پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سفر شمال-تالش

1393/3/10 11:33
نویسنده : مامان مائده
4,491 بازدید
اشتراک گذاری

تا هوا خوب بود تصمیم گرفتیم بریم شمال.آخه میدونی که مامانی عااااااااشق دریاست.البته تو رو نمیدونستم چون پارسال که کوچمولو بودی رفتیم تا پاتو گذاشتیم روی ماسه ها جییییییییغت رفت هوا و بدت اومد که یه چیز دون دون بچسبه به پاهات و همچنین پاتو توی دریا گذاشتیم خییییلی بدت اومد و گریه کردی.امسال هم گفتیم حتما همین جوری هستی.خلاصه...

توی مسیر که ماشالا طبق بقیه سفرای گذشتت خیلی خانم بودی و با آجیل و بیسکوئیت و پفیلا و اینا تا آخر مسیر مشغول بودی.

بالاخره رسیییییییدیم.با کفش رفتیم لب ساحل.واقعا که هوا عالی بود...

پس دریا اینشکلیهآرام

اینا چیه روی زمین افتاده؟

چه خوشگلن این سنگا

دیگه کارت این شده بود که هی سنگ و گوش ماهی و صدف پیدا میکردی و جمعشون میکردی توی دستات

بذار ایندفعه این ماسه ها رو تو آب بندازم

بالاخره برای اینکه پاتو بذاری روی ماسه ها و لذتشو بچشی ,من کفشامو در آوردم و ماسه ریختم روی پاهام و هی بهت گفتم پاهام کو و ...

تو هم ازین بازی خوشت اومد منم از فرصت استفاده کردم و سریع کفشاتو در اوردم و ماسه ریختم روی پات و گفتم پاهات کو ؟؟ اولش بدت اومد و پاتو تکون دادی که ماسه ها بریزن ولی بعدش خوشت اومد و دیگه...دیگه میدوودی روی ماسه ها و جیغ و هووووووورا!

مامان بیا میخوام برم توی آب!

بعدشم با هم رفتیم توی آب و لب دریا با هم قدم زدیم و تازه کلی هم ازین جونورای آب از پاهات بالا پایین میرفتین ولی تو تازه کیف هم میکردی.و...

دستمو ول کن میخوام خودم برم توی آب

عاشق اون دستاتم که پشتت جمع میکنیمحبت

چه تپه ای شدخندونک

در حال آماده شدن دوباره به دریا...

چه کیفی داره!

توی این هوای گرم یه نوشیدنی سرد واقعا میچسبهخوشمزه

قررررررربون اون پاهای کوچمولوت برم منبوس

بابایی بیا دوباره بریم توی آب

دیگه نمیخواستی از دریا بری!خلاصه با جیغ و داد بالاخره از دریای مهربون جدا شدیم و رفتیم

اینم خانواده سه نفری ما

رفتیم دم اسکله...که برات جالب بود

هنوزم نیومده طبق معمول گفتی بلااااااااااال

اینم عمو صیاد که دارم ازش برات ماهی میخرم!!

 روز بعد رفتیم جنگل...

واقعا که زیبا بود...گاو...اسب...

  

لب رودخونه هم خیلی صفا کردیم

بعد از اونجا هم رفتیم یه دریاچه وصف نشدنی با طبیعت بسیار زیبا که چون جادش یه خرده بد بود همونجور بکر باقی مونده بود

بعد از اون هم رفتیم سورتمه سواری که البته شما چون کوچمولو بودی نوبتی موندی پیش مامانی و بابایی...

ولی واقعا که طبیعت بسیار زیبایی بود(مقایسه کن با سورتمه تهران!!!!)    

بعد از اینکه هم اومدم پیشت دستتاتو باز کردی و اومدی استقبالمبغل

 

خیلی سفر خوبی باهات داشتیم و خیییییلی بهمون خوش گذشت در کنار تو...  

نظرات (36)

پریسا
4 تیر 93 15:10
سلام سفر بی خطر خوش به حالتون ما امسال نتونستیم بهار بریم شمال رفتین بندر انزلی درسته ما هم عید اونجا بودیم ولی بهترین ماه برای سفر به شمال اردیبهشته که واقعا شمال بهشته تو این ماه مامان مائده جون سارینا خیلیییییییییی خخخخخیییییللییییی ماه شده تو رو خدا اسپند یادت نره قربونش برممنننننننننننننننننننننننننننن تو رو خدا یه بار اون دست راستتو بکش به سر من انشاالللههه خانواده سه نفرتون همیشه خوشبخت و شاد باشه و بزودی بشه 4 نفره
مامان دیانا
4 تیر 93 15:12
عزیز دلم چقد خانوم شدی، انشاالله همیشه به شادی و مسافرت
مامان الهام
4 تیر 93 17:06
خانمی انشاالله همیشه به گردش عزیز دلمو ببوس
تو زیباترین ارزوی منی
4 تیر 93 18:44
همیشه به گردش الهییییییییی قربونش بشم اونجا که داره ابمیوه میخوره از نمای نزدیک چقدرررر ناز شده ماشالله بووووووووووووووووس واسه سارینا جونی که هر بار میبینمش کلییییی انرژی میگیرم
مامان آینده
4 تیر 93 19:36
سلام بر سارینای ناز و مامان گلش. مامانی درسته شما دعوتمو برا لینک قبول نکردین و مهمون وبمم نمیشین،اما من سارینا و روش تربیتتونو خیلی دوست دارم. همیشه به سفر و شادی. مامان اینده
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم.باورت ميشه هنوز وقت نكردم بيام پيشتون؟!!واقعا هم ازت ممنونم كه منو قابل دونستيد كه دوستت باشم.به خدا سارينا بذاره حتما ميام
مهربوون
4 تیر 93 20:18
عزیز دلممممممممم نگاش کن،قربوون اون دست و صورت شنیت سلام مائده جون،خوبی؟ کدوم شهر بودید؟ ما که سورتمه ندیدیم اینجا بگید تا ما هم برییییییم همیشه به سفر و شادی خانومی کنار گل دختر مهربونت
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم عزيزم.تالش رفتيم خيلي هم خوب بود
مریم مامان شاینا
4 تیر 93 22:57
همیشه به سفر خوشگلم بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ناهید
5 تیر 93 0:24
سلام عزیزم مائده جون خوبید به به چه سفر خوبی داشتید انشالله همیشه به خوبی وخوشی سفر کنید سارینا چه خانمی شده فداش بشم عکسها هم خیلی ناز بودم
مامان کیان کوچولو
5 تیر 93 0:57
ای جانم چه عکسای خوشملی ... چقدر بزرگ شدی خاله جووون .. دلم برات تنگ شده بود .. آفرین ک ه دخمل ِ خوبی بودی .عزیزم ///
مامان روژینا
5 تیر 93 10:30
سفر بخیر مائده جونبازم مثل همیشه سفرتون پر شور و حال بوده خدا رو شکرعکساتونم خیلی زیبا چرا پیش ما نیومدی گلم؟ خوشحال میشدیم بهمون افتخار میدادین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.چشم به زودي حتما به ديدن تك تك دوستاي گلم ميام
مهدیه
5 تیر 93 11:24
سلام مائده جونم اومده بودین شمال؟ خوشحالم که بهتون خوش گذشته عززم... سورتمه ی به این قشنگی اینجا بغل گوشمونه اما من تاحالا نرفتم!!!
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم.واااااي فوق العاده بود.من كه دوبار رفتم
مامان فتانه
5 تیر 93 12:44
عزیزم همیشه به سفر و شادی....خانمی کجای شمال رفتین که انقدر ناز بوده ما که خودمون شمالیم اینجاهارو ندیدیم ؟
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم.سمت تالش بوديم واقعا كه زيبا بود...
پریسا
5 تیر 93 16:45
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. من سال پیش یه بارداری خارج از رحم داشتم که بعد از عمل از نظر روحی داغون بودم همون موقع ها که تو حالت استراحت مطلق بودم با وبلاگ شما آشنا شدم و تا الان دارم دنبالش میکنم. از روی دختر گلتون هم ببوسین. در ضمن اسم اون دریاچه یا منطقه شو و مسیرشو میشه بگین خیلی خوشم اومد. ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.خيلي خوشحالمون ميكنيد كه بهمون سر ميزنيد.براي آرزو ميكنم به زودي زود مامان يه ني ني خوشگ بشياسمش سخت بود از همسرم ميپرسم ميگم
پدر و مادر آروین کوچولو
5 تیر 93 22:45
سلام به مامانیه مهربون مائده جون و عسل خانوم ماه پری خودم همیشه به سفر و خوشی معلومه که به عسلچه گلم خیلی خوش گذشته با دیدن عکسای خوشگلتون یاد دیار همیشه سبزمون افتادم مامانی خواهشا از طرف خاله نسیم که عاشق این پرنسس ماه و دوست داشتنیه یه ماچ آبدار
الهه مامان مبین
6 تیر 93 0:56
همیشه به گردش مائده جون . عکساتون خیلی خوشگلند . خصوصا عکسای دخمل نازم . اون لباس چیندارش که بندیه خیلی بهش میاد هزار ماشاا... . میبوسمش زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامانی
6 تیر 93 1:15
به به خانم خوشگله دلمون برات تنگ شده بود... همیشه به شادی و تفریح عزیز دلم... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مینا مامان روشا
6 تیر 93 10:26
سلام سارینا جون عزیز خداروشکر بهت خوش گذشته عزیزم انشاالله همیشه شاد و خوش باشی میبوسم روی گلت رو
ناهید(مامان امیرحسین)
6 تیر 93 16:24
چه عکسای خوشگلی. از خوندن سفرنامه هاتون همیشه لذت می برم. سارینا جونم که کنار دریا شبیه یه پری دریاییه. بوس به روی ماهش. جمع سه نفری تون برقرار و سالم و ساد باشه هیشه
امیر شایان
6 تیر 93 16:39
ان شا الله همیشه خوش و تومسافرت باشی عزیزیم
مامانی آلما
6 تیر 93 18:52
سلام. همیشه به سفر و گردش عزیزم ماشالا چقدر بزرگ شدی تو
شیما مامان شاهین کوچولو
7 تیر 93 13:09
همیشه به سفر خانوم خانوما دخترمون چ بزرگ شده ماشاله
topolooooo
7 تیر 93 18:53
ای ولا با این گزارش تصویری باحالت یه لحظه حس کردم خودم اونجام. آفرین به سارینا دجون که انقد خانم شده و متین مائده جون اون طبیعت بکر کجاست دقیقا خیلی خوشگله شبیه جزیره های خارجیاس
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنون.توي شهر تالش
مامان مژده
8 تیر 93 1:55
سلام مامان مائده.همیشه به شادی و تفریح.ماشالا هر روز نازتر میشه سارینا جون.از طرف من ببوس نازنینم رو.
محبوبه
8 تیر 93 3:57
به به چه عکسای قشنگی فدای گل دخملمون چقد قشنگ بازی می کنه مائده جون همیشه به گشت و گذار باشی. لحظه سحر و افطار ما رو از دعای خیرت فراموش نکنی عزیزم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
8 تیر 93 12:56
آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمی توفیق خدایا، تو ز ما سلب مفرما فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر شما و خانواده محترم مبارک باد
مامان
8 تیر 93 15:01
به به ان شاالله همیشه به سفر و شادی عزیزم .
ترنم
8 تیر 93 17:03
ینی من عاشق اون عکسی که صورتت شنی شده وعکسی داری بلال میخوری و عکس آخریت شدم،عزیز خاله...معلومه که دختر شیرینی هستی
fatima
8 تیر 93 17:31
ماشالا به این گل دختر خوشگل وبانمک.که هربار خواستنی تر میشه. ایشالا همیشه به خوشی وسفر باشید.خیلی جای قشنگی رفتین مخصوصا اون قسمت سورتمه
مامان
8 تیر 93 19:23
به به مائده ی عزیزم.همیشه به سفر و خوشی..... عکسها عالی بودن... واقعا دیدن دریا و ماسه و طبیعت بکر حس آرامش وصف نشدنی به آدم میده... همیشه خوش و شاد باشید ... سارینای زیبا رو میبوسم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 12:13
سلام دوستم اهل کجایی؟ یه عالمه سوال اومد تو ذهنم گاراگاه مادر و کودک تو مهده؟ از چه سنی میشه رفت؟ این فضای قشنگ تفریح کجاست؟ کرم ضدآفتاب زدی به خوشگل خانوم؟ فک کنم سوالام تموم شد
مامان مائده
پاسخ
سلام.من تهراني ام.كارگاه هم اصلا ربطي به مهد نداره.از ١ سال تا ٣ ساله.اينجا هم تالشه.بله اينم كرم ضدآفتابه
مريم
10 تیر 93 13:34
واي عزيزم ميخوام بخورمت با اون پاهاي كوچولوت
مامان آرزو
13 تیر 93 23:42
سلام عزیزم کم پیدا شدین همیشه به مسافرت
ماه مامان
18 تیر 93 13:07
سلام ، ببخشید میشه آدرس و اسم دقیق این جای قشنگ رو برام ایمیل کنید ، هفته ی دیگه میخوایم بریم شمال ، میخوام حتما برم تالش ولی نمیدونم دقیقا کجاش باید برم ، ممنون میشم راهنماییم کنید .
فاطمه
21 تیر 93 8:30
سلام مامان ساریناجون من فاطمه ام . خوشحال میشم اگه اومدی خوزستان حتما بیادزفول خوشحال میشم سری به ما بزنی راستی اسم جنگلی که رفتین چی بود .خوشحال میشم من و یکی از دوستات بدونی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
یاسمن مامان ترمه
7 آبان 93 14:54
سلام عزیزم خوبی سارینا گلی خوبه ماشالا چه بزرگ شده اگه اشکالی نداره رمز اولین سفر هوایی رو میخواستم مرسی
مامان مائده
پاسخ
سلام.شما خوبيد؟ممنونم ترمه جون چطوره؟چشم برات فرستادم
صبا
29 دی 93 13:41
سلام مامانی عزیز..من امروز به طور اتفاقی به وبلاگتون سر زدم و عاشق گل دخملی شدم..شاید باورتون نشه الان دو ساعته دارم وب شما رو آنالیز میکنم..عاشقتون شدم..میشه به منم رمز بدین؟ به وب منم سر بزنین خوشحال میشم گلم بوووووووووووسس
مامان مائده
پاسخ
سلام .باعث خوشحاليه.بله حتما براتون ميفرستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد