پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

ترم چهارم کارگاه کودک و مادر

1393/4/5 21:06
نویسنده : مامان مائده
2,869 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان.ترم چهارمتم تموم شد.خیلی چیزای جدید یاد گرفتی.کلی روی خلاقیتت کار شد.یاد گرفتی چطوری کار گروهی کنید.تو هم یاد گرفتی اسباب بازیات ,خوراکیات و ... با دوستات تقسیم کنیمحبت(قررربون این دختر مهربونم).

راستی چون تو خیلی باهوش بودی و کلاساتو خیلی زود با موفقیت به پایان رسوندی خندونکحالا باید برای ترم پنجمت تا 2 سالگی صبر کنی!چون ترم 5 دیگه برای بالای دوساله.

به جاش یه کلاسی گذشتن به اسم بازی و زبان.که اولین جلسش از هفته دیگه شروع میشه و حتما میام و ازش مینویسم...

حالا میریم سراغ کارای کلاسیت:

نفسم,اولش وقتی خواستی با شن و ماسه بازی کنی خیلی بدت اومد خندونکولی بعدش دیدی بقیه بچه ها هم دست میزنن رفتی و حسابی مشغولشون شدی.باید با یک لیوان شن برمیداشتی و از یه تخته باریک رد میشدی و میرفتی توی یه ظرف خالی دیگه میریختی.

سارینا: اینا دیگه چیه قاطی ماسه ها؟...

(و شروع کردی به جداکردن صدف ها و گوش ماهیا قبل از اینکه بهت بگن نوبت این کارهعینک)

وقتی هم میخوان سفره بندازن بدو بدو میایی و گوشه اش رو میگیری و کمک میکنی(قرررربون این دختر کمککنم برم منبغل)

اینجا رنگ کردن میوه درخت کاج هست.

که تو هم عاشق قلمو و آبرنگی

بازم یه کتاب جالب دیگه: ایندفعه باید لباسای دختر و پسر تصویر رو که مگنتیک هستن تنشون کنی

یادش بخیر...منم ازین کارا میکردمخندونک

درست کردن مهرگل با سیب زمینی

اول باید روی سیب زمینی نقش درست میکردی و بعدشم با آبرنگ رنگش میکردی

سارینا خانم در حال ثبت اثر هنری بوس

این بلوک ها که همشون یه شکل ولی با رنگهای مختلف بود خیلی چیز جالبی بود.با اینکه خود مربی ها درستشون کرده بودن در حین سادگی خیلی مشغول کننده بود.مربیت گفت اگه فقط پنج تا بتونی روی هم بچینی تمرکزت بالاس که تو تا 7-8 تا هم رسیدی.و همچنین باید همرنگ ها رو جمع میکردی و اینا...

مربیات چند تا صورت آدم با حالت های چهره متفاوت آوردن و نمایش دادن و بعدشم قرار شد برای صورتک ها با کاغذ های رنگی مو بذارین

سارینا: یعنی با این کاغذ رنگیا چیکار میتونم بکنم؟

رنگ آمیزی با رنگ انگشتی

آخ جووووووون حالا دیگه وقت بازیه

از جلو نظااااام.خبر دااااارخندونک

به زودی عکس فارغ التحصیلی و مدرک این ترمتم میذارم

 

پسندها (22)

نظرات (47)

fatima
8 تیر 93 17:22
وااااای ماششالا عزززززیززززم .قرررربون این دختر باهوش و زرنگآفررررین
مهربون
8 تیر 93 17:23
عزیزم قربون اون حالت صورتت .... عاشق اووون نگاه کردن پر ابهامتممممممممممممممم خانومی شدی برا خودت....خانوم پر استعداد....خوشگل مامانش..... عزیز دلمم....موفق باشی سارینا جووون تو تمام مراحا زندگیت
مامان
8 تیر 93 19:35
آفرین به سارینای با تمرکزم ماشاالله خیلی باهوشه مائده جونم،نگاه هاش همه پرسشگرانست... این سارینا آخر یا خانم دکتر میشه یا دانشمند... فدااااااااش. یکدنیا بوووووووس
مامان
8 تیر 93 19:36
ماشاالله به این دختر باهوش و با تمرکز... خانم دکتر یا دانشمند اینده.... قبلی نمیدونم تایید شد یا نه ..... یکدنیا بوووووس
مامانی
8 تیر 93 21:01
افرین به سارینای گلم.... موفق باشی عزیز دلم در تمام مراحل زندگیت... بووووووووووووووووس...
مریم
9 تیر 93 0:26
برای سارینا واقعا وقت می ذاری. دستت درد نکنه.
مامان کیان کوچولو
9 تیر 93 1:03
عزیزم چه بازیای خوشملی ... واقعا عالیه .. چقدر لباسای این خانوم کوچولو نازه ... عزیزززززززززم
مامان روژینا
9 تیر 93 8:54
وای قربون عسل خانوم هوشمند و متمرکزم بشم این کلاسا خیلی خوب و مفیدن مائده جون باهات موافقم منم خیلی راضی بودمفقط یه چیزی !!! کلاسای شما تایمش چقدره؟
ندا
9 تیر 93 10:49
سلام . تو پستای قبلیتون دیدم ضد افتاب زدین به سارینا میشه اسمش رو بگین اگه راضی هستین . ممنون میشم
نگار
9 تیر 93 11:59
وای چقدر بامزه و هیجان انگیز...امیدوارم منم زودتر بتونم با دخترم برم کارگاه مادر و کودک
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 12:00
خداوندا من از آن نمیترسم که ساعتها بگذرند ، من از آن میترسم که یک لحظه بی یاد تو بگذرد
مامان آینده
9 تیر 93 12:29
سلام.مامانی منم سارینای گل رو لینک کردم. ماشالله به دختر باهوشتون. خدا حفظش کنه. مامان آینده
مامان محمدحسین
9 تیر 93 13:20
سلام سلام... چه پستای زیبایی... از دیدن همشون لذت بردم.... می بووووووووسمت سارینای باهوش.....
مامان فرشته های آسمانی
9 تیر 93 14:17
آفرین به این دختر باهوش ماشالله
مامان شینا
9 تیر 93 16:04
آفرین به سارینای باهوش و دوست داشتنی
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 16:27
منم لینکت کردم دوستم عزیزم اون قالب ها رو تو گوشیم گلگسی(اندروید) دارم
مامان فتانه
9 تیر 93 18:23
افریییییین به این دختر باهوش.....چه بازیای قشنگ و سرگرم کننده ای
مامانی
9 تیر 93 21:23
اااااااااو عزیزم چقدر کاربلده هزارماشااله به عسلم .....
مريم
10 تیر 93 13:35
ماشالله واسه خودت خانومي شدي خوشمل خانومl
مامان مهدیس
10 تیر 93 14:34
دختر نازی دارین واقعا به این همه حوصله آفرین میگم این وبلاگ دخترمه دوست داشتین سر بزنین
ترنم
10 تیر 93 16:27
مرسی که از تجربیاتت برامون مینویسی...روز به روز شیرین تر وخوشمزه تر میشه این دخمل...
مامان الهام
10 تیر 93 16:42
سلام خانمی آفرین به سارینای باهوش عزیزم انشاالله همیشه موفق باشی من خیلی از این کلاس ها و فعالیت هاشون خوشم اومده ولی متاسفانه یه همچین جایی تو تبریز نیست خیلی هم پرس و جو کردم ولی نتونستم پیدا کنم با اجازه فعالیت های سارینا جون رو که توضیح دادین من با دخترم تو خونه انجام میدم
مامان اهورا (نرگس)
11 تیر 93 19:59
واااااااااااای!!!!آفرین به این دخمل زرنگ و با هوش...
مامان دیانا
12 تیر 93 13:17
عزیز خاله انشاالله همیشه موفق باشی. یادت باشه بزرگ شدی قدردان زحمات پدر و مادرت باشی.. خوش بحالتون کاش ماهم توشهرمون همچین کلاسایی داشتیم، هر وقت به وبلاگت سر میزنم احساس پوچی بهم دست میده،.دلم میخواست منم با دیانا انقد وقتمون مفید سپری میش
رومینا
12 تیر 93 16:33
عزیز دلم افرین دختر باهوش و ناز مائده جون میای خصوصی
م.م
12 تیر 93 23:54
قربون خانومی ناناز و زرنگ بشه خالش.خیلی ماهی سارینا جون
مامان آرزو
13 تیر 93 23:47
آفرین به دخمل باهوشمون
مرمر
14 تیر 93 17:27
عززززززززززززززززززززززززززیزم چقد اخه بزرگ شدی چقد خانوم شدی کوچول موچول من دوست دارم
مامان حبه قند
14 تیر 93 22:04
مامانی یه دفعه پست نمیذاری یه ئفعه چند تا چند تا میذاری. آفرین خیلی دوست دارم منمگل دختر و کلاس مادر و کودک بذارم. از چند ماهگی باید برن بچه ها. انشاله همیشه سالم باشه دخترت.
مامان مائده
پاسخ
عزيزم به خاطر اينكه وقتي فرصت پيدا ميكنم بدو بدو ميام پست ميذارم!از يك سالگي
مامان
17 تیر 93 10:14
سلام دوست عزیزم . خوبی خانومی؟چه خبر ها عزیزم؟ خوش میگذره ؟ نماز و روزه هایت قبول حق باشه عزیزم . به منم سر بزن
نسیم
18 تیر 93 2:47
سلام وبتون عالیه ایشاالله سارینا خانوم همیشه موفق و سلامت باشن خیلی ناز و دوست داشتنیه خوشحال میشم اگه منو لینک کنید منم امروز تصمیم گرفتم از عباسم بنویسم و وب شما خیلی بهم کمک کرد
مهربون
18 تیر 93 16:23
مائده جووون من میخوام عکس بزارم اما میگه حداقل 200کیلوبایت و آپلود میکنه... هر عکسی میخوام بزارم نمیشه...شما چطور میزارید؟آخه همه کیفیتش خوبه
مامان مائده
پاسخ
عزيزم عكس رو توي برنامه paint باز كن و سايزش رو تا ٢٠٠ تغيير بده بعدم سيو كن
مامان رادمان جون
19 تیر 93 1:35
ماشالله به این دختر باهوش .عزیزم میشه بگی سارینا جون رو کدوم موسسه ثبت نام کردید البته خیلی تحقیق کردم ولی نظر شما رو هم دوست دارم بدونم اگه میشه کمکم کنید در ضمن با اجازتون سارینا جون رو به دوستای رادمانم اضافه میکنم
مامان مائده
پاسخ
عزيزم نيلوفر آبي.پست مربوط بهش مفصل هست.منم لينكت كردم
پدر و مادر آروین کوچولو
19 تیر 93 5:54
هزااااااااااااااااااااار ماشالله به دانشمند آینده نازمون مامانی از طرفم ی ماچ گنده گنده
پدر و مادر آروین کوچولو
19 تیر 93 5:55
بوووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس
تو زیباترین ارزوی منی
21 تیر 93 12:23
آفرین به دختر با تمرکز ما عزیزمممم چقدررر اخه نازی تو هان؟ من یه نی نی خوشگل مثه تو از خدا بخوام باید چیکار کنم؟ دوست دارم ساریناااا
جیران بخشنده
21 تیر 93 12:36
فدات بشم من سارینای باهوش و زرنگ امیدوارم همیشه موفق باشی گلم
مریم
23 تیر 93 18:33
عزیزم یه سوال؟ سارینا رو هیچ وقت سوار روروئک نکردی؟ اخه عکسی ازش ندیدم!
مامان مائده
پاسخ
نه دوست خوبم من براش روروئك نگرفتم چون دكتر گفت اينا باعث كمردرد در بزرگسالي ميشه
مریم
24 تیر 93 16:00
آپ کن دیگه! هی میام میبینم همون مطلب قبلی هنوز!
نرگس
24 تیر 93 16:46
سلام..من یک چند وقتی هست با وبلاگ دختر نازتون آشنا شدم..چندتا سوال داشتم و خواهش میکنم همینجا جوابمو بدید میام میخونم..کالسکه و کریر رو از کدوم فروشگاه خریدین؟و صندلی غذا؟
مامان مائده
پاسخ
سلام عگلم.از فروشگاه مكسي كوزي توي خ وليعصر
مامان ناهید
25 تیر 93 1:11
سلام مائده جون خوبید به به سارینا جونم تبریک میگم به سلامتی ترم چهارم رو هم تمام کردید ماشالله به این هم پیشرفت وهوش وزکاوت انشالله از چشم بد دور باشی خدا نگهدارت باشه
مامان ناهید
25 تیر 93 1:13
مائده جون دیگه به ما سر نمی زنید خدایی ناکرده دلخورید شما از بهترین دوستان من هستید دوستتون دارم من همیشه سعی می کنم سر بزنم یه چند وقتی بچه ها مریضن پشت سر هم خیلی گرفتار بودم وولی با این وجود بهتون سر می زنم وفراموشتون نکردم عزیزم سارینا جون رو ببوسین
مامان مائده
پاسخ
دوست خوبم منم مثل شما گرفتار بچه ام .ايشالا به زودي ميام پيشتون
مامان محمدهانی
25 تیر 93 15:41
سلام مائده جون با اجازه ات من وبلاگ شما رو گذاشتم تو لینک دوستانم اگر زحمت نیست شما هم ما رو بزار تا وبلاگ محمد هانی هم مثل وبلاگ سارینا جون پر بیننده بشه ا ممنونت میشم
مامان مائده
پاسخ
سلام خيلي خوشحالمون كرديد.با افتخار لينكت كردم
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 93 20:56
ای جوووونم فدای خلاقیتت خاله چقدر بهت خوش میگذره...خوشبحالت
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
28 تیر 93 0:40
کوفه امشب التهاب محشر است / کوفه امشب کربلایی دیگر است جبرئیل آوای غم سر داده است / در فلک شوری دگر افتاده است تیر غصه بر دل زارم نشست / تیغ دشمن فرق مولایم شکست قلب مجنون سوی صحرا می رود / حیدر-ع امشب سوی زهرا میرود .
سحر
3 مرداد 93 18:37
من مجردم و مسلما بچه ندارم اما بچه هارو خيلي دوست دارم ماشاا... دخترتون خيلي دوست داشتنيه . آفرين به صبر و حوصله اي كه براي اين دختر خوب ميذاريد در ضمن من هم پيانو ميزنم و فارق التحصيل اين رشته هستم خيلي خوبه اگر زودتر شروع به ادامه تمريناتتون كنيد با آرزوي موفقيت
مامان سمانه
19 دی 93 17:11
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام دختر که نیس قند عسله به کی رفته این آتیش پارت اینقدر خوشجله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالا هزار ماشالا قربون چشات خاله عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد