پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

انتظار ٤٠ روزگي

1391/9/9 20:12
نویسنده : مامان مائده
4,641 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ٤٠ روزگيتم رسيد.زماني رو كه خيلي انتظارشو ميكشيدم!

آخه هر جايي ميخواستم برم و هر كاري ميخواستم بكنم همش همه ميگفتن بذار چهله اش بشه و ازين حرفا.رااااااااحت شدم:)).حالا ديگه ميتونيم هر جا بخواييم با هم ٣ تايي برييييييم.

جالبه امروز كه تنهايي با تو خونه بودم اول كه نم داده بودي.رفتم و كل لباساتو عوض كردم.چند ساعت بعد دوباره وقتي رفتم عوضت كنم به محض اينكه اوردمت لباس تنت كنم خودتو خيس كردي و وقتي دوباره رفتم بشورمت و حوله دورت پيچيدم دوباره.. ولي ايندفعه حوله ات به منم نم داد و منم خيس كرد و مجبور شدم برم حموم!! دوباره رفتم عوضت كنم كه ايندفعه كلآ رو لباست بالا اوردي و مجبور شدم دوباره بشورمت و لباست رو عوض كنم.اين هم از داستان چهل روزگيت كه تو يك روز ٣ دست لباس كثيف كردي!!

الانم داري به خودت ميپيچي حالا به خاطر دل درده يا گرسنته يا دوباره جاتو...

 سارينا جونم قدر مامان بابات رو بدون.خيلي برات زحمت كشيدن تا تو انقدري شي(براي وقتي بزرگ شدي و اينو ميخوني ميگم!). ولي عاشقانه اين كارارو برات كردن.اميدوارم روزي هم كه ما پير شديم ياد اين روزا بيوفتي و دست ما رو بگيري و با تمام بيدار خوابي هايي كه من و بابايي داشتيم و دل درد ها و گريه هات ولي ميخوام بگم عاشقانه دوستت داريم.

هفته پيش هم بالاخره رفتيم آتليه و كلي ازت عكس گرفتيم كه وقتي آماده شد توي وبت ميذارم..

راستي پري روز هم تولد بابايي بود و من از طرف خودم و خودت يه دسته گل بهش هديه كردم.خوشبحال بابايي كه اولين كسيه كه از تو هديه ميگيره.

قربونت برم ماهي كوچولوي مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شهرزاد
10 آذر 91 21:43
سلام خانومی دختر نازی داری خدا بهت ببخشتش من شمارو لینک کردم به وبلاگ منم سر بزن


ممنون از لطفت عزيزم.چشم حتما
مامان ساینا
10 آذر 91 23:00
ای جانم 40 روزگیت مبارک. زودی این روزها تموم می شه و دلت حسابی براش تنگ می شه. انشاله قدرمون رو می دونن.


آره راست ميگي ايشالا.بووس
مامان دخملی
11 آذر 91 2:47
سلام خاله جون
40 روزگیت مبارک
ببخشید ما واسه بدنیا اومدنت به مامانی تبریک نگفتیم
خوش اومدی عزیزم امیدوارم 120 سال در کنار مامانی و بابایی زندگی خوبی داشته باشی


مرسي خاله جون
امیر مهدی و عمی
11 آذر 91 15:15
سلام
دخملی چهل روزگیت مبارگ
خوشحال میشم بهمون سر بزنی
اگه دوست داشته باشی لینکتون کنم؟


ممنون خاله جون.بله مرسي منم خوشحال ميشم
مامان کیانا
11 آذر 91 18:28
قربون این دختر ناز بشم من
دلم ضعف رفت چقدر نازه دخترت مائده جون
تازه شیرین کاریهاش شروع بشه بیشتر دلت میره واسش. آرزو می کنم خوش و سلامت باشی همیشه


ممنونم عزيزم.خيلي لطف داري.


رومینا
13 آذر 91 12:41
مامان مائده دختر خیلی ناز و فرشته ایی داره خدا حقظش کنه خاطرات زایمانت رو خوندم خیلی جالب بود کلی خندیدم که تو چه شرایطی مهمونی برگزار شده مواظب خودت و نی نی گلت باش ببوسش


ممنووووووونم.هه هه براي خودمم جاااالب بود!بووووووس
Elam
13 آذر 91 17:07
تبريك ميگم خيلى خوش سليقه هستيد و نى نى هم بسيار زيباست. راستى آفرين به اين شهامت كه نى نى رو روز اول از بيمارستان آورديد كار خطرناكى بوده


مرسي عزيزم خيلي لطف داري.آره ميدونم ولي دكترش گفت مشكلي نيست؛)
مامان کیان کوچولو
15 آذر 91 11:10
سارینا جووونم 40 روزگیت مبارک .. دیگه راحت شدی خاله جونی...



خيلي ممنون خاله مهربووووووون.آره واللللللابووووووس
بابا وحید
15 آذر 91 11:11
راستی عزیزم ... نی نی رو راحت حموم میبری ؟
با این وان ها راحت هست ؟



آره خيلي چيز خوب و راحتيه.ني ني ليز نميخوره ديگه
محسن
15 آذر 91 17:29
سلام من اتفاقی وارد این وبلاگ شدم .واقعا از توجهتون به این بچه کیف کردم .دمتون گرم.


شما لطف داريد
سمان
17 آذر 91 12:06
قدم نی نی خوشگلتون مبارک
همین جور که داشتم صفحات وبتون رو میخوندم ، متوجه شدم دکتر شما هم روغنی زاد بوده. میخواستم بدونم شما از ایشون راضی بودید؟ بخیه هاتون اذیتون نکرد؟ با توجه به اینکه به طور ناگهانی نی نی تون ۱ ماه زود اومد ،خودش رو زود رسوند بیمارستان؟ شما خاتم رفتید یا لاله؟
من فعلا که ماه ۴ بارداری هستم راضی ام ازشون، ولی اینکه کلا ۳روز مطب هستند و بقیه روز ها دسترسی بهشون غیر ممکنه،کمی نگرانم میکنه، میخواستم بدونم کلا شما در طول بارداری و بعد از زایمان از کارشون راضی بودید؟
ممنون میشم اگه پاسخ منو بدید
پیروز و سر بلند باشید


خيلي ممنون عزيزم.من كه راضي بودم دكتر خوبي بود هم توي كارش متخصص و هم خيلي مهربون.بخيه ها هم بد نبود ولي تا ٢ هفته درد داشتم.اون موقع هم كه رفتم بيمارستان سريع خودشو رسوند.ولي اصلا از بيمارستان خاتم راضي نبودم.شايد لاله بهتر باشه.ايشالا كه زايمان راحتي داشته باشي؛)
مامان ونوس
18 آذر 91 1:12
خدا بهتون ببخشدش خیلی ماهه ماشالله
نامه ای که واسش نوشتی رو خوندم و گریه کردم حیلی پر احساس بود


ممنونم از لطفت
مامان ونوس
18 آذر 91 1:15
خیلی نازه ماشالله بوووووووووووووووس


قربونت برم عزيزم.بووووووووووووس
مهدیه
18 آذر 91 10:03
سلام سیسمونی دختر کوچولوت فوق العاده بود!
من هم یه نی نی چند روزه دارم!
بیا پیشمون!


مررررررسيچششششششم حتما
مامان محمدمهدی
18 آذر 91 10:17
همه چیز جذاب و خواندنی بود.خوشحالم از آشناییتون


ممنون عزيزم.همچنين
مهدیه
19 آذر 91 8:13
مائده جون اجازه هست لینک تون کنم؟
از عکسای دخملی تون خوشم اومده!



قربونت برم خواهش ميكنم
مامان پرنیان
20 آذر 91 12:54
سلام مامان نی نی ایشالا عروسش کنی . من با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ما سر بزنید.


سلام.خيلي ممنون مرسي چشم حتما
مامان سونیا
20 آذر 91 18:30
ماشاالله هزار هزار ماشاالله چه دخمل نانازی خدا براتون نگهداره گل دخترو از طرف خاله ببوسیدش البته هنوز زود لپاش ببوسیم دستای نانازش رو ببوسید از طرف خاله


قربونت برم عزيزم.اونم ميبوستت.بوووووس
♥ مامان آینده ♥
20 آذر 91 23:23
سلام مامانی مهربون خوبی؟!

سارینا جونم خوبه؟!!

حسابی کم پیدایی....!!!

معلومه که حسابی سرگرم سارین خانومی . سرت شلوغه ها...!!

انشالله همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشید...

ما خوبيم عزيزم شما چطوريد؟راستش آره سرم شلوغه با وجود شيطون بلايي چون سارينا خانم!؛)بوووووس
مامان ونوس
21 آذر 91 10:25
ای جون فینگیلی منه این ناناز خانوم


خيلي ممنون خاله
مامان پرنیان
21 آذر 91 10:43
سلام لینکتون کردم


ممنون
sama
21 آذر 91 14:01
سلام مائده جون... تولد نی نی گلت مبارک... هم خودش و هم اتاقش خیلی نازن...


خيلي ممنون خانمي .شما لطف دارين
♥ مامان آینده ♥
21 آذر 91 21:02
سلام عزیزم...!!

ممنونم که اومدی خوشحالم کردی.....

ئه مثل اینکه تو کامنت قبلی الف سارینا خانوم تایپ نشده ببخشید....


خواهش ميكنم خانمي
هانیه
24 فروردین 92 15:03
سلام من واقعا لذت بردم هم از سیسمونی هم از خانواده زیبا و دوست داشتنیتون سارینای نازو ببوسید .برای من دعا کن مائده جون تا منم مامان یک فرشته ناز شم .دوست دارم بیشتر آشنا شم با شما اگه قابل بدونین


شما لطف داريد عزيزم.ايشالا كه خداي مهربونم يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت.بله حتما منم خوشحال ميشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد