پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 26 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

اولین سفر هوایی سارینا-تایلند

1393/1/9 22:52
نویسنده : مامان مائده
4,337 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستاي مهربونم.ما برگشتيم از مسافرت.جاي همتون خيلي خالي بود.خيلي خوش گذشت. لطفا بريد به ادامه مطالب.

تقريبا يه چند ماهي بود كه برنامه عيدمون رو مشخص كرديم و تصميم گرفتيم براي اينكه تو هم توي محيط انگليسي قرار بگيري -هر چند براي مدت كم- بريم خارج از ايران.

خيلي راجع به طبيعت تايلند تعريف شنيده بوديم.بنابراين بارو بنديلمونو جمع كرديم و رفتيم به سوي كشور لبخند.

اول بگم كه قبل از سفر همش با خودم ميگفتم شايد نشه با بچه ١/٥ ساله خيلي خوش گذشت ولي برخلاف تفكرم،خيييييييلي خوش سفر بودي و همه چيز همونجور كه مي خواستيم پيش رفت(دوووستت دارم)

 

ازونجايي كه مدت پرواز ٧-٨ ساعت بود ما همش نگران اين بوديم كه نكنه بدقلقي كني و توي هواپيما مشكل ساز بشي.ولي توي فرودگاه حسابي شيطوني كردي و انقدر تقلا كردي كه توي هواپيما يك ساعت بعد از پرواز خوابت برد و خوشبختانه چون پرواز شب بود،راحت تا صبح خوابيدي.

بیا ببین چقدر دنیا ازین بالا کوچولوهه نیشخند

آخ جون بالاخره تونستم در برم!(پا برهنه)

پسر بد!به من زبون درازی میکنی؟

واااای کارتون مورد علاقه ام: Kids ABC

دااااااااالی

ولش کن بابا!بذار برم بخوابم.فردا هم روز خداست...

و از بانكوك هم بعد از حدود ٢ ساعت پرواز به شهر زيبا و رويايي پوكت رسيديم.

واقعا جزيره اي وصف نشدني بود.دريايي شفاف با شن و ماسه سفيد.فقط يك مشكلي داشت اونم هواي گرم ٣٦ درجه و رطوبت حدود ٧٠٪ .البته اين هوا بود كه شنا توي استخر روباز و دريا را لذتبخش مي كرد.

در جزيره پوكت دوتا جزيره معروف هست بنام جيمز باند(به خاطر بازي جيمزباند در اين جزيره اسمش رو گذاشتن) و في في كه واقعا وصف نشدني بود درست عين بهشت!!

ديگه بيشترازين توضيح نميدم چون عكس ها خودشون گوياي مطالبند.پس شما رو دعوت میکنم به سفر مجازی به کشور زیبای تایلند:

فیییییییییل!چقدر گنده ای تو!!!

 

البته بعد از پياده شدن , آقا فیله یهو گرسنه اش شد و می خواست منو رو بخوره! که مامانی سپر من شداسترس

من عاشق میمون بودم و البته میمونه هم چایی نخورده پسرخاله شد و یهو...

بیا برات یه نارگیل پوست بگیرم آبجینیشخند

ببین ورزشکاریما

بذار بیام بغل بابات با هم دوست شیم دیگه

عزیییییزم بیار اون لپ قشنگرو...

و حالا پیش بسوی جزایر

توی کشتی من خیلی خانم بودم و همش بیرون رو تماشا میکردم

بعش رفتیم سوار قایق شدیم تا برسیم به جزیره

من همش میخواستم برم توی آب برم برای همین مامانی لطف کرد و پاهامو توی آب گذاشت

البته من قانع نبودم و میخواستم کلا برم توی آب که به مامانی تا کمرم توی آب باشه تخفیف دادم و تمام مدتی که برسیم به جزیره من توی آب بودم و اگه مامان بیرونم میاورد جیییییغ میکشیدمنیشخند

رسیدیم به جزیره اول که پر بود از همون حیوونایی که قبلا باهاشون دوست شده بودم.

تا اینکه رسیدیم به یه جایی که تاریک بود و اگه خم نمیشدیم سرمون به سقفش میخورد که بزرگترا بهش میگفتن غار

وقت ناهار بود و من هم که شکمووووووخوشمزه(البته غذاهاش زیاد به درد من نمیخورد و من دوست نداشتم)

بالاخره رسیدیم به جزیره جیمز باند.

که البته تمام مدتش من لالا کرده بودم

بعدش رفتیم به جزیره بعدی که اسمش فی فی بود که پر بود از ماهیای خوشگل و رنگارنگ

روز بعد رفتیم به دیدن نمایش حیوانات

واااااای چقدر ماهیییی

آخ جون شهربازی

واقعا محیط خیلی قشنگی درست کرده بودن

دیگه وقت رفتن به نمایش بود ولی من خیلی خوابم میومدناراحت

بنابرین تمام مدت پخش نمایش من خواب بودم تا اینکه با شنیدن صدای بمب از خواب پریدم!!!(یه قسمتی از نمایش مثلا جنگ بود و توپ در میکردن!استرس!!) و چند دقیقه بعد هم پایان نمایش.

راستی اینم بگم هر روز بعدازظهر کارمون این بود که بریم استخر هتل و شنا کنیم.آخ جووووون

 

و البته بعد از حموم کردن از استخر باید با دوست قدیمیم سلام و احوال پرسی میکردم

روز بعد رفتیم کاخ بزرگ پادشاه

 

که البته من خیلی ازین مجسمه هاشون خوشم نمیومد

و مردم رو میدیدیم که دارن برای مجسمه ها غذا و میوه میارن و بهشون ادای احترام میکنن

 

مامانی اینا چقدر ترسناکناسترس

 

تروخدا بیا کنار الان میزنه توی سرت

آقا؟آقا؟ با شما هستما!!

 

روز بعد رفتیم به کارخانه مرواریدسازی که خیلی جالب بود

مروارید سازیشون به این صورت بود که گوی پلاستیکی توی صدف مینداختن و بعد از ٤٠ روز بازش میکردن و دورش رو یه پوشش نازک از مروارید میگرفت

البته من اصلا دنبال طلا و مروارید و این چیزا نبودم و مشغول بازی خودم بودمزبان

نی نی چرا اینجا نشستی؟

روز بعد رفتیم فروشگاه که هر جا مامانی میرفت منم قدم به قدم دنبالش میومدم

 

وقتی هم که کسی میخواست ازم عکس بگیره با اینشکل صورت من مواجه میشدخنده

پس اسب پرواز هم میکنه؟!!!

نمیدونم چرا من ازین مجسمه ها هم خوشم نمیومد(به خاطر همین مامان و بابا از رفتن به موزه مادام توسو منصرف شدناز خود راضی)

شاهکار عکاسی بابا!

عزییییییییزم!تو هم اینجایی کهقلب

هه هه هه...اون بالا رو نگاه...

من اون بالا چیکار میکنمماچ

من اونجا تا تونستم ماهی و میگو خوردم چون غذای حلال کم پیدا میشد

اینم سه چرخه های اونجا که بهش میگفتن: توک توک

 

روز آخری یه دوست مهربون هم پیدا کردم که یه فیل هم روی لباسش بود و من هی باهاش بازی میکردم!

اینا هم کارکنان هتلمون توی پوکت هستن که علاقه خیلی شدیدی به من پیدا کرده بودنلبخند

بای بای تا سفر بعدی

پسندها (3)

نظرات (288)

محبوبه
17 اسفند 92 23:59
انشاا... به سلامتی برگردید. سال نوی شما هم مبارک. ما رو فراموش نکنید.
شهرزاد(فرفری)
18 اسفند 92 1:47
سلام مامان مائده مهربون خوبید؟ شرمنده ک طولانی شد نیومدنم یعنی سر که همیشه میزدم ولی نظر نمیشد بذارم چون تند تند میومدم و میرفتم واسه کنکورو این چیزا سفرتون ب سلامت سارینا رو بوس کنید مواظب خودتونم باشین
مامان آینده
18 اسفند 92 10:32
سلام.سفر بی خطر مامانی. انشالله سال نو و پرباری داشته باشین. مامان آینده
مائده
18 اسفند 92 11:16
ایشالله به سلامت برید و برگردید مواظب خودتون باشید بوووووووووووووووووووس سال نو هم مبارک پیشاپیش عزیزم
مامانی
18 اسفند 92 11:51
خوش بگذره و به سلامتی بروید و برگردید ....
negar
18 اسفند 92 14:09
khosh begzarehhh...movazebe sarina gol bash
topolooooo
18 اسفند 92 17:53
به سلامتی مائده جون
سعیده
18 اسفند 92 18:12
ایشالا ک ب سلامتی برید و بیاید و ب مام رمز بدید
افسانه مامان هیچکس!
19 اسفند 92 1:03
سلام عزیزم.با اجازه خیلی وقته شمارو لینک کردم و همیشه سر میزنم ولی متاسفانه نظر نمی ذاشتم امیدوارم سفر خوبی داشته باشین
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم كه به ما سر ميزنيد.خوشحالم كه دوستاي خوبي مثل شما دارممنم لينكتون كردم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 اسفند 92 2:10
سفرتون به سلامت... مواظب دختر ناز ما هم باشين.... انشالله سال خوبي رو پيش رو داشته باشين
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 2:50
پیشاپیش سال نو مبارک مائده جون . به سلامتی برید و برگردید . میبوسمتون هزار تا
سحر خواننده خاموش
19 اسفند 92 8:49
سلام مائده جوووون ايشالام كه به سلامتي برين و زود زود برگردين نه تورو خدا رمز دار نكن اخه ماهايي كه وبلاگ نداريم چي ؟ من از الان رمز ميخوام
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم خانمي.ايميل كه داري
مهسا مامان نفس
19 اسفند 92 12:44
سال نو مبارک دوستم بههترین ها رو براتون میخوام.ما رو یادتون نره واسه رمز
مامان امیرشایان
19 اسفند 92 14:21
انشالله خوش بگذره همیشه به مسافرت و تفریح،پیشاپیش سال نو مبارک دختر گلمون رو ببوس
مامان سونیا
20 اسفند 92 0:29
سفر خوش سال نوتونم مبارک بببببببببببووووووووووووووووسسسسس سارینا
مامان امیرمحمد
20 اسفند 92 1:09
امیدوارم سفر بهتون خوش بگذره، پیشاپیش سال نو مبارک، سال خوبی داشته باشید
سهیلا مامان آیسا
20 اسفند 92 6:59
به سلامتی برید وبرگردید،خوش بگذره مائده جون.مواظب دخملیمون باش. عیدتون مبارررررررررررررک
مامان معید
20 اسفند 92 8:47
خدا به همراتون... خوش بگدره.
شایلان
21 اسفند 92 11:51
سال نوی شما هم پیشاپیش مبارک. سال خوب و پر از شادی براتون آرزو دارم. سفر هم خوش بگذره.
دوستدار سارینا
21 اسفند 92 13:00
همیشه ب سفر مامانی ببوس سارینارو خوش بگذره و خوش باشین همیشه با کوچولوی نازتوون
زهرا مامان فنچی
21 اسفند 92 14:07
خوش بگذره
sama
21 اسفند 92 15:55
سفرتون به خیر و خوشی ... ماشالا به این سارینای نازنازی و خوشبحالش با داشتن همچین مامان با حوصله و با سلیقه ای... پیشاپیش سال نو مبارک...ایشالا سال خوبی داشته باشید
پریسا پ
21 اسفند 92 16:25
سلام دوستم سفر بی خطر انشااللله خوش بگذره سال نو مبارککککک برا سارینا گلی با اجازه لینکتون کردم
الى مامان ترگل
22 اسفند 92 2:03
وبلاگ زيبايى داريد چند روز دارم ميخونم سفر بى خطر و موفق باشيد
رومینا
22 اسفند 92 9:50
سال خوبی داشته باشید امیدوارم که بهتون کلیییییییییییییییییییی خوش بگذره
مامان فاطیما
23 اسفند 92 2:54
سال نوتون مبارک خییییییییییلی خییییییییلی بهتون خوش بگذره
مامان اسماء جونی
24 اسفند 92 12:41
سلاام به همتون خوش بگذره سارینا بوس رو ببوووس منم رمز میخوام
مامی دیانا
24 اسفند 92 14:08
خوش بگذره .انشا ا.. همه مسافران به سلامت برن وبه سلامتی ولب خوش برگردن.
مامان محمدپارسا
24 اسفند 92 20:57
سلام پیشاپیش عیدتون مبارک .خواننده خاموشم .وبلاگ ندارم رمز نمیدین پس من چی ؟؟؟؟خواهشا رمز نذارید
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم آدرس ايميل بدين به خواننده خاموش جونيام هم رمززززز ميدم
مامان نی نی
24 اسفند 92 21:21
سلام ایشالله به سلامتی چند باری اومدم براتون نظر گذاشتم اما نمیدونم به چه اسمی گمونم نفس 7 یا ترش و شیرین زندگی خانومی بود... دخملتون خیلییییییی نازه بوس
دوستدار سارینا
24 اسفند 92 22:23
مامانی رمز ما فراموش نشه
مامان اسماء جونی
25 اسفند 92 12:50
خیلی خیلی خیلی خوش بگذره
جیران بخشنده
25 اسفند 92 14:56
همیشه به سفر ایشالا بهتون خوش بگذره سال نو هم پیشاپیش مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید
راضیه
25 اسفند 92 18:55
ایشالا خوش بگذره گلکم سال نو هم پیشاپیش مبارک
ی خواننده
25 اسفند 92 23:31
مائده جون میشه منم رمز داشته باشم ؟ قبلا خصوصی ایمیلمو زدم.
مامان الی و محیابانو
26 اسفند 92 10:28
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ... آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
سعیده
26 اسفند 92 17:10
تفلده عیذ شما مبارک(ب سبک کلاه قرمزی)
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:29
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مائده
27 اسفند 92 12:56
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
عشق آسمونی ما
27 اسفند 92 15:35
ایشالله خیلی بهتون خوش بگذره سال نو هم پیشاپیش مبارک
مامان آیهان
27 اسفند 92 18:51
و مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت! 4شنبه سوری مبارک!
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 0:51
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد .
رومینا
28 اسفند 92 8:38
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
مامان امیرمحمد
28 اسفند 92 13:19
از خداوند منان برای شما و خانواده محترمتان در این سال جدید روزی حضرت مریم،تقوی حسین،قلب خدیجه،عفت فاطمه،جمال یوسف،حکمت لقمان و ملک سلیمان و عاقبت بخیری را آرزومندم،سارینا قشنگم را ببوس
انسیه
28 اسفند 92 13:30
خوش بگذره
گلبانو
28 اسفند 92 15:38
خوش بگذره عزیزم به سلامتی بروید به دل خوش برگردید
صبا
28 اسفند 92 21:36
سلام مائده جون تو رو خدا رمز دار نکنید آخه مایی که وبلاگ نداریم باید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ من هم دوست فیسبوکیتون هستم و هم همیشه به وبتون سرمیزنم اخه ما ها خیلللللللی گناه داریم چی کارکنیم ؟؟؟؟
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم بهت ايميل كردم
نرگسی
28 اسفند 92 23:49
سلام مائده جونم من خواننده خاموش وبلاگتونم وعاشق سارینااااااااااا خیلی دوسش دارم مائده جونم سال نو پیشاپیش مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین به ما خواننده خاموش های تازه روشن شده ام رمز تعلق میگیره عایا؟
نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 3:32
مائده جان پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سالی خوب وخوش همراه با شادی و سلامتی داشته باشید امیدوارم که بهتون خوش بگذره عزبیزم. سفر بخیر
حبه قند
29 اسفند 92 11:44
مائده عزیز سال نو مبارک انشاله هر جا هستی خوش بگذره بهت و سازینا هم دختر خوبی باشه . برات شادی و سلامتی آرزو دارم.
مامان محمدحسین
29 اسفند 92 12:05
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
topolooooo
29 اسفند 92 12:58
سال نو پیشاپیش مبارکبا آرزوی بهترین ها
مامان آویسا
29 اسفند 92 13:48
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو / حتما قشنگ می شود امسال حال تو با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل / فرخنده باد روز و شب و ماه سال نو سال نو مبارک
مامان خورشید
1 فروردین 93 2:03
عزیزم سال نو مبارک ایشالله امسال براتون پر از شادی و سلامتی و ثروت باشه. لیلیا خورشید
مامان آروین
1 فروردین 93 12:15
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان محمدپارسا
1 فروردین 93 20:13
ایشالا سفر خوبی داشته باشید لینکتون کردیم
بابای ملیسا
2 فروردین 93 12:43
با سلام . ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی خوشبختی ، سلامتی و عاقبت بخیری در سال جدید برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با عیدی ملیسا رو با گذاشتن یک یادگاری شیرین ، بهش بدید . منتظر حضور سبز شما هستیم .
مریم
5 فروردین 93 13:41
سلام به سارینا جونی و مامان عزیزش من وبلاگ ندارم ولی طرفدار پروپاقرص نی نی بوسم لطفا به منم رمز بدید تا سفرهای ساریناروببینم.سال نوتونم مبارک
سیمین
15 فروردین 93 22:09
بسلامتن برید برگردین
مامان دو گل پسر
19 فروردین 93 16:55
لطف ميكني به منم رمز بديد؟ من دوست دارم سارينا گلي رو ببينم.
مامان مائده
پاسخ
فرستادم برات عزيزم
شيرين
19 فروردین 93 16:58
به منم رمز بديد لطفا
مامان مائده
پاسخ
ايميل بده
مامان دو گل پسر
19 فروردین 93 16:59
مرسي عزيزم ببوس ساريناي عزيزم رو
مامان مائده
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم
پریسا پ
19 فروردین 93 17:50
به به معلومه که خیلی خوش گذشته افرین به سارینا گلی خودم که اینقدر خانومهه اگه یکم لجبازی میکرد همه مسافرتو میتونست به هم بزنه مامانی با تور رفتین؟ از هتل راضی بودین؟ ولی یه جوری تعریف کردین که انگار منم با شما هم سفر بودم عالییی بود خصوصی: راسته که تو تایلند زن بد کاره خیلی زیاده و تو خیابون از دست شوهر ادم میگیرن میکشن یا این دوست من رفته بود جای بدش parisa-babak1386.niniweblog.com
مامان مائده
پاسخ
ممنون خاله جون.آره واقعا ماماني شانس آورد كه من دخمل خوبي بودم. عزيزم آدم تا خودش نخواد كسي نزديكش نميشهبود ولي به ماها كاري نداشتن.با تور نرفتيم و خودمون رفتيم.خداروشكر هتل هم بد نبود
حبه قند
19 فروردین 93 18:05
مائده جون سفر بخیر. خیلی عکسا زیبا و قشنگ بودو کلی کیف کردم از اینکه سارینا خانوم اینهمه باهاتون همکاری کرده و هم به خودش خوش گذشته هم به شما . همیشه به مسافرت و گردش باشید . روزتون شاد.
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.بله خداروشكر.براي شما هم همينطور
ستي
19 فروردین 93 18:12
لطفا به منم رمز بديد مرسي
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
الهه مامان مبین
19 فروردین 93 19:17
سلام مائده عزیزم . امیدوارم که حسابی خوش گذشته باشه . قربون عکسای خوشگل سارینا جون برم من . با اون لباسای لختی خوشگلش . میبوسمتون زیااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
مامان مائده
پاسخ
سلام.خيلي ممنون.بووووس
مائده
19 فروردین 93 19:17
میشه به منم رمز بدی گلم
مامان مائده
پاسخ
برات فرستادم عزيزم
دوستدار سارینا
19 فروردین 93 20:09
سلام گلم سفر بخیر میشه به ماهم رمز بدبد سارینا جون رو ببوس
مامان مائده
پاسخ
سلام.چشم برات فرستادم
سعیده
19 فروردین 93 20:38
میشه ب منم رمز بدید؟ اینم ایمیلم:saideh7_kh@yahoo.com
مامان مائده
پاسخ
فرستادم برات عزيزم
محبوبه
19 فروردین 93 22:43
مائده جون به منم رمز میدین؟؟؟
مامان مائده
پاسخ
بله حتما عزيزم.ايميلتو بذار بدم
شهرزاد
19 فروردین 93 23:03
به به عزیز دلم رسیدن بخیر خوبین؟سال نوتون مبارک چه عجب خانوم آپ کردین دلمون لک زده واستون. اگه دوست داشتی رمز منم یادت نره عزیزم
مامان مائده
پاسخ
ممنون.براي شما هم همينطور.چشم برات فرستادم
فاطمه
19 فروردین 93 23:10
سلام عزیزم خوبی رسیدن بخیر گلم من خواننده ی خاموش بودم که تازه روشن شدم میشه به منم رمز بدی سارینا گلمو ببوس
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون.خوشحالمون كرديدفرستادم برات
فاطمه
20 فروردین 93 0:08
سلام عزیزم سال نوتون مبارک.امیدوارم سال خوب و پربرکتی رو شروع کرده باشین.ماشالا به این دختر دوست داشتنی وخوشمزه ای که دارین.خدا حفظش کنه براتون. مامان مهربون اگه میشه به منم رمز بدین.من از خوانندگان خواموش شما بودم
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون همچنين براي شما.عزيزم يه آدرس ايميل بده برات بفرستم
ana
20 فروردین 93 0:33
سلام سال نو مبارک مائده جون. اگر دوست داشتی به منم رمز بده.
مامان مائده
پاسخ
سلام.بر شما هم همينطورفرستادم برات
هما (مامان رستا)
20 فروردین 93 1:30
عزیزممممم چه دخمل نانازی کی بشه رستای من اینقدر بزرگ و خانم بشه تازه با وبت اشنا شدم با اجازه لینک می کنم بوووووس
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.منم لينكتون كردم
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 1:40
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 1:51
سلاممممممم.... هميشه به سفر..... ممنونم بابت رمز عزيزم....
مامان مائده
پاسخ
سلام.مرسي
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 1:52
خداروشكر كه بهتون خوش گذشته..... گل دخترمونم كه حسابي خانومي كرده تو سفر و ماماني و بابايي رو اذيت نكرده ..... عكس ها همه عالي و منظره ها بي نظير
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان ریحانه
20 فروردین 93 1:55
سلام عزیزم،عیدت مبارک.ما هم منتظر رمزیم
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.سال نوي شما هم مبارك.برات فرستادم
مامان محمدحسین
20 فروردین 93 1:56
مامانی اگه قابل بدونید منم دوست دارم سارینای نازم رو ببینم....
مامان مائده
پاسخ
خواهش ميكنم بله عزيزم برات فرستادم
الى
20 فروردین 93 2:39
سلام سارينا گلى خوبه رمز و براى ما هم بفرستيد لطفا
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
ماهی
20 فروردین 93 8:10
میشه منم رمز بگیرم؟ ایمیلم رو خصوصی میفرستم!!!!!!!!!!
مامان مائده
پاسخ
باشه عزيزم برات ميفرستم
taranom
20 فروردین 93 8:41
رسیدن بخیر.وبلاگ زیبایی دارید و همچنین دختر زیبایی.اگه میشه به منم رمز بدید.منم دارم وبلاگ درست میکنم و دعا کنید زود مامان شم.
مامان مائده
پاسخ
ممنونم.شما لطف داريد.ايشالا به زوديفرستادم برات
سحر خواننده خاموش
20 فروردین 93 8:51
سلام مائده جووونم واي چه قدر خوشحال شدم كه يه پست جديد بعد از چند روز ديدم عزيزم منم رمز ميخوام اينم ادرس ايميلم s.nikokhoy@yahoo.com
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.برات فرستادم
مهدیه
20 فروردین 93 9:36
سلام مائده جونم سال نوتون مبارک ایشالا همیشه به خوشی و شادی! از دیدن عکساو خوندن سفرنامه ات لذت بردم! خیلی شیرین نوشته بودی . از زبون سارینای نازنین. البته وقتی نوشتی می رین مسافرت من گفتم احتمالا میرین دیدن مامانتون!!! قبل از هرچیز باید بگم افتخار می کنم از اینکه بگم دوستای گلی مثل شما دارم که تو سفر به کشور های بیگانه ، بازهم حجاب رو به کفایت رعایت می کنن شا نشون بدن درک درستی از این حکم اسلام دارن. دیگه اینکه با خوندن سفرنامه ات یه درس دیگه ازت گرفتم و اونم این بود که گرچه یه دختر کوچولوی یک سال و نیمه رو با خودت برده بودی و کمکی هم نداشتی اما سفر رو به خودت سخت نگرفتی و به هرسه تون خوش گذشت!!! خیلی شجاعیا!!!!!!!!!میمونه خیلی به سارینا گلی نزدیک شده بود! وووووووووووووووی!!!! با عینک خیلی بامزه شده. جالبه که گذاشته عینک رو چشمش بمونه!!! میگن این نمایش فانتازی شو خیلی سر و صدا داره. جالبه که وسطش خوابیده بوده!! عزیزم خصوصی داری!!
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم جاي شما خيلي خالي بود.نه واقعا دخترم خيلي خانم بود توي سفر و باهام همكاري كرد.سارينا خيلي ميمون دوست داشت و حتي بوسشم كرد!!بازم ممنون
مامان سامیار
20 فروردین 93 10:12
سلام من به صورت اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم.و خیلی جالب اینه که من پسرم متولد مهر و اسمشم سامیار ولی 1 سال کوچیکتر.
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون از شما.چه جالب.حتما بهتون سر ميزنم
☕ℕazi
20 فروردین 93 10:36
سلام مائده جون میشه رمزتونو به منم بدین ؟
مامان مائده
پاسخ
سلام.برات فرستادم
ساناز
20 فروردین 93 10:37
سلام ساريناي عزيزم سال نو مبارك. اميدوارم سال خوبي رو در پناه حق و زير سايه پدر و مادرت شروع كني عزيزم. سارينا جونم ميشه از مامانت بخواي به منم رمز بده اگه ميشه لطفا مرسي عروسك
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم همچنين براي شما.بله خاله جون ماماني براتون فرستاد
گلبانو
20 فروردین 93 10:48
سلام لطف می کنی به من هم رمز بدی ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام.بله عزيزم برات فرستادم
هستی
20 فروردین 93 11:35
سلام اگه قابل میدونید منم رمز لطفا!!!!
مامان مائده
پاسخ
سلام.بله حتما.برات فرستادم
مامان نگار
20 فروردین 93 11:38
سلاممممممممممممم به سلامتی ان شاا.. منم رمز لطفا جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . . راستی مامانی منم به روزم. منتظرتم. بوووووووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم سال نوي شما هم مباركچشم برات ميفرستم
مامان اینده
20 فروردین 93 11:50
سلام مائده جونم.امیدوارم سفر با وجود این فرشته نازتون خوش گذشته باشه من خیلی وقته به وبلاگ سارینا جون سر میزنم، عااااشق گل دخملتونم... وای اگه خدا یکی از این فرشته ها بم میداد چون خیلی ظاهر و عقایدمون شبیه به همه، دوسدارم بیشتر باهم اشنا شیم... راستی اگه قابل دونستی به مام رمز بدی ممنون میشم...
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.ممنونم.ايشالا.توي وبت خصوصي گذاشتم
خاله نگار
20 فروردین 93 11:51
سلام مائده جون.خوبی؟ سال نو مبارک.سارینای عزیزم چطوره؟ عسلم دلم براش تنگ شدههههههههههههههه امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین .
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم.بوووووس.همچنين براي شما.رمز رو برات ايميل ميكنم
مامان ارشان
20 فروردین 93 14:00
سلاااااام...سال نو مبارک منم رمز میخوامممممممم.....
مامان مائده
پاسخ
سلام.همچنين براي شما.بهت ايميل كردم
الهه مامان مبین
20 فروردین 93 14:29
الى
20 فروردین 93 15:31
سلام فكر كنم پيامم نرسيده ميشه به ما هم رمز و بديد
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.چشم برات خصوصي ميذارم
نی نی برفی من برفین
20 فروردین 93 16:37
سلام عزیزم اومدم ببینمتون موندم پشت در میشه درو وا کنید یه سری بهتون بزنیم آخه دلم واسه سارینا لپ طلا یییییه ذره شده
مامان مائده
پاسخ
سلام.بفرماييييدرمز فرستادم برات
رومینا
20 فروردین 93 16:43
سمیه جون اگه دوست داشتید به من هم رمز بدید
مامان مائده
پاسخ
عزيزم اگه منظورت مائده هست.چشم برات ميفرستم
مامان محمدحسین
20 فروردین 93 16:43
mpzangeneh@yahoo.com بووووووووووووووس برای سارینا گلی....
مریم مامان شاینا
20 فروردین 93 16:53
سارینا جونم منم رمز میخوام
مامان مائده
پاسخ
برات فرستادم خاله جون
الهه مامان مبین
20 فروردین 93 17:03
سلام مائده جونم . نظر خصوصی رسید دیروز
مامان مائده
پاسخ
عزيزم حجم نظرات خيلي زياده هنوز به خصوصي ها نرسم ولي حتما زودي نگاه ميكنم
دوستدارسارینا
20 فروردین 93 17:15
مامان هنرمند اگه مارو قابل میدونی و امکانش هست برامون رمزرو بفرست سارینای گلم رو ببوس
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.برات فرستادم
دوستدارسارینا
20 فروردین 93 17:24
عزیزم ممنون بابت رمز
مامان مائده
پاسخ
خواهش ميكنم
مامان عرفان و ماهان
20 فروردین 93 17:27
سلام دوست دارم سفرنامه تون را بخونم و بدونم سارينا جون چیکار کرده ممنون میشم روزتان را بهم بدید
مامان مائده
پاسخ
سلام.خوشحال ميشم.چشم براتون فرستادم
هستی
20 فروردین 93 17:34
مرسی ک لطف کردید و رمز رو دادید ان شالله همیشه ب گردش باشید و سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.همچنين براي شما
ana
20 فروردین 93 17:40
به خاطر رمز خیلی ممنونم. عکساتون عاااااااالی بودن.دستتون دردنکنه.انشااله همیشه به سفر. مائده جون فکر کنم یه پست خصوصی برات فرستادم که یادم نیست اسمم و آدرسمو وارد کردم یانه!!!! رمزو براتون فرستاده بودم.
مامان مائده
پاسخ
خواهش ميكنمممنون از لطفتون.بله خصوصي ها رو هنوز وقت نكردم نگاه كنم ولي به زودي حتما ميبينم
مامان اسماء جونی
20 فروردین 93 18:25
خیلی عکساتون خکشل شده...تایلندم قشنگه ها سارینا هم مثل همیشه خشگل و خوش تیپ و خانووم بود... همیشه به این سفرا مائده جونم...بوووووووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.شما لطف داريد
Fazilat
20 فروردین 93 18:32
Sarina joon axat khili ghashang o bamazze bood
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون خاله جووون
رومینا
20 فروردین 93 19:23
ممنون بابت رمزززز. شرمند مائده جون اسم رو اشتباع نوشته بودم عکسهااتون بسیار زیبا و قشنگ بودن امیدوارم که همیشه بهتون مثل الان خوش بگذره . پرنسس کوچولو هم مثل همیشه ناز و خوشتیپ و خانوم
مامان مائده
پاسخ
اشكالي نداره عزيزم خب پيش ميادممنون از لطف شما.قرررربونت
انسیه
20 فروردین 93 19:23
آفرین به سارینا که خوش سفره ایشالا همیشه به سفر و شادی باشین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جوووون
فاطمه
20 فروردین 93 19:33
ممنونم بابت رمز امیدوارم همیشه به گردش باشید عکساتونم خیلی عالی بود
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
زهرا
20 فروردین 93 19:44
منم رمز میخوام البته اگه دوس داشتی
مامان مائده
پاسخ
برات فرستادم خانمي
زينب
20 فروردین 93 19:55
سلام عزيزم.اگه صلاح ميدوني به منم رمز بده.من از خواننده هاي خاموش هستم.
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
سعیده
20 فروردین 93 20:06
عزیزم ببخشید من ایمیلم رو اشتباه دادم. saideh71_kh@yahoo.com درستش اینه
مامان مائده
پاسخ
دوباره برات فرستادم
محبوبه
20 فروردین 93 23:43
خیلی خیلی قشنگ و کامل بود کلی نظر و ابراز احساسات دارم اما نمیدونم چه جوری بنویسم همه چی عالی بوده خدا رو شکر که خوش گذشته و خاطره خوبی دارین. مامان مائده سال تحویل ایران نبودین؟؟؟سفرتون کلا چند روز بود؟؟؟همه عکساتون مخصوصا عکسای استخرتون خیلی با حال بود مامانی خصوصی داری!!
مامان مائده
پاسخ
ممنون عزيزم.چرا لحظه سال تحويل رسيديم.تقريبا دو هفته طول كشسد.ممنون شما لطف داريد
الى
21 فروردین 93 0:04
بسيار زيبا بود و خدارو شكر به سارينا گلى و شما خوش گذشته بازم به ما سر بزنيد ممنون بابت رمز و هميشه شاد باشيد
مامان مائده
پاسخ
ممنون گلم.
نی نی برفی من برفین
21 فروردین 93 0:17
مامان مائده امیدوارم مثل این عکس ها همیشه شاد و خندان باشید با دیدن این عکس ها ما رو هم خوشحال کردید و به ما هم خوش گذشت همیشه خوش باشید عزیزای من جون من اون لپ طلای منو یه بوس کن یادت نره هاااااااا
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم عزيزم
مریم مامان شاینا
21 فروردین 93 0:58
عزیزم بابت رمز ممنون انشالله که همیشه شاد باشید عکسهاتون هم خیلی قشنگ بود
مامان مائده
پاسخ
قررررربون شما
سعیده
21 فروردین 93 1:23
ممنون بابت رمز عکسا خیلی خوشگل بودن.منم عاشق آب و شنام
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.چه خوب
نی نی برفی من برفین
21 فروردین 93 1:54
بازم سلام من یه نظر هم دادم که نمیدونم اومد یا نه به هر حال مائده جون مرسی از اینکه این عکس های خوشگل رو واسمون گذاشتی به من که خیییلی خوش گذشت مطمئنم که به شما صد برابر من خوش گذشته و خوشی شما و لپ طلای من آرزوی قلبی منه امیدوارم مثل این عکس ها همیشه بخندیدو از چشم بد دور باشید از طرف من لپ طلارو یهههه بوسش کن مائده جون ناراحت نمیشی به سارینا جون میگم لپ طلا؟
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم از شما.خوشحال هم ميشم
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 فروردین 93 1:58
سلام عزیزم خوبی.ممنونم بابت رمز.دختر زیبایی دارید خدا حفظش کنه. عکسها عالی و زیبا بودن.تعریف تایلند رو زیاد شنیدم.انشاالله سفر بعدی ما اونجاست.البته تعریف پوکت رو زیاد شنیدم.شما تمام 6 روز رو پوکت بودید؟یا بانکوک هم بودید؟این جاهایی که رفتید رو لیدرتون برد و هزینه جدا دادید؟ ببخشید زیاد پرسیدم.....یه سوال دیگه هم دارم اونو خصوصی براتون میگذارم.روی ماه فرشته کوچولوتونو میبوسم
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم.ايشالا شما هم به زودي بريد و از طبيعت زيباش لذت ببرين.٦ شب پوكت و ٤ شب بانكوك.ما با تور نرفتيم و همه جا خودمون تنها رفتيمقررررربونت
سارا
21 فروردین 93 8:07
مائده عزیز من مطالب تو رو میخونم و دوست دارم اگر میشه رمزرو بمن بده سفرنامه رو ببینم وبخونم ایمیلمblueraha@gmail.com سارینارو ببوس
مامان مائده
پاسخ
ممنون.برات فرستادم
مامان روژینا
21 فروردین 93 8:49
سلام مائده جون عزیزم سال نوت مبارکایشالا سالی که در پیش رو داری سالی باشه سرشار از شادی و سلامتی و خوشبختیسفرنامه شیرینت رو هم خوندم و لذت بردمعکسات خیلی زیبا و گویا بود. واسه رفتن به مسافرت وسوسم کردیسارینای نازم رو هزار تا بماچ
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.همچنين براي شماممنون.ايشالا شما هم به زودي بري و از طبيعتش لذت ببري
مینا مامان روشا
21 فروردین 93 10:14
عزیزم ممنون بابت رمز انشاالله سال خیلی خوبی رو آغاز کرده باشین عکسای سفرتون بی نظیرن
مامان مائده
پاسخ
ممنونم همچنین برای شما.مرسی
مامان امیرمحمد
21 فروردین 93 10:35
سلام عزیزم،اگر امکانش هست به من هم رمز بدید
شایلان
21 فروردین 93 11:00
سلام منم رمز می خوام
Samaneh
21 فروردین 93 13:08
دوستم ، هنوز به پیام های خصوصی نرسیدی ، فکر کنم اگر زحمتی نبود، لطف کنید، برای من هم رمز رو بفرستید ممنون سالی پر از خوشی و موفقیت براتون ارزو میکنم
مامان مائده
پاسخ
عزيزم يك بار برات فرستادم شايد نيومده دوباره ميفرستم
مامی حلما
21 فروردین 93 13:47
باسلام لطفا رمزتونو بگید
مامان مائده
پاسخ
سلام.به ايميلت زدم
topolooooo
21 فروردین 93 14:13
اووووووووو مای گاد !!!!!!! ماشاا...به این دخملی که انقد در تمام موقعیت ها خودشو وفق میده و همکاری میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عکسها بسیار زیبا و عالی بود انشاا...همیشه سلامت باشید وخندون عاشقتم سارینا
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.آره خدارو شكر.قررررربون شما
مامان محمدپارسا
21 فروردین 93 15:18
سلام قراربود به منم رمز بدین .
مامان محمدپارسا
21 فروردین 93 15:20
سلام قراربود به منم رمزبدین.
مامان مائده
پاسخ
سلام.فرستادم برات گلم
الهه
21 فروردین 93 15:54
با سلام.من مدتهاست که وبلاگ گل دخترتون و میخونم و خودم هم یه دختر 7 ماهه دارم.خیلیییی از وقتی که برای سارینای گل میزارین لذت میبرم.اما دیدم پست رمزی دارین گفتم اگه دوست داشتین به منم رمز بدین.ممنونم.
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون كه به ما سر ميزنيدفرستادم برات
رویا مامان یزدان
21 فروردین 93 17:51
مامان خوش سلیقه عید شما و گل دختر مبارک .من از وقتی سیسمونی سارینا رو تو سایت دیدم خوننده وبلاگت هستم.اگه صلاح میدونی به منم رمز بده
مامان مائده
پاسخ
خيلي خوشحالمون كرديچششششششم حتما
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 فروردین 93 19:45
عزیزم ممنون بابت جوابت.روی ماه خودتو سارینای عزیزم رو میبوسم
مامان مائده
پاسخ
قررررربونت عزيزم وظيفه بود
دخترک
21 فروردین 93 20:00
سلام منم رمز میخوام لطفا
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم فرستادم برات
مامان رادین
21 فروردین 93 20:10
سلام مامانی خوب هستید سال نو مبارک مدتیه وبلاگتون رومیخونم و از طریق خوندن وبلاگتون با اموزشگاه زبانی که نی نی نازتون میره اشنا شدم میشه لطف کنید ادرس جدیدشو برام بفرستید چون میخوام رادینمو ببرم اونجا دخمل نازتونو ببوسید هم اسم دختر عمومه
مامان مائده
پاسخ
ممنون سال نوي شما هم مباركبه سلامتي ايشالا.عزيزم توي سايتش بري شماره تلفن داره زنگ بزني همه اطلاعات روميده
مامان فتانه
21 فروردین 93 22:58
عزیزم همیشه به سفر...واقعا جای قشنگی بود معلومه حسابی بهت خوش گذشته .....واقعا جاهای قشنگی بود
مامان مائده
پاسخ
ممنون از لطفت جاي شما خالي
parisa
22 فروردین 93 2:18
سلام مامان مهربون این پستت خیلی جالب بود در اصل یه محکی بر تعداد بازدید کننده های وبلاگت بود که همه خاموشها رو روشن کردی اگر قابل دونستین منه تازه روشن شده هم بتونم پست باحالتون رو ببینم ممنون میشم.
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم.ممنون از شما.بله همينطور كه ميفرماييد هست.خواهش ميكنم.برات فرستادم
شبنم
22 فروردین 93 9:56
عزیزم اول از همه سال نو مبارک ایشالله که سال خوبی برای ساریناجون و خونواده محترمتون باشه سالهای سال سبز و شاد و بهاری باشین و بر سر سفره هفت سین گردهم، مائده جان عزیزم من در انتظار فرشته کوچولو رو حذف کردم این یکیو لینک کن و لطفا میشه به من هم رمز بدین
مامان مائده
پاسخ
ممنون همچنين براي شما.چشم.فرستادم برات
فاطمه
22 فروردین 93 11:34
سلام مایده جووون اخه چرا رمز دار کردین؟؟؟؟!!! واسه منم رمز بفرستین ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام فرستادم
مامان النا
22 فروردین 93 11:42
منم رمــــــــــــــــــز میخواممممممممممم
مامان مائده
پاسخ
عزيزم بهت ايميل زدم
مامان اینده
22 فروردین 93 12:11
سلاااام عزییییزم.خیلی خیلیییی قشنگ بود... واقعا خوشحالم که شمام عقیدتون اینکه با وجود حجاب هم میشه خوش بود و از بهترین ها استفاده کردو بهترین لذت رو از بهترین چیزها داشت... این چیزیه که من همیشه سعی میکنم به همه نشون بدم.. واااای قربون سارینا جون که اینقد خااانوم بود.. ایشالا همیشه به شادیو گردش مشغول باشین... از طرفم فرشته کوچولو رو ببوسید...
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم از لطفتون.من فكر ميكنم آدم بايد اعتقاداتشو همه جا حفظ كنه!.قررررربون شما
مامان امیرحسین
22 فروردین 93 13:41
سلااااااااااااام ...من تا الان خواننده ی خاموش وبلاگتون بودم.. دخترتون خیلی نازه خدا حفظش کنه براتون... چندوقته تند تند سر میزنم ولی هنوز پست جدید عکس دار نذاشتید.. اگه مایل بودین خوشحال میشم رمز رو بدونم
مامان مائده
پاسخ
سلام.خوشحالمون كرديد.برات فرستادم
مامان پارمین
22 فروردین 93 13:43
سلام مائده جون سال نوتون مبارک .انشاالله سال خوبی در کنار خودت و سارینای ناز و همسر و خانواده تون داشته باشید.
مامان مائده
پاسخ
سلام همچنين براي شما
مامان پارمین
22 فروردین 93 13:44
مائده جون منم میتونم رمزو داشته باشم؟
مامان مائده
پاسخ
بله عزيزم برات فرستادم
مامان امیرشایان
22 فروردین 93 14:48
سلام مامان عزیز همیشه به خوشی و مسافرت،رمز رو ندیدم پرید میشه دوباره برام بفرستی ممنون میشم
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون چشم دوباره ميدم
مامان آینده
22 فروردین 93 15:36
سلام.میشه منم رمز؟ مامان آینده
مامان مائده
پاسخ
سلام چشم برات فرستادم
مامان ریحانه
22 فروردین 93 16:03
سلام عزیزم خدا رو شکر که خوش گذشته.ممنون بابت رمز،ببوس سارینای نانازو
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون از شما
مامان مریم
22 فروردین 93 16:21
سلام مائده خانوم گل گلاب مامان ساریناطلا جونی ممنون بابت رمز عکسهای خیلییییییییی قشنگ و جالبی بودن، به‌خصوص سارینای نازنازی که اینقدر خوش مسافرت و ماه بوده واستون از اینکه حجاب داشتین و بدون سرخاب سفیداب مثل یک فرشته بودین بین همه جور آدم بهتون تبریک میگم و البته از آشنا شدن با شما و سارینای عسل خیلی خوشحالم همیشه به وبتون سرمیزنم و منتظر خبرها و مطالب جدید و جذاب شما هستم البته با زهراجون خودم میایم و کلی کیف می کنیم. بدروووووود و دادار هستی نگهدارتون باد
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.ممنون از شما كه به وبلاگ سارينا كوچولو موچولو سر ميزنيد.قرررررررربون شما
مهلا
22 فروردین 93 16:29
من همیشه وبلاگ دخملی رو میخونم . میشه رمزشو داشته باشم
مامان مائده
پاسخ
خوشحالمون ميكني.چشم برات فرستادم
شایلان
22 فروردین 93 18:01
همیشه به سفر و خوشی باشین خیلی خوب بود. مرسی بابت رمز
مامان مائده
پاسخ
ممنونم
مامان سونیا
22 فروردین 93 18:41
سلام مامانی من منتظر پستت بودم رمز میدی
مامان مائده
پاسخ
سلام.فرستادم
فرشته ام "امیرحسین"
22 فروردین 93 18:47
سلام مائده جون ممنون از ارسال رمز سفرنامه کاملی بود انشاله همیشه به سفر و شادی سارینای گلم رو ببوس
مامان مائده
پاسخ
سلام.فداي تو.ممنون
فرناز خاله آرسن جون
22 فروردین 93 19:47
سلام دوست گلم چه خوب شد برگشتین دلمون براتون تنگیده اما رمز نداشتیم ببینیم
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم الان برات ميفرستم
دوستدار سارینا
22 فروردین 93 20:42
مامانی عالی بود جای بسیار زیبایی بود ایشالا سفرهای دیگه کنار دختر گلت
مامان مائده
پاسخ
ممنونم گلم.قربون شما
مریمی
22 فروردین 93 20:51
انشالله همیشه با دخترخانوم گلت در کنار همسرت شاد و سرزنده باشی.عکسای خیلی قشنگی انداختین.جاهای قشنگی هم رفتین.منم دلم خواست
مامان مائده
پاسخ
ممنون دوست خوبم.ايشالا شما هم تشريف ببريد.جاي شما خالي بود
عشق آسمونی ما
22 فروردین 93 21:05
سلام دوست من خوشحالم بهتون خوش گذشته تا باشه از این سفرای خوشگل خوشگل نکته خیلی جالبی که توی سفر داشتی و من لذت بردم حجابت بود. واقعا آفرین به تو ... احسنت نکته بعدی اینکه آفرین به سارینا جونی که اینقدر خانم بوده نکته سوم اینکه ایشالله همیشه شاد شاد باشید.
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم.ممنون از شما.قررررررربون شما.همچنين شما هم
مریم زندایی عسل
22 فروردین 93 21:34
من همیشه سارینا جون رو دنبال مبکنم.... اگه مایبل بودید رمز بدید بهم تا عقب نمونم از دختر گلتون
مامان مائده
پاسخ
خوشحال هم ميشم.فرستادم
هما (مامان رستا)
23 فروردین 93 0:46
ای جونممممم سارینا با اون لباسهای خوشگلش با عکسهای تایلند خاطرات سفرم زنده شد واقعااا کشور لبخندهاست خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامان مائده
پاسخ
قررررررررربون شما.
لیلا مامان علی
23 فروردین 93 0:54
سلام مائده جون.ایشالله خوش گذشته بهتون. بهم رمز میدی ؟سارینا جونم خیلی خوشگله ماشالله
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم چشم حتما.مرررررسي
شهرزاد
23 فروردین 93 1:53
عزیززززززززززم خیلی خوب بود خیلی. سارینا بزرگ بشه اینا رو بخونه چ کیفی کنه. مرسی مائده جونه مهربون
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.ايشالا
خاله نگار
23 فروردین 93 4:24
مامان سارینای ناز خیلی دوست دارم عکسای سفرتون رو ببینم چون من همیشه وبلاگتون رو دنبال میکنم .امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی در کنار دخمل ناز و همسرت داشته باشی.رمز عکساتونو به منم بدید لطفا
مامان مائده
پاسخ
چشم حتما.همچنين براي شما
خاله نگار
23 فروردین 93 4:43
عزیزم خیلی عکساتون خوشگل و کامل بود.چقدر جاهای قشنگی رفتین.حتما بهتون خیلی خوش گذشته همونطور که از عکسا پیداست سارینا جونم بهش حسابی خوش گذشته.هزار ماشالاه چقدر دخملیتون،ناز و خوشگله.خیلی دوستش دارم.ایشالاه همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید .ایشالاه سفرهای بعدیتون...
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم جاي شما خالي بود
مامان علي كوچولو
23 فروردین 93 9:24
سلام عزيزم...دخترتون ماشالا خیلی نازه خدا براتون نگهش داره... اگه مایل بودین خوشحال میشم رمزتون رو بدونم
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون از شما.برات فرستادم
فرناز خاله آرسن جون
23 فروردین 93 9:56
عزیزم همیشه به شادی و تفریح و گردش عکسها عالی بودن واقعا لذت بردم آفرین به سارینا جونم که تو طول سفر همراهی کرده مامان باباشو اذیت نکرده شنارو هم که خوب یاد گرفته خوشگله و حسابی آتیش سوزونده همه چی عالی بود
مامان مائده
پاسخ
مممنونم گلم.خيلي ممنون
سمانه
23 فروردین 93 10:45
manam ramz mikham maman maede
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
شیما مامان شاهین کوچولو
23 فروردین 93 12:06
به به مسافرت..... میشه ما هم رمز داشته باشیم
مامان مائده
پاسخ
فرستادم برات عزيزم
sama
23 فروردین 93 13:12
سلام به مامان سارینای گل...خداروشکر که تعطیلات خوبی داشتین و همیشه به سفرای خوب...ممنون میشم بهم رمز بدی
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما چشم حتما
ریحانه
23 فروردین 93 13:13
سلام مایده جون من رمز لطفا
مامان مائده
پاسخ
سلام فرستادم
مونا
23 فروردین 93 13:42
نظر من چرا نیست؟
مامان مائده
پاسخ
عزيزم خوب بگرد پيدا ميكني.چون تعداد نظرات بالاست ممكنه يكمي سخت باشه
farnoosh
23 فروردین 93 14:35
سلام مائده جون سال نو مبارک ایشالا همیشه شاد باشین وبلاگ ندارم چون هنوز نی نی ندارم می شه رمزتونو داشته باشم؟ مرسی
مامان مائده
پاسخ
سلام.همچنين براي شما.ايشالا خدا قسمت شما هم بكنه(ني ني).فرستادم
سحر
23 فروردین 93 15:11
مامانی ما هم رمز
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
مامان سونیا
23 فروردین 93 16:04
همیشه شادو خوشحال به سفر باشی عزیزم ببووسسس
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
الهه
23 فروردین 93 16:24
ممنون عزیزم از اعتمادتون.ماشالله دخترتون خیلیییی خوردنیه.خدابراتون حفظش کنه و همیشه در گردش و تفریح باشین.
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما كه به ما سر زديد
ریحانه
23 فروردین 93 17:23
مایده جون ممنون از رمز. خیلی زیبا بود .امیدوارم سال پر برکت وشادی در کنا ر همسر وسارینای ناز داشته باشی .من که از تایلند رفتن منصرف شدم چون با عکسایی که گذاشته بود همه جاشو دیدم .برم فکر یه جای جدید باشم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزمما كه يه بار رفتيم توي دو هفته نتونستيم همه جاشو ببينيم و ميخواييم يه بار ديگه در آينده بريم ولي شما...
مامان امیرحسین
23 فروردین 93 18:12
ممنونم بابت رمز همیشه به گردش و سفر و تفریح سارینا خانوم عکس ها عالی بودن و نشون میدادن سارینا جون حسابی خوش گذرونده ... خود سارینا خانوم هم که مثل همیشه ناز و دوست داشتنی و دلربا
مامان مائده
پاسخ
قرررررررربون شما
مامان امیرشایان
23 فروردین 93 18:51
سلام عزیزم واقعا"زیبا بود هم مناظر هم شما و هم دختر قشنگتون،انشالله همیشه شاد و خوشحال باشید و زندگی به کامتون باشه و هر چه از خدا می خواین بهتون بده.سال خوب و پر از موفقیتی براتون آرزو می کنم.
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از لطف شما.همچنين براي شما
مامان امیرشایان
23 فروردین 93 18:52
قربون سارینای عزیزم برم که اینقدر خانم شده و اذیتتون نکرده الهی همیشه خوش باشین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.قرررربون شما
مامان امیرشایان
23 فروردین 93 18:57
سلام مامان مهربون خوشحالم از اینکه شما محجبه توی کشور غریبه حاضر شدین من از شما متشکرم که مسلمانی و اصالت ایرانی خودتون رو حفظ کردین.واقعا"دمت گرم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.اگه همه جا ياد خدا باشي خدا هم هرجا مشكلي داشتي با توست
مريم
23 فروردین 93 20:32
ممنون مائده جان از بابت رمز عكسا خيلي خوشمل بود ايشالله خوش گذشته باشه بووووووس سارينا
ترنم عشق (زهرا)
23 فروردین 93 22:07
سلام عزیزم خوشحال میشم اگه به منم رمز بدبد
مامان مائده
پاسخ
فرستاااادم
fatima
23 فروردین 93 22:14
واااااای ماشالا عزززززیزمساریناجون چقد تو خوشمزه وبانمکی. مرسی مامان مهربون که رمزو بهم دادی تا بادیدن عکس های قشنگتون لذت ببرم. خیلی جای زیبایی رو انتخاب کردین.خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما كه به ما سرزديد
مامانی
24 فروردین 93 11:11
اخی به سلامتی ... از عکس ها معلومه خیلی خوش گذشته / دختری رو ببوسید
مامان مائده
پاسخ
ممنونم جاي شما خالي
سارا
24 فروردین 93 11:50
خیلی سفرنامه جالبی بود افرین بتو مامان خلاق سارینا رو ببوس
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
مامان پارمین
24 فروردین 93 11:54
واااای مائده جون چه عکسای قشنگی گذاشتی.خداروشکر که بهتون خوش گذشته انشاالله همیشه به گردش و شادی عزیزم.
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم عزييييزم
مامان گلی
24 فروردین 93 13:22
بابا همچین رمز دار کردی گفتیم حالا چی هست بی خیال بابا رمزرو بردار اخه شده مثله لپ لپی که توش باز می کنی میبینی هیچی نیست توش وقتی باز کردم خندم گرفت گفتم عجب چیزه مهمی بود حتما رمز می خواست ولی در کل وبلاگت خوشکله من همیشه بهش سر میزنم
مامان مائده
پاسخ
رمز دارش كردم ببنيم چند تا خواننده خاموش دارم گلم
مامان محمدحسین
24 فروردین 93 13:34
سلام سارینا جونم ومامانی..... خیلی لذت بردم....عکسا عالی بود.... انشاا... که خوش گذشته..... بوووووووووووووووووس برای سارینا گلگلی....
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم.ممنون از شما.جاي شما خالي
مامان بردیا قلقلی فلفلی
24 فروردین 93 13:42
سلام به سارینای گل و مامانش خیلی عکساتون قشنگ و عالی بود ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبمون.ممنونيم
هدی مامان دینا
24 فروردین 93 14:05
سلام سال نو مبارک من رمز می خوام
مامان مائده
پاسخ
سلام.همچنين براي شما.چشممم
مونا
24 فروردین 93 14:06
مائده جون گشتم صفحات رو متاسفانه نظرم نبود. مرسی از اعتمادت بابت رمز و امیوارم همیشه بهتون خوش بگذره واقعا لذت بردم از نوع پوششت عالی و با نجابت .میتونم بپرسم این لباسی که برای شنا پوشیدی اسم خاصی داره و ازکجا میشه تهیه کرد؟ و اینکه کالسکه سارینا جان کدوم مدل کوئینی ممنونم.
مامان مائده
پاسخ
نميدونم شايد نظرت از طرف ني ني سايت به من ارسال نشده قررررربونت.اين مايو اسلامي هست كه از جنس خود مايوست و از لوازم ورزشي ها(ايران رو نميدونم) ميتوني تهيه كنيبايد مدل كالسكه اش رو نگاه كنم و بعدا بهت بگمبازم ممنون كه به ما سر ميزني
نيلوفر(مامان پرهام)
24 فروردین 93 14:14
مائده جون سلام عزززيم اگه دوست داشتي برام رمز بفرست ..... ممنون از لطفت گلم دلمون واسه سارينا جون خيلي تنگ شده
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم چشم حتما
farnoosh
24 فروردین 93 15:30
ایشالا همیشه به سفر باشی عزیییزم ماشالا سارینا جونی خیلی خوردنی شده خوش باشین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم
سپیده
24 فروردین 93 18:25
سلام به ساریناگلی و مامان پر انرژی و با سلیقشبیشتراز یکسال و نیمه که خواننده ثابت وبلاگتونم اماهیچ وقت نظرنذاشتم...همیشه از پستای شاد و عکسای ناز سارینا لذت میبرم .دختر من یک ماه ازسارینا جون کوچک تره...سال خوبی براتون آرزو میکنم.اگه اشکالی نداره رمز رو به منم بدید.ممنونم
مامان مائده
پاسخ
سلام خوشحاليم كه بهمون سر ميزنيد.ايشالا خدا دخترتون رو حفظ كنهفرستادم
مامان آینده
24 فروردین 93 18:37
ممنونم بابت رمز. چه عکسای زیبایی و چه سفر شیرینی. شکر که سارینا باهاتون خوب بوده و سفر خوبی بوده براتون. مامان آینده
مامان مائده
پاسخ
قرررربون شما.ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
25 فروردین 93 0:33
به به جاهای خوشگلی رفتین... خیلی لذت بردم از دیدن عکسا خیلی خوبه که سارینا جون اذیت نکرده ایشاله سفرهای بعدیتون ممنون که رمز دادی مائده جون
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم .قربووون شما
شیما مامان شاهین کوچولو
25 فروردین 93 0:36
به به چ جاهای خوشگلییییییی از دیدن عکسا خیلی لذت بردم چ خوب که سارینا جونم اذیت نکردههههه ماشاله خانومهههههه ایشاله سفرهای بعدی... ممنون که رمز دادی مائده جون
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.قررررربون شما
roxsana
25 فروردین 93 1:21
سلام دوستم به منم رمز میدی
مامان مائده
پاسخ
سلام فرستادم گلم
نيلوفر(مامان پرهام)
25 فروردین 93 10:49
مائده جون عزززيم سلام.... عكسهاتون مثل هميشه زيبا و جذاب بود عزززيزم.... سارينا جونمي چقدر ناز شده بود .... مثل هميشه عاليه عاليه .... خصوصي
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
یسنا
25 فروردین 93 12:35
سلام مائده جووووون. نظر قبلیم نرسیده؟؟!! منم رمز میخوام دوست خوبم. آدرس ایمیلمو خصوصی فرستادم. بوووووووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
سلام دوباره برات ميفرستم
هدی مامان دینا
25 فروردین 93 13:02
خیلی قشنگ بود ایشالا همیشه در حال گردش و خوش گذروندن باشید
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
mozhgan
25 فروردین 93 14:21
سلام میشه رمز بدید عکسای سارینا جون رو ببینم؟؟؟؟؟؟؟
مامان مائده
پاسخ
فرستادم دوست گلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 15:38
سلااااااااااااااااااااااااااااااام مائده جون خوبید عزیزم به به چقدر منتظرتون بودم که از سفر برگردید سفر به خیر عزیزم انشالله همیشه دلتون شاد ولبتون خندون باشه وبرید مسافرت وگشت وگذار
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.ممنون از شماقرررربون شما
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 15:40
می بینم که کلی خوش گذشته چه جایی رو شما انتخاب کردید پیداست خیلی شهر زیبا وتمیز وخوش آب وهوایی هست واینکه سارینا جون خیلی آروم وخوب وخانوم بودن وخوش سفر باید آفرین گفت عزیز دلم فدات بشم سارینا ی عزیزم می بوسمت
مامان مائده
پاسخ
بله ممنون جاي شما خيلي خالي بود. ممنون خاله جوووون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 15:43
مائده جون پست محشری داشتید می بینم که با این پست غوغا کردید وخواننده های خاموش هم روشن وپدیدار شدن خوشحالم
مامان مائده
پاسخ
قرررررربون شما
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 15:48
عزیزم می تونم بهتون تبریک بگم به خاطر اصالت بودنت به خاطر این که روی همه ایرانیهارو سفید کردید با اون حجاب وخانومیت آفرین به بانوی زیبای ایرانی ومرحبا به شکوه وجلالت که نشون دادید شما هر جا که باشید قانون شکنی نمی کنید وهمچنان ایرانی باقی خواهی ماند من به عنوان یه هم وطن بهتون افتخار می کنم انشالله خداوند در همه جا پشت وپناهتون باشه گلم سارینا جونو ببوسید
مامان مائده
پاسخ
خجالتم ندين به خداممنون از شما كه به ما سر ميزنيد
ایدا
25 فروردین 93 20:29
مائده جون میشه بمنم رمزو بدید از خواننده های خاموش وب سارینا جون هستم
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
اسما مامان فسقل
25 فروردین 93 23:24
منم رمز عزیزم.
مهسا
25 فروردین 93 23:45
همیشه به سفر و همیشه روی لبت خنده باشه. عکسها عالی بودن
مامان مائده
پاسخ
ممنونم از شما
شهلا مامان امیرارسلان
25 فروردین 93 23:48
آخ جون عکس دلمون برا سارینا کوچولو یه ذره شده مامانی به ماهم رمز میدی
مامان مائده
پاسخ
بله حتما
مامان معید
26 فروردین 93 1:12
اگه میشه رمز به منم بدین
مامان کیان جون
26 فروردین 93 1:48
مائده جون عالی بود پست خیلی زیبایی گذاشته بودین.دخملی رو که دیگه نگو مثل ماه تو عکسا می درخشه. ایشالا همیشه به گردش و تفریح و خوشی سپری کنین.
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.لطف داريد
مامان کیان جون
26 فروردین 93 1:49
از طرف من خوشگل طلا رو حسابی ببوسین.من که عاشقش شدم حسابی
مامان مائده
پاسخ
قرررربون محبتتون
سیمین
26 فروردین 93 10:39
سفرنامه عالی بود ممنون بخاطر عکسا وتوضیحات خوبتون
مامان مائده
پاسخ
قرررربون شما
mozhgan
26 فروردین 93 12:53
سلام ممنون بابت رمز عکسای سارینا جون واقعا زیبا بود.
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
سحر
26 فروردین 93 13:34
ممنون بابت رمز مامانی عکسا خیلی خیلی خوب بودن .. ایشالله همیشه سفر و خوش گذرونی باشه براتووون .. قربون گل دختر برم که اینقده خوشمزه شده .. ماشالله سارینا رو ببوسین
مامان مائده
پاسخ
قرررررربون شما
یسنا
26 فروردین 93 15:39
مائده جون ممنونم بابت رمز. عکسا واقعاً عالی بود. لذت بردم. ایشالا جمع سه نفریتون همیشه شاد و سرحال و سلامت باشه.
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
ناهید(مامان امیرحسین)
26 فروردین 93 16:06
منم رمز میخوام مائده جون. اگه لطف کنی ممنون
ava
26 فروردین 93 16:23
سلام میشه بهمنم رمز بدین؟؟
roxsana
26 فروردین 93 21:20
aziiizam mamnoon az ramz vaghean lezat bordam az axa aliiiiiiiiiiiiiii boooood enshallah hamishe shado salamat bashiid sariiinajoonamoo beboooos
مامان مائده
پاسخ
ممنون كه به ما سر ميزنيد
مامان معید
26 فروردین 93 21:27
ممنون عزیزم از رمز... خیلی خوشگل بودن...همیشه به سفر
مامان مائده
پاسخ
قرررررربونت
مامان مریم
27 فروردین 93 0:07
سلام مایده جون.عیدتون مبارک.لطفا رمز
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون همچنين براي شما.چشم
زهرا(ترنم عشق}
27 فروردین 93 2:12
سلام دوستم ممنون که بهم رمزو دادی عکساتونم خیلی قشنگ بودن ان شاالله همیشه به سفر و شادی رمزم هم برات خصوصی گذاشتم البته من هنوز نی نی ندارم هاااااااااااااااااااا
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.خواهشخيلي ممنونم
سارا
27 فروردین 93 2:48
سلام مائده جون. اسم من سارا ست. مدتی از وبلاگ نازی باهات آشنا شدم و نوشته هات رو میخونم. چه دختر نازی هم داری ماشالا. اگه به تازه واردها رمز میدی منم خوشحال میشم که داشته باشم
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.خيلي هم خوشحالم بله حتما
ناهید(مامان امیرحسین)
27 فروردین 93 10:53
ممنون عزیزم هم بابت رمز هم بابت اینکه مارو هم با خودتون همسفر کردین. چه جاهای قشنگی. آفرین به حجابت قربون سارینا جونم برم که اینقدر دختر خوبی بوده و از دیدن عکسایرخوشگلش لذت برم.
مامان مائده
پاسخ
قرررررررربون شما.ممنون از لطفتون
مامان محمد پارسا
27 فروردین 93 12:39
ممنون دوستم به خاطر رمز چه عکسای قشنگی گرفتین ایشالا همیشه به سفر و شادی
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.قرررربون شما
شهلا مامان امیرارسلان
27 فروردین 93 14:15
دوست خوبم ممنون بابت رمز خیلییییییییی عکساتون قشنگ بود معلومه حسابی خوش گذشته من که عاشق اون تیپ سارینا شدم با اون پیرهن گلگلی و عینک دودی می خوام بخورمش
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.جاي شما خالي
sama
28 فروردین 93 12:39
واااااااااااای چه سفر خوبی...خیلی جای قشنگی رفتین...همیشه به سفر
مامان مائده
پاسخ
ممنونم جاي شما خالي بود
تو زیباترین ارزوی منی
28 فروردین 93 14:09
به من رمز میدید؟
مامان مائده
پاسخ
البته دوست خوبم
sepideh
28 فروردین 93 14:56
سلام عزیزم. سال نوتون مبارک. سالی پر از سلامتی و شادی براتون آرزو میکنم. سارینا جونو ببوسید از طرف من . همیشه به وبلاگتون سر میزنم . اگه دوست داشتید بهم رمز بدید . بووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم.همچنين براي شما.خيلي خوشحالمون ميكنيد.چشم حتما
تو زیباترین ارزوی منی
28 فروردین 93 19:05
سلام مائده جان از اینکه رمزتونو دادید ازتون ممنونم من همیشه میام وب سارینا جونمممم خیلی دختر نازیه این سفر هم عالییی بود عکساش محشر بود واقعا طبیعت قشنگی داشت همیشه به شادی بوس
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنون از شما.قررررربون شما
مامان النا
28 فروردین 93 22:22
سلام من همیشه به سارینا جون سر میزنم خدا واستون نگهش داره ماشالله خیلی نازه خلاصه مطلب اینکه منم رمــــــــــــــتز میخوام
مامان مائده
پاسخ
سلام خيلي خوشحالمون ميكنيد.ممنون چشم
مامان فرشته های آسمانی
28 فروردین 93 23:57
سلام منم رمز میخوام
مامان مائده
پاسخ
عزيزم الان برات ميفرستم
مامان النا
29 فروردین 93 1:49
وای ماشالله عجب حالی میکنین شمااااااااااا انشالله همیشه خوش بگذرونین بابت رمز خیلی ممنونم ساریناجون رو با اجازتون لینک کردم
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.منم لينكت كردم
مامان آسیه
29 فروردین 93 12:11
عزیزم دوست دارم بگیرم سارینا رو بوسه بارون کنم با اون ژستای عکس گرفتنش !معلومه که خیلی خوش گذشته ایشاالله همیشه به سفر و شادی
مامان مائده
پاسخ
قرررررربون شما.جاي شما خالي
سارینا کوشولو
29 فروردین 93 13:43
سلام سال نو مبارک منو یادتونه؟ خاله جونم دیگه! همیشه به وبلاگ سارینا پرنسس سر میزنم ولی نظر نمیذارم بذارین به حساب تنبلیم! آپم منتظرتونم رمز هم اگه دوس دارین به منم لطف کنین!
مامان مائده
پاسخ
سلام.سال نوي شما هم مبارك.معلومه كه شما رو يادمه.فرستادم برات
مرمر مامان محیا
29 فروردین 93 14:07
سلام مائده جان.یه بار کامنت گذاشتم احتمالا ب دستت نرسیده.اگه صلاح دونستی رمز رو برای منم بفرست.ممنون
مامان مائده
پاسخ
حتما نيومده دوباره برات ميفرستم
آوای دلنشین ما
29 فروردین 93 21:22
سلام مامان سارینا جون من همیشه به وبلاگ شما سرمیزنم و هر ازچندگاهی هم پیام میزارم.کلی از عکسهای خوشگل دخترتون و هنرمندی خودتون لذت میبرم.حالا که پستتون رو رمز کردید من چیکار کنم.......
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم خيلي ممنون كه به ما سر ميزنيدايميلتو بده بفرستم
مامان یسنا کوچولو
29 فروردین 93 23:59
سلام عزیزم.من دوباره اومدم و خیلی دوست دارم عکسای سفرتون رو ببینم.میشه به منم رمز بدید؟
مامان مائده
پاسخ
فرستادم دوست گلم
مامان بهراد
30 فروردین 93 9:55
منم رمز می خوام البته لطفا؟
مامان مائده
پاسخ
فرستادم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:41
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک نمونه بانوی دنیا
مامان مائده
پاسخ
ممنون دوست خوبم روز شما هم مبارك
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 13:00
روزت مبارک مائده جون . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
مامان مائده
پاسخ
ممنون روز شما هم مبارك همچنين براي شما
مامان ساجده
30 فروردین 93 14:40
اولین سفر هوایی سارینا جونمون مبارک میگم اگه دوس داشتین به منم برمزین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم بله حتما
مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 15:56
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر برشما مبارک
مامان مائده
پاسخ
همچنين بر شما ممنونم
مریم زندایی عسل
30 فروردین 93 16:45
منم رمز عبور میخوام اگه ممکنه...!
دوستدار سارینا
30 فروردین 93 20:42
سلام مامان مائده عزیز روز زن رو بهتون تبریک میگم ببوس سارینا جون رو
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از شما .همچنين روز شما مبارك
نازی
30 فروردین 93 23:10
منم رمز لطفا
Shirin
31 فروردین 93 14:56
مائده جون اگه اشكال نداره به منم رمز رو بده دلم برا دخمل گلت تنگ شده
هدا مامان ماهور
31 فروردین 93 17:35
سلام عزیزم من از خواننده های خاموش وبلاگتون هستم اگه امکانش هست منم رمز میخوام ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم يه ايميلتو برام بذار
مامان بهراد
1 اردیبهشت 93 0:53
وااااااااااای چه عکسای خوشملی وااااااااااای چه دختر نازی (قربون این دختر ناز) همیشه به سفر عزیزم الهی همیشه خوش باشید عکس ها خیلی عالی شدن....
مامان مائده
پاسخ
قرررررربون شما
مامان رها
1 اردیبهشت 93 2:03
سلام عزیزم.سال نو مبارک.راستش من یکسالی میشه که چراغ خاموش به وبلاگتون سر میزنم، بخاطر دخترم که اصلا نمیزاره پای سیستم بشینم یا موبایل و تبلت بدست بشم نمیتونم نظر بدم،اکثرا با موبایل و آخرشبها که دارم شیرش میدم یه وبگردی هم میکنم.خیلی از اینکه با سارینا جون دوزبانه کار میکنید خوشحالم و به حال رها که مامانش زبانش خوب نیست تاسف میخورم.اگه امکان داره و مطلبتون خصوصی نیست خوشحال میشم رمزتون رو داشته باشم.سارینا جون رو از طرف من ببوسید
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم سال نوي شما هم مباركنگران نباش اين مشكل اكثر مادر هاست.ايشالا دختر شما هم بعدا سر فرصت زبان ياد ميگيره.رمز رو براتون فرستادم
sedigheh
1 اردیبهشت 93 2:47
زهره
1 اردیبهشت 93 4:59
عزیزم رمز
مامان فرشته های آسمانی
1 اردیبهشت 93 8:17
سلام مائده جون سفرنامه زیبایی بود دلم بازشد عکسها رو دیدم دستت درد نکنه - وای عزیزم سارینا جون هرچی بزرگتر میشه خوشکل تر میشه ماشالا مائده جون بهت تبریک میگم بایت اینکه حجابت هم رعایت کردی آخه بعضی تا پاشون میرسه اونور مرز مسلمون بودن یادشون میره و آبروی همه مسلمون ها رو میبرن فکرمیکنن مسلمونی فقط توی ایران هست البته کسانی که دین دیگه دارن اگه هرکاری کنن برام مهم نیست ولی کسی که دین اسلام رو قبول کرده باید بتونه از دین هم محافظت کنه راستی روزتون هم مبارک افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم از شمابله درسته آدم هر جا باشه بايد ياد خدا باشه روز مادر به شما هم مبارك
Shirin
1 اردیبهشت 93 10:16
مرسي مائده جون براي رمز، خيلي قشنگ بود عكسا واقعا هوس كردم برم البته من قبلا بانكوك رو رفتم ولي خوشم نيومد يه شهر شلوغ و پرترافيك مثل تهران بود به نظرم، ولي خريدش عالي بود. ما هم احتمالا تو زمستون بريم تايلند، شما تو پرواز يه صندلي براي سارينا هم گرفته بودين؟ خريد لباس بچه چطور بود؟ ببخشيد سئوالام زياد شد!
مامان مائده
پاسخ
قررررربون شمانه جدا صندلي نگرفته بوديم و چون پرواز خلوت بود مشكلي نداشتيملباس بچه هم قيمت اينجا بلكم بيشتر بود
مرمر مامان محیا
1 اردیبهشت 93 11:18
خوندن سفرنامه و دیدن عکسا باعث شد ما هم فکر کنیم خیلی سخت نیست سفر رفتن با این کوچولوهای شیطون... راستی با این مدل کالسکه راحت بودی؟ به نظرت بهتر نبود یه کاسلکه عصایی جمع و جور و سبک تر بر میداشتی؟ البته سوال میپرسما!آخه ما هم از اینا داریم و فکر میکنم واسه سفر کمی سنگین هستن.راستی چه جور کالسکه رو پک کردی و بردی ک توی بار آسیب نبینه؟ یه سوال دیگه هم دارم.برای سارینا جون از چ پوشکی برای شنا استفاده میکنی؟ ممنون از اعتمادت ک رمز رو بهمون دادی.. راستی خیلی خوشحال شدم ک دیدم توی عکسا حجاب داری.آخه جدیدا هر وبلاگی ک میبینم تا پاشون رو از مرز بیرون گذاشتن هر چی اعتقاده هم ول کردن.
مامان مائده
پاسخ
آره دوست خوبم راحت بگيري راحت ميشه.مالسكه هم وقتي ميخواستيم سوار هواپيما شيم تحويل ميداديم كه اونا هم جز كالسكه هاي ديگه قرارش ميدنمشكلي از لحاظ سنگيني نبود چون همه جا پله برقي يا آسانسور داشت. پوشك little swimmimg مارك هاگيز. خيلي ممنون ازينكه به ما سر ميزنيد
مامان یسنا کوچولو
1 اردیبهشت 93 13:05
سلام مرسی عزیزم که بهم اطمینان کردی.عکسا عالی بودن.از ته دلم براتون آرزو میکنم همیشه خوشحال و سرحال باشید.قربون سارینا جونم برم که دختر خوبی بوده با اون عکسای خوشملش.از طرف من ببوسش.
مامان مائده
پاسخ
سلام.قربون شما.
زهرا
1 اردیبهشت 93 13:10
سلام زیاد به وبتون سر میزنم برام جالبه و خیلی از نحوه آموزشاتون استفاده می کتم میشه رمز تون رو برای منم بذارید خیلی خوشحال میشم ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونآدرس وب نذاشتي ولي توي گوگل سرچ ميكنم برات خصوصي ميذارم
خاله نگار
1 اردیبهشت 93 14:02
وای مائده جون خیلی لذت بردم از عکسای زیباتون.واقعاً که سفر عالی و خوبی داشتین.سارینا جونمم که چه خوردنی شده (هزار ماشالله).امیدوارم همیشه خوش و خرم باشین.مائده جون من منتظر عکسای جدید از سارینا جونم هستم .از طرف من ببوسش .
مامان مائده
پاسخ
قررررررررربون شما.چشم حتما
نازی
1 اردیبهشت 93 18:56
مائده جون سفرنامه زیبایی بود
مامان مائده
پاسخ
ممنون دوست خوبم
بهار
2 اردیبهشت 93 11:18
منم رمزر مامانی
مامان آروین
2 اردیبهشت 93 12:25
سلام به دختر ناز و مامان دوست داشتنی و مهربونمون مائده جون ممنون میشم اگه برای من ما هم رمز بدید
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.قربون شما حتما
نسرین
2 اردیبهشت 93 15:47
سلام مامان مائده کلی دلم هواتونو کرده بود. خیلی به وبلاگ دخملی عادت کردم. ممنون میشم به منم رمز بدین. آدرس وبلاگم هست. بازم ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.شما لطف داريد بله حتما
بهار
2 اردیبهشت 93 17:02
واای چه سفر خوبی افرین به سارینا جونم که همراهیتون کرده تو این سفر
مهدیه
2 اردیبهشت 93 17:35
سلام میسه بهم رمز بدین
شهرزاد
2 اردیبهشت 93 21:46
به منم رمز میدی دوست جون
مامان ساجده
3 اردیبهشت 93 0:30
سلام ان شالا همیشه در سفروشادی و خوشی باشین جای قشنگی بوده و عکسای جالبی هم گرفتین من عااااااااشق اون عکس ساریناشدم که اخم کرده ازش عکس گرفتین راستی روز مادر و روز زن هم بهتون تبریک میگم
مامان مائده
پاسخ
قررررررربون شما.همچنين رو شما هم مبارك
مامان دیانا-سپیده
3 اردیبهشت 93 0:43
به بهمائده جونم سلام خوبی؟خوش گذشت؟دخملی خوفه.میشه منم رمز رو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مائده
پاسخ
عزيزم آدرس وبت چي بود
راضیه
3 اردیبهشت 93 1:32
سلام خوشملم خدارو شکر که بهتون خوش گذشته گلکم اینم چندتا بوس آبدار واسه دخمل خوشمله خاله
مامان مائده
پاسخ
سلام.قررررررربون شما.جاي شما خالي
نسرین
3 اردیبهشت 93 11:42
خیلی قشنگ بود مائده جون انشالله همیشه به سفر و شادی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست جوني
طراوت
3 اردیبهشت 93 14:08
خواننده همیشگی وبلاگ قشنگت هستم اگه رمز بدی ممنون میشم
مامان مائده
پاسخ
فرستادم برات دوست خوبم
زهرا
3 اردیبهشت 93 18:33
@سلام همیشه به گردش خیلی عکساتون قشنگ بود جای خوبی رفتید خیلی دلم خواست که برم اونجا
مامان مائده
پاسخ
ايشالا سفر بعديتونزاينجا باشه
سپیده
4 اردیبهشت 93 1:04
سلام مامان باسلیقه.ایشالا همیشه به سفر و تفریحاول از همه تشکر میکنم بابت رمز و دوم اینکه عکسا عالی بود. اینقدر کامل و با جزییات عکسگذاشتی که آدم احساس میکنه خودش رفته سفرایشالا سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید.سارینای عزیز رو ببوس
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم ممنون از شما كه به ما سر ميزنيد
مامان بابای الیسا
4 اردیبهشت 93 11:46
همیشه به گردش و سفر دوست عزیزم همه عکسهاتون قشنگ بودن مخصوصا دوست جووووووووونی خودم و دختر ملوسش
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما
♥♥♥
4 اردیبهشت 93 14:12
م دل تنگ شد برای دختر شریند پس پست نمی زاری
ساناز و معصومه
6 اردیبهشت 93 15:01
وای عزیزم چه عالی بود ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید چه شهر قشنگ و رنگی رنگی بود آدم خوشش میاد
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما.بله شهر رنگارنگ و شاديه
نگار
7 اردیبهشت 93 18:12
salaam...kheili ghashang bood...hamishe be safaro salamati
مامان اميرطاها
8 اردیبهشت 93 9:03
سلام مامان ساريناي خوشگل و مهربون از اينكه رمزو برام فرستادين ممنون عكسا رو ديدم چقد زيبا و قشنگ و جذاب تر از همه ساريناي ناز بود ان شاالله كه خوش گذشته باشه و ان شاالله كه هميشه به سفر و شادي باشيد شهر قشنگ و جذابي بود واسه تفريح و خوش گذراني خوش باشيد و صورت ماه سارينا رو ببوسيد راستي صورت مهربوني داريد و نگاهتون مهربونه مشخصه كه خانوم و البته يه مادر بسيار مهربان هستيد زنده باشيد خدانگهدار
✿♡مامانی♡✿
8 اردیبهشت 93 10:06
چه سفر عالی داشتید خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته منم دلم خواست اونجا بودم تایلند خیلی قشنگه آفرین به سارینا جون که انقدر خانوم بود واذیت نکرد
افسانه مامان هیچکس!
8 اردیبهشت 93 13:01
ایشالا همیشه به سفر باشین. خیلی قشنگ بود. دوست دارم. سارینا جونو ببوس
خاله بهاره(مامان آوا)
9 اردیبهشت 93 21:30
سال نو مبارک ساریناجون چه عکسهای خوشگلی،ماهم هوس مسافرت کردیم. همیشه به گردش انشاله اگه دوست داشتید به وبلاگ ما هم سربزنید هرچند که به خوشگلی وبلاگ شما نیست. nininaz-moon
الهام مامان سلنا
11 اردیبهشت 93 0:08
به به چه عکسای قشنگی سارینا جونم هم که مثل همیشه خوشگل و ناز انشاالله همیشه به گردش و شادی بابت رمز هم ممنونم
مامان کیان کوچولو
11 اردیبهشت 93 0:55
عزیزم سفرتون عالی بوده ... خوشحالم که خوش گذشته ... چقدر سارینا جون دخمل خوبی بوده عکسای توی استخرشو خیلی دوس داشتم ... خودتم عالی بودی عزیزم ... مرسی که بهم رمز دادی تا به این سفر مجازی بیام ... همه چی عالی ..........
مامان ندا
14 اردیبهشت 93 16:27
سلام مامان سارینا.عکسات خیلی خوشگل بودن.همیشه به سفر و خوشی
مامان جون مهناز
16 اردیبهشت 93 11:14
الهی عزیزم همیشه به سفر انشالله همیشه به خوشی عزیزم عکساس خیلی قشنگی بود منو هوایی کردی که بریم اونجا واقعا تایلند جای قشنگی اوازشو شنیدم
صبا خاله ی آیسا
16 اردیبهشت 93 12:04
عزیزم ممنون بابت رمز همیشه ب گردش عکساتون خیلی قشنگ بود سارینا جونم ک ماشاالله چ نانازو خوش تیپ....دوستون دارم
ترنم
17 اردیبهشت 93 15:21
همیشه به سفر عزیزم ...این دختر خوشگل و نازنین رو از طرف من ببوس که همیشه با مامانی همکاری میکنه تا بهشون خوش بگذره
جیران بخشنده
30 خرداد 93 13:25
همیشه به سفر چه عکسای خوشگلی مرسی بابت رمز
yasaman heidari
8 آبان 93 0:52
عزیزدلم خیلی عکسهات قشنگ بودن ایشالا بازم از این مسافرت های خوب خوب بری بووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد