پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

اولین بار پدر شدنت

1391/3/17 19:20
نویسنده : مامان مائده
3,042 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من همسر مهربانم.اول روز مرد رو بهت تبریکniniweblog.comمیگم .

5 سال زندگی مشترک خوب و خوشیniniweblog.comبا هم داشتیم.امیدوارم که بتونم قدرتو بدونم و همیشه خوشحال و راضیniniweblog.comنگهت دارم.

امسال هم که برای اولین ساله پدرniniweblog.comشدی(البته نه به طور کامل) بهت تبریک میگم واقعا خسسسسسسته نباشی! امیدوارم هم تو و هم خودم بتونیم پدر و مادر خوبی برای بچه هامونniniweblog.comباشیم...

دوستت دارمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نایسل
16 خرداد 91 17:14
مرسی عزیزم اره ایشالا که سایه همشون بالای سر ما باشه
و منم بهتر بشم


ايشالا و اميدوارم به زودي مادر شدنت
نایسل
16 خرداد 91 17:15
منم روز مرد رو به همسرت تبریک میگم


ممنون از لطفت همچنين تبريك به همسر شما؛)
مامان فاطمه گلی
17 خرداد 91 11:44
سلام مائده جون انشالله شماهم زنده باشید وماهم نی نی خشگلتونو ببینیم عزیزم می بوسمت


من فداي تو.ممنون از شما دوستاي مهربونم.بوووووووس
ناهید
17 خرداد 91 16:11
سلام مائده جان مرسی که برام پیام دادی.ایشالا که نینی خوشگل تو هم زودی به دنیا بیاد و سالم باشه.


خييييلي ممنون بوووووس
ستاره آسمونی
18 خرداد 91 12:11



بوس بوس بووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
18 خرداد 91 18:44
سلام مامانی نی نی کوشمولو خوبه. خیلی مراقبش باش


مرسي خوبه البته منم بالاخره بعداز تموم شدن ويارام خوبم؛) مررررسي تو هم مواظب ني نيت و خودت باش.بووس
عمه جونی
19 خرداد 91 23:34
امیدوارم از لحظه هاتون لذت ببرید عزیزم


قربونت برم عزيزم همچنين شما با ني ني خوشگلتون؛))
ناهید
20 خرداد 91 14:41
سلام عزیزم.خوبی؟
نی نی در چه حاله؟خوبه؟



قرررررربونت برم عزيزم مرسي خوبه شما چطوريد؟
همه چي خوبه؟بوووس
ناهید
21 خرداد 91 19:44
بازم سلام.خوبی؟
ببخشید اگر زیاد برات ژیام میدم.آخه شما اولین نفری بودی که بعد از ساختن وبلاگم برام ژیام دادی.برای همین خیلی دوست دارم.از کدوم شهر هستی؟


قربونت برم عزيزم منم دوووووست دارم من تهرانم تو چي؟بوس بوس بوس

ناهید
22 خرداد 91 18:28
سلام عزیزم منم تهرانم.مرسی برام پیام دادی.بوس


خيلي خوبه خواهش ميكنم؛)
نایسل
25 خرداد 91 17:40
قربونت برم گلمم
مرسی الهی تو هم همیشه خوب باشی تا اخر دوران بارداری خوبی داشته باشی


ممنون از لطفت عزيييزم
عمه جونی
29 خرداد 91 12:35
((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْامری و ارحَمْ ضعفی و

قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین))
حضرت محمد (ص) فرمودند :هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا میکند.....
عیدتون مبارک


انشااله كه خدا گرفتاري همه رو حل كنه به خصوص شما دوستاي مهربونم.عييييد شمام مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد