پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

بلاچه!

1392/6/9 21:07
نویسنده : مامان مائده
2,886 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق باز و بسته کردن در هستی.البته قبلش حسااابی همه جا رو میریزی به هم لبخند

اینا که جاش اینجا نیست مامانی اینارو گذاشتی

دستت رفت لای در؟استرس

ای دخمل بلا! کجا میری؟

 

 

اینجا هم داری بازی بساز و بنداز رو که تازه بهت یاد دادمو با هم بازی میکنیم(مامانی میسازه و تو هم میندازیگاوچران)

 دیگه نمیخوام توی کریر تنگ و کوچولوم بشینماز خود راضی

 

برای همین دیگه کلا با کالسکه ات اینور و اونور میریم که البته خیلی هم خوشت میادچشمک

آماده شیرجه زدنم....1....2...3..(البته مامانی دلش نیومد هولت بده توی آبانیشخند)

اینجا هم رفته بودیم پارک آب و آتش که نمیدونم چرا ازون فواره ها که مامانی آرزوش بود بره توش و آب بازی کنه خوشت نمیومد و همش میخواستی از اونجا بریم !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مینا
10 شهریور 92 0:01
چه دخمل نازی اگه میشه به وب دخمل منم سر بزنین و واسش نظر بزارین
sanhad65
10 شهریور 92 1:06
ماشالله به دخملت.خیلییی نازه.من وبلاگتو لینک کردم دوست داشتی مال منو لینک کن
ناهید(مامان امیرحسین)
10 شهریور 92 9:06
ای جونم چقدر توی مایو خوردنی شده
شیطون بلای بانمک هزارماشالله چه زود را افتادی و چه زود حرف زدن رو شروع کردی. خدا حفظت کنه


خيلي ممنونم خاله جون.قررررررررربون شما
سارا
10 شهریور 92 9:23
سلام عزیزم
ده ماهه شدن فرشته ات مبارک




سلام خانمي.خيلي ممنونم گلم
مامان موژان جون
10 شهریور 92 13:19
الهی بمیرم دستش رفت لای در نازشو بخورم با اون مایو پوشیدنش خوب مامانی دیگه دخملی ما بزلگ شده می خواد تاتی تاتی کنه عسیسم نازتو
مهرنوش مامان آرنیکا
10 شهریور 92 14:17
هزار ماشالا به شما دخمل خوشکل. مامان سارینا جون واسه دخمل خوشکلت اسفند دود کن. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
خاله ی آریسا
10 شهریور 92 15:13
عکسی که کنار استخری دلمو برد
عمه جونی
10 شهریور 92 18:38
فدات بشم با اون تیپت مدل موهات خیلی قشنگه مایوی تنت هم که خیلی بهت میاد عزیزمیییییییییییی خوشمل خانوم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 شهریور 92 18:49
به به چه عکسای نازی
قربون فوشولیات دخمل ناز


مررررسي خاله
مرضیه مامان محیا
10 شهریور 92 19:06
سلام مامان مائده
ماشاا... یه این گل دختر
خدا واستون حفظش کنه

دوست داشتی به ما هم سر بزن


سلام خانمي.ممنونم از شما.حتما
مامان اهورا
11 شهریور 92 0:02
مائده جون اسپند یادت نره.ماشالله چقدر نازه این دخمل!!!!!!!!!!!!!



قرررررررررررربونت.بوس بوس بوس
مامان آیلین
11 شهریور 92 1:31
سلام مائده جون راه رفتن دخملی مبارکه ماشالا چه زود راه افتاده واسش اسپند دود کن سارینا جون با مایو خیلی خوردنی شده عکسشو دوست دارم
مامان بابای الیسا
11 شهریور 92 1:35
دیگه خانم شدی واسه خودت میسازی خراب میکنی قربونت برم بزرگ شدی زیر میز چیکار میکنی لپ کپلی


خيلي ممنونم خاله جون.دنبال شيطنتم ديگه
الی مامی آراد
11 شهریور 92 11:02
ماشالله خدا حفظش کنه چقدر نازه وب قشنگی دارین تبریک میگم بهتون


قرررررررربون شماچشماتون قشنگ ميبينه
مامان آلما
11 شهریور 92 12:08
ای شیطون بلا


انسیه
11 شهریور 92 13:12
الان میخورمت
هااااااااااااااااااااااااااااااام به به


وووووووووووووي نه!!!!!!!
مامان موژان
11 شهریور 92 15:38
واه عزیزم من اومدم کامنت گذاشتم ولی مثل اینکه نیست عیبی نداره دوباره مینویسم
فدای دخملی ناناز برم اینقدر نانازه
الهی قربونش برم با اون مایوش
چه خوردنی شده هوممممممممممممم


چرا هست ولي من وقت نكرده بودم هنوز تاييدش كنم.ممنون از لطف شما خاله جون خودم
مهربان
11 شهریور 92 17:10
ای جوووووووووووووووووونم عشقکم بالاخره نوبت عکسای جدید رسیدماشاالله عزیزم روز به روز خانوم تر میشی


ممنوووووون.بوس
مامان ريحانه
12 شهریور 92 0:38
سلام عزيزم واي كه چه جيگري شده خانوم خانوما راه افتاده طلا خانوم؟مبارك باشه


سلام عزيزم.ممنونم
مامان امیرمحمد
12 شهریور 92 11:45
اسپند یادت نره مامانی،ماشاا... خیلی نازه،


خيلي ممنونم گلمچشم
نیلوفر
12 شهریور 92 13:26
واقعا نی نی نازی دارین دوستدارم به سایت منم بیاد و نظر بدین برای بهتر شدنش[خانواده


خيلي ممنون خانميچشم حتما
☂ marjan ☂
12 شهریور 92 15:11
سلام مائده جون!چطولی؟
بابا یه زمانی میومدی پیش ما!!!دیگه دوسمون نداری؟
ای من قربون این دخمل برم با این مایوش و اون لباسای کوتاش1!
عزیزمممممممم!
بزرگ شده دیگه تو کریر جانمیشه!!!
راستی مائده جونی من لینکتون کردم،تا بیشتر دوس شیم و رمز رو بهتون بدم!


سلام.ممنونم گلم.شما چطوري؟
عزيزم به خدا وقت نميكنم.چرا عزيزم ياد شما هستي؛)
چشششششم حتما.منم لينكت كردم
مامان پارسا و پرهام
12 شهریور 92 15:17
پرهام عکسارو دیده بعد به من میگه :قلبونت بلم ناناجی عجیجمی عاشتم مامانجون نینی ناجه(قربونت برم نانازی عزیزم عاشقتم مامانجون نینی نازه) ماشالا مائده جون برای ناز دخترت اسپند دود کن پرهام که حسابی چشمش گرفته


قررررربون حرف زدنش بره خاله خيلي ممنونم عزيزم.از طرف من ببوسش
مامان پارسا و پرهام
12 شهریور 92 15:18
راستی به سلامتی اثاث کشی کردی و جا به جا شدی ؟


بله خانمي.البته خييييييلي با سارينا سخت بود
مامان موژان
12 شهریور 92 16:34
نازتو قربون بره خاله


مامان آراد(خاطره)
13 شهریور 92 2:14
ای جون دلممممممممم....چقدر خوشمزه و ناز شدی عزیزم
وای مایده جون چه خونه قشنگی دارین...استخر توی خونتونه آیا؟البته با عرض پوزش به خاطر فضولی
بوس از روی ماهتتتتتتتتتتت


مرررسي خاله جون
ممنونم عزيزم.بله استخر خونمونه.گفتيم از الان سارينا بهتره با آب آشنا شه كه خداروشكر خيلي هم دوست داره
بهار
13 شهریور 92 2:32
ای جونم سارینا ..چقدر این پیرهن بهت میاد خیلی خوشگله هم خودت هم پیرهنت


خيلي ممنونم خاله جون.چشماتون قشنگ ميبينه
سهیلا مامان آیسا
13 شهریور 92 8:35
ماشالا.. چه نازه این دخملی.با اجازه لینکتون کردم.مامانی مواظب این خانوم خشگله باش


ممنونم خانمي.چششششممنم لينكت كردم
مامان فتانه
13 شهریور 92 15:06
به به چه عکسای نازی چه پیزاهنت بهت میاد گلم پیش ما هم بیاین خانمی


ممنونم خاله جونچشم حتما
*پریا*
13 شهریور 92 19:32
فک کنم شما هم مثه ما تو زعفرانیه اید بله؟


نه عزيزم ما پاسداران ميشينيم
مامان بهنود
13 شهریور 92 21:57
ماشالا داره این گل دخترمون...مامانی حتما واسش اسپند دود کنی...اخه اونقده شیرینه که به دل همه شیرین میشه....


ممنونم عزيزم.شما لطف داريد
مامان آروین
13 شهریور 92 22:37
عزییییییییییییییییییییییییییییزم . قربووووووووووووون دخملی شناگرم واااااااااااااای که بااون مایو خوشگلش چه جیگری شده دوست داشتم پیشت بووووووودمو حسابی بغلت می کردمو می بوووووسیدمت
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:56
رمزو خصوصی برات دادم گلم


خيلي ممنونم خانمي
مهدیه
14 شهریور 92 10:09
قربون شنا کردنت خاله! بوس
مامان فرشته های آسمانی
14 شهریور 92 11:42
وای عزیزم چه ناز شده ماشالله
*پریا*
14 شهریور 92 12:23
شطون بلا مامانی رو اذیت نکن
مامانی فری
14 شهریور 92 17:22
عزیزم جون سلیقتو دوست دارم و کارهای با ایدههای قشنگ و بکر انجام میدی اومدم دعوتت مکنم به جشن تولد مرساناجون منتظر نظرت هستم البته به همه رمز نمیدم چون کاراتو دوست دارم و خیلی با سلیقه ای میخوام نظرتو بدونم دوست دارم منتظرت هستم رمز 3232
مامانی فری
14 شهریور 92 17:23
خصوصی داری عزیزم
خاله الهام
14 شهریور 92 17:42
فسقل نانازي چه ناز شده عكس توي استلخ ووووي بخورمت كه دستت رفت لاي در چه قيافش نمكي شده
مامان سونیا
15 شهریور 92 0:10
ای جانم چه ناز شدی خانم خانوما ببببببببببببوووووووووووووسسسسسسسسسس


خيلي ممنونم خاله جووووون
مامان مینا
15 شهریور 92 11:39
عزیزم ماشااله روز به روز داری نازتر میشی


مررررررررسي
فرناز خاله آرسن جون
15 شهریور 92 12:29
ای جونم خیلی نازه عسل انوم از طرف من بوسش کنین در ضمن لینک شدین


ممنونم خاله جونخوشحالم كرديد.منم لينكتون كردم
عمه جونی
15 شهریور 92 17:52
سلام عزیزم
روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) مبارک عزیزم

سارینا جونم روزت مبارک


سلام عمه جوني.خيلي ممنونم
مامان کیان کوچولو
17 شهریور 92 10:52
عزیزم ببین خودتو و اون موهای خوشگلتو میخورماااااااااا هوووووووم هووووم مامانی نمیدونم چه سریّه رفتن ما به پارک آب و آتش هی کنسل میشه اثن طلسم شده .. یه بار که حتی نصف راه و رفتیم به نیت اونجا اما آقا کیان توی ماشین اینقدر اذیت کرد که برگشتیم خونه ..... خیلی دلم میخواد که بریم حالا کی موعدش باشه نمیدونم ...
مامان ساجده
17 شهریور 92 12:31
ای دختر فضول همه کاره ی با مزه ی کلک چه فضولی های شیرینی میکنی خاله
زعفران بانو
23 شهریور 92 15:07
اوووخی چه دخمل مامانییییاینم هزارتا بوووووس


خيلي ممنونم خاله جوووون
مامان محمدرهام جون
30 شهریور 92 3:03
ای جوووووووووووونم فسقلی نازمحمدرهام منم خوشش نیومد ولی من دلم میخواست درابعاد زیاااااااااااااااااااااد
مامان سپهر
31 شهریور 92 0:29
عزیز دلم چه بزرگ شده. دلم براش تنگ شده بود. عروسک خوشگلمو ببوس از طرف من مائده جون. دوستتون دارم
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
2 مهر 92 17:59
سلام عزیزم
خیلی خوردنی و ملوسی هاا..........
البته با دخترمونم نه با مامانی

با افتخار به دیدن قالبهای جدیدمون دعوتید...
پیشاپیش ممنون از حضورتون

مرسي خاله جون
چشم حتما ميام پيشتون
زهرا
3 مهر 92 19:31
چه خوشگل شدی امشب

مرسي خاله
مامان فتانه
15 مهر 92 10:39
مااومدیم بااپ جدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد