی مبل یا حتی شده روی زمین و دراز میکشی که اونموقع هست که آدم میخواد یه بچلونتقلب

تاب تاب عباسی...خدا منو نندازی...اگه منو میندازی...تو بغل مامان بندازی...

خوااااااااابم میاد آخهخوابساکت

ووووووووووووویاسترس

راستی یادم رفت بگم نمیدونم چرا این مرواریدای تو چرا انقدر عجله دارن آخه الان دوازدهمیش داره در میاد(اون دندون عقبیات) و چهار تای دیگشونم هم توی راهنسوال

علاقه به بند و مارک و دکمه لباس خورررردن خوشمزه اونم با ولع!!!

وای چقدر حرف زدم دهنم خشک شد مامانی(البته نمیدونم تو آب میخوری یا آب تورو میخوره آخه وقتی بازیت میگیره آب رو نگه میداری توی دهنت بعد همه جا رو آب پاشی میکنی!!!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (88)

مامان آنا
31 شهریور 92 17:53
خیلی وقته منتظریم خاله جون. خونه جدید مبارک. انشااله تولد همونجوری که دوست داری برگزار بشه وبا عکس های قشنگش ما را خوشحال کنی


خيلي ممنون خاله.قرررررربون شما
زهرا مامان فنچی
31 شهریور 92 18:00
11 ماهگی دختری مبارک باشه . عکساش خیلی خوشگل شده . هزار ماشاا.. دختری تغییر کرده و خوشگل تر شده


خيلي ممنونم عزيزم.و البته شيطوووووووونتر
دزیره
31 شهریور 92 19:13
سلام مامانی مائده
من با اینکه نی نی ندارم ولی عاشق نی نی شما هستم و اینکه خودتون اینقدر با سلیقه هستین که اینقدر متنوع عکس میگذارین و واسه سارینا خانم سنگ تموم میگذارین. همه پستاتون رو خوندم و خیلی از تزویناتتون خوشم اومد امیدوارم تولد سارینا هم بخوبی برگزار بشه.


سلام.ممنون از شما.خدا ايشالا يه ني ني ناز و خوشگل هر وقت كه موقش بود بهتون بده
مرضیه مامان محیا
31 شهریور 92 20:11
سلام به ساریناجون و مامان گلش
خداقوت خاله معلومه که وسه تولد سنگ تموم میذاری از جشن سیسمونی و جشن دندونی هم مشخصه خوش به حال ساریناجون که همچین مامان باسلیقه و با حوصله داره
هزار ماشاا... به دخترمون ماشا... خیلی بزرگ شده خدا واست نگهش داره مامانی
راستی با افتخار به جمع دوستان محیا پیوستید.


سلام.ممنونم عزيزمقرررررربونت ممنونم منم لينكت كردم
بهار
31 شهریور 92 20:22
اگه دوست داشتین به آدرس زیر سر بزنید. طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس سارینا جون.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com



خيلي ممنون حتما سر ميزنم
سولماز
31 شهریور 92 20:39
سلام. خیلی وب عالی دارین. میشه بپرسم شغل شما و همسرتون چیه؟


ممنونم خانمي.من شغلم كاملا مشخصه(بچه داري) و همسرمم هم مثل همه دنبال يه لقمه نون!!
مامان پارسا و پرهام
31 شهریور 92 21:43
فکر کنم تم تولدش پری دریایی باشه چون خودشم خانمی ماشالا خیلی ناز شده درست مثل پری دریایی ها می مونه مامانی سارینا از طرف من هزار تا بکن پیشاپیش تولدش مبارک / راستی مامانی یه سوال در مورد اون کلاسی که ثبت نام کردید میتونی بگی کجاست و شرایطشو بهم بگی؟ممنون


نميگم درست حدس زديد يا نه ولي
قررربون محبت شما.عزيزم توي دروس هست و مخصوص كودكان ١ تا ٣ ساله.آموزش زبان انگليسي همراه با بازي و اين چيزاست
مامان آیلین
1 مهر 92 0:32
عزیز دلم یازده ماهگیت مبارک پیشاپیش تولدتم تبریک میگم می بوسمت خانوم خوشگله


خيلي ممنون خاله جون خودم
مامان ساجده
1 مهر 92 0:51
11ماهگی سارینای خوشکلمون مبارک
عکسا خیلی ناز شده مخصوصا اون عکسی که گفتین با زبونش تق تق میکنه مث عکس پوسترا شده ماشالا
چه فضولم شده خانمی
منم یبار ساجدمو بردم استخر و راش نداد واومدم خونه و بچم از هموجا تا خونه گریه کرد و گفت اب بازی میخام
www.sajigol.blogfa.com


مرسي خاله.قررررربون شما.آخييييي ايشالا بزرگتر بشه حسابي آب بازي كنه
خاله ی آریسا
1 مهر 92 8:43
11 ماهگیت مبارک عزیزم
این شیطنت ها واقعاً لذت بخشه من که عاااااااشق شیطونی بچه هام


خيلي ممنونم خاله جون.البته سخته ولي لذت بخشه.بوووووس
درسا کوچولو و مامان
1 مهر 92 11:33
فدات بشم که انقدر بزرگ شدی و ناااااااااااز و خوشگل عزیز دلم چقدر دلم میخواد از نزدیک بغلت کنم و بچلونمت از بس تو بانمکی
منم در تدارک کارهای تولد دخملی هستم به خاطر محرم مجبوریم یک ماه زودتر تولد دخملی را برگذار کنیم اصلا نمی دونم فکرم را چطور جمع کنم همه اش دارم برنامه ریزی می کنم دخملی هم در حال خراب کردن برنامه هامه

قرررررررربون شما.ايشالا شما هم اونجوري كه دوست داريد يه تولد خوشدل براي دخملي بگيريد
مامان امیرمحمد
1 مهر 92 13:22
11 ماهگیت مبارک ساریناجان،اتاق جدیدت هم مبارک ،اتاق قشنگی داری عزیزم،ماشاا... هم نازتر شدی هم شیرین تر و شیطون تر


مرسي خاله جون..قرررررربونتون
مرجان
1 مهر 92 14:25
مائده جون واقعا خوش سلیقه ای
خیلی اتاق سارینا جونو خوشگل و زیبا چیدی


ممنونم عزيزم
*پریا*
1 مهر 92 19:14
قربونش بشم که امروز رفته بوده مدرسه


ايشالا ميرم ميرم
مریم
1 مهر 92 19:35
سلام عزیزم.
ایشاالله تولدش عاااااالی برگزار شه.
یه سوال؟؟؟؟
مگه سارینا می تونه حرف بزنه که کلاس زبان ثبت نامش کردی؟؟؟؟


سلام.خيلي ممنونم،ميره كلاس زبان كه حرف زدن ياد بگيره عزيزم ديگه
مهربان
1 مهر 92 20:43
ای جووووووووووونم
11 ماهگیت مبارک عسلکم


خيلي ممنونم خاله جون
ساناز
2 مهر 92 1:42
سلام وای هر چی ادم این دخترو می بینه سیر نمی شه.
میشه بگید این کلاسا کجاست و یا یه شماره تلفن بدید؟


سلام.خيلي ممنون از لطف شما.عزيزم اين آدرس وبسايتشه: Bclc.ir
بهار
2 مهر 92 2:40
چه دختر ملوس و خوشگلی دارین ماشالا.
خیلی دوست داشتنیه.


ممنونم خانميبوووووس
شهرزاد
2 مهر 92 9:46
عزیزززززززم چقد عکسای این دفه خوبن
سارینا ماشالله هرچقد بزرگتر میشه ماه تر میشه
اون پستونکش خیلیییی نازه. از اینجا خریدین؟اگه آره میشه آدرسشو بدید؟


ممنونم عزيزم.از انگليس برام آوردن
مهدیه ( مادر دختری)
2 مهر 92 10:23
الهی فدای خودش و این عکسای نازش بشم!
بووووووووووووووووووووووووووووووس
بر خلاف سارینا جونی دختر ما قصد نداره باقی دندوناشون نشونمون بده!

چقدرم خوبه که خوابش بیاد می خوابه . دختر ما تمام روز رو بیداره و اصصصصصصصصصصلا نمی خوابه!
تولد گل خانوم هم پیشاپیش مبارک
راستی برادرزادت خییییییییییییلی نازه. مبارک باشه تولدش.

نگران نباش بالاخره دخملي توهم دندوناش به راحتي در مياد
نه بابا فقط خوابش مياد ولي نميخوابه كه!!!
خيلي ممنونم عزيزم
مامان اهورا
2 مهر 92 11:18
وای!خوش به حال سارینا با این مامان با سلیقهماءده جون از الان منتظر عکسای تولدم.


خيلي ممنونم عزيزممرررسي
رومینا
2 مهر 92 11:41
قربونش بشم خیلی سارینا جون هزار ماشالله شیرینه . من که عاشقشم. . راستی بابت کلاس زبان منم دوست داشتم رادوین رو ببرم ولی تو صحبتهای دکتر هلاکویی میگه که باید 4 سالگی که زبان مادری اش رو صحبت کرد بعد کلاس زبان دیگری ببرید . من الان خودم موندم تو دو راهی که چی کنم .. به نظر شما چی کنم ؟


عزيزم من الان بچه دوستم مادرش چينيه پدرش ايرانيه و خودشونم با هم انگليسي حرف ميزنن.الانم بچشون هم چيني هم فارسي و هم انگليسي راحت حرف ميزنه.البته زبان مادري يه چيز ديگه هست ولي فكر ميكنم اين كلاسا كه با بازي هست بي تاثير نيست
مامانی
2 مهر 92 12:38
مائده جون پیشاپیش تولد دختر ماهتو تبریک می گم ایشالله همیشه در کنار هم بهترین و شیرین ترین لحظاتو داشته باشید . آفرین به شما که مادر مسئولی و مهربونی هستید از دیدن همه عکسهاش کلی لذت بردم و اینقد دلم خواست پیشم بود و حسابی بوسه بارونش کنم


خيلي ممنونم عزيزم.بازم ممنون،شما لطف داريد
مامان کیان کوچولو
2 مهر 92 13:38
عزیزم بی صبرانه در انتظار تولدیماااا
خیلی روز خوبی میشه خیلی خوش میگذره ..
اتاق جدید هم عالی شده عزیز م
قربون این دخمل ناز با این کاراش


ممنوم عزيزم.قررررربونت
یاسمن مامان ترمه
2 مهر 92 16:45
سلام عزیزم خونه جدید مبارک 11ماهگی سارینا جونم مبارک راستی دوباره عمه شدنتم مبارک


خيلي ممنونم خانمي
مامان روشا
2 مهر 92 19:08
عزیزم یازده ماهگیت مبارک.
ایشالا تولد گل ناز رو هم ببینیم


ممنونم خاله.قرررربون شما مهربونبوووس
شیما مامان شاهین کوچولو
2 مهر 92 23:14
وای مائده جون آفرین به این سلیقه اتاق سارینا جون خیلی خوشگل شده ای ول تم تولدش هم مطمئنا یه چیز شیکی میشه
پیشاپیش تولد سارینا جونم مبارک بازم میاییم بهتون سر میزنیم تا عکسای تولدو ببینیم


خيلي ممنونم گلماميدوارمقررررررربون شما.خوشحال ميشم
مامان ارزو
2 مهر 92 23:31
گل ناز 11 ماهگیت مبارک



خيلي ممنونم خاله جون
نگاری
2 مهر 92 23:32
ای جونم هم دخملی هم خونتون هم اتاقش خیلی خوشگله کلی مبارک باشه. یه عالمه هم دختری رو بوس کن


مررررررسي خانميبووووس
مامان فرشته های آسمانی
3 مهر 92 12:33
سلام
خیلی دلمون تنگ شده براتون خیلی اتاق سارینا جون خوشکل شده آفرین به این مامانی مهربون وصدتا بوس برای سارینا جون که خیلی بامزه شده[ماچ

سلام.خيلي ممنونم عزيزم.ما هم دلمون براي شما تنگ شده بود.قررررررربون شما.بوس بووس بوووس بووووووووووس

ساناز
3 مهر 92 18:22
متشکرم از جواب پیچ پیچی تون! استفاده کردیم. بخدا ما شغل دزد نیستیم که عاره واستون بگین شغل همسرتون رو. در حد یه سوال بود.همین


عزيزم خودت كه ميدوني همه چي رو نميشه پشت وب گفت
زهرا
3 مهر 92 19:30
چه اتاق نازی داریBABYبه وبلاگ من هم سر بزن نظر یادت نره ها


خيلي ممنونم خاله.آدرس وبت رو به سختي پيدا كردم!!
مامان سونیا
3 مهر 92 21:43
ناز سارینا شهرزاد جون راست میگه هر چقدر بزرگ تر میشی ناز میشی میبوسمت نازی مامانی بعضی مامانا خیلی بخیالا راست میگی مامانی این کلاس خلاقیت شعبه داره


ممنونم عزيزم.البته اين كلاسه مخصوص آموزش زبانه و فكر ميكنم با كارگاه مادر و كودك خلاقيت فرق داشته باشه
*پریا*
3 مهر 92 23:00
خاله جون عکسای کسری رو گذاشتم
مامان بهنود
4 مهر 92 1:33
11ماهگیت مبارک سارینا جون...مطمئنم مامانی شما واسه تولدت سنگ تموم میزاره از ذوق و سلیقه....



خيلي ممنونم خاله جوناگه من بذارم البته
زهرا
4 مهر 92 11:31
خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید


خواهش ميكنم عزيزم
مامان اسما
4 مهر 92 15:54
هزارماشالا چه دخمل نازوخوردنی جااااااانم مامان مایده عزیزدخملت خیلی شیرینه خداحفظش کنه من باافتخارلینکتون کردم اگه دوست داشتین شماهم مارولینک کنین


خيلي ممنونم خانمي.شما لطف داريد.منم لينكت كردم
ارکیده
4 مهر 92 23:33
سلام هزار تا بوس واسه این سارینای خوشگل ملوس که با دختر من فقط چند روز اختلاف سنی داره
مامانش این تاب خوشگلش رو از کجا خریدی همونی که توی چهار چوب اتاقش اویزون کردی من اینجا هر چی گشتم یه تاب سقفی بدرد بخور پیدا نکردم البته این مدل پستونکش رو هم تهران ندیدم



سلام ممنون عزيزم
راستش نه تاب نه پسونكشو از اينجا نگرفتيم.خيلي ممنونم.كاشكي آدرس وبتو گذاشته بودي
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 مهر 92 0:17
خوشگل من اتاقت خیلی نازه عسیسم
قربون دس دسیت
طاها جونم خیلی ماهه ماشالا
عاشق عکست با لبای آنجلینا جولی شدم خخخخخخخخخخخ


مرسي خاله جونمممنونم.
Zakiye
5 مهر 92 9:07
چه عسلی شده با او قیافه خوردنیش
انقدر که مامان مائده بهش میرسه بایدم تند تند دندوناش در بیاد تازشم دخملت مثل خودت زرنگه از قیافش معلومه



خيلي ممنونم عزيزم.تازه الان سارينا داره دندوناش درمياد و هيچي نميخورهقرررررربونت
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
6 مهر 92 11:07
سلام مائده جان خوبی؟ ببوس سارینا جونو عوضم...
اگه وقت کردی به وبلاگ خواهر و برادرم سری بزن

تولد هم پیشاپیش مبارک


سلام.خيلي ممنونم گلم. چششششم حتما
لیلا جواهری
6 مهر 92 18:07
سلام عزیزم. دلم براتون تنگ شده بود. خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم. سارینا جان ماشالا بزرگ شده. تولدش هم پیشاپیش مبارک


سلام خانمي.خيلي ممنونم عزيزمخوشحالمون كردي بهمون سر زدي
فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 23:36
وااااااااااای چه اتاق نازی داره این خوشمل خانوم ای ول مامان باسلیقه با این اتاق نازی که واست ساخته تولد طاهاجون رو هم تبریک میگم ایشالله قدمش مبارک باشه خیلی نازززززززززهسارینا جون هم خیلی جیگره دلم میخواد اون دست و پاهای توپولش رو قورت بدم در ضمن منتظر تولدش هستیم من که فکر میکنم تم تولدش مثل خودش پری دریایی باشه


خيلي ممنونم عزيزم.قرررربون شمانميگم براي تولدش درست حدس زدي يا نه آخه
ناهید
6 مهر 92 23:38
سلام
من عاشق سارینا جوووووووون هستم.
زیاد از طرف من ببوسش
به من هم سر بزن



سلام.ممنونم عزيزم. دل به دل راه دارهچشم حتما
سحر
7 مهر 92 14:41
وااای عزیزم چه دخمل خوشمزه ای دارین ماشالله
آدم دلش می خواد بخورتش
دخمل شمام فکر کنم همسن پسرک ماست

ما با افتخار لینکتون کردیم پیش ما هم بیاین خاله جووون


قرررررربون شما عزيزمشما لطف داريد.ممنون خوشحال شدممنم لينكت كردم
سارا مامان سپهر
7 مهر 92 14:43
عزیزم سلام کامنت من بهت نرسید؟



چرا عزيزم برات جواب دادم ولي چون نظر مخفي دادي احتمالا نتونستي ببيني.اين سايتشه:Www.bclc.ir
زهرا
7 مهر 92 19:43
ممنون که به وبلاگ من سر زدید متشکرماز طرف من دخترتان را ببوسید


خواهش ميكنم وظيفه بودمرسي
مامان ساجده
7 مهر 92 20:00
خانمی آپم بیا پیشم


چشم حتما
مامان آسیه
7 مهر 92 23:44
آخ جووووونم عزیز دلم فدای اون خنده هات بشم خاله جون 11ماهگیت مبارک خشکلم



خيلي ممنونم خاله جون.بوووووووووس

یگانه
8 مهر 92 12:54
ماشالا چقدر نازهههههههههههههه
از جای من هزارتا ببوسینش
اگه دوست داشتین به ماهم سر بزنین


خيلي ممنونم خاله جونچشششششم حتما
مامان موژان جون
8 مهر 92 13:32
الهی فداش بشم که داره 1 ساله میشه

افرین به این مامان که دخترشو کلاس زبان ثبت نام کرم منم قزازه هم خودم ودخملی بریم کلاس زبان البته فعلا تصمیم گرفتم ولی خیلی دوست دارم این کار انجام بشه
ای جانم پستونکشو
الهی فداش بشم نیگاه کن چجوری اب میخوره

قرررربون شما خاله با محبت.ايشالا شما هم بتونين به سلامتي برين و زبااااان ياد بگيريد
عمه حدیث خوشگله
8 مهر 92 14:00
11 ماهگیت مبارک خوشگل خانم
ماشاالله به شما گل دختر... چقده بلا شدی


مرسي خاله جون.قرررربون شما ممنونم
مامان آیهان
8 مهر 92 18:21
سلام سارینا جونم بخورمت عزیزدل خاله
میدونی چند وقته منتظر عکسای جدیدتم .مامان مائده جون خسته نباشی خونه جدیدمبارک. تولد سارینا جون هم که نزدیکه وای چه عسلی بشه این گل دختر واسه تولدش ماشالله.
عزیزم راستی40روزگی آیهان جونم هم تموم شده عکسای جدیدشو گذاشتم تو وبلاگش به ما سربزن.سارینا گلی رو هم از طرف من ببوس

سلام خاله جون.خيلي ممنونم
مرسي گلم قررررربون شما
چشششم حتما
مامان آدرینا
8 مهر 92 19:18
11 ماهگیت مبارک گلم ما منتظریم تا هرچه زودتر عکسای تولدت ببینیم


خيلي ممنونم خاله جون .ايشالا
آسمونی ها
10 مهر 92 21:41
آخ که دلم میخواد بخورمت دخمل طلایی!


مرسي خاله
انسیه
11 مهر 92 15:27
ددا دودی بودا؟
نی نی میگه خاله جون بی وفا شدی
11 ماهگیت مبارک فندق ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ


مشغول شيطنتاي سارينا خانمم!!
ممنونم خاله جونبووووس بوس بوس
ایلیا
11 مهر 92 18:45
سلام خاله. چه دختر نازوملوسی دارید. خداحفظش کند.
من هم صاحب یک دختردایی ناز به اسم آنیتا شدم .خاله جووووون شما چه قدر قشنگ برای دخترتان می نویسید .سارینا جووون باید به شماافتخار کنه .خوش به حالش.
پیشاپیش تولد یک سالگی سارینا جون مبارک باشد .


سلام عزيزم.مرسي قرررررربونت
ممنونم عزيزمآنيتا جونم ببوس
متین
11 مهر 92 18:59
سلام عزیزم
ماشالا به این پرنسس کوچولو
هم خودش خوشکله هم اتاقش
مامان با سلیقه چه اتاقی براش درست کرده
ببوسش


سلام خانمي.ممنون از لطف شما.چشماتون خوشگل ميبينه
بوس بوس بوس
متین
11 مهر 92 23:47
مرسی عزیزم
تو رو خدا یه کم براش اسپند دود کن چشم حسودش کووووووووووووووووووووور


ممنونم عزيزم.چشم حتما
اسماء♥مامانه فسقل♥
13 مهر 92 12:35
سلام عزیزم آدرس جدیدم اینه http://ninivama.niniweblog.com/ بی زحمت توی لینک آدرس قبلی رو درست کن ممنونم
مامان بردیا قلقلی فلفلی
15 مهر 92 13:49
آخی چه نازه این دخمل.. اتاقه جدیدت مبارک.. منتظر عکسای تولدت هستیم.. خوشگل خانم
خاله الهام
15 مهر 92 15:52
سلام دوست خوبم آپم بهمون سر بزن
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:27
سارینا جونم عزیز دل خاله روزت مبارک برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم
مامان ایسان
16 مهر 92 7:38
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ای کاش کودک بودم تا از ته دل میخندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش میکردم کوچولو روزت مبارک
رومینا
16 مهر 92 9:00
روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک * * *
مامان موژان جون
16 مهر 92 14:24
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روزت مبارک عشقم فداش
مامان فرشته های آسمانی
16 مهر 92 17:08
تولد پرنسس کوچولورو پیشاپیش تبریک میگم
مامان روشا
16 مهر 92 18:03
فرشته کوچولوی نازنین روزت مبارک از خدا ممنونیم که شما رو هدیه داد به ما...
فرناز خاله آرسن جون
16 مهر 92 19:03
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روزت مبارک باشه خاله
مادر ایلیا
16 مهر 92 22:21
کودکان، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند. کودکان، از تمام ستاره ها و پرنده ها به آسمان نزدیک ترند. اگر روزی می آمد که جهان خواب هیچ کودکی را نمی دید، بی شک صداقت به آخر می رسید و دوستی و مهربانی، پشت اندوه های بزرگ بزرگ سالی هامان گم می شد. دنیای کودکانه، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم! کاش دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شب های بی خوابی مان کند! کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می شد!
مريم بانو
17 مهر 92 12:18
سلام ايشالا دخمل نازت ساليان سال زير سايه شما و پدرش سلامت باشه به وبلاگ منم سر بزني خوشحال ميشم منم يه ني ني تو راه دارم
نی نی 1
17 مهر 92 13:20
سلام
ماشاالله الهی هزار ساله شی خاله.
دست مامان مهربونتم دردت نکنه
سرویس خواب و وسایلتم خیلی خوشگله راستی مامانی مهربون کالسکه دخملی تون مبارکش چیه؟


سلام ممنونم عزيزم.كوئيني هست عزيزم
لیلا جواهری
17 مهر 92 16:21
روزت مبارک پرنسس کوچولووووووووو
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
18 مهر 92 14:18
سلام مائده جان. من بازم وبلاگ داداشی و آبجیو بروز کردم خواستی و وقت کردی بازم سر بزن. راستی اندر احوالات مراسم تولد؟ بی صبرانه منتظر عکس های تولد سارینا جونی هستیم... دیگه چیزی به روز موعد نمونده ها مائده جووووووووووووون بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باااااااااااااااااااشی سارینااااااااااا مراقب خودت و سارینا باش... حنانه و سبحان و خودم دوستتون داریمممممممم
سارا مامان سپهر
19 مهر 92 15:32
تولدت مبارک گل ناز کوچولو. دوست دارم.
مامان امیرشایان
19 مهر 92 22:33
واییییییییییییییییییییییییییییییی.ماشاا.. چقدر دختر نازی داری . سلیقه خودتم که عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییباعث افتخار میشه اگه به وبلاگ نی نی ما هم سر بزنی .


خيلي ممنونم عزيزم.شما لطف داريد.چششششششم حتما
الهه(مامان یاسان)
20 مهر 92 2:37
سلام سارینا جونم تولد پیشاپیش مبارک مائده جون ما منتظر عکسای تولد هستیماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
20 مهر 92 12:20
سلام مائده جون خودت خوبی؟ فینگیلی مینگیلی من چطوره؟ واسه تبلدش آمده میشه؟
راستی همین که خواستم سر بزنم اینجا یهو چشمم افتاد به درباره ی وبلاگ سارینا... عجب نوشتیا!!! مامان منم خواهر نداره و من به قول تو هم مونسشم هم خواهرش...
راستی خواستم یه نصیحت مادربزرگانه واست بکنم: اونم اینه که من از مامانم دیدم بی خواهری خیلی بده... بد نیستا ولی آدم خواهر داشته باشه واقعا محشر میشه. یعنی به نظر من دوتا خواهر دعوا کنند ابلهان باور کنند. چنان تو روزهای حساس به درد هم میخورن که نگو. من خیلی دیدم لابد تو هم دیدی که میگی دیگه.
خلاصه این درس عبرت باشه نذاری سارینا تک دختر بمونه هاااااا اینم از نصییحت مادربزرگانه البته خواهرنست دیگه
حالا من خودم 14 سالم بود آبجیم بدنیا اومد 18 سالمم بود داداشم به دنیا اومد... وقتی فکر میکنم به الانشون که خیلی دردسر دارن اما به آینده که فکر میکنم امیدوار میشم و این امPیدواری باعث میشه که آدم عاشقانه دوسشون داشته باشه امیدوارم اونها هم منو دوست داشته باشند در آینده و بتونیم خواهر برادرای خوبی برا هم باشیم




سلام عزيزم.ما خوبيم تو چطوري؟بله عزيزم حق با تو هست .واقعا خواهر خيلي خوبه .حتي اگه با فاصله سني زياد باشه .ايشالا حتما در نظرم هست؛)ايشالا شما خواهرا و برادر هم هميشه در كنار هم خوب و خوش با شين
بهار زندگی
22 مهر 92 19:56
افتخار لینک میدید؟؟
تارا
23 مهر 92 12:03
وای چه دخمل نازی


باتبادل لینک موافقی


من لینکتون کردم بااجازه؟؟


ممنونم.بله خوشحال ميشم
مامان موژان جون
23 مهر 92 18:37
اینم تقدیم به ناز گل خاله عزیزم تولدت مبارک
http://upcity.ir/images2/94108666079113791465.jpg


وااااي عزيزم چقدر قشنگه !ممنونم
متین
23 مهر 92 19:30
واااااااااااااااااااای چقدر این پستونکش خوشکله

و با نمک

عاشقتم جوجو ی من



خوشا آنان که با حق آشنایند

مطیع محض فرمان خدایند

چو ابراهیم اسماعیل خود را

فدای امر الله می نمایند

عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک



ممنونم خانمي.عيد شما هم مبارك
مامان موژان جون
24 مهر 92 13:47
صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است
عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو
از خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است
که به قرب الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است
این عید مبارک

ممنونم همچنين براي شما
شهرزاد
25 مهر 92 0:02
سلام عزیزم تولد جیگرم پیش پیش مبارک ایشالله روز اول مدرسه رفتنش هزارررررررتا بوس


سلام.مرررسي عزيزم چه آرزوي قشنگي كردي
مامان ستاره
25 مهر 92 0:40
سلام عزیزم چه نی نی خوشملی داری ... اسپند دودش کن ... من عاشق دخترم ... خودم نی نی ندارم .. اجازه می دی لینکت کنم و عکس دخترت رو جزو دوستای نی نیم تو وبلاگم بزارم ؟


سلام.ممنونم.ايشالا خدا يه ني ني دخملي خوشگل هم به شما بدهبله خوشحال هم ميشم
مامان امیرمحمد
27 مهر 92 10:02
منتظر عکسهای تولد ساریناجون هستیم، با وجود مامان باسلیقه ای مثل شما حتما همه چیز خوب و عالی میشه
به پیشنهاد دوستان نی نی وبلاگ از نی نی پیج اسباب کشی کردیم و آدرس وبلاگمون تغییر کرده


خيلي ممنونم عزيزم
چه كار خوبي كردي.بعد از تولد حتما ميام پيشت
شمیم
27 آبان 92 1:56
تعجب کردم دنبال جواب واسه ی نظرتون بودم اما جواب ندادید
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 13:21
چه جوری دوار اتاق عسلی رو خوشگل کردی؟ برچسب زدی؟
مامان مائده
پاسخ
آره دوست جوني.استيكره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد