پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

ترم سوم کارگاه کودک و مادر

1393/2/6 14:43
نویسنده : مامان مائده
3,597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم.این ترم توانایی هات کاملا قابل ملاحظه است و مربی هات هم اشاره به این موضوع کردن.

یادمه روز های اول که تازه این کلاس رو شروع کرده بودی همش میچسبیدی به من و یه لحظه هم حاضر نبودی ازم جدا شی.ولی این روزا برای خودت میری گوشه سفره رو هم میگیری و پهن میکنیروی زمین یا موقع شعر خوندن میری وسط و برای خودت راه میری...

اینجا مهارت ضربه زدن باتوپ به اون بطری های پر از شن هست که بندازیشون که تو همش میرفتی و بطریارو جابجا میکردیخندونک

درست کردن عروسک با لباس بچگیت که با روزنامه داخل لباست رو پر کردیم

سارینا: وا مامان این آدمه یا عروسک؟!!بدبو

تجربه نقاشی روی پارچه:

اینجا هم پشم ببعی رو با پنبه درست کردی و حیوونارو جداگونه چسبوندی روی کاغذ

بیشتر از اینکه نقاشی بکشی همش دوست داری پاستلارو با ناخنت بکنیخندونک

اینجا هم اول با پاستل نقاشی کردی و بعد روش با آبرنگ کشیدی و ترکیب این دوتا چیز جالبی از آب درومد

بیشتر خوشت اومده بود قلمو رو توی آب کنی تا بکشی روی کاغذ!

آشنایی با پوست حیوانات از طریق لامسه

مدرک تحصیلیت:

عکس یادگاری با دوستای ترم سوم سارینا:

پسندها (22)

نظرات (44)

سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
22 اردیبهشت 93 16:14
همه ی پستهایی رو که تازه آپ کردی رو خوندم و لذت بردم مائده جووون خیلی دوستون دام سارینا رو ببوووووووووس
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 17:12
ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
مامان
22 اردیبهشت 93 18:11
آفرین به سارینا جونم، همیشه موفق باشید... بوووووووس
پریسا
23 اردیبهشت 93 8:38
خیلیییی عالی بود مائده جون یعنی من عاشق نگاه عاقل سارینا هستم وقتی هم زمان پستونکم میخوره ماههه دخترت عشقه منم دختر میخوامممم خدایااااااا
حبه قند
23 اردیبهشت 93 16:20
آفرین سارینا جونم باریکلا که اینهمه مهارت رو یاد گرفتی . آفرین به مامان نازت که اینهمه واسه تو تلاش میکنه.
ترنم
23 اردیبهشت 93 18:01
واااای دلم میره وقتی یه بچه میبینم که پستونک میخوره...مائده جون سارینا اهل لجبازی نیست؟آخه بچه های هم سن وسالش معمولا تو این سن تا حدی لجباز میشن و کنترل کردنشون سخته....میخوام بدونم شما اگه این مشکل باهاش داشته باشی چه طور مدیریت میکنی؟
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم عزيزم.نه زياد سعي ميكنم باهاش راه بيام كه اگه هم لجبازي ميكنه كارش رو ادامه نده
مامان دیانا
24 اردیبهشت 93 0:30
مائده جونم یه پست تو خصوصی برات نوشتم گلم
الهه مامان مبین
24 اردیبهشت 93 1:36
ای جون خالهههههههههههههه . همیشه موفق باشی گلم
مامان آرتين
24 اردیبهشت 93 2:01
سلام .بطور اتفاقي وبلاگتونو ديدم.دختر بانمكي دارين.دخترتوت تقريبا همسن پسر منه.به ما هم سر بزنين
دوستدار سارینا
24 اردیبهشت 93 12:28
ووای عزیزم پستونکشوووو،چه ناز کیشه باهاش آفرین ب دختر باهووش مامان عزیزم موفق باشیییی
سحر
24 اردیبهشت 93 12:30
سلام مامان مائده مهربون من 1نی نی وبلاگ ساختم،اما تا میبندمش و میخام دوباره بیام هرچی رمزم و میزنم وارد نمیشه بعدش دوباره با همون آدرس و رمز میرم ثبت نام میکنم باز میشه اما همه نوشته هام پاک میشه ،شما نمیدونید باید چیکار کنم؟کلافه شدم
مامان مائده
پاسخ
بايد بعد از ثبت نام اوليه وارد منوي كاربريت شي و روي گذينه سيو پسورد كليك كني.احتمالا پسوردتو اشتباه ميزني.اگه يادت رفته بزن فراموشي رمز و ني ني وبلاگ رمز جديد رو برات ايميل ميكنه
الهام مامان سلنا
24 اردیبهشت 93 13:39
سلام خانومی من که عاشق این دخملم فداش بشم انشاالله همیشه موفق باشه بوسسسسسسسسسسس
سحر
24 اردیبهشت 93 15:07
جایی ک سیو پسورد نوشته نیست؟ رمزمو مطمئنم که درست میزنم
مامان مائده
پاسخ
يعني توي منوي كاربريت ميتوني وارد شي؟
ناهید(مامان امیرحسین)
24 اردیبهشت 93 15:32
چه کاراهای جالبی قربون سارینای خوشگل و هنرمند بشم
سحر
24 اردیبهشت 93 17:44
فقط همون موقع که ساختمش ،بعدش مینویسه صفحه موردنظر یافت نشد
مامان مائده
پاسخ
يك صفحه ديگه كلا بساز و با دقت دوباره مراحل رو انجام بده
مامان آروین
24 اردیبهشت 93 19:15
نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گوییم.
مامان مائده
پاسخ
ممنونم از نوشته زيباتون.همچنين بر شما مبارك
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 21:48
چه کارای مفید و جالی انجام میدن
سحر
25 اردیبهشت 93 0:26
3تا ساختم اما بازم ......... مرسی مامانی .مثل اینکه قسمت نیست 1 نی نی وبلاگ داشته یاشم
مامان مائده
پاسخ
ميخوايي من برات بسازم بعدا خودت پسوردتو عوض كني؟
سحر
25 اردیبهشت 93 1:08
اگه لطف کنی ممنون میشم
مامان مائده
پاسخ
ايميلتو بده.اسم صفحه اي هم كه ميخوايي ني ني وبلاگ درست كني رو هم بده
مامان روژینا
25 اردیبهشت 93 8:49
سلام عسیسمقربون این دخملی ناز و باهوشم بشم منمرسی که پیشمون اومدی خاله جونمروژینا الان حالش خیلی بهتره خدا رو شکرراستی مامانی من دخملی رو تو این کلاسای مادر و کودک ثبت نام کردم از این کلاسا راضی هستی؟مفید هست واسه بچه ها؟
مامان مائده
پاسخ
سلام مررررسيخداروشكر. بد نيست.كلاس پرورش خالقيت و شعر و بازيه ديگه.شما همونجايي كه سارينا ميره ثبت نام كردي؟
مامان روژینا
25 اردیبهشت 93 9:52
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
سحر(دوستدارسارینا)
25 اردیبهشت 93 11:52
عزیزم نظر قبلیمو نمایش نده چون حواسم نبود میلمو خصوصی نذاشتم برااین اسمم و نوشتم چون 1 دوستدار سارینای دیگم هست نخواستم با هم اشتباه بشه مرسی
مامان مائده
پاسخ
كلا جوابتو توي ميلت ميدم
سحر
25 اردیبهشت 93 21:49
مائده جوون به میلت جوابو دادم
مامانـــــ
26 اردیبهشت 93 11:15
چقد خوبه سارینا جون اینقد پیشرفت کرده . هزار ماشاا..
تو زیباترین ارزوی منی
26 اردیبهشت 93 20:02
ای جوووووووووونمممممممم قربون این دخملیه باهوش و زرنگ ماشالله
مهدیه
27 اردیبهشت 93 14:13
خوش بحالتون تو این کلاسا چه کارای متنوعی انجام میدن. من یه دوره دخترم رو میبرم کلاس های خانه اردی بهشت. ولی کار خاصی نمی کنن. بیشتر وقت بچه ها به بازی با تاب و سرسره و ... می گذره. دیگه نمی خوام ببرمش!
مامان مائده
پاسخ
خانه ارديبهشت كه توي شهرك غربه؟من كه تعريفشو زياد شنيدم
بانوی فروردین
27 اردیبهشت 93 14:52
عزیزم ایشالله همیشهامی مراحل زندگیت موفق و موید باشی خوشگل خاله هزار ماشالله هر چی بزرگتر میشه جیگرتر میشه
عطیه
27 اردیبهشت 93 15:26
سلام،چه دختر نازی دارین ،تقریبا همسن دختر منه،خدا حفظش کنه،فقط میشه بپرسم دخترتون وزن و قدش چنده؟آخه دختره من خیلی ریزه است
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از شماقدشو نميدونم ولي وزنش ٩/٥ هست كه يك كيلو كمبود وزن داره
خانووم دات
28 اردیبهشت 93 14:29
سلام خوشحالم که اینقدر حوصله داری به یاری من هم به شتاب ایشالا همیشه شاد باشی از اینورا هم بیا
مامان شینا
29 اردیبهشت 93 11:43
چه دختری دلم براش غش رفت
مامان
29 اردیبهشت 93 12:46
به به چه دختر خوب و خوشگلی و چه مامان با سلیقه ای .خدای مهربون کوچولوتون را واستون نگه دارره
مامان فرشته های آسمانی
29 اردیبهشت 93 14:16
عاشق پستونک خوردنت هستم سارینا جون
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
30 اردیبهشت 93 0:30
Hello my darling Maedeh اومدم کلی ازت تشکر کنم! یعنی نمی دونم چطور قدردانی و تشکرمو تو لغات و واژگان فارسی بگنجونم تا قابل درک و لمس باشه برات ولی همینطوری ساده میگم اما شما با دل بخون! که ازت خیلی تشکر میکنم مائده. حالا بابت چیش رو بعدت مفصل میام برات میگم اما در همین حد که خیلی چیزهای خوبی ازت یاد گرفتم و می گیرم. دستت خیلی خیلی درد نکنه عزیزم. باز هی میخوام ازت تشکر کنمممممممممم من! در قبال چیزهای خوبی که اینجا ازت یاد گرفتم و دارم تو زندگی خواهر و برادر کوچیکم و البته زندگی خودم پیاده میکنم ، دعات میکنم! هم دعات میکنم و هم آرزوهای خوب برات دارم. شاد زی مهربان!
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم نميدونم چيكار كردم كه ازم تشكر ميكني!من از شما دوستاي خوبم تشكر ميكنم كه به ما سر ميزنيد و خوشحالمون ميكنيداميدوارم مطالب وبم بتونه سهم كوچكي در ارتباط بهتر با نسل آينده رو داشته باشه
مامان کیان
30 اردیبهشت 93 1:33
سلام مائده جونم .من نبودم چقدر پست گذاشتی.همشون رو خوندم وخیلی لذت بردم. قربونت برم سارینا عزیزم که انقدر پیشرفت کرد.می بوسمت دخمل دوست داشتنی. مامانی از کی ساریننا جون رو بردین کارگاه مادر و کودک.چقدر از این کلاسا راضی هستین.اخه منم می خوام اسم کیان رو بنویسم.گفتم قبلش ازتون راهنمایی بگیرم.ممنون می شم به سوالام جواب بدین
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم گلم.سارينا رو الان ٧ ماهه ميبرم يعني از يك سالگيش.بد نيست .براي خلاقيت بچه ها خيلي خوبه و براي تعامل اجتماعيشون با بچه هاي ديگه
مامان
30 اردیبهشت 93 15:37
عزیزم خوبی ؟ نی نی گلت خوبه؟ راستی خانومی اون مثل یه مثل قدیمی هست میخواستم بگم که داستانش از اینجا شروع میشه
هنگامه
31 اردیبهشت 93 0:03
وای چقدر پست نخونده داشتم . بوووووووس
سارا مامان سپهر
31 اردیبهشت 93 2:36
sسلام عزیزم بعد از مدتها سارینای قشنگم چطوره؟ عزیزم رمزو به منم بده ساریناجونو ببوس تا بعد
نی نی برفی من برفین
31 اردیبهشت 93 16:38
سلام لپ طلای خاله عاشق این پیشرفت هاتم از اینکه داری بزرگتر میشی و استعداد هات هم با خودت بزرگ میشن کیف میکنم حیف که تو شهر ارومیه از این مرکز ها راه اندازی نشده اما منم بیکار نشسته ام و از روی شما گپی میکنم دوستتون دارم زیاد
مهدیه
31 اردیبهشت 93 18:09
خوش بحالتون. بگو از این مدلی هاش تو رشتم بزنن. یکی زدن که فاطمه رو بردم ولی انگاری هیچ برنامه ای نداشتن. هرجلسه به بازی میگذشت و یه ده دقیقه ای آموزش های متفرقه داشتن!!
مامان
1 خرداد 93 17:53
بوووؤوووس برای مائده عزیزم که خیلی چیزا ازش یاد گرفتم. دخملی خوبه مامانی؟
sepideh
4 خرداد 93 15:09
سلام خانومی. فدای دختر نازو خوشگلمون که کارای به این قشنگی انجام داده. عزیزم همه پستات عالین. عاشق اون عکستم که داری با پستونک نقاشی میکشی. دوست دارم
سحر(دوستدارسارینا)
5 خرداد 93 0:13
سلام مامانی مزاحم همیشگی من رفتم تو قسمت نی نی گپ وبلاگ شما رو اونجا نوشتم به عنوان دوست جدید اما لینک نشدید چرا؟؟ البته با اجازتوون خواستم لینکتوون کنم
مامان مائده
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون منم لینکت میکنم
مامان
5 خرداد 93 15:13
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
مامان محمدحسین
5 خرداد 93 15:44
سلام سلام... مامانی مهربون لطفا عکس جدید از سارینا جون بذارید.... ممنون.... بووووووووووووووووووووووووووووووس برای سارینای گلگلی....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد