پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سفر شمال

1392/3/8 20:30
نویسنده : مامان مائده
3,833 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامان.چند روز پیش بردیمت رامسر،دریا.هوا بد نبود ولی نمیشد رفت توی آب و تو همینطور لب ساحل بازی کردی.

هورررررررررررررا دریا

بعدش سوار تلکابین شدیم و رفتیم رو ابرا

اینم منظره تماشایی اون بالا

تو هم که خوش ذوق...

قاااااام قاااااام بییییییییب

 بای بای تا سفر بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان بهنود
9 خرداد 92 0:26
سفرت به سلامت سارینای ناز خاله.


به جای من و بهنودی هم خوش بگذرون.دلم هوای دریا رو کرده با این عکسا..






خيلي ممنون خاله جون.ايشالا شما هم هرچي زودتر برين دررررريا
محبوبه
9 خرداد 92 1:20
به به انشاا... همیشه به سفرباشی خاله جون
مائده جون خیلی عکسای قشنگی از دخملون گذاشتی اسپتد یادت نره


مرسي خاله جون.ممنونم عزيزم.قرررررررربونت
مامان ساره وثنا
9 خرداد 92 1:43
خوش بگذره!به سارینا گلی.جای ثنا خالی حتما مزه اون شن هارو تست می کرد !!


خيلي ممنون عزيزم.البته از شما پنهون نباشه منم يه تستكي كردما
مرمر
9 خرداد 92 1:50
الهی فدای اون پاهای شنیت بشم من خوش بگذره خاله جون


قررررررررررربونت خااااله
*بانوی حسین*
9 خرداد 92 5:59
ای جانم
خوج گذشته حسابی
ایشاالله همیشه به سفرو گشته و گذارباشی خوشگل خانم


خيلي ممنونم خاله جون.در كنار شما دوستان
مهدیه
9 خرداد 92 10:07
جااااااانم نیگا چه ناز پشت فرمون نشسته!

همیشه به سفر!

نوشته بودی شمال اولش فکر کردماومدین رشت خبرموننکردین!

بعدش دیدم نه! رامسر بوده!

بوس




خيلي ممنونم عزيزم.خيلي ممنون از محبتت.ايشالا دفعه بعد


مامان فرشته های آسمانی
9 خرداد 92 10:51
سلام
خیلی نازشده مخصوصا پشت فرمون میبوسمش


سلام.ممنونم از لطفتون
مامان آرزو
9 خرداد 92 12:45
سلام عشق خاله و خوش گذشت عزیزم ؟ همیشه به مسافرت


سلام.جاي شما خالي بود بله خيلي خوب بود
انسیه
9 خرداد 92 14:53
به به ببین چه آب و هوا ساخته به این دخمله


بلللللللله.بوس بوس بوس به خاله انسيه جون
مامان مینا
9 خرداد 92 16:43
ایشالا همیشه به سفر و خوشی باشین


قرررررررربونت.بووووووس
درسا کوچولو و مامان
9 خرداد 92 19:16
مسافرت خوش گذشت نانازی؟
به نظرم اون عکس قام قامت فتوشاپه نه؟
وایــــــــــی چطوری سوار تلکابین شدین من که خیلی می ترسم
عاشق عکس سومی شدم خیلی ناز می خندی خاله ای


خيلي ممنون خاله.نه فتوشاپ نيست خودمم دارم قام قام ميكنم.منم يكم ترسيدم ولي به روي خودم نيورطم.خيييييييلي ممنم خاله مهربون
مامانی
10 خرداد 92 1:12
سلام ماشالله دخترتون خیلی نازه.فقط یه سوال داشتم میشه بپرسم چراشما همیشه حتی توی هوای گرم هم هدبند میبندین؟؟؟برام واقعا یه سوال بزرگه.ممنون میشم جوابمو بدین


سلام خیلی ممنون.هدبند جزیی از حجابمه
مامان مریم
10 خرداد 92 11:02
ذوقتو برم من...جیگرم با اون پاهای تو پولوی شنی ات


خيلي ممنونم خاله جون.
عمه حدیث خوشگله
10 خرداد 92 15:05
واااااااااااااااااا چه جیگری این ساریناخانم
عکس های قشنگی بود
همیشه به سفر


قرررررررررربون شما.مرسي.با شما دوستان
مامان آوینا
10 خرداد 92 17:01
سفر بسلامت

قربون مامان مائده خوش سلیقه با این عکسهای خوشملش که دلمون رو آب انداخت




مرررررسي.شمام مثل من كه عاشق سفري
مامان بابای الیسا
10 خرداد 92 18:40
همیشه به گردش و سفر عزیزم معلومه حسابی بهت خوش گذشته ها چقدرم خوردنی شدی عروسکم


جاي شما خالي خيلي ممنون.
ونوسی
11 خرداد 92 7:55
ای جوووووونم این نی نی چرا اینقدر لپ داره؟عزییییییییییییزم خیلی نازه ماشالا

مامان مائده جون از طرف من لپاشو حسابی گاز گاز کن




قررررررربونت.وااااي چجوري دلت مياد!ووووووي


راستي خانمي،توي وبت نميشه رفت چرا
خاله الهام
11 خرداد 92 9:26
خاله جون همه عكسهات ناز شدن
ماماني هر وقت تونستي بهمون سر بزن اگه خواستيد لينك كنيد بهم خبر بديد تا منم بلينكمتون
بوس براي ساريناي عزيز ومامان جونش


قرررررربونت.عزيزم من لينكيدمتون.بوس بوس بوس
Elam
11 خرداد 92 12:37
عزيزم هزار ماشالله هر وقت ميام به وبلاگ دخمل نازت حسابى لذت ميبرم از سليقه مامانش و ابن دخمل خوشملش

من يه سؤال دارم خيلى دنبال اين تاب گشتم ميشه بگى از كجا گرفتين و تا چه وزنى ميشه ازش استفاده كرد و ماركش چيه گلم؟
خيلى ممنون اون عروسك خانم خوشگل رو يه بوس از طرف من بكنيد ممنون


شما لطف داريد عزيزم.
راستش اين تاب رو مامانم از اونور آب اورده،نميدونم اينجا هم اين مدلي هست يا نه.ماركشم bright starts هستش و تا ٢ سالگي بيشتر قابل استفاده نيست.ايشالا كه بتوني پيداش كني.درضمن قابل شما رو هم نداره ها
ونوسی
11 خرداد 92 14:18
ای جون شوخی کردم مامانی جون
مثل برگ گل میمونه کی دلش میاااااااد گاز گازش کنهههه؟به جاش حسابی بوسش کن
وای خدااااا پاهای شنیشو ببییییییییین با روح و روانم بازی کرد!
بلاگفا قاطی کرده عزیزم


قرررررررررررررررربونت
آره عزيزم ٢باره اومدم توي وبت درست شد
Elam
11 خرداد 92 17:21
مرسى گلم ميشه خواهش كنم يه عكس كامل ازش واسم ميل كنى چون مامانم دارن ميرن اروپا شايد بتونن پيدا كنن


عزيزم اين آدرس وبشه:
http://www.kidsii.com/brightstarts/p-557-bounce-n-spring-deluxe-door-jumper.aspx
متین من
14 خرداد 92 17:15
فدای دختر نازی مثل تو عزیزم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی
همه سفرهات بی خطر وبه یادماندنی باشه درکنار خانوادت خوش باشی
دوســــــــــــت دارم شدید


ممنونم خاله جونم.منم شما و متين جونو خيلي دوست دارمبووووس
سارا
14 خرداد 92 22:07
هميشه به گردش عزيزم


مررررررسي
مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:18
ای جونم چقدر خوش گذروندی خوشگل خاله


خيلي ممنون خاله جون.جاي شماخالي
رومینا
17 خرداد 92 17:45



انسیه
19 خرداد 92 16:20
مائده جون اون عکس که واسه دندوناس روازکجامیاریواجبه ها


توي اينترنت سرچ كردم
عمه جونی
30 خرداد 92 10:33
وای خوش بحالت ساینا
چقدر بازی رو شنهای ساحلی کیف داره
انشالله همیشه به شادی و تفریح


خيييييلي ممنون عمه جوني .اي شما خالي
شیدا مامان سمیرا
17 مرداد 92 3:40
واییییییی
دخترت خیلی خوشگلو شیطونه ببوسش


ممنونم خانمي چشماتون خوشگل ميبينه
زهرا
11 آذر 92 18:29
بهبه عجب جای لذت بخشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد