پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

روز اسباب کشی بدون سارینا!

1392/4/25 20:30
نویسنده : مامان مائده
3,356 بازدید
اشتراک گذاری

ازونجایی که اسباب کشی با وجود شیطون بلایی چون شما عملا غیر ممکن بود و چون مامانمم اینجا نبود تا کمکم کنه , زن داداشم زهره جون پیشنهاد داد بری خونشون و با دختر دایی هات ساره و ثنا بازی کنی.

این هم داستان دو روز مهمونیت خونه ثنا کوچولو:

از زبان دختردایی جونت ثنا:

چند روز پيش كه مامانى سارينا  مى خواست اسباب كشى كنه،مامانى رفت سارينا نقلى دختر عمه ام رو اورد خونه ما ،واين هم ماجراهاى من وسارينا!

                                                من وسارینا در پارک بازی

                                                                    

هر دوتامون به قایق موزیکال علاقه خاصی داشتیم ولی خب چون سارینا مهمون بود به پیشنهاد مامانی دادمش به سارینا!

               سارینا:چیه؟خب خوابم میاددیگه!!!!!!

                  

داشتم با ایپد بازی می کردم وسارینا هم با قایقم بازی می کرد همه چیز داشت خوب پیش می رفت که یه دفعه...... 

                                                               

                                

 انگار سارینا به بازی من علاقه مند شده! ابرو                             

وااای!مامانی بیا کمممممک!!!
                                

                                

ترجیح دادم مامانم اموالم رو برام حفظ کنه ومنم مواظب شیشه ابم باشم اخه سارینا یه نظری هم به اون داشت....ناراحت               

مامانی سارینا رو گذاشت تو صندلی غذای من !ناراحتتا بهش بوف بده منم که خیلی خانوم هستم هیچی

نگفتم واجازه دادم سارینا تو صندلی من بوفشو بخوره .ساریناکوچولو همه بوفشو با اشتها خورد ومن ؟تعجبمگه میشه بوف خوشمزه باشه!نگران

اینجا کلی با نی نی دالی موشه بازی کردم .صندلی ناهار خوری رو هل دادم کنار صندلی غذا و زیر میز

صندلی غذا قایم می شدم و زود بلند می شدم و دالی می کردم !مامانی مونده بود من چه جوری این

بازی رو کشف کردم!نیشخند                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
سارینا که لالا کرد مامانی نی نی رو گذاشت تو تخت کوچولوی من ومنو می خواست از اتاق بیرون ببره!

من انگشتم رو گذاشتم رو بینی ام و به مامانی گفتم هییییس !!!!!هر کاری مامانم کرد

که از اتاقم بیام بیرون من نیومدم وبا اسباب بازی هام اروم بازی می کردم .اخه یه کمی هم نگران بودم که

سارینا اتاق منو برای خودش نگیره نگران ترجیح دادم همون جا بشینم ومراقبش باشمعینک!!!!!!                                                                                                                 

   

                

سارینا در حال تاب خوردن !

 سارینا:بذار ببینم این دگمه ها به چه دردی می خورن؟

 
ساریناجون خوب بخوابی بازم بیا پیش من تا با هم بازی کنیم. ماچ 

 

  این هم پست مربوطه در وبلاگ ثنای عروسک:

http://niniasalak.niniweblog.com/post29.php

‍‍‍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 13:07
اووووووووووووووووووووووووووووووو چقد وسایل داره نازگل خانوم ماشالا به مامان زرنگش با تبادل لینک موافقی؟ من همه پست ها رو دیدم
مامان مائده
پاسخ
ممنون.بله چرا كه نه؟ من لينكت كردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد