پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٦ ماهگیت مبارک

1392/1/28 16:11
نویسنده : مامان مائده
4,334 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ٦ ماهت تموم شد و مامانی دیگه نمیخواد نگران این باشه که اگه نبود تو بدون غذا بمونی.آخه دیگه میتونی غذای کمکی بخوریچشمک

اول از فرنی آرد برنج که خودم برات درست کردم شروع کردم.بعدشم حریره بادوم و بعدشم سووووووووپ.البته من فرنی رو کم شکر میگیرم که مثل اینکه زیادم خوشت نمیادناراحت .ولی خب دیگه نمیتونی که تا ابد شیر مامانی رو بخوری آخه نانازملبخند.(با موز درست میکنم دوست داری)

توی این ماه میتونی بدون کمک برای یک دقیقه ای بشینی.

خیلی خنده رو و خوشرو هستی و همه بهت میگن مهربون و خوش اخلاقمژه

انقدر شیطون شدی که نمیشه توی بغل نگهت داشت و همش میخوایی خودتو پرت کنی اینور و اونورتعجب

خیلی به مامانی وابسته شدی و اگه از جلوت رد شم و پیشت نیام جیغ میزنی و میزنی زیر گریه.

تازگی صداهای خیلی بامزه ای از خودت در میاری.مثلا صدای "خخخخخخ" یا صدای "حححح" که آدم فکر میکنه داری خفه میشی!!!!

موهای دوران نوزادیتم داره میریزه که ایشالا موهای خوشکل و فرفری جاش در بیادچشمک

این هم سارینا و دختر عموش فاطمه:

دو تا مروارید کوچولوهای پایینتم که دارن در میان و تو هم همش دستت توی دهنته که بخارونیشون.

چند روز پیش هم برای اولین بار خودم تنهایی بردمت حموم که خییییلی کار سختی بود مخصوصا موقع آب کشیدنت.ولی بالاخره تونستمعینک

خیلی با مزه هم میخوابی و باید پاهای بالشتو بگیری و به چراغ واکی تاکیت خیره بشی تا خوابت ببره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

انسیه
3 اردیبهشت 92 21:52
فداش بشم 6ماهگیش مبارک مبارک مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک


مرررررررسي عزيزم.بووووووووووس
انسیه
3 اردیبهشت 92 21:52
قربونش بشم امیرعلی دیدتش میگه ممه یعنی
داره ممه میخوره عروسک


انسیه
3 اردیبهشت 92 21:53
ماعروس کچل نمی خوایم به فکرکاشت باشینا


نترس كلاه گيس ميذارم درست ميشه
مهدیه
4 اردیبهشت 92 10:27
نازییییییییییییییییییی!
دختر منم همین طور پاهاشو میگیره! بعدشم انگشت پاشو می خوره!!
موی فرفری دوست داری؟ من دلم می خواد موهای دخملیم صاف باشه!


اي جان .منم دوست دارم سارينا زودتر شروع به پا خوردن بكنه!
انسیه
4 اردیبهشت 92 12:01
ای جااانم

ناااااااااااازی چه زود داری بزرگ میشی ماشالا.....




به به مامان جونمه ديگه

آسمونی ها
4 اردیبهشت 92 12:04
دخملی خیلی زرنگی ها!!!
میدونی چطوری توجه مامان و بابا رو جلب کنی!!!
ای شیطون


آره ديگه خاله جون
اسما
4 اردیبهشت 92 15:37
ای جونم فداش شم چقد نفسه این دخملی
مبارکش باش شش ماهگیش
هزار ماشالله به جونش خدا حفظش کنه


خيلي ممنونم خانمي.
مامان مریم
4 اردیبهشت 92 17:23
نیم سالگیت مبارک عروسکم...لبخندتم خیلی خوشگله عسلم...


ممنونم خاله جوووون.قرررررربونت.بوس بوس بوس
نیلوفر/مامانه روژینا
4 اردیبهشت 92 22:35
اخی.6 ماهگیت مباررررررررک سارینا جان انشالله 60000000000000000 ماهگیت گلم


خيلي ممنونم خاله جونم.هزار تا بوووووووس
مامان محمدحسين 'سارا'
6 اردیبهشت 92 23:00
ميخواستم بگم يه کلاسی هست، کارگاه رشد کودک، تو همون ساختمان دکترروغنی زاد، برای نی نی های ۶تا۸ ماه.
مرکز مشاوره سلامت مادران برگزار ميکنه، تعريفش رو شنيدم قطعا بايد خوب باشه، چون من کلاس های بارداريش رو رفتم عالی بود.
گفتم بگم اگه مايليد با سارينای عزيز بياين.


خيلي ممنونم از اطلاع رسانيت.خانم روستا منظورته؟
مامان محمدحسين 'سارا'
7 اردیبهشت 92 9:02
بله عزيزم، خانم روستا.


ممنون عزيزم .مطلع هستم
مامان کیان کوچولو
7 اردیبهشت 92 13:20
6 ماهگیت مبارک


خيييلي ممنوووووون.بوس بوس بوس بوس
مامان ایسان
8 اردیبهشت 92 8:43
قربونه اون خوش خنده بودنت مائده جون پوره میوه پخته شده هم خیلی خوبه بچه ها خیلی دوست دارن ایسان از 4 ماهگی میخورد الان ماشاالله خیلی خوش خوراک شده


خيلي ممنون.
عزيزم ايشالا ميخوام ميوه رو از هفته ديگه شروع كنم.مرسي از راهنماييت.بوس
مامی مائده
9 اردیبهشت 92 23:09
وای که دلم ضعف رفت برات چقده تو ناز و خوشگلی ماشالاااااااااااااا


خييييييلي ممنون خاله جون چشماي خودت قشنگ ميبينه.بووس بووس بووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
10 اردیبهشت 92 15:46
وای عزیزم فدات بشم که غذا خور شدی محمد رضای من هم فرنی می خوره مثل خودت بامزه بووووووووووووووووووس
فدای شیطنتهات


خيلي ممنونم
متین من
11 اردیبهشت 92 16:45
6 ماهگردت مبارک ای جانم چه بامزه میخوابی پای عروسک بالشتت رومیگیری فرنی هم که میخوری افرین عزیزم داری بزرگ میشی خانوم میشی روز به روز شیرین تر بووووووووس


خيلي ممنون خاله.آه ديگه تازه سووووپ خوشمزه ماماني رو هم ميخورمخيلي ممنون
خاله نرگس
16 اردیبهشت 92 15:42
6 ماهگی مبارک خوشگلم


خيلي ممنون خاله جووووون
خاله الهام
30 اردیبهشت 92 18:33
خاله جون دوتا عكس اوليت خيلي خوردني هستي


مررررررررسي خاله
سعید
29 شهریور 92 14:11
کاش خدا یه دخترم اینطوری نازوخوشگل به من بده منو عشقم نزدیکه که دیگه باهم بودنمونو رسمی کنیم و ارزو داریم یه دختر داشته باشیم به اسم هستی زنده باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد