پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

اولین کوتاهی سر!

1392/8/17 21:07
نویسنده : مامان مائده
8,917 بازدید
اشتراک گذاری

سارینا جونم.آخه این چه وضع موهای پریشونته!!!گله سر میزنم حتی شده موهاتو باهاش بکنی سعی میکنی از موهات جداش کنی!تل میزنم برات یک ثانیه نشده پرت میشه وسط اتاق!موهاتو شونه میکنم و کنار میزنم انقدر ورجه وورجه میکنه که دوباره میاد توی چشات!...

میدونی که مامانی عااااااشق موی بلنده و موهاتو از وقتی که پاتو گذاشتی توی این دنیا کوتاه نکرده ولی...

ولی گفتم بذار یه خورده ازین نامرتبی و ژولیدگی در بیاد.البته سر تولدت انقدر سرم شلوغ بود که وقت نشد.بنابرین چون میدونستم معمولا دیر با محیط جدید آشنا میشی تصمیم گرفتم به جای بردنت به آرایشگاه یه آرایشگر پیدا کنم که توی خونه راحت و بدون دردسر موهاتو کوتاه کنه. چشمک

که البته...اول مثل خاااانما نشستی توی صندلیت:مژه

 

ولی تا آب بهت خورد..هیپنوتیزم

و صدای قچ قچ قیچی به گوشت خورد...

دیگه شده بودی مثل کسایی که میخوان بهشون آمپول بزنن!!

تا اینکه بالاخره راهکار جدیدی به ذهنمون رسید...نیشخند

خوردن میوه در حین تماشای کارتون مورد علاقه ات(بیبی انیشتین)

قچ قچ قچ..

چی بود؟!!!

دوباره...

و ایندفعه به ذهن آرایشگرت ماهیگیری رسید...

ولی ...

تا اینکه گفتیم بذار بخوابی چون شنیده بودیم موقع خواب خیلی راحت میشه موی سر بچه ها رو کوتاه کرد...

قچ قچ قچ...

چی بود؟!!

که البته تا صدای قیچی اومد بیدار شدی و شروع کردی به فرار کردن!

که ما هم از رو نرفتیم و کار رو تمام کردیماز خود راضی

این هم موهای خوشگلته که برات یادگاری نگه داشتیم:

البته باید بگم وقتی به دنیا اومدی بابایی برات یه آلبومی گرفت که تمام یادگاری هاتو توش میذاریم.مثل سونوگرافیات بند نافت اولین پی پیت! گواهی ولادتت یادگاری های جشن دندونیت و جشن تولدت و الان هم که اولین موهات که کوتاه شدن.

 

         

امیدوارم بعدا بزرگ شدی دوست داشته باشی و ازشون لذت ببریقلب

پسندها (1)

نظرات (74)

هدی مامان دینا
17 آبان 92 21:01
سلام مامان مهربون .یه ارایشگاه کودک هست تو زعفرانیه به اسم سرزمین رویا من دینا رو از نوزادی اونجا میبرم.نه تنها بچه نمیفهمه که موهاش کوتاه شده تازه کلی هم کیف میکنه از محیط اونجا برای اولین بار هم یه گواهی خوشگل با عکس قبل و بعد میده با موها تازه اتلیه هم داره من که خیلی راضی بودم ازشون کارشون هم واقعا خوبه هر وقت خواستی ادرسو شمارشو بهت میدم


سلام چه خوبه كه اصلا نميفهمه.راستي؟!بله خوشحال ميشم آدرسو شمارشو داشته باشم
بهاره
17 آبان 92 21:44

عسلم خیلی نازی


مرسي
مینا مامی رونیکا
18 آبان 92 0:06
عزیز دلم....چقدر گریه کردی...
مبارکت باشه عشقم


خيلي ممنونم خاله جون
ی خواننده
18 آبان 92 0:21
سلام سارینای ناز چقدر موی کوتاه بهت میاد خانم شدی...
مائده جون جدا پی پی رو چطور نگه داشتی دختر؟؟؟


خيلي ممنونم خاله جون
عزيزم ميدوني بچه كه به دنيا مياد روزاي اول پي پيش گلاب به روت سفته و ميشه راحت وقتي خشك شد نگهش داشت!!!!(حالت بهم خورد نه)
یاسمن مامان ترمه
18 آبان 92 0:45
گلم مبارک باشه چقدر قشنگ شدی عزیزم


قرررررررررررربون شما خاله مهربووون.بووووووووس
شهرزاد
18 آبان 92 2:03
وای چه وروجکی هستی تو سارینا توپولی کلی بهش خندیدم خیلی با حال بود! منم تو خواب موهای آراد رو کوتاه می کنم همیشه... خوبیش اینه که خوابش سنگینه بیدار نمی شه کلی هم سرش رو چپ و راست می کنم! ولی بیدار نمی شه ....چه جالب! پی پیشم نگه داشتی منم همه چیزشو از اولین ناخن و بند ناف و سونو و بند شونبول و! اینا رو نگه داشتم ولی پی پی نه دیگه! کاش منم موهای آراد رو نگه میداشتم!


قرررربون شما.إ چه خوب! پس خوشبحال شماآره ديگه يادگاري هاي خوبيه.حالا مو كه ديگه چيز مهمي نيست نگه داري غصه نخور
مامی آنا
18 آبان 92 3:02
مبارک باشه عزیزم.انشااله موهات زودی بلند بشه نازم.منم مثل شما خیلی دوست دارم موی نی نی بلند باشه.البته دخمل من هنوز کچله.راستی مامان چقدر دخملمون لاغر شده.امان ازدست این مریضی بچه ها که هرچی آدم به بچه میرسه با یه سرماخوردگی باز ضعیف میشن.ان شااله که همیشه سلامت باشه .سارینای نازم را ببوس


خيلي ممنونم خاله جون:؛آخييي ايشالا موهاي دخمل شما هم زودي بلند ميشه.آره مريضي هم بچه ها رو هم ماماناشونو خيلي لاغر ميكنه.ممنونم
مامان فرشته های آسمانی
18 آبان 92 7:45
چه مامان خوش ذوقی سارینا جونم با موهای کوتاهش خیلی بامزه شده


خيلي ممنونم گلم
sima
18 آبان 92 7:51
بوس بوس بوس
ماشاله چه پروژه ای بوده کوتاهی سارینا جونم ههههههههههههههه خدا را شکر که به سرانجام رسیده و خوشگلتر شده


آره والا.خييييلي ممنونم
ارکیده
18 آبان 92 8:59
مبارکش باشه عزیزم
مو کوتاه کردن این فسقلیا بلدیت میخواد هر ارایشگری نمیتونه
توی تیراژه و توی بوستان (همون میدون پونک) ارایشگاههای مخصوص کودک هست که کلی هم بچه هارو تحویل میگیرن و خیلی سریع موهاشونو میزنن
خوبه سرما نخورده دخمل طلا
البوم یادگاریش خیلی جالبه ولی چشمم گرد شد بعد از بند نافت چی نوشتی یعنی درست خوندم ؟! واقعا نگه داشتی ؟!!!!!!!!!!!!


خيلي ممنونم گلم.بله درسته ولي ما گفتيم چون محيط خونه براش آشناست بهتره.
قررربونت.
اونيم كه گفتي .بله درست خوندي!!!
خاله الهام
18 آبان 92 8:59
عزيزم اولين كوتاهي موهات مبارك باشه
بنده خدا آرايشگر چقدر راهكارداشته
توي اون عكسيه چه گريه جانسوزي داشته


خيلي ممنونم خاله جون.ديدي چجوري گريمو در آوردن؟!!!
مهدیه ( مادر دختری)
18 آبان 92 13:00
اولین پی پی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!1
مطمئنی بزرگ که شد این یه مورد هم براش جذابیت داره؟
کوتاه شد ولی خوشگل شد. منم خیلی وقته تصمیم دارم موهای فاطمه سادات رو کوتاه کنم ولی بچم مویی نداره. می ترسم بدمش دست آرایشگر کچلش کنه!!!!!!!!!!!!!
این عکس خوابیده اش خیییییییییییییییییلی نازه!
تو عکس چهارمش هم خداییش خیلی دلم براش سوخت. بقول خودت انگاری می خوان ...

براي مامان و باباش جذابيت داشت براي اونو نميدونم!چون اولين پي پي با بقيه پيپياش فرق ميكنه!!!!!!!!
خيلي ممنونم.آره خودمم دلم براش سوخت!
خاله ی آریسا
18 آبان 92 13:49
عزیزممممم مبارک باشه ایشالله گیسوهات بلند و ناز میشه .
اما شیطون تر شدی


ممنونن خاله جوووون.بله همه ميگن قيافه ام شيطون تر شده
samaneh
18 آبان 92 18:04
الهی من فدات بشم سارینا جونم چه گریه ای هم میکنه عوضش بهت میاد ناز بودی نازتر شدی مبارکت باشه عسیسم


ديدي خاله؟
خيلي ممنونم
مامان امیرشایان
18 آبان 92 18:32
مبارک باشه دختر طلا ناز بودی نازتر شدی ماشالله


قرررررربون شما خاله جوووون
مامان فاطمه
18 آبان 92 19:09
سلام گلم.ماه بودی ماهتر شدی عزیزم.مبارکت باشه انشاالله آرایشگاه عروسیت.


سلام مررررررسي خاله مهربووووووون
متین
18 آبان 92 21:01
مبارکه عروسک
ایشالا ارایشگاه عروسیت
بووووووووووووووووووووووووس

مرررررسي خاله جون.بوووووووس
هدی مامان دینا
18 آبان 92 22:08
زعفرانیه خ اعجازی خ بهزادی پلاک 45 ارایشگاه و اتلیه سرزمین رویا 09121120406 و22179071 و 22406655 تازه ارایشگاه مادر و کلینیک دندانپزشکی کودکان هم داره که من امتحان نکردم


خيلي ممنون خاله مهربون.خيلي زحمت كشيديد.بووس
مامان آراد(خاطره)
19 آبان 92 0:49
ای جون دلممممممممممم
مبارکت باشه عزیز دلم...واقعا آرایشگر ماهری داشتیا که همه جوره نازتو کشیده واسه کوتاه کردن موهات
اولین یادگاری خیلی حال میدن وقتی چند سال بعد تماشا میکنه آدم



خيلي ممنونم خاله جون.بله درسته
مامان کیان کوچولو
19 آبان 92 1:35
عزیز دلم
مبارک باشه ووو لی موهاتو خیلی دوس داشتم ...
اما میدونم که زود زود بلند میشه خوشگل ِ من


خيلي مننون خاله جون.قول ميدم ديگه نذارم مامانم كوتاشون كنه
sima
19 آبان 92 7:38
سلام عزیزم من هم با افتخار لینکتون کردم
من هم یه البوم خریدم تمام دفترچه بیمه و ویزیت ، سونو گرافی و ... دوران بارداری و بدنیا اومدن هلیا رو نگه داشتم اما پی پی ، مو و ناخن و ... اینها به ذهنم نرسیده بود... کار جالبی بود

سارینا جون رو ببوس


سلام.باعث خوشحاليه
جدي؟ چه خوب!
مامان ماه کوچولو
19 آبان 92 9:38
عزیزمممممم خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه
وبلاگ خیلی زیبا با ایده های جالبی دارید
به وبلاگ ما هم یه سرس بزنید
راستی اسم و آدرس آتلیه که سارینا جونو بردی (قصه یک فنجان چای) رو میتونم داشته باشم.ممنون


خيلي ممنون از لطف شما.منظورت (داستان ماجراجويي سارينا) هست؟
انسیه
19 آبان 92 10:57
ای جااااااااانم تاحالا گریه سارینارو ندیده بودم...نبینم گریه تو خاله جون
ولی خب خوجل موجل شدی بووووووووووووووس


مرسي خاله جون
سهیلا مامان آیسا
19 آبان 92 13:31
ای جونم چه ناز شدی با موهای کوتاه.مائده جون این مو کوتاه کردن سارینا داستانی شده واسه خودش ولی جالب بود.من دلم نمیاد موهای آیسا رو کوتاه کنم با اینکه اذیت میشه.ببوس دخملی رو


مرسي خاله جون خوبم
منم دلم نميومد ولي خيلي كوتاه و بلند بود مجبور شدم يه اندازه اش كنيم
مامان ساجده
19 آبان 92 13:32
مبارکه اولین کوتاهی چه خوردنی شده
به سختی کوتاه شد ولی ارزش داشت بهش میومد
چه جالب که اولین هاشو نگه داشتین


ممنونم عزيزم.
البته اميدوارم بعدا خوشش بياد
مامان پارسا و پرهام
19 آبان 92 16:51
مبارک باشه سارینا خانم
ماه بودی ماهتر شدی خاله جون


قرررررررررربون شما.بوس بوس بوس
مامان آلما
19 آبان 92 21:27
ایییییییییییی جونمممممممممممممم چقدر نانا شدی. مبارکت باشه
من اولین ناخن های الما رو نگه داشتم ولی تجزیه شد


مرسي خاله جون
جدي ميگي ماماني!!!!!!!!
نیلوفر/مامانه روژینا
20 آبان 92 2:01
مبارکه عزیزم. انشالله ارایشگاه عروسیت عروسک خاله. ناز بودی ناناز تر شدی مامانی منم خودم چند باری جلوی موهای روژینارو برای اینکه جلوی چشماش نیاد کوتاه کردم. و همو نارو هم یادگاری نگه داشتم.اما هنوز کاملا به صورت جدی موهاش کوتاه نشده.
مامان مائده
پاسخ
واي نگين خجالت ميكشمخيلي ممنون از لطفتون.مامان فقط نظرش اين بود موهامو مرتب كنه
مامان آیلین
20 آبان 92 2:12
ای جونم مبارکت باشه سارینا جون چه خوشگل شدی هزار ماشالا آفرین به این مامان خوش ذوق چه آلبوم یادگاری جالبی حتی در مورد اولین پی پی من فکر کنم سارینا جون وقتی آلبومشو ورق زد و به اون قسمت رسید کلی میخنده و مامان و باباشم ذوق خندیدن دخملشونو میکنن
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم خاله جون قرررربون شمااميدواريم خوشش بياد
ناهید(مامان امیرحسین)
20 آبان 92 6:10
مبارک باشه خانومی. سرت سلامت یادگاریهات خیلی جالب بود مخصوصاً اولین پی پی
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونمجدي؟
topolooooo
20 آبان 92 11:40
مبارک باشه سارینا جون خیلی ناز شدی انشاا...که خدا تو رو واسه این مامان بابایه خوش ذوق همیشه حفظ کنه
مامان مائده
پاسخ
مررررررررسي از لطفتون
نیلوفر
20 آبان 92 12:36
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ دوستت دارم عروسک
مامان مائده
پاسخ
خيلي منونم خاله مهربووووون.دل به دل راه داره
مامان روشا
20 آبان 92 16:53
مبارکه عزیزم.چقدر نازتر شدی... چه آرایشگر با حوصله ای...
مامان مائده
پاسخ
مرررسي خاله جونبله همينطوره
*پریا*
20 آبان 92 17:10
مبارک باشه عزیزم ماشالا... همه جوره خوشگلی
مامان مائده
پاسخ
قرررررررربون شما خاله جون
maman elham
21 آبان 92 1:09
ای جونم چقدر ناز شدی سارینا جون،مامانی چه کار جالبی کردید حتما سارینا خانم خوشش میاد از یادگاریهاش
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون اميدوارم عزيزم
مامان امیرمحمد
21 آبان 92 11:38
الهی فدات بشم سارینا جونم چه گریه ای هم میکنه،نازترشدی عزیزم،مبارکت باشه بهت میاد، ماشاا... مامانی خیلی باذوق و سلیقه اید
مامان مائده
پاسخ
مرسي خاله جون قرررربونت عزيزم،شما لطف داريد
مهرگان
21 آبان 92 17:08
مبارک باشه/ واقعا برنامه سختی است / ما خیلی با این موضوع مشکل داریم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.خداروشكر كه شما دركم ميكني
جیران بخشنده
21 آبان 92 19:59
سلام من جیران هستم 14 سالمه و از زمتن بارداریتون وب سارینا جون رو میخوندم دختر خیلی نازی دارید
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.خيلي خوشحالم كه شما از دوستاي قديميمون هستي
مامان اهورا(نرگس)
22 آبان 92 20:57
مبارکت باشه عسلم...چقدر خوشگل شدی تو!!!!!!!! وای مائده جون چه کار قشنگی کردین!!!!!!!!
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون قرررررررربون شما
Zakiye
23 آبان 92 12:22
قربون اشکای گوله گولش
مامان مائده
پاسخ
ديدي؟!
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
24 آبان 92 13:50
واقعا خسته نباشی مائده جون بابت این همه تلاشی که میکنی برای ثبت و نگه داری خاطرات سارینا... امیدوارم دخترت با موفقیت هاش تو تحصیل و موسیقی و زندگیش و کلا همه چی زحمات بی پایانت رو جبران کنه. راستی تو فیس بوک هم شما رو هم سارینا جونو اد کردم... اکسپتم کن هر چه زودتر پیلیزززززززز
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم دوست خوبم چشم حتما.خوشحال هم ميشم
هیراد و عمه لیلاش
24 آبان 92 23:32
مبارکه خاله جون انشالله ارایشگری عروسیت خوشگل خانم یادگاریهات هم خیلی جالب هستند
مامان مائده
پاسخ
قرررررربون شما خاله جون ممنونم
مامان موژان جون
25 آبان 92 13:54
الهی قربون گریه هات برم من ببین چجوری گریه میکنه فداش بشم ای جانم ببین چه ناناز شده این دخملی افرین به این ابتکارتون بابت البوم خاطراتش
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم از لطفتون
درسا کوچولو و مامان
25 آبان 92 18:25
مبارک باشه خانومی خوشگل بودی خوشگل تر شدی عسلم
مامان مائده
پاسخ
قررررررربون شما
فرناز خاله آرسن جون
25 آبان 92 20:40
مبارک باشه خاله خیلی جیگرو ملوس شدی کم هم جیغ وداد نکردی ها
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون
مامان مهرزاد جان
26 آبان 92 9:43
موی بلند قشنگه ولی وقتی تو دست و پا باشه کوتاهش قشنگ تره، دخمل نازمون هم که خیلی خوشکل شده
مژده
26 آبان 92 11:12
نی نی نــــازی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 آبان 92 13:23
الهی حیف اون موهای خوشگل نبود!!! ولی خب اشکالی نداره نانازی بعدزوده زود درمیادموهای ارشان منم خیلی زودداره درمیاد
مامان بابای الیسا
26 آبان 92 19:57
ایییییییییییییییی جوووووووووووووووووووووونم ماه بودی ماه تر شدی عسلکم
مامان امیرشایان
26 آبان 92 20:58
___████__████_███__███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████__██████_____█████ ___███████__█████______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████_________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ این گل برای دختر قشنگم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم از گل قشنگ و خوش بوت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:46
سلام مائده جون خوبید فدای سارینا جون مبارک باشه اولین ارایش کردن موهاش چقدر پست متفاوت وجالبی بود پرااز خاطره برا سارینا جونم فدات بشم عزیزم خیلی خوشگل وماه شدی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:48
چه بابا ومامان خوش ذوقی که یه البوم ترتیب دادن با جمع آوری یادگاریات دستتون درد نکنه عزیزم ببخشید من یه مدت نیومدم پیشتون شرمنده از دست گرفتاریها والان خوشحالم که اومدم پیشتون مامانی من یه خصوصی هم داشتم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم.نظر لطفتونه ما هم خوشحاليم كه اومديد پيشمون
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
28 آبان 92 3:30
مائده جون بروزم وقت کردی بیا عزیزم... راستی بابت اکسپتم تو فیس بوک ممنونم... امیدوارم وقتی خواهر و برادرم بزرگ شدند با سارینا دوستای مجازی خوبی برا هم باشند. مائده جون سارینا رو ببوس فعلا.........
مامان مائده
پاسخ
چشم حتما عزيزم.خواهش ميكنم ايشالا
شیرین
28 آبان 92 11:12
الهی بگردم بچه چقد اذیت شد! مائده جون دختر منم از محیطای جدید میترسید من یبار رفتم آرایشگاه و اون تو کریرش خواب بود وقتی بیدار شد بغلش کردم و نشستم تا کارم تموم شه! داشت سشوار میکشید برام. بعد پیشبند برام بست و یکی هم برا دخترم و شروع کرد کوتاه کردن. و جالبه که اصلا اذیت نکرد چون فک میکرد بازیه. فقط هرا قیچی بود سرش رو به همون طرف میچرخوند. البته خانومه خیلی دستش سریع بود و کمتر از 10 دقیقه کارش تموم شد. آرایشگاش هم خلوت بود. حالا این مدلی هم امتحان کنید ببینید چی میشه.
مامان مائده
پاسخ
خوشبحالت چقدر راحتممنون از راهنماييت.البته درصورتي كه سارينا وقتي از خواب بلند ميشه بهونه گير نباشه كه واقعا نميشه كاريش كرد
شبنم
28 آبان 92 21:25
ساریناجون مبارکه موهای خوشگلت ناز بودی نازتر شدی گلم .مائده جان من شما رو لینک کردم اگه دوس داشتین منو لینک کنین عزیزم فتوشاپ می خوام یاد بگیرم چه کتاب یا سی دی بخرم که حرفه ای یاد بگیرم میشه کمکم کنین ممنون میشمممنون خاله جونخيلي ممنون منم لينكتون كردم
مامان مائده
پاسخ
والا منم كتاب خاصي سراغ ندارم بهترين كار اينه كه توي اينترنت سرچ كني
مامان لي لي
28 آبان 92 22:31
عزيزم خوشحال شدم اومدي پيش ما دوست داشتي بازم بيا خيلي دختر نازي داري ببوسش
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبمحتما
شهرزاد
29 آبان 92 15:17
سلام خانومی یه زحمتی دارم برات می شه وبلاگ مامان من رو لینک کنی این لینکشه http://nahidkazemi.blogfa.com/ اگه به وبلاگش سر بزنی هم خیلی ممنون می شم کارهای قلاب بافی و بافتنیش رو به فروش گذاشته با قیمت عالییی دخترونه های خوشگلی هم داره منم شما رو اونجا برای مامانم لینک می کنم مرسی
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست جوني.بله خيلي هم خوشحال ميشم
مامان آروین
30 آبان 92 1:05
مبارکت بااشه عروسک خوشگل خاله هزار تا دست و هورای قشنگ و بلند برای بابا و مامان با سلیقه و هنرمندت که عاشقانه دوست دارند ایشاله در کنارشون بهترینها رو تجربه کنی و به آرزوهای قشنگ و زیبات برسییییییی . بووووس بووووووووووووووووووووس هزارهزار تا بووووووس
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون مهربونقررررررربون شما.مرسي از آرزوي قشنگتون
مامان مریم
30 آبان 92 9:00
آخی قربونش برم ترسیده خوب ..مبارکش باشه موهای خوشگلش با اون خنده ی نازش ...یادگاریام خیلی باحال بود
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم
الهه(مامان یاسان)
30 آبان 92 11:39
سلام خاله جون اولین کوتاهی موهات مبارک اصلا همه اولینهات مبارک
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونمقررررررررربون شما
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 13:51
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... این آدرسشه http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
مامان مائده
پاسخ
سلام خانمي.ممنونم.چشم حتما ميام پيشتون
مامان ساجده
1 آذر 92 15:22
مژگان
2 آذر 92 11:16
سلام وای چه دخمل نازی .افرین به این همه حوصله
lمامان اسرا
3 آذر 92 19:14
سارینا کوچولو خیلی نازه خدا نگهدارش باشه به ما سر بزنید و نظر بزارید اگه دوست داشتین ادرسمون رو میتونین لینک کنید متشکرم
*پریا*
4 آذر 92 18:05
چیگرتو بخورم که اینقد بامزه شدی راستی خاله عکس کسری رو گذاشتم
حبه قند
4 آذر 92 20:03
وای مامان تو چه با سلیقه ای داری آفرین از ایده خوبت میشه کارهای زیبایی انجام داد. منم یه نی نی تو دلم دارم که دوست دارم با سارینا خانم دوست بشه
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 92 22:03
عزیزمیییییییییی ...قبونش برم چقدر ترسیده خوشگل خاله موهاتو کوتاه کردی ماه شدی
مامان محیا
5 آذر 92 1:43
ای جاااااااااااااااااانم. خیلی بوسیدنی هستی سارینای گل
متین من
5 آذر 92 20:13
سلام خوبی مائده جون ما بعد از مدتها بلاخره برگشتیم به دنیای مجازی خیلی دلم تنگ شده بود واسه همه دوستان از جمله شما وای سارینا چقدر بزرگ شده عزیزم ببوسش
عمه جونی
8 آذر 92 21:02
مبارکه گل دختر انشالله به شادی خیلی ملوسک شدی عزیزم
مامان بهراد
10 آذر 92 23:07
ماه بودی ماهتر شدی قشنگ خاله وای دقیقا درکت کردم من هر دفعه با همین مشکلات موهای بهراد رو کوتاه می کنم مگه می ذاره این وروجک!!!
ژاله مامان آیدا
11 آذر 92 13:47
مامان جون لطفا از وبلاگ کادونمدي ديدن کنيد: http://kadonamadi.blogfa.com کادوهاي نمدي : آويز و ريسه اسم کودک ، گیفت ، عروسک انگشتي ، آويز اتاق کودک ، کيف ، جامدادي،...
ZAHRA
11 آذر 92 18:25
وای عزیزم چه قدر تغییر کر دی به وبلاگ منم سر بزیا باشه/؟
مامان آیهان
16 آذر 92 16:14
عزیزم مبارکت باشه سارینای نانازم. مامان مائده جون دیگه به ما سرنمیزنید منتظرتونیم
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم خاله جون.چششششششم حتما زودي ميام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد