پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 26 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

كلوپ پرديس

1393/4/21 23:48
نویسنده : مامان مائده
6,896 بازدید
اشتراک گذاری

ماهي كوچولوي مامان!اين روزاي تابستون كه هوا خيلي گرم شده آبتني خيلي ميچسبه.براي همين تصميم گرفتم استخرتو باد كنيم و بذاريمش توي تراس كه هم آفتاب بخوري حسابي و هم آب بازي.

حالا ميريم سراغ كلوپ پرديس...

حدودا يه ماه پيش يه كلوپي پيدا كردم كه توش پلي هاوس و استخر و اينا داشت(وابسته به مهد کودک پردیس توی کامرانیه) و فقط مخصوص بچه هاي تا ٦ ساله بود.تصميم گرفتم يه بار ببرمت ببينم استخرش چجوريه.آخه شنيده بودم كم عمقش از ٦٠ سانته و تصفيه آبشم با اوزونه و فقط هم مخصوص بچه هاست.آخه استخر خودمون عمقش براي تو زياده و همش يا بغلمي و هي ميچسبي بهم يا توي تيوپتي و زياد نميتوني دست و پا بزني.و هم اينكه ميخواستم جرأت شنا كردن رو از بچه هاي ديگه هم ببيني.

خلاصه بالاخره يه روز گرم تابستوني رفتيم...

توي استخر قانون بود كه حتما يه مربي بايد باشه كه خدانكرده اتفاقي براي بچه نيوفته و من چون خودم مربي بودم گفتم ديگه نياز به كسي نيست مواظبت باشه.

تا تو چشمت به استخر خورد از خوشحالي جيغ زدي و رفتي توي كم عمق و چون پات ميرسيد همش ميخواستي توي آب بدويي و هي اسباب بازيهاتو مينداختي و خودت ميرفتي مياورديشون...صدات كل استخر رو پر كرده بود و هر كي ميديدت ميگفت دخترت چقدر آب رو دوست داره...

گذشت و گذشت تا ديگه من ديگه خسته شدم و با اينكه تو دلت نميخواست  از آب دل بكني ، لباساتو تنت كردم بريم خونه كه مدير اونجا جلومو گرفت و بهم پيشنهاد مربيگري توي استخرشونو داد.البته من تجربه اين كار رو داشتم چون قبلا هم در استخرای دیگه بچه های کوچیک رو آموزش داده بودم  و همچنین چون تقریبا از دو ماهگیت آورده بودمت استخر قلق کار با بچه ها دستم بود.

قبول كردم و الان دوباره بعد از ٣ سال بالاخره رفتم سر كار.البته اميدوارم دختر كوچولوي خوشگلم در نبودنم همكاري كنه.

راستي بعد از اولين جلسه اي كه براي آموزش رفتم( برخلاف تصورم كه فكر ميكردم آموزش بايد از ٣ سال به بعد باشه با وجود شاگرد كوچولوم كه ١ سال و ٣ ماهشه و توي همون جلسه اول كاملا پاي دوچرخه رو ياد گرفت)،تصميم گرفتم كه آموزش شنا رو با تو هم به صورت جدي شروع كنم.

براي اولين بار حاضر شدي بازوبنداتو دستت كني و براي اولين بار بعد از آموزشت به پاي دوچرخه،خودت تنهايي و بدون كمك من با پاي دوچرخه تونستي روي آب وايسي.نميدوني اون لحظه چقدر شيرين بود براي يه مامان مربي!

سارینا:سلام من آماده شنامآرام

اولین آموزش :پا زدن در بیرون آب توسط مامانی و تکرار اون توسط سارینای با استعدادمعینک

حالا آماده ام برای پای دوچرخه توی آب:

البته ديگه يه طوري شدي كه هي ميري مايو و بازوبنداتو بر ميداري كه بريم استخر!!و من و بابايي هم كارمون در اومده و تقريبا سه روز در هفته ميبريمت.و توي استخر هم معمولا عاشق پريدن از بالا توي آب و بازي با توپ بزرگي كه توي آبه.

خودت تنهایی از نرده میری بالا و میپری توی آب

مامانی آماده ای منو بگیری؟

اینجا دومین مرحله آموزش بود که میخواستم بهت فوت کردن توی آب رو یاد بدم که اصلا خوشت نیومد و حاضر نشدی همکاری کنیغمگین

حالا کولی گرفتن از بابایی...

البته چون یه خرده آب میپاشید بهت بدت میومدخندونک

بابایی مهربوووووون.مرسی که بهم سواری دادیبوس

عافیت باشه دختر گلم

ماهي كوچولوي مامان.بزرگترين هدفي كه دارم ازين كه شنا زود ياد بگيري براي حفظ جونته كه خدانكرده اگه يه موقع بي حواس توي آب بيفتي بتوني گليم خودتو از آب بكشي بيرون...

به اميد قهرماني ماهي كوچولوي نازنينم در مسابقات تيم مليچشمک

پسندها (16)

نظرات (23)

پدر و مادر آروین کوچولو
28 تیر 93 21:21
قربووووووووووووووووووونت عزیزم معلومه خیلی هم داری کیف می کنی
مامان محمد هانی
29 تیر 93 1:02
سارینا جونم بهت تبریک میگم بخاطر داشتن همچین مادر هدفمندی
مامان بابای الیسا جون
29 تیر 93 10:30
جوجه طلایییییییییییییییییییییییییییی ناز نازی قدر مامان جون مهربووووووووووووووووونتو بدون دخملی ناز دونه
مـ ــریـــ ـــــم
29 تیر 93 11:59
سلام عزیز دلم . واقعا از وب قشنگت لذت برم . وروجکت خیلی دلبرِ جووووونم با تبادل لینک موافقی ؟
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنون از شما.بله خيلي هم خوشحال ميشم.لينكت كردم
مامان فریده
29 تیر 93 13:57
افرین به همچین مادر باهوش و باخردی و هزار افرین به سارینای گل و باهوش
مامان فرشته های آسمانی
29 تیر 93 14:12
چه بامزه خوش بحالت منم عاشق آب بازیم منم میخوام بیام
مریم
29 تیر 93 15:25
وای خدا چه ناز. واقعا آفرین انقد براش وقت می ذاری و زحمتشو می کشی. به امید اینکه منم وقت بذارم برا کوچولوم
مهدیه
30 تیر 93 11:37
نازییییییییییی قربونش میرم این دخمل نازی رو با حوله و دمپاییش خیلی کار خوبی می کنی از حالا باهاش شنا کار می کنی. ورزشیه که هم برای سلامتی مفیده و هم تو اسلام به آموزشش تاکید شده. ما که تو رشت چنین امکاناتی نداریم ببرمش استخر شنای بچه ها! البته تنبلی از خودمم هست که شنا بلد نیستم. همسرم کاملا وارده ولی نمی خوام با چندتا مرد بره استخر... میترسم براش عادت بشه! خودم همون یک باری که رفتم سرزمین موج های آبی داشتم قالب تهی می کردم. از شنا کردن و غرق شدن می ترسم. ولی با این حال دخترم رو تشویق مکنم برای یادگیریش! ایشالا شما هم تو کار جدیدت موفق باشی عزییییییییییییییزم
شیما مامان شاهین کوچولو
30 تیر 93 14:01
وایییییی بلاچه تو چقدر شیطون شدی... یعنی خداییش به ذهن من نمیرسید از سرسره بیام پایین راستی مائده جون تبریک داری میری سرکار... چ خوب. کار خیلی باحالیه... و افرین به سارینا جون که مثل مامانش با استعداده خوب یاد میگیره
مامان کیان کوچولو
30 تیر 93 18:37
ای جانم آفرین دخمل کوچولوی شجاع. ماامانی آمین میگم به دعای قشنگت
مامان رادمان جون
31 تیر 93 2:12
آفرین به این مامان فعال ،لذت بردم حتما استفاده میکنم با این که خیلی خوابم میاد و سرعت پایینه کلی وقته که پای وبلاگ دختر گلتون نشستم موفق باشید
نگار
1 مرداد 93 12:50
چقدر عسل شده تو مایو..شنا خیلی خوبه ..منم میخوام دخترم هلیا رو زودتر ببرم استخر ولی میترسم سرما بخوره..کاش یکم که بزرگتر شد ی روز بیاد با شما و سارینا استخر و کلی با هم بازی کنیم
MAHSHAD
1 مرداد 93 17:01
خوش به حالت
topolooooo
1 مرداد 93 18:33
سلام مائده جون خوش به حال سارینا جون که انقد امکانات واسش فراهم کردی که بتونه انقد خوب و قوی بشه شخصیتش منم عاشق اینم که بچم شنا رو یاد بگیره امیدوارم تا اون موقع تو مشهد هم از این استخرهای مخصوص خردسالان افتتاح شه.....
آزاده
3 مرداد 93 14:25
سلام خانمی امیدوارم که خودتون و دخمل نازتون همیشه خوب و خوش باشید. میخواستم بدونم برای پسرهای 4.5 سال هم آموزش دارید؟ یا میدونید کجا میتونم ببرمش ؟ ممنونم
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنون.بله عزيزم تا ٦ سال آموزش داريم
سیما مامان هلیا جون
6 مرداد 93 23:17
سلام دلم واستون یه ریزه شده بود ......... بووووووووووووووس
مامان جون
7 مرداد 93 16:39
بوس ماهی کوچولو. خوش باشی قشنگم با اجازه من لینکتون کردم
عمه جونی
24 مرداد 93 13:16
سلام عزیزم هزار ماشالله چقدر ناز شده تو این مدت که نبودم خیلی دلم میخواست ببینم این فسقلی خوردنی چه شکلی شده...
مامان صفورا
26 مرداد 93 15:53
سلام دوست عزیزم ماشالا دخترت خیلی باهوشو با استعداده براش کم نزار از لحاظ آموزشی با افتخار لینکیدمتون
مامان ارنیکا
1 شهریور 93 22:29
سلام عزیزم من از دوستاران وبلاگ شما هستم تقریبا یک سالی هست که پستهای زیبای شما رو می خونم آرزوی خوشبختی دارم براتون فقط یه سوالی توی ذهنم ایجاد شده اگه اشتباه نکنم استخر شما باید خصوصی باشه آب استخر از آب تصفیه شده تامین می شه من خیلی تو مصرف آب وسواس دارم بخاطر بی آبی وقتی این مصرفها می بینم حسابی دل سرد میشم
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم.خوشحالم به ما سر ميزنيد.آب استخر مثل آب آكواريم يا هر چيز ديگه وقتي تصفيه ميشه نياز به تعويض نداره حتي سال به سال.
مامان ارنیکا
16 شهریور 93 20:21
سلام مرسی عزیزم که خیالمو راحت کردی دیگه وقتی این استخرها رو می بینم حرص نمی خورم
سولماز
16 شهریور 93 22:37
سلام من تازه با وب ودختر زیباتون اشنا شدم من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
maman sima
5 آبان 93 12:40
سلام خوشبحالت که مربی شنا هستی من از شنا میترسممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد