پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

هفته ٢

1391/8/12 20:12
نویسنده : مامان مائده
3,538 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشكر كه بالاخره زردي سارينا جونم تموم شد و بالاخره بعد از ٣ روز (٣٠ ساعت) از زير دستگاه درش اورديم.چقدر اين ٣ روز برام سخت گذشت.همش مواظب بودم چشبندش در نياد،درجه اش از ٢٨ بالاتر نره،به پهلو باشه،هر دو ساعت بيدار شه شير بخوره كه ضعف نكنه و....اينهمه شبا درست نخوابيدم حالا ٣شبم اصلا نخوابم طوري كه نميشه:).

بهترين لحظه زندگيم موقعي بود كه دكتر گفت ديگه لازم نيست زير دستگاه باشه انگار دنيا رو بهم دادن و منم بدو بدو رفتم تا لباساشو تنش كنم و بغلش كنم.بگذريم...

پنجشنبه قرار شد مراسم اسم گذارون و اينا داشته باشيم و مقارن بود با عيد غدير ، كه ما هم از دو تا خانواده هامون براي اولين بار با حضور ساريناي نانازم دعوت كرديم.منم يه يادداشت درست كرده بودم تا هركسي يه يادگاري كوچيكي براي سارينا جون بنويسه تا در آلبومي كه باباييش براش درست كرده بذاريم.بعدشم همه زحمت كشيده بودن و هداييايي به من و سارينا جون دادن. (همسري يه گردنبند خوشگل به من و يه ونيكاد به سارينا جونم داد)

ساريناي عزيزم اولين حضورت رو در جمع پر مهر خانواده من و باباييت خوشامد ميگيم.وجودت به مهموني ما گرمي خاصي بخشيد.دوستت دارم.بووووووووووس

چیه نیگا داره؟ خوشگل ندیدی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

marjan
14 آبان 91 23:39
سلام مائده جون!تولد دختری رو تبریک میگم!
خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگر موافق به تبادل لینک بودی بهم بگووووووووو


مرسي از لطفت چششششششم
مامانی
15 آبان 91 6:57
خداروشکر که زردیش تموم شد

ای جانم ازش عکس بذار مامانی




ممنونم عزيزم.چشم حتما.بووووس
مامان ساینا
15 آبان 91 14:39
خدا رو شکر که بهتره. ما هم همین وضعیت رو داشتیم. کاملا درک می کنم. تا صبح چشم رو هم نمی زاشتم. روی ماهشو ببوس


ممنونم عزيزم تو هم ساينا جون رو از طرف من ببوس
فرشته ام "امیرحسین"
15 آبان 91 18:34
خدارو شکر ززدی دخملی خوب شده .اکثر بچه این مشکل رو دارن. هدیه ها مبارک باشه عکس عکس


مرسي چششششششم
زک
16 آبان 91 7:22
ماشاالله چه دختر نازی
چه حرکاتی میزنه همین اول کاری به مامانش رفته


.مرسي عزيزم
نادیا
16 آبان 91 9:11
ای جونم نی نی عزیزم بهت تبریک می گم خیلی نی نی نازه ,ببوسش زیاد


ممنونم عزييييييزم.بوووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
16 آبان 91 15:10
ماشاله چه دخمل ناز و جگری انشاله خدا برات نگهش داری این عروسک رو .از طرف من ببوسش


ممنونم عزیزم.بوس
مامان کیانا
17 آبان 91 12:42
واااااااااای مائده جون. مبارک باشه.چه زود گذشت!!! باورم نمیشه که به دنیا اومد این دختر شیطون******** قدمش پر خیر باشه براتون


خييييلي ممنوووووووون.خودمم باورم نميشه))
مامان کیانا
17 آبان 91 12:49
میگم این دختر نازت اصلا بهش نمیاد 36 هفتگی به دنیا اومده باشه. ماشاالله هزا ماشاالله خیلی هم خوشگل و نازه


مرررررسي.چشمات خوشگل ميبينه.بوووووووس
مامان ساینا
17 آبان 91 20:42
ماشاله هزار ماشاله. مائده جون خیلی دختر خوشگلیه. اسپند یادتون نره. هزار ماشاله بهت عزیزم. قربون اون نگاه هشیارت برم. می بوسمت


ممنونم عزيزم.به پاي ساينا جون كه نميرسه؛)
مامان بابای الیسا
17 آبان 91 22:22
عزیزم قدم نو رسیدتون مبارک خدارو شکر زردیشم خوب شد امیدوارم همیشه شادو سالم باشه


ممنونم لطف داريد.اليسا جون چطوره؟خوبه.ببوسش
ثمین
18 آبان 91 0:21
عزیزم آخرش که نوشتم اسم وبلاگتون رو
اسم رو لینک کردم به وبلاگتون!
اگه منظورتون اینه که آدرس http وبلاگتون رو بزارم بفرمایید تا انجام بدم!


بله ممنون ميشم
الينا گلينا
20 آبان 91 9:55
اي جونم .قدم نو رسيده مبارك همه چيش خيلي نازه.صورت معصومش را ببوسش.


ممنونم عزيزم لطف داري.بووووووس
رعنا
20 آبان 91 12:16
سلام قدو نورسیدتون مبارک باشه منم تو تصمیم گیری واسه قبل از بارداریم اگه بتونید یکم از تجربیاتتون در اختیارم بذارین ممنون میشم



ممنونم عزيزم.توي وبلاگم هست عزيزم
ثمین
20 آبان 91 19:14
سلام خانومی
خوبی؟
عزیز دلم یکی از بازدید کننده ها سوال داشتن که این پروانه مشکی ها چطوری هستن و از کجا تهیه کردین! میشه جواب بدین؟
(لطفا در پستی که سیسمونی سارینا جون رو گزاشتم جواب بدید)
یه دنیا تشکر


چشم
مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 8:31
خدارو شکر که خوب خوب شدی خاله ،بالاخره روی ماهتو دیدم،چقدرم نازی ماشالله مامانی این روزا براش صدقه زیاد بذار


ممنونم عزيييييزم.چشم حتما.بوس بوس بوس بوس
سپیده
13 آذر 91 1:13
سلام مائده خانم. ثبت شد بنام خودتون. خدا سارینا جون رو حفظ کنه. ماشالله بهش
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنونم عزيزم.بوووووس
مامان کیان کوچولو
14 آذر 91 13:59
جوووووونم به این نگاه کردنت ناناز


باران قلنبه
22 آذر 91 19:49
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد