پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

خرید سیسمونی

1391/3/9 19:20
نویسنده : مامان مائده
9,707 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یه ماهه که فهمیدم نی نیم پسره البته 95%.ولی توی این یه ماه تقریبا همه وسایل نی نی رو خریدیم!کلا من هولم دیگه دست خودمم نیست!البته نمیخواستم هم توی تابستون بیفته.

خلاصه از فردای همون روزی که فهمیدیم این شیطونهniniweblog.comقراره بیاد رفتیم همه وسایلشو آبی خریدیم!خدا میدونه اگه برم سونوگرافی و بگه دخترهniniweblog.comدیگه نمیدونم چه خاکی باید توی سرم بریزم با این رنگ آبی! 

به اتفاق مامان جون و همسری اول رفتیم سراغ تختniniweblog.comو کمد.خییییییلی گشتیم تا بالاخره بعد از زیر رو کردن خ ولیعصر و کلی رفتن ها و آمدن ها تصمیم گرفتیم سرویس تخت آکواریم بگیریم

اینم که فرش و لوسترو روتختیشه

 

بعدش رفتیم کالسکهو کریر که صندلی ماشین هم میشه گرفتیم که البته برای تنوع رنگ های مختلف گرفتیم

 

بعدش دیگه خرده ریزا مثل شیشه شیر و اسباب بازیniniweblog.comو لباس و ساک لوازم و سروس غذا خوریniniweblog.comو پلی جیم و وانniniweblog.comو مینی واشرniniweblog.comو این چیزا گرفتیم.وااااااای من که دیگه جونی برام نمونده بود.خلاصه فقط مونده بود گهواره کنار تخت مادر و صندلی غذا.خییییلی توی وب گشتمniniweblog.comچی بخرم بالاخره یه مدل صندلی و گهواره خیلی خوشگل و کاربردی پیدا کردم(خدا رو شکر)

خیلی گشتمniniweblog.comتا یه تخت کنار مادری پیدا کنم که نرده جلوش برداشته بشه تا بچسبه به تخت خودم و دیگه اینکه بعدا به نیمکتniniweblog.comهم تبدیل میشه و بیخودی گوشه انباری نمیافته.

فقط یه سری لوازم تزیینیniniweblog.comو دکوری مونده که ایشالا گذاشتم وقتی میخوام وسایل رو بچینم.

دست مامان جونم واقعا درد نکنه(البته همچنین بابا جون و همسری) . ایشالا وقتی سیسمونی رو چیندیم عکسای اصلی اتاق پسملی شیطون رو میذاریم.بووووووس

پسندها (1)

نظرات (20)

فرشته ام "امیرحسین"
9 خرداد 91 15:35
خیلی مباررررررررررررررررررررررررررک باشه. انشاله نی نی کوچولوت به سلامتی استفاده کنه مامانی .


مرررسي عزيزم .بووووس
نایسل
9 خرداد 91 16:01
ای جون دلم مبرکک باشه اسمش چی پس؟


سر اسمش مونديم! حالا در آينده حتما از همتون كمك ميخوام.بووس
نایسل
9 خرداد 91 16:01
خیلی سخته مغزم نمیکشه دیگه تو همین معادلات موندم و نظریه زبان ها
همین دوتا درسم پاس شه تمومه
بقیش سختم نیست


آره واقعا هردوتاش سخته.بايد خيلي مفهومي بخوني ايشالا كه خوب پاس كني؛)
نایسل
9 خرداد 91 16:03
عسیسممم میشه بم ادرس جاییی که شکلک هاتو میگیری بدی


شكلكاي كاربردي خود ني ني وبلاگه.اگه منظورت شكلكاي صندلي و گهواره هست كه مال خود ني نيمه كه براش گرفتم؛)
♥ مامان آینده ♥
9 خرداد 91 17:40
سلام به مامان مائده ی مهربون...!

خوبی عزیز دلم؟!

ممنونم از حضورتون....

واااای چه وسایلای خوشگلی...!!!

مبارک باشه...!انشالله به سلامتی به دنیا بیاد

و ازشون استفاده کنه...!


مرسي عزيزم سلامت باشي.بوسسسس
عمه جونی
9 خرداد 91 18:29
آفرین به این مامان خوب که این همه با سلیقه خرید کرده مبارکت باشه نی نی کوچولوی ناز نازی


ممنون از لطفت شمام عمه با سليقه اي هستي.بووس


مامان ساینا
9 خرداد 91 20:21
مبارکه. خیلی قشنگه انشاله به سلامتی از هشون استفاده کنه.


سلامت باشي.ممنونم؛)بوس
مامان دخملی
10 خرداد 91 13:24
مبارکش باشه
دخملم بود اصلا اشکال نداره من خالم کل وسایل نی نیش آبی بود و بچه دخمل


ممنونم.آره اشكال نداره بيخيال الان هم پسرا صورتي ميپوشن هم دخترا آبي؛)
الهه
11 خرداد 91 9:47
سلام عزیزم خوبی؟ نینی چطوره؟
مبارکش باشه الهی بسلامتی بیاد بغلتون
خیلی مواظب خودتون باشید


مرسي عزيزم.قربونت برم تو هم مواظب خودت باش؛)
بهار
12 خرداد 91 12:20
مائده عزیز
پیشاپیش ورود نوزاد زیبایت مبارک ...
چه کرده ای برای این عزیز نورسیده ..
زیاد نگران نباش ..
اگر نوزادت دختر باشد ...
ترکیب صورتی سرخابی یا بنفش مات با آبی محشر می شود .
مرسی از اینکه مهمان وبلاگم شدی ...


قربونت برم از راهنماييتم خيييلي ممنون.در ضمن عزيزم وبلاگ بسيار زيبايي داري


عمه جونی
12 خرداد 91 20:12
بهم سر بزن مامان نی نی


حتتتتتتتما عزيزم
عمه جونی
13 خرداد 91 12:36
مرسی بهمون سر زدی ممنونم بخاطر کامنتهایی که میذاری
بخاطر داشتن این همه دوست خوب به خودم میبالم


قربونت برم عزيزم خوبي از خودته.شما لطف داري؛)
مامی امیرحسین
13 خرداد 91 21:00
سلام عزیزم...به به گل پسر دار شدی!خدا رو شکر...هیچ فرقی نداره چه دختر چه پسر مثل قند شیرینه...آبی هم درسته پسرونس ولی برای دختر هم خیلی آرام بخشه.من که برام مهم نبود اگه دخترم میشد آبی میخریدم!


مرسي خانمي آره واقعا آرام بخشه منم موافقم) ديگه بي خيالش شدم كه نگران باشم
عمه جونی
14 خرداد 91 18:17
پدر ، نام تو تکیه گاه من است، باش و با بودنت باعث بودن من باش روز مرد و روز پدر به همه مردایٍ سرزمین آریایی مبارک
مامان فاطمه گلی
16 خرداد 91 13:24
سلام مبارکه انشالله که اول سالم باشه وهرچی خدا داد همون مصلحته وخدا حفظش کنه منتظریم تا نی نی نازنازی شماهم به جمع نی نی های دیگه بپیونده
به ماهم سربزنید


ممنون از لطف شما بوووووووووووس،حتما

ستاره آسمونی
18 خرداد 91 12:13
مبارکه عزیزم.خیلی خوشگلن!
ان شالله نی نیت به سلامتی به دنیا میاد و لذت میبره از این هنمه عشق


ممنونم عزيزم خيييلي لطف داري
مامان کیان کوچولو
21 خرداد 91 17:17
سلام عزیزم ..مبارکه همه چیش خوشگله
منم تازه از مراحل سخت سیسمونی گذشتم .. به وب پسر منم بیا خوشحال میشم ..ما هم هنوز منتظریم..دیگه همیشه بهت سر میزنم ، با اجازه میذارمت جزو دوستام..بوووووووووووووووووووس


ممنونم عزيزم چشات خوشدل ميبينه.منم توي دوستام گذشتمت.بوسي بوسي بوسي
آسمونی ها
1 تیر 91 15:28
به به به
چه مامان با سلیقه ای داری نی نی گلی...
از همه چیز داره بهترینش و واست میخره...
من سلیقه تون رو تحسین میکنم.
بی صبرانه منتظرم تا اتاق نی نی رو با این همه سلیقه خوشگل ببینم.
حتما بهم خبر بدید.
اجازه هست لینکتون کنم؟

خواهش ميكنم عزيزم ممنون از لطفت.خوشحال ميشم دوستاي خوبي براي هم باشيم.بوووووووس
فرزانه
18 تیر 91 13:33
سلام عزيزم مباركت باشه ميشه بهم بگي هزينه وسايلت چقدر شده ؟


ممنون.هنوز يه سري چيزا مونده ولي فكر كنم حدودا 7-8
تومان





بانو
17 فروردین 93 0:10
سلام مائده جان خوبی؟ دختر ماهت خوبه؟ سال نوتون مبارک خانومی من یه سوالی ازتون داشتم میخواستم ببینم این گهوارتونو از کجا خریدید و چند؟ آخه من این مدلو قبلا تو نت دیده بودم ولی جایی پیدا نکردم ممنون میشم جوابمو بدی
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم.سال نوي شما هم مبارك از خ وليعصر.فروشگاه ماكسي كوزي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد