پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

عکس های آتلیه 1 سالگیت

1392/10/1 21:08
نویسنده : مامان مائده
10,386 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بعد از تولد ١ سالگیت رفتیم آتلیه سها (که شنیده بودیم خیلی تنوع دکور داره)

تو اونجا خییییییلی دخمل خوبی بودی و تا می تونستی شیطونی کردی و خوشبختانه با آقای عکاس خیلی میونه خوبی پیدا کرده بودی (هی برات آهنگ میذاشت و تو هم هی دس دسی میکردیتشویق) و خدارو شکر تونستیم در دو تایم ٣ ساعته (٦ ساعت) حسابی عکسای خوشگل مشگل بگیریم.

راستی تا میتونستیم دکور های متفاوت انتخاب کردیم که برات یادگاری بمونه.

من که خودم عاشق این عکس اولی هستمقلب

این از سفره هفت سین که البته شمع هاشو انقدر زدی بهم که شکست! و سیبش هم فکر کردی خوراکیه و داشتی میخوردی! 

وقتی آقای عکاس موزیک میذاشت تو این شکلی میشدی:

دکور تولدتو با همون ریسه پری دریایی که خودم برات درست کرده بودم گرفتیم و البته با لباس خوشگل پری دریاییتمژه

چون ایام محرم بود گفتیم بد نیست یه عکسی هم با این دکور بگیریم که هم عاشق بهم کوبیدن اونی که تو دستته شده بودی و حتی خواستیم دکور رو عوض کنیم!!خنده

خودت مثل ماه میمونی تک ستاره زندگیمبغل

فرشته کوچولوی مامانقلبقلبقلب

وااااااااای چه سرعتی گرفتم...یکی منو بگیره....کمـــــــــــــک

بفرمایید غذا با سرآشپز ساریـــــــــــــنا

تو اونجا چیکار میکنی دختر بلا!!!

یلدات مبارک عسلم

دیم دارا دام دی دام دام...(ازین دکور عصر یخبندان به خاطر حیووناش یه کمی میترسیدی)

آخه مگه من نخود لوبیام که اینجوری وزنم میکنید بابا!!ابرو

گرگمو گله میبرم...

چوپون دارم نمیذارم... 

 

 

اینم از عکسای پشت صحنهچشمک:

اینجا هم مربوط به عکس بوسه هست که من هی باید رژ لب میزدمت و بوست میکردم.ولی تو انقدر خودتو به اینور و اونور مالوندی و در میرفتی که همش کمرنگ شد و عکاس گفت فایده نداره و ازت نگرفت!!!

در حال در رفتنی!!

اینجا بهت گفتم lay here که به شکم خوابیدی و دوباره از اول..

مامانی برام یه رژ لب میزنی روی لبام ببینم چه شکلی میشم؟!!!(دخترای این دوره زمونه رو نگاه کن والا به خدا!! از الان؟!!خجالتنیشخند)

ایشالا یه روز میشه که برای عروسیت میری آرایشگاه و آتلیه.اونروز یاد این عکس آخریه باش که برای اولین بار رژ لب برات زدم...

ببین چقدر کوچولو بودی و تا  الان دیگه برای خودت خانمی شدی و داری میری سر زندگی خودت...

دوستت دارم قلب...

تو هنوز برام همون دختر کوچولوی دیروزی.

پسندها (3)

نظرات (64)

دوستدار سارینا
5 دی 92 18:42
ای جانم چه فدر دخترتون جیگره آدم دوست داره بوس کنه اون لپاشو
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم شما لطف داريد
ژاله مامان آیدا
5 دی 92 19:34
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
topolooooo
5 دی 92 19:39
سلام مائده جون من هر روز به وبلاگه سارینا جون سر میزنم و احتمالا نظرات قبلیمو هم خوندی،ماشاا...خیلی خانم شده پرنسس خوشگلت عکساش هم فوق العاده اس.
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.بله خوندم خيلي ممنونم كه پيش ما مياييقررررررربونت
پریسا پ
5 دی 92 21:45
وایی خیلی دختر نازی دارین خیییلییی خوشگله عاشقشم مامانی عکسهاس هم خیلیییی عالی شده مخصوصا اولی و اونیکه رو ترازو نشته و چوبون شده و سوار سروتمه شده یه ژستهایی گرفته ادم میخواد درسته قورتش بده تو رخدا اسپند یادتون نره خیییلیی ماهه بوس برا خانومیییی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم گلي جون.نظر لطف شماست
نیلوفر
5 دی 92 22:36
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی عکساش خوشکله .هرکدومو چن دقیقه نگاه کردم.نخود لوبیا عکس اخریش حف نداره خیلی باحاله همشون
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.قررررررربون شما
مامان موژان جون
6 دی 92 0:03
الهی من قربون این دخملی برم من چه ناناز شده تو عکساش ماشالله
مامان مائده
پاسخ
مررررررررسي خاله جون مهربون
مامي مهرسا
6 دی 92 2:56
ايشالا خدا حفظش كنه فرشته كوچولوتونوخانمي ببخشيد يه سوالي ازتون داشتم اگه دوست داشتين جوابمو بدين،من از اول وبلاگتونو خوندم سيسمونيتون خيلي خوشگله واينكه وسايلايي كه خريدين خيلي كاربرديه و فكر كنم بيشتر مارك مادركر هستش،ميتونم ازتون بپرسم از کجا خريد كردين؟مثلا صندلي غذا،تابي كه در وصله و گهواره.ممنون
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خانمي.هر كدوم رو از جاهاي مختلف خريديم.توي خ وليعصر چند تا فروشگاه خوب هست مثل كپل پا،ني ني سالن،نماينده مكسي كوزي
فرناز خاله آرسن جون
6 دی 92 11:56
عکسهای اتلیه عالی شدن همشون خیلی قشنگن من عاشق عکس اولی و اونجایی که چوپون شده شدم اونا خیلی با نمکن و یکی هم سوار ماه شده خیلی قشنگن البته دخمل ما ماهه که عالی شدن عکسها مبارکت باشه خاله ایشالله عکسهای عروسیت
مامان امیرشایان
6 دی 92 12:26
وای ناز گلم چقدر عکسات خوشگلن مثل خودت فدات بشم با این لبخندای قشنگت الهی زنده باشی دختر عزیزم
شقایق(مامان ارشان)
6 دی 92 15:26
به به چه عکسای نازی. من از اونی ک با سورتمه با سرعت میره خیلی خوشم اومده....... منتظر پشت صحنه هم هستیم. ایشالا عکسای عروسیتو بذاری برامون خانوم طلا
مامان کیان کوچولو
6 دی 92 15:42
عزیزم عکسا خییلی خوشمله عسلم مبارکت باشه عشقم .. من عاشق این عکس آخر شدم .. خیلی نازه بع بع ... عزیزم یه چیزی بگم ؟؟؟ ای کاش چتری هاشو خوشگل تر کوتا می کردین آخه خیلی موهاش ناز بود .. بذار بلند بشه تا ابروهاش بیاد .. البته فضولویه هاااااااااااااا
مرمر مامان محیا
6 دی 92 18:02
من معمولا میخونمتون اما اصولا خاموشممممممم ولی عکسا به قدری زیبا بود ک نشد سکوت کنم... مبارکش باشه.
حبه قند
6 دی 92 19:09
وای مامان مائده جون هزار ماشاله چه عکسای نازی. خیلی دکورا قشنگ و سارینا کوچولو قشنگ تره. عزیزم اگه شبا راخت نمیوابی واسه وعده شام سوپ با ماهیچه به سارینا بده تا صبح ته دلشو می گیره و بیدار نمیشه . یا مثلا 6 صبح بیدار میشه. سوپ خیلی بچه ها رو سیر میکنه. خیلی خوشم اومد از عکسا واسه بارداریم شاید رفتم اونجا.
رهگذر
6 دی 92 22:29
واقعا بچه خوشگل و مامانی هست ...امیدوارم همیشه موفق باشه و واسه مامانش مایه افتخار حسابی هم بهش رسیدید وبلاگ - صفحه فیس بوک توی گروه ایران بکس یاهو هم یه اکانت براش بسازید و عکساش رو بزارید فکر کنم کلی لایک میخوره اینم لینک گروه ایران بکس http://groups.member-yahoo.com/iran-bax
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 دی 92 23:11
سلام فدات بشم سارینا جونم چقدر عکسهات نازه تولدت مبارک چقدر مثل فرشته ها شدی البته خودت فرشته ای دست مامانی مهربون درد نکنه با این تدارک برا عکس گرفتن خوش به حالت سارینا جونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 دی 92 23:17
راستی که من چه خاله بدی هستم تولدت گذشته من الان تبریک میگم شرمنده خاله جون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 دی 92 23:20
عزیزم ببخشید فرصت نکردم به همه دوستان سر بزنم ورمزو بدم شرمنده حالا بفرمایید خصوصی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامی مهرسا
7 دی 92 0:12
ممنون از اینکه جوابمو دادین
مامان مائده
پاسخ
قررررررررررربون شما
یاسمن مامان ترمه
7 دی 92 0:25
عزیزدلم عکسات خیلی قشنگن خانوم گلی ایشالا عکسای عروسیت
مامان امیر ارسلان
7 دی 92 1:32
وای ماءده جون عکسای سارینا خیلییییییی قشنگ شدن مخصوصا اون چوپونه و اون اولیه خیلیییییی قشنگن خیلییییییییی از طرف من یه بوس گندش بکن
سهیلا مامان آیسا
7 دی 92 10:16
ای جوووووووونم.چه ناز شدی عزیزم .عکسات حرف نداره عزیزم آفرین که همکاری کردیدلم تنگ شده بود برات خاله جون
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
7 دی 92 10:23
سلام مائده جان. ممنون که بهمون سر زده بودی... آره عزیزم من ازدواج کردم سننمم تقریبا درست گفتی 17-18 نیستم اما 19 سالمه خواهرم حنانه وقتی 13سالمو تموم کردم بدنیا اومد و برادرم هم تو 18 سالگی... خودمم که دو ساله و نیم ازدواج کردم چون واقعا عاشق خواهر و برادرمم این وبلاگو براشون درست کردم تا یه یادگاری از طرف من براشون بمونه و اینکه بدونم توی دوران نوزادی و کودکی چه لحظاتی رو سپری کردن. واقعا من بزرگ کردن دوتا بچه رو دیدم. الان حرف هاتو کاملا درک میکنم. اینکه وقتی میگی با وجود شلوغی های سارینا حتی نمی تونی به کارهای شخصی و خونه برسی. مامان منم دقیقا اینطوریه. دیگه از تابستون که الان میشه 6 ماه یه پرستار گرفتیم که از صبح تا بعد از ظهر ساعت 6 میاد خونه و یا از بچه ها نگه داری میکنه و یا به مامانم کمک میکنه. حالا با وجود اون پرستار باز بیچاره مامانم یه ثانیه استراحت نداره و همش بدو بدو...... ماشالله این روزا هم بچه ها پرانرژی ان و کلی جنب و جوش دارن... راستش داداشم زیاد بد خواب نیست اما خواهرم دقیقا مثه سارینا بود از همون اول. شما که رفتار سارینا در شب و شیر خوردنشو گفتی یاد حنانه و بی خوابی های مامانم افتادم. حنانه الان 6 سال داره مامانم تا 5 سالگیش خواب نداشت. هی شب ها می بایست بیدار میشد و به حنانه شیر میداد و اصلا خواب پیوسته نداشت حتی تا الان هم حنانه باز پیش مامان و بابام میخوابیه انقد وابسته ی مامانمه... و کلیییییییییییی مصیبت... اما چه میشه کرد... همه ی این روزها میگذرن و بچه ها بزرگ میشن و همه ی اذیت های بچه ها هم با گذر زمان از یادمون میره اما ایشالا همشون آینده های خوب و روشنی داشته باشن و بچه های خوبی برای خانواده هاشون باشن و ... اونوقته که تمام بی خوابی ها و بدو بدو ها و ... از یاد آدم میره... سارینا رو ببوس مائده جان. بوس فعلااااااااا
مهدیه ( مادر دختری)
7 دی 92 12:02
عکسا فوق العاده قشنگن مائده جون معلومه عکاس پر حوصله ای بوده! دخملی هم که حسابی همگاری کرده و تو هر عکسی ژست مناسب گرفته!
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزمآره خدارو شكر
مامان روژینا
7 دی 92 12:20
وای عززززززززززیز دلم! چه عکسای قشنگیچه قد نفسی تو خیلی دخمل قشنگی دارین! خدا حفظش کنهواسه تبادل لینک به وبلاگ دخملم بیا گلم
مامان مائده
پاسخ
مررررسي خاله جونم ممنون از لطفت دوست خوبمبله حتما.خيلي هم خوشحال ميشم
sanaz
7 دی 92 12:31
خدا حفظش كنه هر روز با نمك تر و با مزه تر ميشه. هميشه زير سايه پدر و مادر گلش شاد باشه
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
نیلوفر
7 دی 92 12:50
sima
8 دی 92 8:13
یکی از یکی قشنگتره ولی عکس چوپونی اش خیلی عالی شده ، عاشقتمممممممممممممممممممم
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون عزيزمباباشم اينو دوست داره
مامان آلما
8 دی 92 14:22
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــ ماشالا ماشلا خیلی ناز شدی مامان جون اسپند دود کن واسه دخملی
مامان مائده
پاسخ
قرررررررررررربون شما
مامان آلما
8 دی 92 14:22
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان مائده
پاسخ
ممنون از اين قلب قشنگتچشم حتما ميام
مامان آروین
8 دی 92 14:49
سلام عسل خانوم سلام جیگرطلای من یلدات مبارک کریسمس مباااارک ایییییییییییییی جووووووووووووووونم قربون دختر خوشگل و خوش ژستم بشم که اینهمه ناز داره دلبر کلی کیف کردم سر شوق اومدم با دیدن عکسای خوشجلت یه عااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووس برای مامان مائده مهربونو خوش سلیقه و دختر شاه پریامون
مامان مائده
پاسخ
سلام خاله جون.ممنونم.شما لطف داريد
مامان فرشته های آسمانی
8 دی 92 14:51
مائده جون خیلی عکسهاش قشنگ شده دکورش حرف نداره البته بگم که پری دریاییمون هم خیلی خوشکله ماشالله
مامان مائده
پاسخ
مرسي عزيزم
پریسا پ (پویا مهر)
8 دی 92 15:42
سلاممم مامنتظر عکسهای پشت صحنه هستیم برا سارینا عسلی
مامان مائده
پاسخ
سلام.چشم حتما
لیلا جواهری
8 دی 92 16:45
سلام خاله سارینا جووووونم چه عکسای قشنگی به همه مناسبت ها هم هست. من چون تو وبلاگ ما به مناسبت تولد آراد که روز کریسمسه جشنه. ناخودآگاه توجهم بیشتر به عکسهای کریسمسی جلب شد. ولی در کل همش قشنگ شده. چون سارینا جون خوشگلش کرده. مامانی پیش ما بیاد. جشنه
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم خاله جونتولد آراد جون هم مبارك.بازم ممنون.چشششششسم حتما
☕ℕazi
8 دی 92 18:22
مثل ماهی ماشالله دختر خوشگل
مامان مائده
پاسخ
قرررررررررررربون شما خاله جووووون
☕ℕazi
8 دی 92 18:23
عاشق عکس آخریشم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خانمي
مامان امیر ارسلان
9 دی 92 10:50
عزیزززززززززززززم خیلی قشنگن. مخصوصا اولی
مامان مائده
پاسخ
منونم عزيزم
مامان ساجده
9 دی 92 11:00
مباااااركن خيلي خشملن عكسااااااااااااا ماشالاااااااا به گل دخمليمون خيلي نازن مائده جون
مامان مائده
پاسخ
قرررررررررربون شما خانمي
خاله الهام
9 دی 92 11:48
همه عكس هاي دخملي واقعا ناز شده حق داري ماماني منم عاشق اين عكس اولي شدم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
مهدیه ( مادر دختری)
9 دی 92 15:49
عزیزم خاطره ی زایمان سارینای ناز رو قبلا گذاشته بودیم تو مادرانه اینم لینکش http://madari.niniweblog.com/post10.php ولی هرچی تو آرشیوت گشتم که دوباره پیداش کنم نبود! نکنه پاکش کردی یا پاک شده؟
مامان مائده
پاسخ
ممنون.توي قسمت آرشيو سال ها برو
زهرا مامان فنچی
9 دی 92 22:02
چقد خوشگلن
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان مریم
10 دی 92 11:28
همشون خوشگلن ولی من از اون عکس فرشته ایه خوشم اومد خیلی ناز شده
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.آره از اون هم خيلي خوشم مياد
مامان آروین
10 دی 92 17:09
اومدم فقط ماچ بارونت کنم
مامان مائده
پاسخ
قررررررررررررررررررربونت
مامان آیهان
10 دی 92 20:59
عزیزم عکسات مثل خودت ماهن سارینا جون. مامانی دیگه سرنمیزنی مارو فراموش کردی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.چشم حتما ميام پيشتون.اگه اين بلاچه خانم بذاره
راضیه
11 دی 92 13:03
ای جووووووووووووووونم ، هزار ماشاالله به دخملمونخدا حفظش کنه و ان شاالله 120 سال کنار هم خوشبختو شاد باشین با اجازتون لینکتون کردم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم از لطفتون.خوشحالمون كرديد.منم لينكتون كردم
سارا
11 دی 92 15:07
با سلام روتختی خارجی دو طرح بچه گانه به قیمت عمده،طرحی کاملا متفاوت آدرس ما در بلاگفا : http://hellobaby92.blogfa.com/ آدرس ما در نی نی وبلاگ: http://hellobaby.niniweblog.com/ آدرس کلوب ما در نی نی سایت : http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=26624
topolooooo
11 دی 92 15:31
قالب جدید وبلاگ پرنسس مبارک
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
الهام مامان محیا
11 دی 92 23:10
جملاتت برای عکسها خیلی باحال بود مایده جون دستت درد نکنه منتظر پشت صحنه هستیم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم وقت كنم حتما
مامان لي لي
12 دی 92 0:04
اي جان قربون دخملي با اين عكس هاش...... عزيزمممممممممم خيلي نازه خدا حفظش كنه براتون...... من كه اوايي رو بردم آتليه هزينه ي گزافي هم دادم اما سي دي عكس هارو بهم ندادن..به اين اندازه ام بك گروند نداشتن
مامان لي لي
12 دی 92 0:05
مرسي گلم ممنون
مامان لي لي
12 دی 92 0:27
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
الهه(مامان یاسان)
12 دی 92 0:54
سلام دوست جونم خصوصی تو چک کن
مامان مائده
پاسخ
ممنون
مامان لي لي
12 دی 92 2:44
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خانمي
الهه مامان مبین
12 دی 92 2:59
سلام ... خوبید شما ... ؟ برای وبلاگ پسرم از شما درخواست دوستی دارم .. ممنون میشم .... هزار ماشاا... دختر نازی دارید . خدا حفظش کنه
مامان مائده
پاسخ
سلام.مرسي.خيلي هم خوشحال ميشم.من شما رو لينك كردم
مامان اهورا (نرگس)
12 دی 92 12:44
وای خیلی خوشگل شدن عکساش....مخصوصا" عکس اول که شبیه فرشته هاست و عکس آخرش... از طرف من محکم ماچش کن مائده جونم...
مامان مائده
پاسخ
قررررررررررررربون شما
مامان آنیتا
12 دی 92 15:34
الاهی عکس اولی عین عروس خانوما ژست گرفته
مامان آنیتا
12 دی 92 15:35
غذا با سرآشپز سارینا به به به ب ب به به
مامان آنیتا
12 دی 92 15:35
چقدر همه ی عکساش نازن خدای من...ماشاا.. هزار ماشاا....
مامان مائده
پاسخ
ممنون
مامان آنیتا
12 دی 92 15:36
مائده جون اگه وقت کردی عکسای پشت صحنه هم بذار لطفا
مامان مائده
پاسخ
حتما عزيزم
مامان پارسا و پرهام
12 دی 92 18:21
خیلی نانازی و زیبا هستند چون در تمامی عکسا یه ستاره ای بنام پرنسس سارینا میدرخشه
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جووووووووون
انسیه
12 دی 92 21:52
سارینااااااااااااااااااا نشناختمت اولش ماشالا خانومی شدیا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
بزرگ شدم خاله نه؟
خاله ی آریسا
14 دی 92 14:00
وااااااای چه عکسای نازی نه نه ببخشید چه دختر نازی خیلی عالی بود عزیزم
مامان مائده
پاسخ
مرررررسي خاله جون
جیران بخشنده
15 دی 92 13:01
عکسا واقعا عالی شدن خیلی خوشگلن فدات بشم سارینا جونم که این قدر خوش عکسی
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون خودمبوووس
عمه جونی
11 بهمن 92 17:06
خیلی عکسای خوشگلی گرفتین مبارکه منم از اولی و اون چوپونی خیلی خوشم اومد البته همشون نازن
bahar
8 اردیبهشت 93 13:15
ســـــــــــلام..من اولین بار که میام وبتون.ماشاله خیلی دختره نازی دارین خدا حفظش کنه.عکساشم خیلی نازه...عکسای تولدشم فوق العاده بــــــــــــــود...انشاله جشن عروسیشش :-*
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد