پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

دومين سال تولدت مباااااااااااارك

1393/8/2 14:25
نویسنده : مامان مائده
4,156 بازدید
اشتراک گذاری

توت فرنگي خوشمزه ماماني.خيلي خوشحالم تو رو دارم.امروز دومين سال با تو بودنتو جشن گرفتيم.از خدا ممنونم كه با آوردنت به اين دنيا حس شيرين مادر بودن رو برام به وجود آورد.اميدوارم يك روزي تو هم اين حس قشنگ رو تجربه كني.بدون كه خيلي دوستت دارم.همه وجود مني و من بدون تو ميميرم.

حالا بريم سراغ تولدت.امسال تصميم گرفتم با توجه به خوشمزگي و شيرين بودنت برات تم توت فرنگي بگيرم.حدود يك ماه سر تداركات تولدت بودم و خوشبختانه امسال باهام خيلي همكاري كردي و تونستم تولدت رو به نحو احسنت برگذار كنم.

این لباس رو خودم برات با نمد دوختم:

کارت دعوت مهمون ها 

قربون اون پای خوشگل کوچولوت برم منبوس

تزیین بادکنک به شکل توت فرنگی 

مدارک تحصیلیتجشن(کلاس کارگاه کودک و مادر و بازی و زبان) 

حروف اسم قشنگت 

آویز توت فرنگی 

گیفت برای مهمونای کوچولو:

که گلسر های توت فرنگیشو خودم با نمد درست کردم 

رومیزی به شکل توت فرنگی

سارینای توت فرنگی قبل از اومدن مهمونا

میز عصرونه شامل سالاد ماکارونی,پیتزا,بادمجان شکم پر,لازانیا,مرغ سوخاری,سالاد الویه,جوجه سیخی,ژله توت فرنگی,میوه سیخی و پفیلا و اسمارتیز و ... بود.

تزیین سالاد الویه به شکل توت فرنگی

حالا میریم سراغ تولد:جشنجشنجشن 

کادوهای سارینا توت فرنگی:

این ماشین هم از طرف من و باباییه که عاشقشی

چی داری میخوری خوشگلم؟!!

تا چشمونو ازت بر میداشتیم میدیدیم ظرف پاپ کورن رو برداشتی داری میخوریخندهخندهخنده

بعد از تولد یه خواب شیرین خیلی میچسبه...

برگه یادگاری:

دیروز هم یک تولد توی کلاس کارگاه کودک و مادرت گرفتم:

امیدوارم تولد 120 سالگیتو جشن بگیری.خیلی دوست دارممحبت 

پسندها (17)

نظرات (57)

مامانی و بابایی الیسا جون
8 آبان 93 0:01
سلام مائده عزیزم تولد دختر گلتو بهت تبریک میگم و امیدوارم تولد 120 سالگیشو جشن بگیری دوست گلم دخملیییییییییییی نازم قربونت برم تولدت مبارک خوشمزه خانم
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم عزییییییم
نازی
8 آبان 93 10:44
سلام مایده جون تولد سارینای عزیزم رو تبریک میگم.120 ساله بشه.وای،فکر ما را هم بکن یک هفته چطور تحمل کنیم تا جشن تولد قشنگشو ببینیم.فردا جمعه است یک ساعت سارینا رو بده دست باباش، برای ما پست قشنگشو کامل کن.ممنون
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.الان دارم آپ میکنم
نازی
8 آبان 93 10:49
اخ جون مرسی عزیزم پس ان لاینی.
مامان مائده
پاسخ
بله
مامان نی نی
8 آبان 93 12:09
سارینای خوشگلم تولدت مبارک،آرزو می کنم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه عزیزم.
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جوووون
نازی
8 آبان 93 12:43
عزیزم همه چی عالی و با سلیقه بود.خسته نباشی. ایشاله جشن عروسی سارینا جون.
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهربوون
8 آبان 93 13:16
عزیزم همه چی عالی بود.... چه ناز شدی سارینا جوووون.... به به مامان هنرمند .... چه خوشگل شده لباست... سارینا جووون بازم تبریک میگم ایشالا تولد 122سللگیت خانوم خوشگلههههه
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون مررررررسي
مامان
8 آبان 93 15:18
چه تولد قشنگی عزیزم.ان شاالله 120 ساله بشی
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم خاله مهربون
مامان
8 آبان 93 15:19
دستت درد نکنه مائده جونم معلومه حسابی زحمت کشیدی. همه چیز عالی بود
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم نظر لطفته
مامان
8 آبان 93 15:20
لباس سارینا جونم عاااااالی. لباس خودتونم که ست بود عاااااااالی. ان شاالله همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان مائده
پاسخ
قربون شما عزيزم البته لباس من يه چيز ديگه بود كه بعدا اينو پوشيدم
مامان
8 آبان 93 15:21
غذا ها همگی هوس انگیز. نوش جون مهمونهاتون
مامان مائده
پاسخ
ممنون جاي شما خالي
فروهر
8 آبان 93 15:57
سلام مائده جان...خیلی برات خوشحالم..که تونستی تولد خیلی خوبی بگیری با وجود همه ی مشاغل و بچه داری...ازینکه خودت لباسشو درست کردی و گل سرشو خیل خیلی خوشم اومد...این نشونه خوبی از طرز تفکرته...و هنرمندیت البته...خوشبحال آقا صالح...خستگی درارترین قسمت تولد برای تو میدونم همون مدارک تحصیلی ساریناس...صد البته ازینکه مادری بودی که باهمه خستگیهات زبان و شنا رو بهش یاد دادی ازت ممنونم و اینکه بمنی که مامان نشدم و دوس دارم بشم یاد دادی که چکارهایی میشه ازون اول برای بچم بکنم...ممنون..الگوی خوبی هستی برای من همیشه دنبالت میکنم...و دوس داشتم باهات دوست تر باشم اما حس می کنم کلا ادم محتاطی هستی بنابراین زیاد بهت نزدیک نمیشم یعنی زیاد برات پیغوم نمیزارم اما زیاد بهت سر میزنم به اینجا...ممنون بوس...نوه هاتو ببینی
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم.ممنونم از ابنهمه محبتي كه بهم داري.ايشالا شما هم مادر بشي و بزرگترين لذت دنيا رو بچشي.ممنون كه بهمون سر ميزني
بابا و مامان آروین کوچولو
8 آبان 93 21:43
خوشمزه ترین خوشگل ترین توت فرنگی دنیا تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک سارینا جون ماهم قدر این مامان هنرمندتو بدون که عااااااااااااااااااشقانه دوست داره و همیشه برات سنگ تموم می گذاره مائده جون دوست ماهم دومین سالروز مامان شدنتو تبریک می گم امیدوارم از عااااااااااااااااااشقانه های هم همیشه لذت ببرید و خوش و سلامت در کنار هم شاهد موفقیتهای زندگی عسل خانوم باشید از طرفم ببوسش
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون. مرسي دوست گلم
مامان حبه قند
9 آبان 93 2:47
ای خدا چه توت فرنگی خوشمزه ای. چه مامان با سلیقه ای. مبارک باشه تولد گدخترمون.دوست داشتنی هستی توت فرنگی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
ناهید(مامان امیرحسین)
9 آبان 93 7:41
مثل همیشه همه چی عالی تولدت مبارک سارینای ناز دست مامان و بابا هم درد نکنه واسه این تولد زیبا ایشالله تولد ۱۲۰سالگیت رو کنار هم جشن بگیرین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
9 آبان 93 9:45
تولدت مبارک فرشته کوچولو الهی همیشه زنده وشاد وتندرست باشی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم از شما
زهرا مامان درسا
9 آبان 93 11:21
سارینا جونم تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جوووون
مریم
9 آبان 93 23:46
مامان هدی و بابا هادی
10 آبان 93 14:04
سلام مایده جون خسته نباشی، سارینای عزیزم منو محمدهانی هم تولدت رو تبریک میگیم امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم
مامان مائده
پاسخ
سلام خيلي ممنونم
مامان فرشته های آسمانی
10 آبان 93 14:58
سلام مبارک باشه صدسالگیش رو جشن بگیرید لباسشم خوشکل شده راستی دیگه بهمون سر نمیزنی
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم چشم حتما پيشتون ميام
مامان هدی
10 آبان 93 21:08
تولدت مبارک سارینا جون الهی که همیشه شاد و سلامت باشی
مامان مائده
پاسخ
مرسي خاله مهربون
مامان محمدپارسا
11 آبان 93 0:32
همه چیز عالی و با سلیقه بود دوستم تولدت مبارک سارینای نازنین
مامان مائده
پاسخ
قرررربون شما
مامان یه پسر بازیگوش
11 آبان 93 8:52
تولدت مباااااااااااااااااااااااارك.چه مامان با سليقه اي.
مامان مائده
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
مامان بهار
11 آبان 93 10:32
تولدت مبارک توت فرنگی خانوووووم.انشاله 120ساله بشی ساریناجون
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جونم
زهرا
11 آبان 93 12:23
سلام تولد سارینای ناز رو تبریک میگم ایشالا که همیشه شاد و سربلند باشه. من بچه ندارم اما وبت رو دنبال میکنم و فکر میکنم خیلی صادقانه و بی تکلف می نویسی. درباره کارگاه مادر و کودک و سایر تجربیات اینچنینی بیشتر بنویس. احتراما یه تذکر کوچیک احسنت معنای آفرین میده. فکر کنم منظورتون به نحو احسن یعنی به بهترین شکل بوده.
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم.شما لطف داريد.چشم ممنون از شما.بله
مامانی آلما
11 آبان 93 16:04
تولدت مبارک توت فرنگی کوچولو. مثل ماه شدی. دست مامانی درد نکنه. خسته نباشین.
مامان مائده
پاسخ
مرررررررسي
رزا
11 آبان 93 18:52
سلام شاید یکی نداشته باشه برای بچه اش این کارارو بکنه و حسرت بخوره مواظب باش که برای خودت گناه نخری. دنیا کوتاهست
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم افتخارم اينه كه همه چيزشو خودم درست كردم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
11 آبان 93 19:30
سلام مائده جان تولد دو سالگی سارینا جون مبارکککک تم خیلییییی خوشگلی انتخاب کردید من با اینکه هنوز حتی تو دلمم نی نی ندارم از همین الان میخوام برای اولین سال تولدش تم توت فرنگی رو انتخاب کنم همش میام و وب سارینا جون رو میخونم. امام حسین نگه دارش باشه اللهم صل علی محمد و ال محمد
مامان مائده
پاسخ
سلام مرسي دوست خوبم.ايشالا خدا هم يه ني ني ناز و خوشگل بهتون بده.ممنون از محبتت
سارا
12 آبان 93 17:57
با اينکه وضع ماليتون به نظر بد يا متوسط نمياد،خيلي خوشم اومد که لباس سارينا جونو خودت درست کردي مامان هنرمند،ايشالا تولد 120سالگيه دختر گلت
مامان مائده
پاسخ
آدم بايد با هر چه كه داره از امكاناتش استفاده كنه منم نمد داشتم گفتم چرا لباسشو خودم درست نكنم.ممنون از لطفت
مریم
12 آبان 93 18:57
سلام مائده جون.تولد ساریناجون مبارک.امسالم مثل پارسال ترکوندی عالی بود تولد،عزیزم ماشین سارینا خیلی نازه من عاشقش شدم،میشه بپرسم از کجا و چه قیمتی گرفتی؟
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم.اينترنتي سفارش دادم
خاله محبوبه
13 آبان 93 14:30
تولدت مبارک توت فرنگی خاله چقد خوشمزه شده بودی انشاا...تولد ۱۲۰ سالگیت مامان مائده جون خسته نباشی خدا قوت که اینقد با سلیقه ای و سنگ تموم گذاشتی انشاا... سارینا جون بزرگ بشه جبران کنه:-*
مامان مائده
پاسخ
ممنونم مهربووووون
topolooooo
14 آبان 93 11:42
تولدت هم مثه خودت خوشمزه و ناناز بوده مبارک باشه سارینا جونم انشاا...یه روز تو عکس تولد نی نی تو واسمون بذاری . با یه عالمه آرزو های خوب خوب دوست دارم بوس بوس
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله مهربوووون
مهدیه
14 آبان 93 18:17
سلام تولد دخمل گلت مبازک تم خیلی شیکی بود مخصوصا لباسش ک فوق العاده زیبا شده بود فقط یه سوالی برام.پیش اومده بود تولد سارینای نازنین.رو دقیقا چه روزی برگذار کردین؟ هفت آبان؟
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم.جمعه ٢ آبان
مامانی
15 آبان 93 3:26
مرسی مامان باسلیقه و شاداب ایشالا تولد 120 سالگیش
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست گلم
آبجی فاطمه
15 آبان 93 20:31
مبارک باشه عزیزم.ماشاالله به سارینا جون که انقدر بانمک و خواستنی هست.خداحفظش کنه. ممنون مادر باسلیقه که اینقدر زحمت کشیدی و تولد سارینا جون رو انقدر خوب وخوشگل برگزار کردی.از دیدن عکس ها لذت بردم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خووووبم
مهدیه
15 آبان 93 22:55
ببخش از اینکه تاریخ تولد رو پرسیدم آخه اول پست نوشتی امروز تولد گرفتیم تاریخ.پست هم.مال هفت آبان بود خواستم بگم ایکاش ایام محرم جشن نمیگرفتی که دیدم خودت حواست بوده مائده ی گلم ایشالا عکسای تولد های بعدیش خب خداروشکر بووووووس
مامان مائده
پاسخ
خواه ميكنم ممنون از توجهت.توي محرم ما لباس سياه ميپوشيم و ميريم عزاداري نه تولد بگيريم!.اشتباه از من بود تصحيحش كردم
سمیه مامان اسماء کوچولو
17 آبان 93 4:13
سلام تولدت مبارک سارینا جون همه چی خیلی قشنگ بود مامانش
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم مهربوووون
خواننده خاموش
17 آبان 93 20:40
همیشه وبلاگتونو میخونم. مامان گل من تازه نامزدکردم مانصف نصف شماهم نه درامد داریم نه امکانات همیشه میام اینجا و وقتی خوشبختیتو میبینم انکارخودم اون امکاناتو دارم. خیلی قدرزندکیتو و بچه سالمتو بدون. خیلی خوشم میاد خودتو گم نکردی و حجاب داری. و مشخصه معتقدی. متاسفانه این چیزهاخیلی کمرنگ. شده. من ازته دل دعامیکنم شادباشی و سارینای عزیزهم عاقبت به خیربشه و مامان عزیزشم اون دنیاروسفیدباشه. خیلی خوش سلیقه ای عزیزممم
مامان مائده
پاسخ
ممنون كه به وب خودتون سر ميزني.اولا كه وضع مالي ما در حد متوسط هست و دوما اينكه پول خوشبختي نمياره.بله واقعا بايد قدر سالم بودن بچه ام رو بدونم خداروشكر.ممنون ازت.اميدوارم شما هم به سلامتي عروسي كنيد و خدا يه بچه خوشگل و ناز بهتون بره
yasaman heidari
18 آبان 93 2:25
عزیزدلم تولدت مبارک واقعا که توت فرنگی بهت میاد حسابی خوردنی شدی بووووووووووووووووووس برای سارینا گلی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جووون
ساراكوچولو
18 آبان 93 19:40
سلام...تولد سارينا گلي مبارك..هميشه وبلاگتون ميبينم....ديگه با اين تولد خيلي قشنگ نتونستم فقط باسكوت نگاه كنم...مباركش باشه خيلي قشنگ بود..
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم لطف داريد
مامان راضیه
18 آبان 93 21:57
ان شاءالله تولد 120 سالگیت توت فرنگیه خوشمزه خاله
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله مهربوووون
مامان الهام
19 آبان 93 15:18
عسل خانم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی
مامان مائده
پاسخ
مرررررررسي خالهههههههه جوووووون
مادر بزرگ
21 آبان 93 8:41
سلام وب خیلی خوبی دارید لینگ کردم دوست داشتید شما هم لینگ کنید خوشحال میشم
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم حتما خیلی خوشحالمون کردید
آویسا
22 آبان 93 10:41
چه مامان با سلیقه ای.چه تولد زیبایی جدا کیف کردم مخصوصا از لباس سارینا جون.همیشه شاد باشین
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان پریسا
26 آبان 93 0:44
سارینا جونم تولدت مبارک مامان مهربون خیلی باسلیقه و شیک بود انشالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیری با اجازه لینکتون کردم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون.خيلي ممنون دوست خوبم.منم لينكت كردم
مامان روژینا
26 آبان 93 10:03
تولدت مبارک عشق خالهایشالا جشن تولد 120 سالگیتمائده جون مثل همیشه همه چیز کاملا پرفکتخسته نباشی گلم
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خالهجووون مرسي دوست خوبم
عاطفه مامان مانیاد
30 آبان 93 15:16
سلام عزیزم ،تولد دو سالگی سارینا خانوم مبارک باشه ،هزار ساله بشه نازدونه خانوم،یه سوالی داشتم میخواستم برا جشن دندونی پسرم براش لباس بدوزم ولی هر چقدر گشتم پارچه های نمدی پیدا نکردم،تو وبللاگ شما دیدم برای سارینا جون لباس دوختین،اگه میشه آدرس فروشگاهیو که این پارچه هارو دارن رو برام تو وبلاگم میزارین
مامان اسیه
3 آذر 93 13:36
عزیزم تولد دوسالگیت مبارک! ایشاالله که در کنار مامان و بابات همیشه خوشبخت باشیدست مامانت هم درد نکنه چقدر لباست خشکل شده چه غذاهایی منم میخوام
مامان صفورا
5 آذر 93 1:54
آفرین مامانی با سلیقه همه چی عاااااااااااااااااااالی بود
مامان مهدیس
8 آذر 93 8:55
وای خیلی زحمت کشیدین تولدت مبارک خاله جون
مامان شهلا
9 آذر 93 11:53
وااااااااااااااااي خدا چه تولد خوشگلي مبااااااركه چقدر همه چي با سليقس من عاشق اون عكس خانوادگيتون شدم
مامانی
21 آذر 93 17:58
خیلی عالیه مامانی دستت درد نکنه .......... تولدت مبارک سارینا جووووونم.....
سونیا
8 دی 93 20:26
سلام خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون براتون تنگ شده مدتیه نیستین؟؟؟؟انشاالله همیشه شاد و خرم باشید...
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون شما خوبيد؟سرم شلوغه چشم سعي ميكنم اگه اين دخملي بذاره زودي بيام
مامان فتانه
15 دی 93 21:36
وااااااوووووو عجب تولدییییییی...عجب توت فرنگی ناز و خوشمزه ای...عالی بود تولدت و تزیینات خیلی شیک و قشنگ بود...انشالله تولد ۱۲۰ سالگیت
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان نفیسه
24 دی 93 10:24
تو فوق العاده ای! خیلی لباس و جشن و تزیینات قشنگی تدارک دیدین . ایول دارید خدا به وبلاگ دختر منم سر بزنید البته به هنرمندی شما نیستیم
عمه جونی
30 بهمن 93 13:17
سلام مائده جونم من و کیان الان باهم عکسای تولد سارینارو دیدیم و کین کلی ذوق کرده براش... تولدش مبارک انشالله سلامت و شاد باشین
پانیذ
15 خرداد 94 21:05
دخمل ناناس خوردنی
مامان مهرسا
18 تیر 94 8:29
تبریک میگم به سارینا جان به خاطر مامان خوب و باسلیقه ای که داره و به شما به خاطر دختر ناز و زیبایی که دارین انشاا... که همیشه سالم خوشحال در کنار هم باشید من مامان مهرسا هستم چند وقتی هست که وبلاگ شما رو میبینم خیلی خیلی عالیه خوشحال میشم به وبلاگ من و دخترم هم سر بزنید
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزيزم شما لطف داريد.خيلي ممنون كه بهمون سر ميزنيد .چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد