پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

١٨ ماهگيت مبارك

1393/1/28 20:37
نویسنده : مامان مائده
4,393 بازدید
اشتراک گذاری

سارينا جون اگه بذاره بالاخره بعد از يك ماه اومدم دوباره مطلب بذارم آخه واقعا نميذاري هيچكاري كنم!ميام پاي آيپد جيغ ميكشي ميخوامش كه منم مجبور شدم روي موبايلم و آيپدم رمز بذارمراضی .وقتي هم كه پاي كامپيوتر ميخوام بشينم همش ميخوايي بيايي بالاي صندلي و دكمه هاي ماوس و كيبرد رو فشار بديخطاو...

از وقتي هم كه هوا خوب شده كه بايد هر روز بعداز ظهر شما رو ببرم پارك تا بازي كني.خداروشكر يه پارك كوچيك سر خيابونمون هست.البته تا ديروز كل راه رو بايد بغلت ميكردم ولي امروز براي اولين بار خودت پياده تنهايي همه راه رو اومدي(آخيييييييش!). تقريبا يه ماهه كه دارم تمرينت ميدم ياد بگيري چه جوري دستت رو از نرده ها بگيري و از پله های سرسره بالا بري که تونستی بالاخره خودت تنهایی از پله ها بری بالا و تنهایی هم سر بخوری.

سارینا خانم آماده رفتن به دد:

از تاب هم وقتی هلت میدم زیاد خوشت نمیاد ولی امروز به هوای یه نی نی هم سن خودت که تازه باهم دوست شدید,نشستی و منم کلی هلت دادمعینک

عاشق دویدن توی چمنی:

پس پاهای این گورخره کو؟تعجب

واکرت رو خیلی دوست داری و هنوز بعد از 6 ماه که راه افتادی بازم کلی باهاش بازی میکنی

اینم خرید ما:یک عدد سارینا!!

چشم ازت بر میداریم سر کیف پول باباتی!!

كلاس زبانمم كه هيچي چون اصلا نميذاري بشينم پاي كتابام و ميگي بيا باهام بازي كنغمگین! و اون يه ذره وقتي هم كه براي ديدن فيلم و تقويت شنيداريم بايد صرف ميكرمدم تبديل شده صرف شما!!

بالاخره اين كابوس واكسن ١٨ ماهگيتم به سلامتي و ميمنت تموم شد و خيلي اذيت نشدي فقط تا دو روز ميلنگيدي و راه ميرفتيخندونکو ديگه رفففففففت تا ٥ سالگي(هووووووورا).ولي يه چيز عجيب اينكه تا يك هفته هر جا ميرفتيم و يه نفر پشت يه ميز بود فكر ميكردي طرف دكتره و ميخواد آمپولت بزنه و با جيغ و گريه از اونجا ميومديم بيرون.مثلا ميوه فروشي،نونوايي،سوپر ماركت موقع حساب كردن خريد ها تا ميز يارو رو ميديدي جييييييغ ميكشيدي!شیطان!!!!

دوست جدید توی مطب دکتر:

دکتر هم جواب آزمایشات چکاپ یک سالگیتو دید و اکی داد ولی گفت یک کیلو کمبود وزن داری(البته چون وزن به دنیا اومدنت 3 کیلو بود و نمودار رشدت رو به افزایشه گفت نیاز به شربت اشتها و این چیزا نیست).و همینطور چون مرواریدای خوشگلت دارن سیاه میشن دکتر گفت دیگه نیاز نیست قطره آهن بهت بدم و یه مولتی ویتامین به نام vitane بهت داده که البته آهن هم توش هست(والبته بازم یه مقدار کمی سیاه میکنه!)

حالا از پيشرفتات بگم: ميشه گفت تمام حرفام كه به انگليسيه رو كامل ميفهمي و ياد گرفتي با تكون سرت به بالا پايين ميگي بله و وقتي هم چيزي رو نميخوايي سرت رو به طرفين تكون ميديبوس.

از مسواك زدن متنفري!! نميدونم بايد چيكار كنم.مسواك انگشتي كه كلا بي فايده بود.دادم مسواكمو دستت مال منو بزني شايد خودتم خوشت بياد ولي تا مسواك دستت ميگيري گاز گازش ميكني و ميندازيش اونورسبز.

سارینا خانم در حال مسواک زدن با زبون بیرون!!:

ريخت و پاشت خيلي زياد شده و يهو ميبيني كفگير و قابلمه رو از توي كابينت برداشتي بردي گذاشتي زير مبل! يا اسباب بازيات سر از ماشين ظرفشويي در اوردنتعجب!

البته بايد بگم خيلي دختر كمك كني شدي.قشنگ و مرتب ظرفاي ماشين ظرفشويي رو در مياري و  ميذاري روي درشمحبت.

شيشه آبتو بر ميداري و ميريزي روي مبلا و میزا و بعدش با دستمال تميز ميكني! و اگه ازت بخوام اسباب بازياتو سر جاشون ميذاري.

عاشق اين دوتا فيلت هستي و حتي شبم باهاشون ميخوابي(فقط وقتي ميخوايي بري حموم ميگم فيلتو پشت در بذار،منتظرت ميمونه پشت در، وقتي برگشتي بيا و باهاش بازي كن.كه تو هم باهاش باي باي ميكني و ميري حموم.وقتي هم برميگردي باهاش دااااا(دالی) ميكني و بغلش و بعد هم يه ماچ صدا دار)!!

وقتی بهت میگم smile to camera:

وقتی بهت میگم laugh to camera:

توی مچ کردن پازلاتم خیلی ماهر شدی.(حتی با بازی های پازلی آیپد)

تازگی که نمیذاری موهاتو ببندم میذارمت جلوی آیپد و به راحتی موهاتو درست میکنمخندونک

بازی یه چیزی رو قایم کن رو هم خیلی دوست داری:

دالیییییی

یاد گرفتی میتونی بدون کمک بری بالای میز آکواریم(که البته به خاطر شما تبدیلش کردیم به فلاور باکس)

تلفن زنگ میزنه بر میداری جواب بدی!

وقتی بهت میگم roll:

 

توي كلاس كارگاه كودك و مادر كه رفته بودم برات مدادشمعي و آبرنگ آوردن و نقاشي كردي و منم رفتم برات كلي رنگ انگشتي خوراكي و مداد شمعي گرفتم تا خلاقيتت رو روي كاغذ بياري و خيلي اين كار(البته بيشتر كثيف كاري) رو دوست داري!

کارتون بارنی رو خیلی دوست داری و ریموت تلویزیون رو برمیداری میگیری طرفش که برات کارتون بذارم.(میخوام با نمد برات یه عروسک بارنی درست کنمچشمک)

کارتون آموزشی brainy baby روهم کلی گشتم و پیدا کردم  که بنظرم چیزای جالبی داره.

از وقتی هم که اتاقتو جدا کردم و یه ضرب(بزنم به تخته) تا صبح میخوابی دیگه درخواستت به شیرم کم شده و احتمالا تا هوا گرم نشده از شیر بگیرمت.

مترجم خوبی شدی .مثلا میگم بهت let's go get ready to go out بالافاصله میگی "دد".یا وقتی بهت میگمdo you wanna eat food میگی "به به".بهت میگم let's go to the bathroom میگی "آبه".میگم do you want your Pacifier میگی"مه مه".

عاشق عکسی و وقتی موبایل یا آیپدمو گیر میاری اول میری سراغ عکساشخندونک

وقتی بهت میگم  kiss me from your cheeks اون لپای خوشگلتو میاری جلو و منم یه ماچ آبدار ازش میکنم و بهترازون موقعیه که میگم kiss me from your lips که تو هم لبای آلبالویی خوشگلتو غنچه میکنی و خودت میای جلو و منو بوس میکنیبوس(آخ که چه کیفی داره والامحبت)

تا شماره 3 بلد شدی بشمری(فقط نوع شمردنت فرق داره ولی معلومه داری میشمری!!)

دنبال یه جایی مثل مهد کودک برات میگردم که فقط باهات انگلیسی صحبت کنن(مثل مهد کودک رنگین کمان یا ستارگان)ولی همه جا گفتن بعد  از 3 سالگیت.البته کارگاه دوزبانه کودک و مادر زیاد شده ولی من نمیخوام فقط به یک روز در هفته اونم یک ساعت اکتفا کنم.

ایشالا به زودی میام از ترم سوم کارگاهت مینویسم.

در حال بازی با ثمین جون(دختر دختر خاله مامانی) که خیلی هم همدیگرو دوست داری

الان که دارم وبتو آپ میکنم داری به نی نیت شیر میدی!محبت

عاشق موقعی هستم که میخوابی و دلم میخواد ساعت ها بیدار بمونم و خوابیدنتو تماشا کنممحبت

البته بعضی موقعا هم جلوی تلویزیون دراز میکشی

تولد عمو صادق:

دایی جون علی , ساره جون و زهرا جون:

پسندها (8)

نظرات (58)

مامان دیانا
11 اردیبهشت 93 15:51
به به چه عجببببببب!!!!!!!!!!!!!سلام مائده جونم خوبی؟الحمدالله سارینا هم که خوبه.دلم کلی تنگ شده بود براتون.از طرف من سارینا جونی رو ببوس
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم
مریم مامان شاینا
11 اردیبهشت 93 16:50
سارینا جون دلم خیلی برات تنگ شده بود قربوووووووووووووووونت برم که بزرگ شدی و خودت راه میری میبوسمت خوشگلم
مامان مائده
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان فرشته های آسمانی
11 اردیبهشت 93 17:56
سلام وای عزیزم مبارک که خودت راه میری ماشالله چه خوب انگلیسی متوجه میشه ؟مائده جون یه سوال خصوصی مگه قصد دارید از ایران برید ؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشید نگران شدم
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون خاله جووون. نه عزيزم ما همينجا ميمونيم.يادگيري زبان سارينا هم فقط به خاطر دوزبانه شدنشه.همين
مريم
11 اردیبهشت 93 20:01
مثل هميشه عالي بود مخصوصا عكسي كه با واكرت بازي ميكنه
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جووون
دوستدار سارینا
11 اردیبهشت 93 21:38
سلام مائده جوووون واقعاا عالی بوود بعد ی مدت ک اومدی اما بسیار لذت بردم، فدای خوشگل خانوم بشم من چه ناز شده،روز به روز خوشگلتر میشه و کاراش با نمک تر سارینا جونی مامان فوق العاده ای داری همه ی لحظاتتون شاد شاد
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از شماقرررربون محبتتون
شایلان
12 اردیبهشت 93 11:50
سلام کلی دلمون برای شما و سارینا جون تنگیده بود.
مونا
12 اردیبهشت 93 12:12
ماشاالله چقدر موی خرگوشی بهش میاد ناناز خانم. مائده جون شما چندسالته خیلی با حوصله با سارینا بازی مبکنی آفرین
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون دوست خوبم.من ٢٩ سالمه.ممنون از شما
افسانه
12 اردیبهشت 93 22:51
.....
مامان ریحانه
12 اردیبهشت 93 23:15
جانم!چه عکسای قشنگی،خدا حفظش کنه.کار خوبی میکنی شروع به گرفتن از شیر کردی،موفق باشی.
خاله مطهره
13 اردیبهشت 93 0:04
سلام خوشمله خانوم خوشحالم برگشتین مارو از دلتنگی در اوردین اینو مصخوص خودت ساختم خاله جون هر روز خوشمل تر از دیروز
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از شما كه بهمون سر ميزنيد
مامان محمد هانی
13 اردیبهشت 93 0:56
سلام مایده جون من و محمدهانی چند وقتی هست وبلاگ سارینا جون رو می بینیم خیلی دختر نازی داری خدا برات نگهداره .عزیزم یه زحمت دارم برات میشه راجع کارگاهای مادر و کودک یا کلاسهای دوزبانه تو محدوده پیروزی برام سوال کنی خیلی دوست دارم محمدهانی رو ببرم ممنون میشم
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از شما.اينجايي كه من ميبرم سارينا رو فقط همين يه دونه هست ولي الان اكثر مهد كودكا ازين كلاسا گذاشتن.
نی نی برفی من برفین
13 اردیبهشت 93 3:30
سلام عزیز دلم وای از اینکه از وبتون دست پر اومدم خیلی خوشحال شدم آخه تاخیر داشتید اما میدونم باعث و بانی این دیر اومدنامون این وروجک های ناز ناز هستند لپ طلای خاله عاشق اون عکستم که رو چمنا با تمام حست داری آواز میخونی از همینجا(ارومیه)میبوسمت ماااااااچ مائده جون امروز به مامانم داشتم میگفتم یکی از دوستام یعنی شما مامانش پیششون نیست و تنهایی نی نی رو بزرگ میکنه امیدوارم مادرتون زودتر بیاد پیشتون چون میدونم دلش واسه یه بوس آبدار از عروسکش تنگ شده من مامانم 5 پله باهام فاصله داره وقتی میرم دم خونه شونو میبینم نیست دلم میگیره قربون اون دلت برم که میدونم الان با این نوشته من ناراحت شدی نمی خواستم ناراحتت کنم فقط خواستم بگم دل بزرگی داری و به داشتن دوستای با ارزشی مثل شما حتی تو این دنیای مجازی افتخار میکنم
taranom
13 اردیبهشت 93 8:55
سلام ..واي ي ي خيلي دلم برا سارينا جون تنگ شده بود من هروز سر ميزدم حالم گرفته ميشد كه نيستين.خيلي دوستداشتني هستي عزيزم.انشاا.. هميشه شاد وسلامت باشيد
مامان
13 اردیبهشت 93 9:05
سلام عزیزم با اجازه شما من شما را لینک کردم و اگه شما موافق باشید بیشتر با همدیگر آشنا بشیم
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم ممنون از شما.منم لينكتون كردم
سهیلا مامان آیسا
13 اردیبهشت 93 9:14
ای جوووووووووونم سارینا جون چه بزرگ شدی خاله خیلی ناز شدی عزیزم. پیشرفتها هم که عالیـــــــــــــــــــــه.آفرین به تو دختر حرف گوش کن. هزارتا بوس برای مادر ودختر گل
مامان
13 اردیبهشت 93 10:12
گلم دختر بسیار خوشگل و نازی داری خدا برایت حفظش کنه .
مامان الهه
13 اردیبهشت 93 11:25
سلام مائده جون . دلمون براتون تنگ شده بود . الهی قربون اون عکسای خوشگلش . میبوسمتون
topolooooo
13 اردیبهشت 93 12:30
tفقط میگم ماشاا...
حبه قند
13 اردیبهشت 93 19:40
عزیزم سارینا خانم طلا آفرین بهتو با اینهمه موفقیت. هزار ماشاله عزیزی. به مامانی یه فرصت بده بیادو از خاطراتت بنویسه.
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
13 اردیبهشت 93 20:46
مائده ی عزیزم سلام... مثه همیشه لذت بردم از دیدن عکسهای سارینا و بیشترین لذت رو هم وقتی میبرم که میبینم انگلیسی صحبت کردنت داره به نتیجه میرسه... خیلی خوشحالم بابت این موضوع. مثه همیشه از اعماق قلبم برای شما مادر و دختر آرزوی موفقیت دارم. "رمز وبلاگ آبجی و داداشمم که بهت دادم تو نظرات خصوصی هست نمی دونم دیدی یا نه. وقت کردی حتما بیا. پست آخر وبلاگمم بدون رمزه. خواستی حتما بیا و ببین. عکسهای سفره ی یلدای امسالم بود که خودم تزئین کرده بودم." دلت شاد و لبات خندون...فعلا
مامان مهدیه
13 اردیبهشت 93 22:20
سلام خانومی کجابودی نبودی؟ ماهم درگیر این پروسه بالارفتن از پله های سرسره ایم میبوسمت دخمل همیشه خوشتیپ
محبوبه
13 اردیبهشت 93 23:47
خدای من خودت مراقب این دختربلامون باش:-)خیلی دوست دارم خاله جون:-* همه عکسا مثل خودت خوشگله؛ممنون مامان مائده جون:-) یک سوال:brainy baby روچندخریدین؟؟؟؟
مامان مائده
پاسخ
ممنون از شما. گلم از اينترنت دانلود كردم
مرمر
14 اردیبهشت 93 10:44
سلام سارینا نازی... وبلاگ قیشنگی داری تمام مطالبشو خوندم....مامان با سلیقه ای داری.... به ما هم سر بزنید..... وبلاگمون رو تازه افتتاح کردیم.... با ارزوی شادی روز افزون...
نيلوفر(مامان پرهام )
14 اردیبهشت 93 11:27
سارينا گلي ماشلا ماشلا چه شيطون بلا شده.... فندوق خانوم بالاي ميز چيكار ميكني خاله عزززيزم چه اسباب بازيهاي خوشگلي داري جيگيلي
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
14 اردیبهشت 93 12:24
سلام عزیزم از دیدن دختر نازت کلی کیف کردم مثل همیشه
مامان محمدحسین
14 اردیبهشت 93 13:35
سلام به سارینا ومامانی مهربونش.... خیلی جالب بود لذت بردم.... یه سوال ؟از چه زمانی زبان دوم با سارینا جون کار کردید ؟خودتون کار کردید یا خانه ی کودک بردینش؟ ممنون...
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از شمانه دوست خوبم از يك سالگيش دارم باهاش فقط انگليسي صحبت ميكنم
مامان دردونه
14 اردیبهشت 93 16:11
سلام عزیز دلم...خوبین؟؟؟ وای من چقدر ماشاا...هزار ماشا... پیشرفت کردی خاله ای... چقدر رنگ زرد بهت میاد عزیزم... سراغ کیف پول بابا؟؟؟؟ دوست دارم عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 اردیبهشت 93 17:37
سلام عزیزم. کلی کیف کردم از دیدن عکسهای پارک و سر سره.... مائده جونم لینک شدید. بووووووس
مامان مائده
پاسخ
ممنون منم لينكت كردم
ترنم
14 اردیبهشت 93 19:24
چه دخملی نازی هستی شما!!!آفلین یه این دختر خوب که میزاره موهاشو مامان جونش خرگوشی ببنده براشمائده جون ازآشناییت خوشحالم...تبریک میگم دختر نازی داری..خیلی خوبه که براش وقت مبزاری...
مامان جون مهناز
15 اردیبهشت 93 10:02
الهی فدای اون بازیات بشه خاله ای جان چه عکسایی تو پارک مامانش ازش گرفته فدای راه رفتن
مامانی
15 اردیبهشت 93 11:25
سلام عزیزم . ماشالا جقدر بزرگ شدی عسل خانوم. عزیزم خدا حفظت کنه. دوست دارم . هزارتا بوس واسی خودتو مامان مهربونت.
مامان آیهان
15 اردیبهشت 93 11:49
جونم هزارماشالله خانومی شدی واسه خودت عروسکم
مامان یسنا کوچولو
15 اردیبهشت 93 16:11
سلام عزیزم.ماشالله چه دخمل نانازی...خداحفظش کنه.هروقت میاموبلاگتو میخونم کلی لذت میبرم.امیدوارم همیشه شاد شاد شاد باشید.
تو زیباترین ارزوی منی
15 اردیبهشت 93 16:51
اخییییییییی چه عکسای خوشگلی افرین سارینا جونممم که همه چیو بلدی مائده جان شما خودتون زبان انگلیسیتون خوبه؟
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون در حدي هست كه بتونم به سارينا ياد بدم
مامان پارمیس
16 اردیبهشت 93 8:26
سلام عزیزم دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان مائده
پاسخ
ممنون خيلي هم خوشحال ميشملينكت كردم
صبا خاله ی ایسا
16 اردیبهشت 93 12:06
18 ماهگیت مبااااااااااااااارک خوشگله از دیدن عکسات کلییی لذت بردم
ونوسی
16 اردیبهشت 93 17:28
عزییییییزم ماشالا چقدر بزرگ و خانوم و نااااااااز شده از طرف من ی ماچ آبدارش بکن مامی مائده راستی رمز پست قبلی رو واسه من نفرستادین
مریم زندایی عسل
17 اردیبهشت 93 12:36
ای جانم موشموشک ِ ناز و دوست داشتنی...الهی که همیشه موفق و سالم باشی زیر سایه پدر و مادر
مامان آینده
17 اردیبهشت 93 12:58
سلام. ماشالله به سارینا و آفرین و خسته نباشید به شما مامان مهربون که اینقدر با حوصله با سارینا تمرین میکنین. واقعأ از دیدن وبش و کاراش لذت میبرم. تنتون سالم. راستی عکس عروسک نمدی بارنیشو بذارین برامون. کلی بوووووس برا نی نی بوس. مامان آینده
شیما مامان شاهین کوچولو
17 اردیبهشت 93 18:21
به به چ عجب خانوم خانوما آپ کردین؟؟؟ دلمون واستون تنگیده بـــــــــــــــود... پست قشنگی بود ...از دیدن عکسا لذت بردم مائده جون...مخصوصا از شیرینکاریهای سارینا جونم
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 19:04
.ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
مامان عرفان و ماهان
17 اردیبهشت 93 20:59
باریکلا به شما که اینقدر خوب با سارینا جون بازی می کنید.من چون سر کار میرم و همیشه خسته ام و کلی کار انبارشده روی هم نمی تونم خیلی برا بچه هام وقت بزارم و به شما حسودی می کنم
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم.منم خيلي دوست داشتم سر كار برم ولي گذاشتم وقتي كه بفرستمش مهد
مامان کیان کوچولو
18 اردیبهشت 93 0:51
عزیز دلم لباشو ... لپاشو ووووو ... موهاشو ... مث همیشه سارینا جونم دوستت دارم ...
مامان امیر طاها
18 اردیبهشت 93 8:05
سلام دوست خوبم من يه پيام خصوصي دادم نه تنها جوابشو ندادين بلكه پيامايي كه توي عمومي هم براتون داده بودم پاكش كردين . خداي نخواسته حرف بدي زدم كه ناراحت شدين من فكر كردم كه يك درددل دوستانه بود اگه ناراحتتون كردم معذرت مي خوام صورت گل دخترتون رو ببوسيد شاد و خوشبخت باشيد
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم.من از شما فقط پيغام خصوصي دريافت كردم نه عمومي.و دوم اينكه من هيچ وقت هيچ نظري رو حذف نميكنمو در آخر اينكه چون در توانم نيست نخواستم شرمنده باشم و جوابتون رو بدم
دوستدار سارینا
18 اردیبهشت 93 12:17
واای چه قدر خوشحال شدم که پست جدید گذاشتید الهی قوربون این دختر باهوش بشم فکر کنم دیگه تا چند ماه دیگه تافلشم گرفته البته با وجود همچین مامانی باحوصله ای عزیزم لطفا هر چه زود تر پست قبلی هم کامل کنید بوووووووووس برای سارینا جون و مامانیه مهربونش
نگار
19 اردیبهشت 93 12:49
سلام...ماشالا به گل دختر...کلی خندیدم که فکر میکنه همه آمپول میزنن
Zakiye
19 اردیبهشت 93 21:00
وای خدا تو اون عکسش که تل خرگوشی زده چقدر ناز شده راستی دیدم زیاد عکس بالای وبلاگ رو عوض میکنی. دوستداری تغییر بدی همه چی رو من میتونم برات طراحی کنم. چندتا عکسش که دوستداری رو برام ایمیل کن براش درست کنم برای بالای صفحه. جاهای دیگه روهم میتونی تغییر بدی.
مامان مائده
پاسخ
مرسي عزيزم ازت.چشم حتما بهت ميدم
مامان آنا
20 اردیبهشت 93 4:00
عزیزم چقدر سارینا بانمک شده عکس های سفرتون را هم دیدم و ممنون بابت رمز همه عکس ها عالییییییییییییییییی و کلی لذت بردم از دیدنشون
مامان راضیه
20 اردیبهشت 93 14:26
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم هزار ماشالا قربونت برم که روز به روز داری خانوم تر و بزرگ تر میشی عزیزم ان شاءالله گل خنده همیشه مهمون لبات باشه
ناهید(مامان امیرحسین)
21 اردیبهشت 93 7:29
ای جانم چقدر تریپ دردرش خوشگله. اون عینک آفتابیش چقدر بهش میاد بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
شهلا مامان امیرارسلان
21 اردیبهشت 93 13:09
وااااااااااااااااااااااااااای چه عکسای قشنگی ماءده جون منم از دست امیرارسلان تازه وقت کردم بیام پستتو نو ببینم دقیقا به دلایل شما چقدر سارینا خانوم قشنگ سرسره بازی میکنه بخورمش خاله با اون لبخندت به دوربین
زهرا
22 اردیبهشت 93 3:30
سلام خوب هستید خوشحالم که دوباره به وبتون امدم و شما و سارینای ملوسک رو دیدم
ana
22 اردیبهشت 93 12:47
انگار کامنتم نرسیده!!اشکال نداره ... به به مائده جون!! درسته که دیر اومدی و لی خوبه که با دست پر اومدی!!! خیلی عکس های خوشگلی ان!!! ای جوووونم سارینا!ماشاالله چه قدر ناز و با نمک شده!
مامان مائده
پاسخ
از شما چیزی دریافت نکردمممنون میشم دوباره کامنت بدی. ممنونم دوست خوبم
ana
22 اردیبهشت 93 20:25
مائده جون چیز مهمی نبوده! خودمم دقیقا یادم نیست که چی بودفقط میدونم در مورد همین پست بود که دوباره اومدم کامنت گذاشتم عزیزم
پریسا
24 اردیبهشت 93 17:39
خصوصی لطفا
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 21:55
چه عکسای نازی گلم لباساتم خیلی نازن و بهت میان ...افرین به این همه پیشرفت
مامانی مهربون
18 خرداد 93 15:07
وای چه قد روبلاگت قشنگه خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
خاله مطهره
29 خرداد 93 0:49
20ماهگیت مبارک ساریناجوووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد