پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

نمد خونه!

1392/12/5 21:43
نویسنده : مامان مائده
5,669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم.تقریبا یکی دو ماهه همش وقتی کارهای درست شده با نمد رو میبینم دلم میخواد همشونو درست کنم!

برای همین دو سه هفته پیش کلی نمدای خوشگل و رنگارنگ سفارش دادم تا برات کلی چیزای جورواجور درست کنم.آخه خیــــــلی ازین کار لذت میبرم(البته اگه شما خانم خانما منو همراهی کنی!)

این اولین چیزیه که درست کردم:

دومین چیزی که درست کردم این کوسن جغد هست که کلی هو هو میکنم باهاش و تو هم کلی جیغ میزنی و فرار میکنی گه یه وقت نخورت!

این کتاب حیوانات هم که جنبه آموزش داره هم سرگرمی:

سبیــــــــــــلو...

زبون درازی ممنوع!

موزتو پوست بکن با هم بخوریم!

اااا!جناب زرافه کجایی؟

پیتیکو پیتیـــــــــــــــــــــــکو

فعلا این تنها حیوونیه که میتونی اسمشو بگی fiiiiiiiiish

این عروسک رو هم موقعی که دختر دایی جون ساره ات اومده بود خونمون و حوصله اش سر رفته بود براش درست کردم:

و اما...

چقدم قرمز بهت میاد ماشالاماچ

دوستت دارم دخترک قشنگمبغل

پسندها (3)

نظرات (78)

یاسمن مامان ترمه
5 اسفند 92 16:26
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نی نی شیطون
5 اسفند 92 16:54
سلام از مطلبتون بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ماشالله دخترتون خیلی نازه
maryam
5 اسفند 92 17:01
سلام مامان سارینا خوبی دختر نازت چطوره با این عکسایه خوشگلی که ازش گذاشتی یه وقت چشم نخوره واسش اسپند دود کن شما خوذت چه باسلیقه هستی کارایه نمدی انجام میدی کلاس رفتی با نه ؟ اخه ریز کاری زیاد داره
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خانمي.نه توي نت ديدم خيلي خوشم اومد گفتم خودم درست كنم.
مامان کیان کوچولو
5 اسفند 92 17:11
آفرــــــــین مامانی هنر مند .. خیلی ناز و قشنگه کارات ... چقدر میاد به سارینا جونم ...
مائده
5 اسفند 92 17:33
یکی از یکی قشنگ تر افرین
انسیه
5 اسفند 92 21:52
وای چه خوشگلن
شایلان
5 اسفند 92 22:16
الهی... خدا حفظش کنه براتون... ماشاالله.
نی نی برفی من برفین
5 اسفند 92 23:42
مامانی دستت درد نکنه خیلی قشنگ شده سارینا جونمم گه با اون ست قرمزش جیگرررررر تررررر شده خاله بخورتت جیگر
محبوبه
5 اسفند 92 23:49
خیلی قشنگ بود مامان با سلیقه
سپیده-مامان دیانا گلـــــــــــــــی
6 اسفند 92 1:01
آفرین به مامان هنرمندوهزار الله اکبر به این ناناز خانوم
نيلوفر(مامان پرهام)
6 اسفند 92 9:57
سلام عزيزم افرين به اين مامان با سليقه............. واقعا زيباست..... لباس شما هم خيلي قشنگه...من شمارو لينك كردم عزيزم
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونن منم شما رو لينك كردم
مامان فرشته های آسمانی
6 اسفند 92 10:10
چه مامان هنرمندی دستت درد نکنه مائده جون کفشاش هم خودت درست کردی کاش اموزش رو میزاشتی همه رنگ به سارینا جون میاد خصوصا قرمز چشمش نکنن
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم عزيزم.الگوشو از اينترنت در آوردم
مامان ارمیتا
6 اسفند 92 10:41
کارهاتون خیلی خوبه موفق باشید من مامانای هنرمند ودوست دارم
پریسا پ
6 اسفند 92 15:15
سلاممم وای چقدر قشنگن مامانی واقعا دستتتون درد نکنه میشه بپرسم نمد ا رو از کجا گرفتین؟؟وای سارینای عزیزم خیلی ماه شدی دختر م چقدر هم قرمز بهت مییاد
مامان مائده
پاسخ
ممنونماينترنتي از يه سايتي سفارش دادم اسمشو يادم نيست بايد سرچ كني توي نت
خاله ی آریسا
6 اسفند 92 16:43
واااااااای خیلی قشنگه عالی بود مامان هنرمند
سحر
6 اسفند 92 17:29
سلام خیلی عالی بود من تو نت الگوی پاپوشتون رو پیدا نکردم میشه ادرسش رو بزارید و اینکه نمد رو از کجا تهیه کردید؟
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون به انگليسي سرچ كن baby felt shoes pattern هزار تا نمونه ميادنمد رو هم از يه سايتي اينترنتي سفارش دادم الان دقيقا يادم نيست ولي اونم سرچ كني راحت پيدا ميكني
مامان ساجده
6 اسفند 92 20:01
ماشالاااااااااا خیلی خشمل شدنای وللللمامان هنرمندکتاب حیوانات خیلی نااااااز شدهچه قرمز به سارینا خانوم میاد عزیزززززم
مریم
6 اسفند 92 20:15
ماشاالله چقد ناز شده خدایی کتابو خییییییییییییییییییلی قشنگ درست کردی. ایول
مامان امیرارسلان
6 اسفند 92 23:20
عزززززززززیم چقدر ناز. گوگولی شده می خوام درسته قورتش بدم مایده جون آفرین خیلی. قشنگن من که عاشق. آقا میمونه شدم
مریم
7 اسفند 92 0:37
عزیزم میشه لطفا بگی زبون قورباغه چطوری لول شده؟ وقتی کتاب رو می بندی باز درسته؟یعنی منظورم اینکه خودت با دست لول کردی؟] خیلی خوشم اومد از کتابت و گل سر دخملیت. آفرین هنرمند[ماچ
مامان مائده
پاسخ
عزيزم بايد با دست رولش كني.توي اينترنت سرچ كن كار با نمد خيلي لذت بخشه مخصوصا براي بچه ها
مامان فاطیما
7 اسفند 92 4:45
واقعاخسته نباشی .خیلی عالی بود مائده جون.دختر گلت که محشره
مامانی
7 اسفند 92 15:59
چه زیبا / چه هنرمندانه ..... ناز بشه این دخملی با این ادا و اطواراش ..... خیلی دوستش دارم ...
♥ مامان آینده ♥
7 اسفند 92 19:55
سلام عزیزم خوبی؟!!! دختر گلت خوبه؟! ممنونم بابت تبریک خانومی.....!!!!
♥ مامان آینده ♥
7 اسفند 92 19:56
عزیییییییزم چه با سلیقه آفرین به شما مامانی هنر مند...... خیلی قشنگ شدن....... ماشالله به دختر نازت که توی این عکس خوردنی شدههههههه
مامان آینده
7 اسفند 92 23:07
سلام. خدایی قشنگ بودن و من کلی لذت بردم. تنت سلامت مامانی. مامان آینده
سهیلا مامان آیسا
8 اسفند 92 11:52
آفرین مائده جون هنرمندی هستی واسه خودت. وااااااااااای خدایا چقدر سارینا جون با این لباسا وست نمدی خوشگل شده
negar
8 اسفند 92 14:22
afarin,che ba hosele ...ketab ham kheiliiii khoob shodeh,ideye khubie,kafsho gole sar ham vaghean khub shodan....manam bara dokhyararm chand ta namadi dorost kardam axesho badan mizaram tu weblogesh
مامان معید
9 اسفند 92 23:06
خدا حفظش کنه...
مامان اسماء جونی
10 اسفند 92 8:49
خیلی خشگلن.واقعاااااااا.......آفرین مائده جونی منم میخواااااااااام سارینای خشگل با قرمز خشگلتر شدی خاله
ناهید
10 اسفند 92 11:32
خصوصی داری
سارا مامان سپهر
10 اسفند 92 17:10
سلام خیلی وقته میام وبلاگت مائده جان سر میزنم و لذت میبرم از عکسای دختر گلت و کارای قشنگش و زحمات تو مادر فعال. اما این عکس قشنگشو که دیدم نتونستم قربون صدقه اش نرم. الهی فداش بشم جیگری شده تو این لباس. ماشالا. البته ازت ناراحتم که اصلا بهم سر نمیزنی...
راضیه
10 اسفند 92 21:27
ای جووووووووووووووووووووووووووووونم هزارماشالا چه خوردنی شده با این لباس خییییییییییییلی دوست دارم خاله جون
مامان امیرشایان
10 اسفند 92 22:11
آفرین مامان هنرمند خیلی خیلی قشنگن موفق باشی عزیزم
مامان بنيتا
11 اسفند 92 12:52
ممنون از اينكه به ماسر ميزنين دوست عزيزم ماشالا چه عروسك خوشگلي دارين والبته چه مامان باسليقه وهنرمندي
متین من
11 اسفند 92 15:09
باید بهت افرین بگم من که از این هنرها ندارم ماشالالباس قرمز هم به ساریا جونخیلی زیاد میاد مبارکش باشه
مامان آلما
11 اسفند 92 18:29
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
حبه قند
11 اسفند 92 20:18
مائده جون با این نی نی نازنین شما خیلی پشتکار داری آفرین خیلی چیزای خوبی درست کردی. و از همه قشنگ تر پاپوش و گل سر سارینا جونه الهی چقدر نازنینه این دختر. همیشه شادی براتو آرزو دارم.راستی من شما رو لینک کردم عزیزم.
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم شما لطف داريد.خوشحالم كرديد.منم شما رو لينك كردم
مرمر
12 اسفند 92 1:45
واااااااااااااااای چه مامان هنرمندی افرین خیلی از کتاب حیوانات خوشم اومد بووووووووس برای این مامان گل
مامی دیانا
12 اسفند 92 15:57
بسیار زیبابود کاش بتونم منم برای دخترم درست کنم
مامان روژینا
13 اسفند 92 10:42
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 11:49
ماماني هنرمند..... خداييش نمد ريز كاري زياد داره خيلي خوشگل درسا كردي..... مائده جون كلاس رفتي؟؟؟ ....... به هرحال خيلي خوشگل شدن..... مائده جون حتماً براي گل دخترم اسپند دود كن الاهي من فداش بشم...... خداييش همه رنگي ماشالله بهش مياد قرمزم همين طور
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.نه كلاس من اينترنتهبازم ممنونم
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 15:01
سلام خوبی دلم یه ذره شده بود براتون
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 15:02
ماشالله خیلییییییییییییییییییی خوشکل ترشده وای دلم میخواد بخورمش اگه تونینی سایت عضوی بگوتاادت کنم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.عضوم ولي فعال نيستم
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 15:03
من هم نمدی کارمیکنم اینم وبلاگم http://manvanamadiham.blogfa.com/
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 15:05
کاراتم خوشکله خانومی منتظرنظراتت توهردوتاوبلاگم هستم
انسیه مامان امیرعلی
14 اسفند 92 11:06
پس ازکجایادگرفتی این کارهاروکدوم سایت اموزش دارهمیخوای کابریتوندونم قهرم باهات
مامان مائده
پاسخ
عزيزم من سرچ انگليسي ميكنم براي كارام.همه اش از اينترنت الگو گرفتم.تو هم ميتوني به انگليسي بزني pattern felt... و هر چي بخوايي پيدا ميكنياينم بدون من يه اخلاقي كه دارم اينه كه چيزي بدونم دوست دارم به ديگران هم ياد بدمموفق باشي دوست خوبم
مامان موژان جون
14 اسفند 92 12:27
چه لباسای خوشملی ناناتزی خاله قربونت برم بیا خانمی اپم متوجه میشی چرا بهت سر نزدم
ازادترین پسر دنیا
14 اسفند 92 13:33
]چقد قشنگن اون عکسا مخصوصا اخریه....چن وقت بود نیومده بودم وبت چقد بزرگ شده ماشالله
مینا مامان روشا
14 اسفند 92 13:44
خیلی قشنگن آفرین مامان هنرمند
خرید تقویم سال1393
15 اسفند 92 1:05
سلام سال نو مبارک اگه دوست دارید برای کوچولوهاتون تقویم سال 93 رو درست کنید حتما از وبلاگ ما دیدن کنید با خرید تقویم در فرمت png میتوانید تقویمی با عکس های فرزند دلبندتان داشته باشید. این فایل ها در اندازه پوستری هستند. http://t1393.blogsky.com
مرضیه مامان محیا
15 اسفند 92 2:19
وای چه کارای جالبیمن تازه اسم نمدبافی رو می شنوم ماشاا... به این مامان هنرمند
مامان آسیه
16 اسفند 92 12:29
وای چقدر خشکل شدن من اولین باره کار با نمد رو دیدم خیلی قشنگ درست کردین دستتون درد نکنه خوش به حال سارینا که مامان به این با سلیقه یی داره
شیما مامان شاهین کوچولو
17 اسفند 92 1:33
ای ول ب مامان خوش ذوق و سلیقه خیلی جالبه.... عزیزم سارینا جونم چ ناز شده اوووووف موهاشو ببین تو رو خدا
مهدیه
17 اسفند 92 14:34
مائده جون مثل همیشه عکسا یکی از یکی قشنگ تر بود. لباسا هم فوقالعاده ناز بودن. قربون گلسر و دستبندش میرماا! کارای دستت عالی بود هنرمند. بوس بوس
مهدیه
17 اسفند 92 14:35
راستی تو وبلاگم یه لینک دارم به اسم عروسک نمدی. اگه خواستی از توش طرح بردار...
مریم مامان شاینا
17 اسفند 92 16:27
به به چه مامان باسلیقه ایی تبریک میگم مامان خوش ذوق و سلیق
زهره(نی نی عسلک)
18 اسفند 92 1:45
وااای چقدر مامانی برات چیزای خوشگل خوشگل درست کرده.ساره جون که عروسکی که با عمه جونش درست کرده رو خیلی دوست داره.هر روز هم میبرتش مدرسه!
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم.ما يه همچين ماماني داريم ديگهخوشحالم كه ساره جونم عروسكشو دووووووست داره
مامان پارمین
19 اسفند 92 23:13
ماشاالله چه مامان باسلیقه ای وچه دخمل نازی خدا حفظش کنه
مامان امیرمحمد
20 اسفند 92 1:06
قشنگ و باسلیقه درست کردید چقدر قرمز به ساریناجون میاد، عکسش خیلی قشنگه
عشق مشکی یواش
21 اسفند 92 7:18
دختر خوبی دارید دخترتون مادر خوبی داره بیشتر به دخترتون فکر کنید
مامان یسنا کوچولو
23 اسفند 92 15:19
سلام عزیزم.این اولین وبلاگی بود که تقریبا بیشتر مطالبشو خوندم.وواقعا از مطالب و سلیقه هاتون لذت بردم.ماشالله سارینا جون خیلی نانازه.خداحفظش کنه.از طرف من ببوسینش.به ما هم سر بزن.خوشحال میشم.
مامان فتانه
23 اسفند 92 15:57
واااااووووو همه کارهای خودته؟؟؟؟ خیلی عالی شده
جیران بخشنده
25 اسفند 92 14:58
وااااااااای چه قدر ناز شده آفرین خاله هنرمندم
مامان روژینا
26 اسفند 92 9:42
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 اسفند 92 21:56
خیلی قشنگن دستتون درد نکنه.
مامان آیهان
27 اسفند 92 18:52
ای ول مامان هنرمند دستت دردنکنه. عزیزم ماشالله چه خانومی شده سارینا
نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 3:30
مامانه هنرمند واقعا خسته نباشی و دستت هم درد نکنه خیلی قشنگه شدند.
مامان آروین
1 فروردین 93 12:20
iهزار هزار تا نه کمه 1000000000000000000000000000000000000000000000000 دست قشنگ برای مامانیه هنرمند و با سلیقه و عروسک خوشگل خانوم شیرین عسل بوووووووووووس بوووووووووووس
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:21
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
زهرا مساح
8 فروردین 93 17:57
دیگه به وبلاگ من سر نمیزنی
مامان مائده
پاسخ
عزيزم به زودي ميام
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 فروردین 93 0:08
خیلی زیباست دستت درد نکنه آفرین به این همه هنر لباس وپاپوش وگل سر..........مبارک ماشالله خیلی بهت میاد وبرازنده ت هست نازنینم
ناهید(مامان امیرحسین)
19 فروردین 93 16:04
خیلی خیلی خیلی خوشگل و هنرمندانه بود خوش به حال سارینا جون که همچین مامان هنرمندی داره هزارماشالله چقدر هم لباسش بهش مباد
sima
4 اردیبهشت 93 12:59
آفریم مائده جون ماشالله خیلی هنرمندی خیلی خوشگل شدن خوش بحال سارینای نازم
bahar
8 اردیبهشت 93 13:28
واااااااااااااااااای که چقد این لباس و مدل موهاش بهش میااااااااد.
الهام مامان سلنا
10 اردیبهشت 93 1:48
سلام خانومی خیلی از وبتون خوشم اومده با اجازه لینکتون میکنم اگه میشه به منم رمز بدین در ضمن خیلی مامان خوش ذوقی هستین
خاله نفیسه
16 خرداد 93 0:47
الاهییییییییییییییییییییییییییی خیلی نازی.... وای وای خیلی خوشگلن دست مامانی درد نکنه.....
تبسم
21 خرداد 93 6:01
سلام پس نی نی ات مگه پسر نبود اونهمه وسایل آبی رو چیکار کردی؟؟؟؟!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد