پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٢١ ماهگيت مبارك

1393/4/28 0:42
نویسنده : مامان مائده
3,819 بازدید
اشتراک گذاری

اين ماه دختر مامان خيلي خانم شده براي خودش.وقتي پارك ميريم ديگه ماماني همش مواظبش نيست كه الان از سرسره يا تاب يا الاكلنگ ميفتي.ماماني براي خودش ميشينه يه گوشه اي و فقط نگات ميكنه!حتي دیروز هم كه بابايي باهامون اومده بود وقتي داشتي از پله هاي سرسره بالا ميرفتي گفت وااي! بدو بگيرش! الان با سر مياد پايين كه من در كمال آرامش گفتم چند ماهه دارم بالا رفتن و پايين اومدن و اين چيزارو باهاش تمرين ميكنم و اونم ديگه ماهر شده و نگران نباش!!

از نشانه هاي دومي خانم شدن سارينا خانم اينه كه ديگه بدون اينكه شبا پيشت پايين تخت رو زمين بخوابم و خوابت كنم ،مستقيم ميري توي تختت و برات كتاب ميخونم و خوابت ميبره.

يه روز بعدازظهر كه گذشتمت روي تخت و برات كتاب خوندم و فكر كردم خوابيدي و اومدم روي تخت خودم خوابيدم،از واكي تاكيت صداي ترق تروق شنيدم و فهميدم هنوز بيداري و داري بازي ميكني.بعد از چند دقيقه ديگه صدايي نشنيدم و گفتم حتما خوابيدي و اومدم روت پتو بندازم كه در كمال تعجب يهو ديدم نيستي!!!!!!! اينور..اونور.. زير پتو..لاي عروسكات!!!خشكم زده بود.اومدم توي چادر بازيتو نگاه كردم نبودي !تا اينكه ديدم توي اتاق پذيرايي،كتاب به دست دنبال مني!!آخه چه جوري از نرده به اون بلندي اومده بودي بيرون؟!!!

گذاشتمت روي تخت و گفتم دوباره بيايي بيرون و تو هم پاتو گذاشتي روي فيلت و لبه تخت رو گرفتي و پاتو گذشتي روي سرسرت و سر خوردي و با لبخند اومدي پايين!!! واقعا مونده بودم چي بگم كه چه جوري عقلت رسيد اين كارو كني!!

خلاصه ازون روز موقع خواب ميري كتابتو بر ميداري و از روي سرسره ات ميري توي تختت دراز ميكشي پتو ميكشي روي خودت! و ميگي برام كتاب بخون!!!

منم شروع ميكنم يه كتاب دو كتاب همينجور ميخونم تا...ماشالا راضي بشو كه نيستي اين كتاب تموم شد اون يكي تا اينكه بالاخره تصميم گرفتم ديگه از خودم برات قصه بگم و چون فقط باهات انگليسي حرف ميزنم واقعا سخته داستان انگليسي از خودم بگم...ولي شدنيه و البته براي خودمم خيلي تمرين خوبيه!

قربونت برم که توی خواب هم میخندی!!

بعد از خواب هم بیدار میشی میری سراغ آب بازی!

اینجا هم بالاخره برای اولین بار موهای بلندتو تونستم دم اسبی کنم!

يه كار جالب ديگه اي كه من مدتها انتظارش ميكشيدم عروسك بازيه.تازگيا به عروسكت با شيشش شير ميدي ،ميخوابونيش روي بالش و پتو ميكشي روش و پيش پيش ميكني!

راستي با اينكه واضح صحبت نميكني و من نميفهمم دقيقا چي ميگي ولي ماشالا خيلي خوش صحبتي و مدام درحال حرف زدني.مثلا بهت ميگم برو به بابايي بگو آماده اي و ميخوايي بري بيرون،ميري قشنگ با بابايي با زبون خودت بهش ميگي و حتي موقع حرف زدن دستاتم تكون ميدي!

تازگی به جای بابا کلا میگی "ددی" و بابایی هم میگه "جان ددی "و کلی قربون صدقه ات میره.

ايشالا به زودي به حرف زدن بيفتي و برامون كلي شيرين زبوني كني.دوستت دارم بلبل كوچوي مامان

نظرات (55)

مامان آینده
28 تیر 93 16:47
salam. 21 mahegiye gol dokhtari mobarak. vagan raftan tu takhtesh ba sorsore jaleb bud
بابای ملیسا خانم ناناز
28 تیر 93 18:28
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شبهای عزیز و عرض تبریک بدلیل وبلاگ قشنگ و زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه سبز و مجازی ملیسا تشریف بیارید و با گذاشتن چند خط یادگاری ، این کلبه کوچیک و خاطره ساز رو مزین کنید .
مهربوون
28 تیر 93 18:52
خانوم بودی خانوم تر شدی سارینا جوون
پدر و مادر آروین کوچولو
28 تیر 93 21:17
وااااااااااااااااااااااای من عاااااااااااااشقتم خاله دورت بگردم مااااااااااااااااااشالله به همه چیزت مائده جون از طرفم یه ماچ جانانه لطفا
پدر و مادر آروین کوچولو
28 تیر 93 21:20
پرنسس گلم 21 ماهگیت مباااارک
مامان ساناز
29 تیر 93 9:30
عزیزم خیلی خانومی شما منم یه سارینا دارم مثل شما خوشگله خدا حفظتون کنه
مامان بابای الیسا جون
29 تیر 93 10:27
عزیزم 21 ماهگردت مباااااااااااااااااااااااااارک فندق کوچولوی خوشگل
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
29 تیر 93 10:31
ای جان تو اون لباس هفت رنگش چه ناز شده
خاله ی آریسا
29 تیر 93 13:28
نی نی کوچولو 21 ماهگیت مبارک عزیزم موهاشو ببین چه بلند شده ماشالله
مامان فرشته های آسمانی
29 تیر 93 14:11
عزیزم چه شیطون شده فدای موهای دم اسبیت
مامان محمد هانی
29 تیر 93 14:55
سلام مایده جون ممنونم وبلاگمون رو تو لینک دوستاتون گزاشتید
مامان الهام
29 تیر 93 17:33
عزیزم 21 ماهگیت مبارک چه عکسای قشنگی میبوسمت
تو زیباترین ارزوی منی
29 تیر 93 17:41
ای جووووونممممممم چه ناز شده وقتی که موهاشو دم اسبی بستی مائده جان شما خودت زبانت خوبه؟ منم دلم میخواد به نی نی اینده زبان یاد بدم الان سارینا زبان انگیلیسی رو میفهمه؟ خیلی دوست دارم منم همین روش رو به کار بگیرم ولی زبانم خوب نیست
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.بد نيست زبانم همزمان دارم كلاسم ميرم.بله كاملا ميفهمه.ايشالا .از الان كلاس برو حتما ميتوني
مامان حبه قند
30 تیر 93 2:40
ای جان دلم چقد ر کارهای خوب یاد گرفته شنا.و کلی مهارت.افرین سارینا جان
مامان
30 تیر 93 10:27
آخی چه نازه این خانوم
مامان بردیا قلقلی فلفلی
30 تیر 93 14:58
سلام خوشگلم 21 ماهگیت مبارک
مامان روژینا
31 تیر 93 10:17
جیگرشو بخورم که اینقد وروجک شیرین شده
فرشته ام "امیرحسین"
31 تیر 93 21:55
ماشاله به این دختر خوشگل و شیرین زبون
adeleh
1 مرداد 93 0:45
سلام عزیزم من به شکل اتفاقی از سایت نوعروس یکی از دوستانتون عکس سیسمونی دخترتون رو گذاشته بود اومدم اینجا و متوجه شدم شما زبان میخونید من 26 سالم هست و گرافیک خوندم و خیلی زبان دوست دارم یاد بگیرم در حال حاضر کانون زبان ایران ثبت نام کردم و استارتر شروع کردم خواستم ازتون کمک بگیرم تا بتونم بهتر زبان یاد بگیرم راستش من گرامرم زیاد خوب نیست میشه کمکم کنید راهنماییم کنید چیکار کنم بهتر پیشزفت کنم؟
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم خيلي خوشحالمون كردي پيشمون اومدي.زبان فقط تمرينه بايد گوشت بشنوه و حرف بزني تا راه بيفتي.گرامر رو با همون كلاست پيش برو وسعي كن انقدر مثال بزني و تمرين حل كني كه كاملا جا بيفته.موفق باشي
مامان امير علي
1 مرداد 93 8:28
سلام . وب قشنگي دارين و دختر قشنگتري. به وب پسر من هم سر بزنيد. خوشحال ميشم.پسرم تقريبا با دخترتون هم سن هستش
MAHSHAD
1 مرداد 93 16:58
چقدر نازی عزیزم
topolooooo
1 مرداد 93 18:35
قربون اون دم اسبیت عشقم....
مامانی
2 مرداد 93 0:45
ای جان موهاشو بسته چه خانمی شده.... بوووووووووووووووووووووس......
adeleh
2 مرداد 93 0:56
اتفاقا استاد زبانم همین حرف شما رو زد شما چیزی رو پیشنهاد میکنید که گوش کنم؟ یه عالمه از این فیلم های آموزشی دارم برای آموزش زبان ولی خوب سخته برای من که تازه شروع کردم آنچنان متوجه نمیشم خیلی دوست دارم خوب یاد بگیرم ان شاالله بعد که بچه دار شدیم مثل شما به بچه ام هم یاد بدم خیلی برام جالبه وبلاگتون . راستی ممنون جوابگو سوالاتم بودید لطف کردید
مامان مائده
پاسخ
خواهش ميكنم دوست خوبم.از كارتون هاي ساده شروع كن(مخصوص بزرگسالا)
مامان راضیه
2 مرداد 93 1:51
وای موهاشو عروسکمقربونت برم خاله جون که ماشالا روز به روز خانم تر و نازتر میشی
مامان آیهان
2 مرداد 93 15:11
قربون دختر ملوس بشم ماشالله چه بزرگ شدی
الهه مامان مبین
2 مرداد 93 18:38
ماهگردت مبارک گل من
مریم
3 مرداد 93 2:46
الهی بگردم که هنوز خودش پستونک داره ولی مامان شده.
مامان آوا
3 مرداد 93 12:16
مائده جون من همیشه به وبلاگ دخترنازشما سرمیزنم همیشه خوب و زیباست .شیرین کاریها و هنرمندیهای خودتون و دخترتون هردوتاش. من دختر یازده ماهه دارم خیلی دوست دارم زود شنا یادبگیره از کی با خودم میتونم ببرمش استخر؟آخه منم دلم میخواد آوا مثل سارینا زرنگ باشه.هزارماشاله به این فرشته کوچولوی شما. ضمنا خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سربزنید.
مامان مائده
پاسخ
ممنون كه به وب سارينا كوچولو سر ميزنيد.از همين الان ببرش استخر تا با آب آشنايي پيدا كنه.قرررربونت
مامان
5 مرداد 93 9:00
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.
مامان مائده
پاسخ
ممنون دوست خوبم بر شما هم مبارك
مامان اسیه
5 مرداد 93 15:16
آفرین به سارینای ناناز! افرین که خودت میخوابیمامان مائده چطور تونستید جداش کنید و بدون شیر دادن بخوابونیدش تو رو خدا به منم بگید تا بتونم ماریا رو به تخت خودش ببرم ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید
مامان مائده
پاسخ
ممنونم.راستش سارينا عاشق كتاب خوندنه و عادتش دادم هر موقع ميخواد بخوابه ميذارمش توي تختش و بهش ميگم بذار برات يه كتاب بخونم و اون هم چشاشو ميبنده و وسطاش خوابش ميبره البته بعضي موقع ها هم كتاب اثري نداره و بازيگوشي ميكنه و نميخوابه
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
5 مرداد 93 17:28
دختره پست گذاشته :چرا دخترا نمیتونن برن خواستگاری پسرا؟ در حمایت از پسرا یه پسره کامنت گذاشته: آخه دخترا مث پسرا زود خر نمیشن! این از کی حمایت کرده دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
6 مرداد 93 14:20
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان رهام
6 مرداد 93 19:17
وای چرا نظرات ما هیچ وقت اینجا نیست پس؟خاله تاییدمون نمیکنی؟ خیلی ماهه سارینا جون .. وووووووی وییییی کش سرشو ببین با اون موهای دم اسبی بوووووس
مامان مائده
پاسخ
عزيزم خوب بگرد حتما پيدا ميكني چون من همه نظرات رو تاييد ميكنم و هر كدوم هم بشه جواب ميدم.ممنونم
مامان جون
7 مرداد 93 16:17
ماشاالله به این دخمل ناز نازی . خوشحال میشم یه سرم به وب پسرم بزنید .
مامانیش
7 مرداد 93 17:49
عزیزم چه جیگریه، خدا حفظش کنه
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
7 مرداد 93 18:37
سلام مائده جان خوبی عزیزم؟ عیدت مبارک باشه یه مدت بود نبودم اومدم دیدم کلی پست گذاشتی همشون عالی بودن عزیزم... سارینا هم ماشالله کلی بزرگ شده... ببوسش حتما وقتی هم که موهاشو میبندی خیلی بهش میاد خواهر منم اینطوری موهاشو که دم اسبی میبندم خیلی ملوس میشه... خدا حفظش کنه سارینا رو. دوستتون دارم! بازم میام و بهتون سر میزنم
مامان آروین
8 مرداد 93 9:39
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
maman sima
11 مرداد 93 10:31
ای جونم موهای جمع خیلی بهش میاد...
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
11 مرداد 93 16:26
۲۱ماهگیت مبارک فرشته کوچولو
جیران بخشنده
12 مرداد 93 12:29
فدات بشم من خوشگل موهات و دم اسبی کردی چه قدر بهت میاد ناز بودی ناز تر شدی
خاله جون
12 مرداد 93 23:14
سلام آپم منتظرم
مهربوون
13 مرداد 93 18:59
به من هم سر بزنید مائده جون
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 21:45
برای روزهای خوبت دعا میکنم... روزهای خوب تو ربط عجیبی دارند به حال خوب من...
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 21:45
بخوان دعای فرج رادعا اثردارد دعاکبوترعشق است که بال وپردارد بخوان دعای فرج راکه یوسف زهرا زپشت پرده غیبت به مانظردارد بچه ها بیاین حداقل روزی یه بارم که شده دعای فرج رو بخونیم. شاید همین دعا ها بتونه ظهور آقامونو نزدیک کنه... اللهم عجل لولیک الفرج
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 21:46
شونه آدم که هیچی...... یه شونه تخم مرغ پیدا نمیکنیم سرمونو بذاریم روش گریه کنیم.
نیلوفر/مامانه روژینا
24 مرداد 93 2:40
ای جانم. فدات بشم من نانازیه خاله که سرسره بازی رو خیلی خوب یاد گرفته
♥ مامان آینده ♥
27 مرداد 93 23:36
سلام عزیزم خوبی؟!! یه چند وقتی نبودم و ببخشید که سر نزدم........ ماشالله عزیزم سارینا چقدر خوشمزه و خوردنی شده مخصوصا با اون موهای دم اسبیش....
مادر
28 مرداد 93 7:18
سلام مائده جان خوبید ؟ساینا جون خوبه ؟
فاطمه
30 مرداد 93 0:58
الهی بگردم خدااااااااااا این دخمل هزار الله اکبر هر روز داره ماه تر میشه . قربونه اون موهاش که مامانش به زور دمه اسبیشون کرده . مائده جونم خدا صلاح دونست من مامانه یه شاه پسر بشم .به ما هم سر بزن . لپه اون فینگولی هم بکش بعد یه گازه حسابی بگیر از طرفه من .
مریم
30 مرداد 93 1:22
وای خدا بس که اومدم و دیدم آپ نکردی این جوری شدم
مامان مائده
پاسخ
عزيزم به خدا وقت نكردم.سعي ميكنم همين روزا بيام
مامان فرشته های آسمانی
3 شهریور 93 10:09
سلام مائده جان کم پیدایید ؟ سارینا جون خوبه ؟ پس چرا آپ نمیکنی؟
لیلی
3 شهریور 93 12:47
وااااای!!!چه دخملی نازی... شیطون بلا..!!! خداحفظش کنه... مائده جون پیش منم بیای خوشحال میشم عسیسم...
مات سارا
16 شهریور 93 12:01
سلام...ماشالله به دخملي...الان چندماهه دارم وبلاگتون ميخونم ولي نت درست وحسابي نداشتم واستون نظر بدم...به وبلاگ ما حتما بياين خوشحال ميشم ساراجون با سارينا جون دوست بشن...هم سن وسال هستن ....بوس واسه سارينا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد