پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

2 سال و 3 ماهگی

1393/10/28 22:24
نویسنده : مامان مائده
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز خوب در پارک ساعی:

ببین بچه ها وقتی باهمن چقدر خوب میخورن!

آخرین عکس از موهای بلندت:

اینم سرسره ات که راه به راه میاریش وسط پذیرایی:

عافیت باشه قشنگم

خوابای خوب و طلایی ببینی دختر ناز و قشنگم

اینجا خودت بالش و پتوتو آوردی و خوابت برد!

چند دقیقه دیدم صداد نمیاد نگران شدم اومدم دیدم از خستگی اینجا خوابت برده!!

راستی مامانم هم بالاخره بعد از تقریبا یک سال و 9 ماه برگشتن ایران و من و سارینا هم کلی دلمون باز شدمحبتبغل

پسندها (3)

نظرات (5)

مهربوون(محیا)
12 خرداد 94 10:07
سلااااااام مائده جوووووون.... بی صبرانه منتظر تونممممممم. روی گل سارینا جوووونم رو ببوسید
مامان مائده
پاسخ
سلام عزییییزم مررررسی
مهربوون(محیا)
12 خرداد 94 14:42
اووووخی خوشگل خانومم حسابی دل تنگیمون رفع شد با این پست های زیبا بله عزیزم بچه ها با هم میشینن حس رقابت دارن و از غذا خوردن بگیر تا هر کاری گلم من عاشق اون عکسی ک چتر دستت شدم.... واااای نگاش کن توروخدا رو سرامیک ... عزیز دلم ...بووووووس
مامان مائده
پاسخ
بله واقعا همينه.خيلي ممنون منم ازون عكسه خيلي خوشم مياد
مریم-----
14 خرداد 94 1:44
سلام عزیزم.رسیدن بخیر دلتنگ شده بودم گلم.دختر گلم سارینا ماشاا...بزرگ شده عروس خانم.واسش اسفند دود کن.میبوسمتون مايده جون
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم همچنين ما هم دلمون براي همه دوستاي خوبم تنگ شده بود.ممنون از لطفتون
مامان فرشته های آسمانی
25 خرداد 94 15:29
عزیزم دیگه حسابی برا خودش خانمی شده
مامان مائده
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد