پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سارینا آیپد باز حرفه ای شده!

1392/10/23 21:08
نویسنده : مامان مائده
3,681 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه زمان ما وقتی میخواستیم بازی کنیم میرفتیم با بچه های فامیل خاله بازی و دکتر بازی و یا با نخود و لوبیا دبلنا و این چیزا بازی میکردیم یا با داداشام رادار بازی و زو و لی لی ...و یا نهایتش یه آتاری و پلی استیشن.

ولی بچه های نسل الان کمتر از آیپد رو راضی نیستند!!یعنی اینی که میگم اغراق نمیکنما!

تقریبا یک هفته هست که شما دخملی خوشگل ما فکر کردی آیپد من مال توئه و من دارم از آیپد تو استفاده میکنم و تازه باید ازت اجازه بگیرم!!

یعنی فکر کنید دیگه چک کردن ایمیل و اینترنت گردی و وبلاگ نویسی با آیپد دیگه تعطیلگریه

به محض نشستن پای آیپد جیــــــــــــــغ خانم میره هوا که این مال منه و من میخوام بازی کنم.هر چی میگم my turn ولی فایده ای نداره که نداره!!من بکش اون بکش و خلاصه....کلافه

خوشبحال باباییت که با خیال راحت میشینه پای تبلتش و تو هم اصلا طرفشم نمیری.چون میدونی هیج بازی ای روش نداره ولی من بیچاره....

فکر کنم باید برم از الان یه دونه هم برای جنابعالی بگیرمعینک

 

مامانی: بده به من میخوام وبلاگ دوستاتو ببینم.

سارینا: ولـــــــــش کن مال خودمه .میتونی بری با موبایلم توی اینترنتاز خود راضی

آخه تازگی کارتون بیبی انیشتین رو هم روش ریختم و علاوه بر بازی میشینی باهاش اونارم میبینی(خر بیار باقالی بار کن)

آخیــــــش مامانی رفت .بذار روشنش کنم آیپدمولبخند

پیداش کردم بازیارو.بذار برم توش

کدومو بازی کنم؟اینو که تازه بازی کردم...

این یکی هم...نه!

برم صفحه بعد شاید مامانی یه بازی جدید برام گذاشته باشهنیشخند

همین خوبه...

نه بابا !این چرا مثل زبون آدمیزاد حرف نمیزنه...

آهان این خوبه نی نی(هر چی بهت یاد دادم بگی baby همش میگی نی نی!)

منزل خودتونه راحت باشید!!

سارینا:خوابم میاد

مامانی:دوست داری تلویزیون نگاه کنی؟

سارینا:بله مامان لطفا

مامانی با خودش: آخیش راحت شدم!بذار حالا که میخواد تلویزیون ببینه منم یه خرده برم پای آیپد...

ولی شما تا میبینی میخوام با آیپد کار کنم بدو اونو ازم گرفتی و گفتی با هر دو تاش میخوام کارتون ببینم همزمان و قیافه منم اینجوری شد:وقت تمام

مامانی: دخترم بیا توی آشپزخونه به به بخور

سارینا: مامان بذار این یکی رو هم بازی کنم...اون یکی....میام حالا...

 اینجا هم داشتی با دختر عموت دنبال بازی میکردی که هردوتاتون تا چشماتون به آیپد افتاد دیگه...

البته نمیذارم زیاد باهاش کار کنی که هم چشمای خوشگلت درد نگیره هم تحرک کافی رو داشته باشی.

باید بگم که این داستان بازی شما فقط به آیپد ختم نمیشه و چون توی موبایلمم کلی بازی و همچنین کارتون برات ریختم وقتی بیرون میریم یا توی ماشین دوباره میگی یالا موبایلتو بده تا باهاش بازی کنم ...

اینطوریاست که دیگه نه از آیپدم در امانم نه از موبایلم نه از تلویزیون نه از پیانوم و البته نه از خودم ...چون فکر میکنی همه اینا فقط و فقط مال توئه حتی خودم!!چون وقتی بابایی طرف من میاد جیـــــــــــغه که ما نمیشنویم!!!!

 

دخترک کوچولویم از وقتی که منو و بابایی خواستیم تو بیایی توی این دنیا همه چیزمون مال تو شد...

قلبمون...

روحمون...

جسممون...

تمام وجودمون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

دوستدار سارینا
23 دی 92 12:23
ای جونم همه بچه ها همینن
مامان مائده
پاسخ
بله والا به خدا!
یاسمن مامان ترمه
23 دی 92 12:33
افرین خاله جونم هر چقدر دوست داری بازی کن همه چیز مامان و بابا مال خودته
پریسا پ
23 دی 92 17:50
عاشقتتتتتممم ساریییننناااااااااااااا عسسسسللللیییی افرین دختر باهوششش مامانی افرین به شما که این جوجوی نازو به دنیا اوردین کاراش خیلی بامزه وخیلی زودتر از سنشه واقعا من وبلاگهای دیگه هم میرم بچه ها حدود دوسالگی عاشق ایپد میشنو خب برا بچه یه ساله 10 ماه خیلیییهه هم خب راست میگه بچه مامان مال خودشه امیدوارم قسمت بشه من یه بار از نزدیک شما رو ببینم چون واقعا خیلی دوستت دارم عزیزم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون دل به دل راه داره خيلي ممنون عزيزم.شما لطف داريد.منم خيلي خوشحالم دوستاي خوبي مثل شما دارم
الهه مامان مبین
24 دی 92 1:12
واییییییییی عزیز دلم .... میبوسمت نازی خاله جونییییییییییی.....
مامان مائده
پاسخ
بوووووووووس
مامان ساجده
24 دی 92 10:12
ای سارینای کنجکاو بچه ها کلا" اینجورین ضریب هوشی بالایی دارن وجای همه ی بازی ها وعکساوفیلما رو توی گوشی و کامپیوتربلدن
مامان مائده
پاسخ
واقعا
شایلان
24 دی 92 10:43
آخـــــــــــــــــی... یه ماچ برای سارینای مامانی
اکرم
24 دی 92 13:32
سلام عزیزم سارینا جون چقده هم شیطونه ماااااشاااالا منم دوست دارم نی نیم ایقده شیطون بلا باشه...
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم عزيزم.مطمئن باش بچه هاي اين زمونه همشون شيطون و بلان
الی مامان محیا
24 دی 92 14:57
هییییییییییییییییییییییع وااااااااااایه من!!!! ماشالله به بچه های این دور و زمونه....بخورمت انیشتن کوچولو مایده جون یعنی فکر میکنی از الان برای بچه هامون این چیزها مفیده یا مضر؟؟؟؟ من خودم همیشه به این قضیه ها فکر میکنم..... بازی هاش برای این سن هست؟؟؟؟ اسمش چیه عزیز؟؟؟؟ میشه رو موبایل هم زد؟
مامان مائده
پاسخ
از چند نفر پرسيدم ميگن اگه كنترل شده باشه براشون خوبه.بازي هاشو بيشتر براي آموزش زبان روش ريختم.اگه موبايلت آيفون باشه آره ميشه روش از همينا ريخت.بقيه رو نميدونم
الی مامان محیا
24 دی 92 14:58
منم موبایلم دیگه مال خودم نیست!!!!!!!!!
زهرا مامان کوشولو
24 دی 92 16:23
آخی .الهی . ساریناجون چه بامزه لم دادههمه حواسش رو بازیه
مامان آروین
24 دی 92 20:17
ای جوووووووووووووووووووونم قربون هوشت قربون ژستای خوشگلت عااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عروسکم دلم می خواد بخورمش چقدر ناز داره این دختریه ما راست میگه عسلیه ما آیپد خودشو مامانی شما لطف کن برای خودتون یکدونه بخر تازه کجا شو دیدید این اولیشه کم کم همه چی باید به تصرف خانوم خانوما در بیاد از طرفم یه ماچ جانانه طوریکه حسش بهم منتقل شه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون كه ميگيد اين آيپد منه.پس چرا ماماني همش ميخواد قايمش كنه؟ بله عزيزم واقعا همينطوره كه ميگي
حبه قند
24 دی 92 20:24
ای خدا.... این سارینا خانم خیلی باهوشه ها. آفرین به این هوشش. البته مامانی شما هم کوکش می کنیا. خوب کمتر بازی بریز تو آبپد دیگه دخترمون معتاد میشه میره ها. سعی کن اسباب بازی جایگزین بازی کامپیوتری بشه.
مامان مائده
پاسخ
ممنون از لطفتون.راستش من اول چند تا بازي گشتم پيدا كردم براي آموزش زبان و قوي شدن حافظه و اينا ولي بعدش هي خودم وسوسه شدم بازي هاي جديد روش بريزمآره فكر كنم اونم مثل من ممكنه معتاد آيپد شه
مامان امیرارسلان
24 دی 92 23:47
ماءدهماءده جون آیپد بچمونو بده دیگه مال خودشه عزیزم علشق اون عکسشم که لم داده ما خیلی دوستون داریم[قلب
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم دل به دل راه داره
نيلوفر(مامان پرهام )
25 دی 92 11:57
جانم سارينا خانوم گل.... ماشالا اين فسقليهاي امروزي از من و شما هم بهتر ميدون يه جوري با موبايل و تبلت كار ميكنن كه اينگار يه پا مهندسن
مامان مائده
پاسخ
واقعا!بلللللله!!
مریم مامان شاینا
25 دی 92 12:43
ای جونم خیلی ملوسی چقدر آخرین عکست قشنگ شد
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جووون
topolooooo
25 دی 92 12:59
قربون اون ژست گرفتنت با تشکر از نسل جدید که بچگی ما رو با همین الانمون همش و با هم میذارن تو جیب ساعتیشون باید چندتا کلاس مختلف ثبت نام کنم تا دو سه سال دیگه که نی نی من بخواد به دنیا بیاد حداقل کم نیارم پیشش
مهرگان
25 دی 92 16:47
تبریک میگ پیوستن به جمع ایپد باز هارو..... همشون همین هستند ..... خدا صبر بده
دوستدار سارینا
25 دی 92 16:56
عزیزم میتونم بپرسم لباسای سارينا جونمو از کجا میخری؟
مامان مائده
پاسخ
عزيزم اكثرشو مامانم از خارج از كشور آوردن براي سارينا
دوستدار سارینا
25 دی 92 17:15
مامانی دختر خالم مای بی بی که میپوشه همش حساسیت میده کلی هم عوض کردیم مارکشو الانم مارک pamberesاستفاده میکنه بازم حساسیت داده،شما مارک بهتری نمیدونی کمکمون کنی؟ این اول آلمانی بوده خیلی عالی بود الان آلمانیش نیست تو بازار ترکش هست زیاد راضی نیستیم. ممنون میشم کمکمون کنید
مامان مائده
پاسخ
من از همون اولش براي سارينا مولفيكس ايراني استفاده كردم.بر خلاف اوني كه همه ميگفتن،خيلي هم خوبه.پمپرز استفاده كردم براش اون اوايل،نم ميداد همچنين ماي بيبي كه پلاستيك بود.ولي همين مولفيكس ايراني خودمون جنسش كتون هست و نم هم نميده
مامان امیرشایان
25 دی 92 23:57
عزیزم خودتی و بازی کردنته زنده باشی عروسکم
مامان ساجده
26 دی 92 1:19
مامان مائده
پاسخ
بوووووووووووووووس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 3:46
اي جون عزيز دلم نابغه كوچولو.........ماشالله بچه هاي نسل نود ديگه هوش رو تركوندن خواهر البته نا گفته نماند سطح علمي خانواده ها هم خيلي بالا رفته و از تمام راهكارهاي ممكن براي پيشرفت كودكان استفاده ميكنن....... از مادر نمونه اي مثل شما چنين دختر باهوشي انتظار ميره عزيزم..... تمام تلاشت رو براي پيشرفت دختر زيبامون ميكني....... خدا حفظش كنه....... ببوسيدش از طرف من
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.شما لطف داريد.اميدوارم بتونم مادر خوبي براش باشم.مرسي
عمه حدیث خوشگله
26 دی 92 20:12
وای خدا ... چقدر دلم برای ساریناجون تنگ شده ، ماشاالله به این دختر مائده جان وقت داشتین یه سری پیش ما بیاین.
مامان مائده
پاسخ
سلام عمه حديث جوني.قررررررربون شما.ما هم دلمون براي شما تنگ شده بودچشم حتما
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:25
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
دوستدار سارینا
27 دی 92 1:07
خانومی خیلی از لطفتون ممنونم شما بهترین مامان دنیایی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.شما لطف داريد
عطیه
27 دی 92 15:04
سلام مائده عزیز من به طور اتفاقی تو وبلاگ شما اومدم... تمام صفحات وبلاگتو خووندم ، عکس به عکس و خط به خط ... خوش به حال سارینا جان که مامان به این با حوصله ای داره خیلی خوب نوشتی با تمام جزئیات الان که کل وبلاگتو خوندم احساس می کنم عینه یک خاله خوب کلا در کنارت بودم آفرین ... سیسمونی قشنگی برای سارینا جان خریدی و در بعضی از موارد مثل صندلی غذا با هم هم عقیده ایم ... انشاالله خدا سارینا جان را برات سالم و سرحال نگه داره ... اگر دوست داشتی بهم میل بده یا با همین ای دی من و تو یاهو مسنجر اد کن تا باهم بیشتر آشنا بشیم .
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم دوست خوبم.خيلي خوشحالم كه به ما سر زديد.منم دوست دارم در ارتباط باشم باهاتون. ايميلتون رو چك كنيد
فرناز خاله آرسن جون
27 دی 92 19:37
ای جونم فدات دخمل باهوش خاله اینارو به مامی مائده بگم مائده جونم درسته کنترل بچه ها سخته و دور نگه داشتنشون از وسایل الکترونیکی خیلی سخته اما اونروزی یه پروفسور میگفت تا سه سالگی سعی کنین حتی از تلویزیون هم دور باشن اثراتی که مغناطیسه رو بدن میذاره خیلی خیلی مخربه تو دتوکسی که انجام داد مواد سیاه رنگی میومد عین قیر بود میگفت اثار همین جریانهای مغناطیسه هست که تو بدن این اثارو ایجاد میکنه البته قصد جسارت ندارم فقط محض آگاهی بود چون من سارینا جون رو خیلی دوست دارم در ضمن از طرف من ببوسینش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 20:12
ﺁﺩﻣﻬﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺷﻨﻮﻧﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ: " ﻏﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭ، ﺑﺎﻫﻢ ﺩﺭﺳﺘﺶ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ"
رومینا
28 دی 92 13:15
واقعا دنیا الان شده برای بچه هااااااااااااا. روز به روز ناز ترررررر میشه هزار ماشالله .
مائده
28 دی 92 13:33
ای جوووووووووووووووونم کل پستاتونو خوندم دخملیتون خیلی ماهه براش اسفند دود کنید من شمارو لینک کردم
جیران بخشنده
29 دی 92 11:12
قربون این آیپد باز حرفه ای بشم من دو تا عکس آخر خیلی خوشگلن
راضیه
29 دی 92 21:04
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:16
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مامان روژینا
30 دی 92 10:43
سلام مامانی سارینای خوشگلممیشه لطف کنی و به این آدرس بری و تو قسمت نظرات به دخترم روژینا رای بدیممنونم گلمhttp://biadelam.niniweblog.com/
دوستدار سارینا
1 بهمن 92 2:05
مامانی پست جدید بزار من دلم برا سارینا جون تنگ شده
مامان آسیه
2 بهمن 92 0:56
ای وروجک بلا! با ایپد بازی میکنی؟ماشالله به تو دخمل باهوش
مرمر
2 بهمن 92 1:15
ای جونم ایپد باز رو ببین فسقلی چه تو بحر بازی رفته
مامان مریم
2 بهمن 92 10:49
درد مشترک همه ماماناست..کلا خودمون و هرچی داریم مال اوناس...
مامان آلما
2 بهمن 92 20:59
اره دیگه. از قدیم گفتن دختر هووی مامانشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:38
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
عمه جونی
11 بهمن 92 17:08
آفرین چه عای میشه بپرسم دقیق از چه سنی انگلیسی رو باهاش شروع کردی؟ کیان هم چندتا کلمه رو بلده اما من همیشه فکر میکردم زوده تاوقتی زبون مادریش تکمیل نشده باهاش کار کنم
مامان مائده
پاسخ
از يك سالگيش و تا الان كه فقط باهاش انگليسي حرف ميزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد