پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

سارینا جونم راه افتاد,دلم به تاپ تاپ افتاد!

1392/4/19 20:30
نویسنده : مامان مائده
3,901 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار ها به سر رسید.حالا شدی همون شیطون بلایی که میخواستم!خسته شدم انقدر میدیدم همینجور ثابت یه جا میشینی و مثل خانما با خودت بازی میکنی!!یا نهایت نهایت دنده عقب شاااایدم به زور سینه خیز میرفتی.

ولی ولی... تقریبا ٢ هفته هست کل خونه رو میتونی متر کنی!اونم تندتر از راه رفتن من!

عسلم, تو تقریبا در سن 8 ماه و نیمگی شروع کردی به چهاردست و پا رفتن.البته میدونم ذوق و شوق تو که دیگه میتونی به هر جا که میخوایی سرک بکشی از مامانی که همش باید بدووه دنبالت و مراقب باشه دست به چیزای جیزدار نزنی خیییییییلی بیشترهچشمک.

اولن دوست داری همه چیز رو اول با دهنت تست کنی,از تلفن,کنترل تلویزیون,پایه میز و صندلی گرفته تا سیم برق و ریشه فرش و اینا.ولی مامانی از تو زرنگترهاز خود راضی.این پسونکی که همه میگن اخ اخ ,همین به کار مامانی اومده و با خیال راحت میره پی زندگیشعینکهرچند نمیدونم چرا بعضی موقع ها با دستت درش میاری یکمی باهاش بازی میکنی و بعدشم پرتش میکنی یه طرف و میری دوباره شروع به خوردن اسباب و اثاثیه مامان!!! 

میز آرایش کنترلیت رو هم خیلی دوست داری و وقتی درش باز میشه جیغ میکشی و کلی ذوق میکنی

 هر موقع روی تختت خوابیدی من سراسیمه میام تو که مبادا از تختت بیرون اومده باشی و یا از لبه تخت ما افتاده باشی یا لای تخت گیر کرده باشی!! 

آخ جون ازین زندان نجات پیدا کردم

یا کار خطرناکتر اینکه راحت دستتو به لبه تخت میگیری و وایمیسی

این بالا انگاری هوا بهتره

آخ جون پرده !!

بذار ببینم پشتش چیه

دالی موشههههههه

خودم تنهایی وایسادم ولی میترسم بیفتما

تازه قدمم میتونم بردارم,وای دارم میفتمنگران

خب این کارارو میکنی,مامانی هم مجبوره لبه تختتو اینجوری بیاره بالااز خود راضی

اینم راه رفتن با کمک دستات

محکم بگیر نیفتی دختر خوشگلم ایشالا به زودی راه رفتنت و دویدنتچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

رومینا
19 تیر 92 20:48
هزار ماشالله به سارینا جونم


بوس بوس بوس بوس بوس بوووووووووس
انسیه
19 تیر 92 23:14
هزار ماشالا...منم نی نی دارما


ميدونستم به همين زوديا اين خبرو ميشنوم چون سارينا جون خيلي برات دعا كرد.ايشالا به سلامتي
ساج گل
20 تیر 92 0:14
الهی چه بامزه سارینا خانوم فضولی میکنه
اون عکسی که 2تا بعد از دالی گفتنشه و تنها تنها وایساده خیلی ناناز شده
ماشالا فک کنم تا یکی دوماه آینده راه بیفته خانم خانما


فضول محله شده ديگه
خيلي ممنونم عزيزم.ايشالا
شهرزاد
20 تیر 92 1:37
اییییییییییی خدااااااااااا نگاش کن چقد آخه تو خوشگلی عشقه من ماشالله الهی پاهاشو نیگا لباسشو آدم ضعف میکنه سارینارو میبینه خنده هاش آدمو ب خنده میندازه بس ک معصومه این بچه مرسی ک بعد این نبودنه طولانی این همه عکس ناز گذاشتید مامانه مهربون یه عالمه بوس برای عشقم


قررررررربونت عزيزم.شما لطف داري.بوس بوس بوس
مامان آیلین
20 تیر 92 2:03
سلام خوشگل خاله آفرین به سارینا جون که می تونه بایسته ایشاله راه رفتنت . تازشم خوشگل خانم شما به میز آرایش احتیاج نداری. مامان جونیش واسش اسفند دودکن آیلین واسه دوست جونش هزارتا بووووووووووووس فرستاد


خيلي ممنونم خاله جون.قرررررررربون
شهرزاد
20 تیر 92 5:39
سلام خوبی من آپم ی کمک فکری میخوام ممنون میشم نظرتونو بگید


سلام.چشششششم حتما
مامان فرشته های آسمانی
20 تیر 92 11:18
سلام

مائدهجون خسته نباشید وخونه جدید مبارک خوب کردی نوشتی حسابی دلم تنگ شده بود برای سارینا جدی میگم



سلام.خيلي ممنون عزيزم.شما لطف داريد

مامان امیرمحمد
20 تیر 92 11:38
مبارک باشه مامانی،انشاا... راه افتادنش،
وروجکی شده این ساریناجون
دیگه باید کل خونه رو جمع کنید


خيلي ممنون عزيزم.آره واللللللللللا
رومینا
20 تیر 92 11:54
سلام مائده جون خوبی ؟ سارینا جونم رو ببوس که من خیلی دوستش دارم

یه سوال داشتم ببخشید تو عکس ها دیدم که رفتیم برج میلاد خواستم بپرسم از رستورانش راضی بودی ما قراره بریم ولی خواستم ببینم این قدری که باید هزینه بکنیم به نظرت می ارزه .یا همین فقط بریم بالای برج برگردیم بهتره . تماس گرفتیم رستورانش نفری 92 هزار تومن میشه یعنی می ارزه ؟

ممنون ازت


قربون شما عزيزم ما خوبيم.شما چطوريد.
بد نبود.مثل شام يه عروسي مجلل ميمونه ديگه همه چي داره ولي ميوه فقط هندونه داشت البته.دسر هم زياد مالي نبود و حتي از كيك بستني خبر نبود.ولي براي يه بار رفتن بد نيست.صداي دلنشين پيانو خيلي لذت بخشه.رفتين جاي مارو هم خالي كنيد
الهه(مامان یاسان)
20 تیر 92 13:46
سلام مائده جون
مبارک باشه سارینا جونم
کلی با عکساش حال کردم

سلام عزيزم.خيلي ممنون خاله جوووون.بوووووووس
مامان سونیا
20 تیر 92 15:55
افرین به دخمری زرنگ خاله بببببببببببببببببببووووووس


خيلي ممنووووون.
♥متین من♥
20 تیر 92 17:10
عزیزم که می تونی چهار دست و پا بری

ایشالا به زودی راه رفتن بدو بدو کردنت
عزیزمی بازیگوش


مرررررررررسي خااااااله.بوس بوس بوس
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
21 تیر 92 12:26
ای جانم مبارکت باشه مامان جون ایشالله به سلامتی خونه جدید



دیگه راحت شدین



ای فسقلی جه بامزه شده ماشالله بهش

خيلي ممنون عزيزم.قررررربون شما


درسا کوچولو و مامان
21 تیر 92 13:30
سلام نانازی چقدر بزرگ شدی تو و شیطوندرست مثل درسا که همه جای خونه را می گرده و هرچی پیدا کنه میخوره فسقلی یواش یواش قدمات بزرگتر میشه و راحت تر خونه را متر می کنی


سلام خاله.خيلي ممنون.پس خدا ب داد شما هم برسه با درساي شيطونتون ماماني)))))
مامان ارزو
21 تیر 92 13:56
سلام مائده جونی . خوبی؟ دلتون حسابی باید به تاپ تاپ بیافته چون دور جدیدی از خرابکاری آغاز شد . مائده یه سوال راه افتاد از بغلی بودن دراومد؟ ببوس جوجه رو . پیش ما بیا


سلام عزيزم.آره والا گل گفتي.عزيزم سارينا بخاطر عوض شدن خونه همش بهونه گيري ميكرد كه الان ديگه خداروشكر خوب شده و بدون اينكه حتي من باشم براي خودش ازين اتاق به اون اتاق سرك ميكشه.بوووووس.چشششششم حتما
مامان سونیا
21 تیر 92 23:36
ای جانم دخمری ما خانم شده مامانی اون لوپاشو ببوس بببببببووووووووووووووسسسسسسس


قررررربونت.بوس بوس بوس
ونوسی
22 تیر 92 8:57
ای جوووووووونم مبارکههه ایشالا قدمای موفقیت هر چه بیشتر
عزییییییییزم ماشالا چقدر جیگر شده این نی نی
بووووووووووووس واسه خوشگل خاله


خيلي ممنون عزيزم.قررررررربونت.
sama
22 تیر 92 10:55
وای خدا ماشالا به این سارینا گلی...خیلی عزیزه...خدا حفظش کنه...
عاششششششششششقشم...


مررررررسي عزيزم.شما لطف داريد
مامان موژان جون
22 تیر 92 11:31
الهی قربون این دخملی ناناز برم عزیزم


.بووووووووووس
خاله ی آریسا
22 تیر 92 12:42
قدمهای نازت مبارک سارینا جون
حسابی شیطون شدیا عزیزمممممممممم


خييييلي ممنونم خاله جون.آره ميخوام خونه رو حسابي براي ماماني مرتب كنم.بووووس
فرشته ام "امیرحسین"
22 تیر 92 22:37
سلام مائده جون. ماشاله به سارینای خوشگل و شیطون انشاله به زودی راه میفته و همه خونه زندگیتون رو بهم میریزه مواظب کوچولوی ما باش


سلام عزيزم.خيلي ممنونم.وااااااي نه!!!!!مرررررررسي.آره والا بايد خيلي مراقبش بود كار دست خودش و ما نده
مرمر
22 تیر 92 23:12
یعنی عاشقتم همه جورررررررررررررره
بوسسسسسسسسسسسس
ماعده جون میشه ادرس جایی که سرویس تخت خوابشو فرششو خریدی بهم بدی؟>؟؟؟؟؟



قرررررررررربونت
عزيزم از كپل پا توي خ وليعصر روبروي پارك ساعي گرفتم
مامان فتانه
23 تیر 92 19:34
واي الهي مباركه...انشالله به سلامتي..لباس خوشكلي


خيلي ممنون عزيزم .قررررررربون شما.بوووووس
خاله پارمیدا
23 تیر 92 20:30
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
………..▌……..
………./ \……..



هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد .سلام اگه دوست داشتی پیش نی نی ما هم بیا اگه دوست داشتی به نی نی ما هم را بده کدش269رو به 20008080200 ارسال کن-نی نی شما خیلی شبیه نی نی ما است حتما بیاین پسشش عکسارونگاه کنید


.چشششششششششم حتما
مامان فتانه
23 تیر 92 23:26
lebasesh kheili naze va kheili ham behesh miad


مرررررسي.چشمات ناز ميبينه
مامان بهنود
24 تیر 92 4:01
من هرروز به پیجت سرمیزدم سارینا جون..دلم یه ریزه شده بود واسه سارینا ی عزیز خاله...


خيلي ممنونم خاله جون.منم دلم براي شما تنگ شده بود
مامان ساره جون وثناجون
24 تیر 92 17:04
خصوصى دارى


خيلي ممنون
Elam
25 تیر 92 0:37
واقعا از وبلاگتون و مخصوصا اين دخمل خوشگل و شيك لذت ميبرم نميدونم چرا اما خيلى اين ملوسك خانم رو دوست دارم


قرررررربون شما عزيزم خيلي ممنونم.دل به دل راه داره
انسیه
25 تیر 92 14:10
بوووووس دلم تنگ شده بود یه بوس براتون فرستادم باهم نصفش کنین


خيلي ممنون ولي من و سارينا هر كدوم يه بوس براي خودت و ني نيت ميفرستيم
مامان مریم
25 تیر 92 17:49
آخ جووون یه عالمه سارینااااااا
تبریک میگم مائده جووون ...ولی وقتی نینیا چهاردست و پا میرن خیلی هم خطرناک میشن...خیلی مواظبش باشیا...
خونه جدیدم مبارک ایشاله که براتون پرازخیر و شادی باشه...ببوسش خوشگلکمو


ممنونم عزيزم.آره والا بايد خيلي حواسمو جم كنم.بازم ممنون
مامان ندا
25 تیر 92 18:19
چه نی نی نازی چه لباس خوشگلی مگه اشوراینطوری هم داره من خوشحال میشم ماروهم بپذیرید




نه عزيزم اينو مامان بزرگش براش اورده.چشششششم حتما عزيزم آدرس وبتو بذار
مامان عسل
26 تیر 92 3:32
مبارك مامان نمونه ، وبلاگ دختر نازت كامل خوندم خدا حفظش كنه خوشكل خانومُ ، يه سوالم داشتم اون عكسايي كه خودت براش داستان درست كرده بودي خيلي جالب بود ميشه شماره اتليه اي كه امد خونه به من بدي ، ممنون ميشم ني ني منم دنيا امد بيان ازش بگيرن از اين عكسا ،


خيلي ممنونم عزيزم.برو توي قسمت دوستان."عكس هاي بياد ماندني" همون آتليه اي هست كه اومد خونمون بگو از طرف من هستي
مامان ساره وثنا
26 تیر 92 11:15
خصوصى


چشم
مهسا
26 تیر 92 15:37
میگم سیسمونی سارینا چند قیمت شد میشه بگین چندقیمت ؟؟


عزيزم دقيقا نميدونم.يه سريشو مامانام آورده.اگه قيمت سرويس تخت و كمد خواستي برات نظر خصوصي ميذارم
مامان کیان کوچولو
26 تیر 92 16:55
سلام خاله جووون
مبارکه راه رفتنت قند عسل
ایشالله که قدمای بزرگ بزرگ توی زندگیت برداری ...
مامانش چقدر عکساش نازه ..
چقدر بزرگ شده دخملت


سلام خاله.خيييييييييلي ممنونم.
قرررررررربونت خانمي.ممنون
انسیه
26 تیر 92 19:13
خوشبحالت مائده چقدر دوستات زیادن


خيلي ممنونم عزيزم آدم تا دوستاي خوبي مثل شما داره ديگه غم نداره
مامان ساره وثنا
27 تیر 92 1:22
خ ص و ص ى


چششششم
مامان عسل
27 تیر 92 9:37
خيلى ممنون عزيزم ، ان شا الله منم يه روز از اين عكسا بگيرم ، دختر نازت ببوس


خواهش ميكنم.ايشالا حتما خيييييلي ممنونم عزيزم.بوووووووس
خاله الهام
27 تیر 92 12:10



خاله نرگس
27 تیر 92 14:10
عاشقتمممممممممم من. یعنی ببینمت خوردمت. البته با اجازه مامانی


ووووووووي.البته اگه ماماني برات چيزي گذاشته باشه()
مهتاب
27 تیر 92 18:55
وای چقدر بانمک
مامانی خیلی قشنگ از فرشته کوچلوت عکس گرفتی کلی حال کردم از طرف من هزارتا برای ساریناقشنگ


خيلي ممنونم عزيزم
لحظه های من و تو
28 تیر 92 15:40
ماشالله. تازه حالا باید خیلی بیشتر مراقبش باشی


آره واقعا همش بايد دنبالش بدووم
مهسا
28 تیر 92 15:42
اره میخواستم اگه بگین ممنون میشم خصوصی چطوری اخه من وبلاگ ندارم بگین الان ممنون میشم


آدرس ايميلتو بذار برات بذارم عزيزم.آخه ميدوني كه اينجا....
عمه حدیث خوشگله
29 تیر 92 2:04
وااااااااااااااااای به سلامتی ، خوشحال شدم ، دیگه باید شاهد موفقیت های روز به روز سارینا جون باشیم.
ماشاالله

طاعات و عبادات قبول باشه
التماس دعا خانم


ممنونم عزيزم.همچنين براي شما.محتاجيم به دعا
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
29 تیر 92 12:48
سلام عزیزم ماشـــــــــــــــــــــالا ب این دخمل ناز و خوشگل ک انقدر ناز راه میره
منم 1 پسمل دارم ک 9 روز از سارینا گلی بزرگتره. ما تهران زندگی میکنیم.
اگر دوست داتی بیا پیشمون ک با هم دوست بشیم
خوشحال میشم لینکتون کنم! اجازه هست؟


سلام.قررررررربونت.چقدر خوب.حتما.من لينكتون كردم
مامی مائده
29 تیر 92 22:52
سلام گلم

زدم تو کار طراحی تقویم، تم و کلیپ تولد اگه خواستی در خدمتت هستم

http://photothem.blogfa.com/


سلام.به به چه خوب حتما ميام پيشت
مامان ایسان
30 تیر 92 7:58
خونه جدید مبارک عزیزم
دخملیمون میخواد زود راه بره ها
چقدم تو این لباسات ناس تر شدی
خانمی زود نیست از الان میری جلو جلو میز ارایش شما که خیلی خوشگلین اخه



خيلي ممنونم عزيزم.مررررررسي خاله بوس بوس بوس
مامان آلما
30 تیر 92 9:38
ماشالا. عزیزم دلم میخاد لپاتو از جا بکنماششالا راه رفتن و دویدنشم میبینی

خيلي ممنونم:و البته اونموقع ماماني هم بدو بدوش شروع ميشه*
خاله الهام
30 تیر 92 10:04
سلام گلم براي سه شب قدر ختم قرآن داريم اگه جزء خواستي بيا پيشم


عزيزم خيلي دوست دارم توي اين ثواب شريك باشم ولي با شيطون بلايي مثل سارينا نميتونم متاسفانهالتماس دعا
مهسا
30 تیر 92 14:58
نمیشه اینج بگین اخه من ایمیل ندارم


عزيزم كلا نزديك ١٥
مامان بردیا قلقلی فلفلی
31 تیر 92 12:07
سلام خاله جون
وای خدای من این کوچولو چقد ناز شده بخورمت.

خیلی ناز شدی .

خاله ما بهتون دیر سر میزنیم با ما قهر کردی .
به وب ما سر بزن ..

دوستت داریم یه عالمه.
تازشم خاله کار خوبی میکنی پیانو میزنی ...و نمیذاری مامانی به کاراش برسه


خيلي ممنون خاله جون.نه عزيييييييزم شما روي چشاي ما جا داري.چشششششششم زودي ميام پيشتون..بووووووس
خاله پارمیدا
2 مرداد 92 17:23



بهار
5 مرداد 92 4:47
الهی قربونش برم من.
شما هم خیلی قشنگ ازش عکس میگیرینااا.


قرررررررررربونتچشمات قشنگ ميبينه
نازنین
9 مرداد 92 14:23
چه گل دختر دوست داشتنی و نازی دارین.
خدا براتون نگهخش داره.
من با اجازه لینکتون کردم.
خوشحال میشیم اگه شماهم به ما سر بزنید.


مرسي عزيزم چشششم.منم لينكتون كردم
علی
18 مرداد 92 16:45
خوب رشد کرده ماشالله افرین
مامان مائدخ منو دیگه فراموش کردیاااا بازم بیاااا


هه هه آفرين به ماماني كه بهش غذا داده يا آفرين به خودش كه خوب خوردهنه علي كماندو وقت كنم حتما ميام
خاله هدی
20 مرداد 92 10:25
سلام عزیزم چه دخمل خوشملی دارین خدا واستون نگهش داره من تازه با شما اشنا شدم خیلی عزیزه
خوشحال میشم به وب پارسا هم سر بزنید البته نو سازه و به خوشکلی وب شما نیست خیلیم مهارت ندارم خوشحال میشم بهم کمک کنید


سلام خانمي.ممنونم از لطفتون.چششششششم حتما.خيلي هم عاليه
مامان فتانه
29 مرداد 92 14:35
مااومدیم با پست جدید


به به چه خوب!چشم حتما
مادر ایلیا
16 مهر 92 22:14
سارینا جان روز کودکت مبارک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد