پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سارينا مامي عروس شده

1393/6/26 23:16
نویسنده : مامان مائده
4,683 بازدید
اشتراک گذاری

اين ماه سه تا عروسي دعوت بوديم و تو هم لباس عروسي خوشگلي كه مامان صديقه برات فرستاده بود رو تنت كردي و عرووووووس شدي.

سارینا خانم قبل از ورود به سالن:

فیگور بگیر عسلم

عروس پسونکی!خنده

اینم ثمین خانم که ساقدوش عروس بود:

داماد کوچولو: عروس خانم افتخار میدید با هم برقصیم؟

بیا بریم وسط...

واااای این عروس کوچولو رو ببییییییین!!!!!

که بالاخره افتخار دادی و حالا نرقص,کی برقص...

من عااااااشق اون نگاتممحبت

خسته شدم دیگه خب...

پسندها (10)

نظرات (19)

مامان فرشته های آسمانی
27 شهریور 93 13:19
همیشه به شادی زودتر عکسها رو بزار که خیلی دلم برای سارینا جون تنگ شده
خانوم دات
27 شهریور 93 14:07
بیا دیگه منتظریم.....عروسیشو ببینی.نوه دار بشی
مامان بهار
27 شهریور 93 19:00
انشاله عروسی خودت خوشگل خانوگ
مریم مامان شاینا
28 شهریور 93 0:33
وااااااااااااااااای چه عروسییییییییییی زیباترین عروسی که تا حالا دیدم قربوووووووووووووووووووووونت
ندا مامان یسنا
28 شهریور 93 14:00
عزیزم چه دختر بامزه ای دارین هزار ماشاالله اگه دوست دارین به وبلاگ دختر منم سر بزنید خوشحال می شم
مامان فرشته های آسمانی
29 شهریور 93 7:39
چه عروس خوشکلی ماشالله
مامان
29 شهریور 93 13:46
وای به به چه عروس خوشگلیییییییی خدا حفظش کنه
مامان
29 شهریور 93 13:46
انشاالله عروسی خودش پرنسس خااااانم ناز
مامان
29 شهریور 93 13:47
عکسهاشم عالی بودن عااالی بووووس
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
30 شهریور 93 20:04
سلام مائده جان ماشالله چقدررررر سارینا بزرگ شده من همیشه میام وبتون رو میخونم یادمه اولین مطلبی که خوندم بردن استخر سارینا بود که همش دو سه ماهش بود! از اونوقت همش میام وبتون و بعضی وقتا نظر میزارم منتها چون چند تا وب دارم یادم نمیاد با اسم کدوم وب نظر میزارم شاید با اسم های تو زیباترین ارزوی منی نفس7(اسمم تو نی نی سایته) سکانسهای دونفره زیر سقف مشترک براتون کامنت گذاشته باشم.... برای گل دخملی صلوات فرستادم بووووووووس واسه سارینای خوشگلللل
مامان اسیه
31 شهریور 93 19:06
عزیزم ماشااله تو این لباس عروسی چقدر نازتر شده
مامان هدی و بابا هادی
1 مهر 93 0:52
سلام چه عروسی نازی , عروس من میشییییییییی؟!
مامان دینا
1 مهر 93 16:05
ای جووووووونم عزیز دلم قربونت بشم چه عروس خوشگلی. من اگه اونجا بودم حتما قورتش میدادم.
مامانی
1 مهر 93 17:55
خدا حفظش کنه این گل دختر و ....براش اسپند دود کن عزیزم
fatima
2 مهر 93 14:25
وااای عزززیزززم قربونت برم. چقدر لباس عروس بهش میاد و بانمک شده. ماشالا خداحفظش کنه دختر نازنینت
آبجی فاطمه
2 مهر 93 14:30
مائده جون منfatimaهستم که خواننده وبلاگ سارینا جون بودم و براتون نظر میزاشتم.حالا خودم وبلاگ زدم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید. وبا اجازه لینکتون هم کردم
نی نی برفی من برفین
3 مهر 93 18:36
ای وای سارینای عروسکیمون عروس شده هر کی نگه ماشاالله سوراخ سوراخ شه والله
مهربوون
14 مهر 93 14:08
من عاشق اون عکستم که پستونک دهنته .... خانووووم خوشگلههههههههه اون عکس یکی مونده به آخریتم خیلی نازه....
مامان حبه قند
28 مهر 93 1:20
فکر کنم در تدارک تولدی
مامان مائده
پاسخ
بله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد