پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

اولين برف اولين لبخند

1391/9/25 20:12
نویسنده : مامان مائده
2,971 بازدید
اشتراک گذاری

من فداي اون خنده قشنگت بشم.امروز بعد از تقريبا دو ماه انتظار موقعي كه داشتم قربون صدقه ات ميرفتم ، پاداش زحماتي رو كه ماماني تا حالا برات كشيده دادي و بهم خنديدي.اين زيباترين چيزي بود كه توي اين دنيا كسي ميتونست بهم بده.فداي اون لباي عسليت.

نفس مامان امروز اولين باره توي زندگيت دونه هاي سفيد برف رو ميبيني.برف با رنگ سفيدش نشونه پاكي و صداقتشه (مثل معنی اسمت). وقتي مياد پيش همه مياد و همه جارو ميپوشونه و همه جارو يكدست سفيد ميكنه.ما بايد از برف ياد بگيريم كه دل هامونم مثل برف سفيد باشن و به همه محبت داشته باشن .

اولين لبخندت رو با آمدن اولين برف زندگيت به فال نيك ميگيرم و برات آرزو دارم هميشه لبات خندون و دلت مثل برف سفيد باشه...دوستت دارم سفيد برفي قند عسلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ستایش و ساجده
30 آذر 91 12:32
سلام ممنونم از حضور گرمت
الهی قربوش بشم چه نازی تو شیرین ماشاالله چشم نخوری ایشاالله
امشب شبه یلدا شبه آرزوهاست بهترین هارو برات آرزو دارم


خيلي ممنونم خاله جون.من هم براي شما بهترين آرزوهارو دارم
مامان کیان کوچولو
30 آذر 91 17:46
ای جونم چه خنده ای .. همیشه لبات خندون سارینا کوچولو


مرسي خاله
Zakiye
1 دی 91 18:40
واااااااااااای خدا چقدر عوض شده D:
با این لبخند ملیح دیگه خیلی دلبر شده D:


خیلی ممنون عزیزم.آره عوض شده)
مامان سام كوچولو
2 دی 91 1:39
سارينا جون هميشه خنده بر لباي كوچولوت باشه


ممنونم خاله سميرا جون
مامان بردیا قلقلی
2 دی 91 10:32
وای وای تو چقد نا ناز شدی با اون لبخندت گلم...
خوردنی شدی عسل


مررررسي خاله جووووون
ناهید مامان فاطمه گلی
6 دی 91 13:45
خیلی شیرین میشی با خنده های شادت با اون لبای نازت خاله جون



ممنونم خاله جونم.بووووووووووس
مامان ایدین
13 اسفند 91 1:34
مامانی جون من همه عکس های نی نی نازو دیدم خیلی خوشکله ماشالا


قررررررربونت.مررررسي.بوووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد