پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٩ ماهگيت مبارك

1392/4/28 20:30
نویسنده : مامان مائده
5,427 بازدید
اشتراک گذاری

توت فرنگی مامان! اين ماهي كه گذشت تغييرات اساسي اي داشتي.تونستي از حالت سينه خيز كه به زور ميرفتي و دنده عقبكي،بالاخره چهار دست و پا بري و براي خودت سير و سياحت كني.

ديگه به خونه جديد كاملا عادت كردي و اصلا بهونه گيري نميكني و منم با خيال راحت ميذارمت زمين و تو هم از خداخواسته ميدويي اينور و اونور و ازين اتاق به اون اتاق، هر جا باشم سريع پيدام ميكني و ميخواي از پاهام بيايي بالا تا بغلت كنمزبان.

 دستتو به هر چي گيرت بياد مثل ميز و صندلي و حتي ديوار ميگيري

و روي پاهات وايميسي و بلد شدي خيلي با احتياط يكي يكي دستهاتو ول ميكني و ميشيني و البته بعضي مواقع هم كه حواست پرت ميشه يهو دستت ول ميشه و پووووووووووووخ....

آخجون کنترلی تلویزیون

عاشق آكواريم هستي و رو سينه ميخوابي و ماهيارو كه دونه دونه رد ميشن دنبال ميكني و .... وكار بد اينكه دستتو ميكني توي آكواريم و ميخوايي چراغاشو بكني كه البته ديروز يكي از چراغاشو كندي و انداختي توي آب !!منم سريع برقشو قطع كردم وگرنه معلوم نبود چه بلايي سر ماهيا اومده بودنگران(البته راهكار ماماني اينه كه جلوي آكواريم دوتا بالش ميذاره كه نتوني سوار شيشه ميزش بشياز خود راضی)

تازگي كه ديگه براي خودت مستقل شدي و تنهايي بازي ميكني ماماني هم رسيده دوباره پيانو زدن رو بعد از تقريبا ١٠ ماه شروع كنه.ولي تا ميام بزنم جيغ ميزني و ميدويي سر پايه صندلي و ميخواي بيايي ازش بالا كه يالا منم بلند كن بنوازم!!!! آخه يه بار نشوندمت روي پاهام و تا گذاشتمت جلوي پيانو،محكم دو تا دستاتو ميكوبيدي روي كلاويه ها و با كلي ذوق عشق ميكردي و ازون موقع به بعد قبل از شروع پيانو زدن اول بايد بدم جنابعالي پيش درامدي برامون بزني و بعد اگه شما اجازه فرموديد نوبت ما برسه!!! ( كه البته با اين نوازندگي كوبندت حسابي كوك پيانو رو بهم ميزني!)

از جارو برقي ميترسي و ناراحت ميشي و اعتراض همراه با جيغ ميكني (مثل بچگي هاي خودم كه دايي علي روشنش ميكرد و لوله اش رو طرفم ميگرفت و ميگفت الان ميخورتت و منم جييييييييييغ ميكشيدم).

از وقتي فهميدي پسونك ميذاريم دهنت كه چيزي رو از روي زمين برنداري و بخوري، پسونكو در مياري و پرت ميكني دورترين نقطه ممكن و بعد هم رااااااحت هر چي كه بخواي ميكني توي هموني كه نبايد بكني!!!

اينم داستانت با دستمال كاغذي 

اینم از استخری که برات گرفتیم که مثلا بشینی توش بازی کنی ولی تا میذاریمت قیافه ات این شکلی میشه

و فقط دوست داری دستتو بهش بگیری بری بالا پایین

سر كيف وسايل خودت ميري و اسباب بازي هاشو دونه دونه ميكشي بيرون.

بالش بازی رو هم خیلی دوست داری و هی خودتو میندازی روش و عقب و جلو میری 

از توي آينه باهات حرف ميزم ميخندي و هي از توي آينه يه نگاه به من و بعد هي روتو ميكني طرفمو يه نگاه مستقيما ميكني.

خودت میتونی تنهایی قاشق دستت بگیری و غذا بخوری که البته...خیلی تمییییییز همه جاروابله

با آيپد خيلي حال ميكني چه وقتي خاموشه ...

خودمو ببینم...

مراسم آیپد خورون!

تازه بلدی حباب هم درست کنی:

مو مو ما ما مو مو....

یا موقعي كه برات بازي ميذارم و از ذوقت جيغ ميكشي

میخوام با عروسکای توش بازی کنمنیشخند

 

البته بعضی مواقع هم میگیریش دستت و محکم میکوبیش زمیییییییینابرو

وقتي هم كه با مامان صديقه و بابا جون و دايي ايمان ويدئوكال ميكنيم خیلی برات جالبه که یکی اونور داره باهات حرف میزنه و میخوایی بری توی آیپد پیش اونا!! (حتی موقع تلویزیون دیدن هم فکر میکنی دارن با تو حرف میزنن !!!)

مادربزرگ و پدربزرگ عزیزت دلشون برات پرپر ميزنه و همش قربون صدقه ات ميرن.مامانی هم دلش براشون خییییییییییلی تنگ شده.قلب

خدايا خودت مواظب همه پدر مادرا باش كه هر چي داريم بعد از تو از اوناست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (96)

مامان ساجده
31 تیر 92 4:37
الهی قربون اون پیش درآمدزدن پیانوت خاله با اون دستای کوشولوت،
اون دستمال کاغذی خراب کردنتم خیلی خنده دار وبامزس



.خيلي ممنونم خاله جون.تازه خرابكاريهاي ديگه هم بلدم كجاشو ديدي؟
سمانه
31 تیر 92 10:52
وای انگار همین دیروز بود سارینا جون همه رو سوپریز کردن ماشاال... الان 9ماهه شدن خدا حفظش کنه دعا کنید منم مادر شم


آره والا.چقدر زود ميگذره.....قرررررربونت عزيزم.ايشالا خدا توي اين ماه مهربوني يه ني ني خوشگل و ماماني بذاره توي دلت
مامان بردیا قلقلی فلفلی
31 تیر 92 12:14
من این توت فرنگیو میخام یه ماچ آبدار ازش بگیرم.
اجازه هست لدفن


الهام(مامان اميرحسين)
31 تیر 92 13:58
سلام مائده جون
كوچولوي ناز و خوشمزه اي داري
با اجازه ات ميخوام بخورمش!!
ام م م م م م م م!!!!!!!



سلام عزيزم.خيلي ممنون.پس لطفا براي ماماني هم بذار()
مامان موژان جون
31 تیر 92 14:02
الهی قربون این دخملی شیطون بلا

ماشالله به این مامان هنرمند



ههههههههههههههههههههه مامانی تبلیغ ایپد میکنی مارکشو بپوشان میان میگیرنتا




قرررررررربونت.از دست اين ساريناست ديگه!!!!!!.
Zakiye
31 تیر 92 14:06

چه بلا شده الان دیگه وقتیه که آدم دلش میخواد بچلونش ><



خيلي ممنونم دوست جووووني
مامان آلما
31 تیر 92 14:47



بوووووووووووووس
Elam
31 تیر 92 15:38
قربون اين عسل خانم بشم
مائده جون واقعا من سليقه ات دوست دارم اينقدر دلم ميخواست هوياد به من فرصت ميداد كاراش رو بنويسم اما خدا حفظش كنه اين موش موشك رو


ممنون عزيزم.حيفه حتما بنويس.حتي شده مثل من از خوابتم شده بزن ولي بنويس.مررررسي
مامان مریم
31 تیر 92 15:47
وای وای چه بلایی شدی تو وروجک...
دستمالا رو نیگا....ای جووونم چقدم ناز گریه میکنه آدم دلش میخواد همش بذارتش تو استخرش ....ببوسش برام عروسکو


عزيزم چطور دلت ميااااااااد!!!.قرررررررربونت
انسیه
31 تیر 92 17:27
تا 3 میشمورم سارینا فرار کن که دستم بهت برسه خوردمت
1
.
.
.
2
.
.
.
3333333333
حملههههههههههههههههههه


واااااااااي الفرار...
مهتاب
31 تیر 92 19:27
مائده جونم 9 ماهگی فرشته کوچلوت مبارک .
چقدر شیطونیاش بانمک هرچه بوس بفرستم بازم کمه

مائده جونم منم دلم برای مامانم خیلی تنگ شده و چون یک شهر دیگن همش از پشت کامپیوتر میبینمش
خداجون همه مامانهایی که از دخترشون دورن سلامت نگه داره


خيلي ممنونم دوست جوني.قررررربون محبتتآره والا ايشالا زود به زود ببينيشون.ايشالا
محبوبه
1 مرداد 92 1:39
وای ماشاا... چقد ناز و وروجک شده مائده جون خیلی خیلی مراقبش باش الان وقت خرابکاریاشه (درگوشی با سارینا جون: هرکار دوست داری انجام بده ولی مراقب خودت باش. باشه خاله جون؟ )


خيلي ممنون عزيزم.آره واقعا همينطوره.(سارينا:بله خاله وقتي حتي يه ثانيه ماماني حواسش نيست من ميدوم سر آكواريم يا دست به دكوريهاي پايين شومينه ميزنم).بوووووووس
مامان آیلین
1 مرداد 92 2:23
مائده جون نه ماهگیه دخملت مبارک واسه خودش خانومی شده راستی ،سارینا جون وقتی دستش به دستمال کاغذی برسه نمیخورشون که؟ آیلین اگه من حواسم نباشه حتما یکیشو نوش جان می کنه !!!!!!


خيلي ممنونم عزيزمچرا ولي سريع پسونك ميكنم دهنش
شهرزاد
1 مرداد 92 2:42
به به مامان مائده کم پیدا
چشممون ب وبلاگتون خشک شد هی هر دفه میام نا امید باز میگردم
الهی بگردم من از وقتی سارینا ی ذره کوچولو بود وبلاگتونو پیدا کردم اولین بار ک عکساشو دیدم گفتم چقد قیافه این بچه مهربونه
من هنوزم اصرار دارم هم شبیه شماست و هم آرامش و مهربونیه چهرتونو داره
خدا ب ما هم از این توت فرنگیا عطا بفرما
مواظبه نی نی خیلی باشین و دو برابرش مواظبه مامانش
بوس هنرمند


خيلي ممنونم عزيزم .شما لطف داريد.به خدا سرم خيلي شلوغه.جدي؟ خانواده همسري كه ميگن كپي منه.خانواده خالم اينا ميگن كپي باباش!! نميدونيم والا.خيلي ممنونم عزيزم.بوووووووووووووس
هنگامه
1 مرداد 92 3:08
وای چه لباس توت فرنگی نازی .
مائده جون پدر شوهرم برای اینکه آرسام سر وقت ماهیها نره روی آکواریوم یه شیشه گذاشته که از طرفین 2 سانت هواخور داره و دست آرسام به آب نمیرسه و مفیده ، ببین اگه خواستین بدک نیست


مرسي.عزيزم آكواريم ما ميز جلو مبلي هستش و خودش روش شيشه داره.ممنون از راهنماييت
خاله ی آریسا
1 مرداد 92 9:07
سارینا جونم 9 ماهگیت مبارک باشه عزیــــــــزم
وای چقدر شیطونی میکنی و بازی میکنی خوشگلمایشالله همیشه لبت خندون باشه



مررررررسي خاله جون.ممنونم
مامان امیرمحمد
1 مرداد 92 11:03
جااااااانم!چه شیطونک بانمکی،قربون اون پیانوزدنت بشم خاله،دستمال خراب کردنتم جالبه،اونجا که می خواد کنترل تلوزیون رو برداره دست گذاشته رو زانوش،وااااای آدم براش غش می کنه،


خيلي ممنون خاله.البته ماماني عاشق دستمال خراب كردنم نيستا!!
مامان امیرمحمد
1 مرداد 92 11:05
9 ماهگیت مبارک ساریناجون،یعنی فقط 3 ماه مونده تا یکسالگیت،داری بزرگ میشی عزیزم!


مرررررسي خاله جون.آره ماماني كه باورش نميشه انقدر زود ميگذره.ممنونم.بوووووووس
سارینا
1 مرداد 92 14:49
هه هه چه جالب اسم منم ساریناس
مامان سارینا به وب منم بیا و نظرتو بگو باشه؟؟؟؟؟؟مرسی


باشه سارينا خانم حتما
بنده خدا
1 مرداد 92 15:13
ببخشید میتونم بپرسم شما و همرتون چیکاره هستید؟


بچه داري ميكنيم
رومینا
1 مرداد 92 15:13
سارینا جونم 9 ماهگیت مبارک باشه عزیزم . هزار ماشالله خیلی نازههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه پیانو زدنش من و کشته . انگشتای کوچولوشو رو پیانو خیلی با مزه هست موزیسین کوچولو


خيلي ممنون خاله جون
ونوسی
1 مرداد 92 17:55
ای جوووووووووونم این لباس توت فرنگی تو تن این نی نی توت فرنگی چقدرررر عشقههههه بخورمت نی نییییییییییی خوشگل
نه ماهگیتم مبارک کوچولووووی شیطون
دوستم ایشالا که مامان اینا زودی میان و دلتنگی ها برطرف میشه

قرررررررررربونت دوست جونم
خيلي ممنون خاله جوووون.ايشالا.مرسي
ونوسی
1 مرداد 92 17:57
جووونم آی پد تف تفییییی
به بههههههههه دوست جونمون هنرمند بوده و ما خبر نداشتیییییییم
دوستم میشه بپرسم پیانوتونو کی و چند خریدی؟و اینکه الان از رنج قیمتا خبر داری؟ما هم یدونه میخوایم مرسی



آره ديدي ما هم نميدونستيم والا!!.عزيزم اين پيانو رو ٣ سال پيش گرفتيم.برات خصوصي ميذارم
Sky & Covenant
1 مرداد 92 20:26
قوربون خندیدن ساریناجونم بشم الهی.هزار ماشالا به کوچولوتون.مامانی من وبلاگ ساریناجون و از وقتی بدنیا نیومده بود خوندم تا الان.همه عکساشم والپیپر گوشیمن.خدا واستون حفظش کنه.دوستون دارم مادر و دختری دوست داشتنی.


مرررررررسي عزيزم.شما خيلي لطف داريدما هم دوستتون داريم گلم
مرمر
1 مرداد 92 22:53
نی نی دوست داشتنیه نازم نه ماهگیت مبارک
عاشق مستقل غذا خوردنتم
برعکس ارتین عاشق جاروبرقیه تاروشنش میکنم تند تند میاد دنبالش


خيلي ممنون خاله جون.ما اينيم ديگه.فقط بعدش بايد برم حموم!!!!.چه جالب!
مامان فرشته های آسمانی
2 مرداد 92 7:49
سلام مائده جون خیلی بامزه شده واقعا خوردنی شده از طرف من ببوسش اگه دوست داشتی بهمون سربزن


سلام.خيلي ممنونم عزيزم.چشششششششم حتما.بووووووووس
آرتميس
2 مرداد 92 8:51

ناناز خاله 9 ماهگيت مبارك گلم
چه پيانيستي بشه اين گل دختر
ماماني فكر كن سارينا 9 ساله
اون موقع حتما خيلي خوب ميتونه پيانو بزنه


خيلي ممنونم عزيزم.خداكنه.اتفاقا ديشب برادرزادمو ديدم ١٠ سالشه گفتم چشم بهم بزنم ساريناي منم اين سني ميشه
خاله الهام
2 مرداد 92 8:53
دوسي جونم ميشه لطفا بياي خصوصي


چشم عزيزم
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 92 12:40
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک خوشگلم ..
قربون این دخمل ی هنرمند ...
نمیدونم چرا بچه ها به این استخرا این جوری واکنش نشون میدم ..
شایدم به خاطر اینه که براشون خیلی زوده .. آخه پسر ما هم همین شکلی میشد ...

اما اشکال نداره میمونه واسه بزرگیاشوون ..
همیشه شاد وسلامت باشین عزیزم

خيلي ممنون خاله جون.
بله درست ميگي.ايشالا بزرگ شد بره توش!!!.قررررررربونت
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
2 مرداد 92 23:05
سلام من اولین باره که براتون کامنت میزارم
همیشه خواننده خاموش بودم
ولی عاااااااااااااشخ دخترتونم اینقده از کاراش خوشم میاد.خدا براتون حفظش کنه
من هنوز دوران عقدم اما با دیدن دخمل شما دلم میخواد زود زود نینی بیارم


خيلي خوشحالم كه بهمون سر ميزني.ممنون شما لطف داريد.ايشالا خوشبخت شيد و خدا زودي يه ني ني ناز هم بهتون بده
مامان محمدرهام جون
3 مرداد 92 14:09
ای جان عروسکککککککککککککککککک

چندتا از پستاتونو خوندم عاااااااااااااشق دخملت شدم،هزار ماشالله خیلییییییی شیرین ونازه
با اجازه لینککتون میکنم شما هم اگه دوست داشتید لینکمون کنید وبهمون سر بزنید
خوشحال شدم از اشناییتون
بووووووووووووووووس برای فرشته نازتون


خيلي ممنونم خانمي.خوشحال ميشم.منم لينكتون كردم:
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
3 مرداد 92 14:36
مرسی مائده جان.ممنونم.وای من که عاااااااااشخ سیسمونی ام احساس میکنم از جهیزیه خریدن بیشتر مزه میده


آره واقعا هم همينطورهايشالا هر چي زودتر بري سراغش
مامان ساجده
3 مرداد 92 20:05
این عکس اولی دخملیتونو من میخورمااااااااااااااا
اگه دیدین نیست من خوردمش


بهار
4 مرداد 92 4:08
ای جاااااانم. چقده نازه. خدا حفظش کنه.
اگه یه نی نی هم سن خودش هم تو استخرش باشه بازم دوس نداره اون تو بمونه؟


خیلی مممنون عزیزم.چرا اگه کسی بجز خودش حتی من اون تو باشه مشکلی نداره
ناهید(مامان امیرحسین)
4 مرداد 92 15:04
وااااااای چه توت فرنگیه خوشمزه ای. دلم میخواد بخورمش. خداحفظش کنه. خیلی بانمکه دخملی


خيلي ممنون عزيزم
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
4 مرداد 92 18:23
وای یعنی این فسقلی باید خورد


خيلي ممنون.وووووي
هیراد و عمه لیلاش
4 مرداد 92 19:16
قربون تموم شیطونیهات عسل خانم


خيلي ممنونم خاله جووووون.بوس بوس بوس
مامان بهنود
5 مرداد 92 4:04
نه ماهگیت مبارک سارینا جونی....
میبینم که شما هم مثه بهنود من خیلی به ایپد خوردن علاقه داری...البته نمیدونم مزه شبده که اینجوری طفلی ایپد نقش برزمین و کوبیده میشه.....
میبوسمت عسلک خاله...


خيلي ممنون خاله جون.بله خاله من دوست دارم همه چي رو بچشم حتي شده آيپد رو.بوووووووس
سارا
5 مرداد 92 11:15
سلام عزیزم
چه دختر نازی دارید. خدا حفظش کنه
ممنون که به ما سر زدید
با اجازتون شما رو لینک کردم



سلام خانمي.خيلي ممنونم.
منم شما رو لينك كردم
دریا
5 مرداد 92 11:33
سلام مائده جون وبت حرف نداره ارزومه سارینا روببینم و یه بوس ابدار کنمش.به وب منم سر بزن..


سلام عزيزم.قررربون محبتت.چشم حتما
مامان بابای الیسا
5 مرداد 92 20:50
ای جانم چه بلا شدی کلی کیف کردم از دیدن کارا و عکسهات


قرررررربون شما خيلي ممنون خاله جوووون.بوس بوس بوس
مامان فرشته های آسمانی
6 مرداد 92 8:43
سلام
ممنون مائده جون که بهمون سرزدید از طرف من لپ سارینا رو محکم ببوس


سلام.خواهش ميكنم عزيزم.مرررررررررسي
محراب و مليكا
6 مرداد 92 11:25
خاله قربونش بشه


دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين





http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/







خيلي ممنونم.چشممممم

امیر مهدی و عمی
6 مرداد 92 13:52
سلام بر مامانی
من به صورت اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم خیلی زیبا بود
خدا فرشته کوچولوی شیرینتو براتون حفظ کنه
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
اگه با تبادل لینک هم موافقید خبرمون کنید


سلام خانمي.خيلي ممنونم عزيزم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 مرداد 92 17:43
باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود
آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود
پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود
جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار
شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد.
التماس دعا دوست گلم بوووووووووووووووووووووووس


ممنون از شعر قشنگتون.محتاجيم به دعا
لحظه های من و تو
6 مرداد 92 17:46
ماشالله چه بانمک شده و خوردنی


خيلي ممنون عزيزم
مامان آیهان
7 مرداد 92 15:59
وای عزیزم دختر قشنگ که تو چقدر ملوسی. مامان سارینا جون دستت دردنکنه واسه وبلاگ ساریناجون کلی زحمت کشیدی. دعاکنید منم گل پسرم صحیح و سالم به دنیا بیاد.خوشحال میشم اجازه بدید سارینا جون رو لینک کنم دکه هر وقت من و آیهانم اومدیم به سارینا سر بزنیم. اجازه هست؟



خيلي ممنون خاله جون
قرررررررربونت عزيزم.ايشالا كه به سلامتي به دنيا بياد.خواهش ميكنم خوشحال ميشم.منم لينكت ميكنم
مامان ساجده
7 مرداد 92 19:14
تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.

التماس دعا ،امشب منو هم دعا کن


خيلي ممنون عزيزم.محتاجيم به دعا همچنين
فرشته ام "امیرحسین"
8 مرداد 92 10:51
نه ماهگی سارینا گلی مبارررررررررررررک باشه . وای از این همه خوشمزگی



ممنونم عزيزمقرررررررربونت
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 18:46
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم


ممنون همچنين براي شما قبول باشه.عزيزم متاسفانه من قبلا راي دادم
مامان آدرینا
9 مرداد 92 21:25
مائده جون سلام من و آدرینا چند دفعه به وب شما سر زدیم سارینای قشنگم درست مثل آدریناست خوشحال میشیم به ماهم سری بزنید با اجازه شما را لینکتون کردم


سلام.إ چه جالب ! منم خيلي خوشحال ميشملينكت كردم عزيزم
Sky & Covenant
10 مرداد 92 18:15
سلام مامانی.
عاقا عکس جدید ندارن این خانوم خانومااااااااااااااااا؟ما دلمون تنگ شد واسش.


سلام عزيزم.
قررررررربون شما چشم وقت كنم زودي ميام
الهه مامان آرمین
10 مرداد 92 22:38
سلام دوست قدیمی خوبی؟سارینا جون ماشالا بزرگ شده خدا حفظش کنه
دوستداشتی به ما هم سر بزن


سلام.خيلي ممنون از لطفتچششششششششم حتما
*پریا*
11 مرداد 92 14:15
سلام.بچتون خیلی نازه انشاالله خدا براتون نگه داره.اگز میشه به من آدرس جایی رو که برای سارینا جون دستشویی (دستشویی فرنگی) گرفتید رو بدید؟ لطف میکنید


سلام .خييييلي ممنونم عزيزم.خ بهار داره ولي ما از فروشگاه آپادانا توي خ وليعصر گرفتيم
یه ما مان
11 مرداد 92 21:15
سلام مامان مهربون
نماز روزه هاتون قبول باشه و در کنار خانواده لحطات خوبی رو سپری کنید
ماشالا چه فرشته کوچولوی نازی خدا براتون نگه داره
از طرف من ببوسیدش
میشه پسر منم تو جمع دوستاش قبول کنین ؟
ما رو هم خبر کن تا لینک کنم
البته من لینک میکنم چون باز میخوام بیام


سلام خانمي.ممنون همچنين براي شما.قرررررررررررررربون شما.حتما ،خيلي خوشحال ميشيم
مامان ارزو
12 مرداد 92 3:34
سلام مائده جون نه ماهگیه گل دختر مبارک . خیلی دوست دارم رابطمون فراتر از وب باشه . دوست دارم باهم تلفنی حرف بزنیم و درباره بچه ها و بزرگ کردنشون با هم مشورت کنیم نظرت چیه؟ البته اگه مایلی فدات


سلام. ممنون عزيزمخواهش ميكنم.درخدمتم
خاله ی آریسا
12 مرداد 92 10:55
مائده جون میشه به آریسای شکموی ما رای بدی؟ عدد آریسا 331 هست . ممنونت میشم خیلی زیـــــــــــــــــــــاد


عزيزم خيلي دلم ميخواد ولي متاسفانه قبلا راي دادم
ونوسی
12 مرداد 92 12:42
مامی جون دلمون واسه نی نی تنگ شده
بیا ازش عکس بذاااارر


چشم عزيزم خيلي ممنون به زودي با شيطنتاي جديدش مياااام
لحظه های من و تو
12 مرداد 92 16:29
جونم ببین چطور غذا میخوره


مامان فتانه
13 مرداد 92 12:37
9ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسای نازی چه بزرگ شده دخملی پیشرفتاش مبارکه


خييييييلي ممنونم خاله جووووون
مامان آروین
14 مرداد 92 18:56
می دونستی خیلی خوشمل و ناز و جیگر و تودلبرووووویی
عاااااااااااااااااااااااااااشق با تعجب نگاه کردنتم . یه عاااااااااااااااااااااالمه بوس بچسبه به اون لپهای هلوییت


قررررررربون شما خاله مهربونبوسبوس
مامی مائده
14 مرداد 92 19:15
9 ماهگیت مبارک شیطون بلای خوشگل


خيلي ممنونم خاله جون
مامان ساجده
14 مرداد 92 23:13
خانمی سلام چرا آپ نمیکنی دلمون برا دخمریت یه ذره شده


به خدا وقت نمييييييكنم.ولي چشم زودي سعي ميكنم بيام
آسمونی ها
15 مرداد 92 0:44
سارینا و آی پد = نسل جدید کودکان = کودک و الکترونیک!!!

یادش بخیر بچه که بودیم با قابلمه پلاستیکی و چهار تا دونه نخود لوبیا سرگرم میشدیم!!!

سارینای گلمو ببوس سفــــــــــــــــــت


آره والا.حالا بدبختي اينه كه ديگه خودتم نميتوني با اين آيپد كار كني چون نميييييييييده.ممنونم
مامان فرشته های آسمانی
15 مرداد 92 14:26
سلام
مائده جان نیستی؟؟؟؟؟؟؟ دلم تنگ شده برا ساریناجون


سلام عزيزم چرا همين جاهام( دنبال سارينا خانم).چششششششم زودي ميام ممنون
الی مامی آراد
15 مرداد 92 16:04
ماشالله خدا براتون حفظش کنه چقدر خوشگله واای از طرف من یه عالمه ببوسیش


ممنونم عزيزم.بوس يه عااااااالمه
*پریا*
15 مرداد 92 16:35
عژیییییییژم قلبونش.وووووووااااااییییییییییییی چه جیگره.دوس دارم بخورمش


*پریا*
15 مرداد 92 16:40
براش ماشین بخرید.)البته دخترونه ( روشنش کنید بشونیدش توش یه دوربین بردارید اطش فیلم بگیرید مطمءنم خیلی ذوق میکنه


ايشالا تولد ١ سالگيش.ممنون از پيشنهادت
مامان آیلین
16 مرداد 92 2:30
سلام مائده جون دخمل نازت خوبه ؟عزیزم می خواستم بدونم یه مارک خوب برایه شامپو و صابون کلا لوازم بهداشتی می شناسید به من معرفی کنید ممنون


سلام خانمي براي بچه ، من chicco گرفتم خيلي هم راضي بودم ولي ماركهاي ديگه خوب زياد هست .بايد چند تا رو امتحان كني ببيني كدوم سازگارتر با پوست هست.ولي كلي بخوايي لوازم بهداشتي cliniqe
مامان بابای الیسا
16 مرداد 92 11:33
کجائین چرااااااااااااااااااااا نمییاین دلمون تنگ شد خاله


اگه اين دخملي شيطون كه يه دقيقه آورم نميگيره بذاره زودي مياييم 
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:48
9ماهگی دخملـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مبارک


خيلي ممنون عزيزم
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:49
خدااین دخملی ازچشاش شیطونی میباره وزرنگی واقعامیگما


گل گفتي شيطوني رو(واااااي به حال ماماني)
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:50
اینقده دلم میخوادبچلونمش


هروقت میام اینجاخوردنی تروملوس تره فداش بشم


مرسي عزيزم.شما لطف داريد
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:50
انشالله مامان بزرگ وبابابزرگش زودی بیان که دخملی دلش خیلی تنگ شده


مرررررسي خاله جون بله منم مثل ماماني دلم براشون خيلي تنگ شده
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:52
آیپدخوردنشوعشقه بااون همه اب که ازلب ولوچش اویزونه

اون تل سرش بالباسش چه خوشکلههههه


خيلي ممنونم چشماتون خوشگل ميبينه
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:52
عزیزم اپمم


چششششششششم
خاله الهام
16 مرداد 92 18:24
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


ممنون ازين متن زيباتون.عيد شما هم پيشاپيش مبارك
مامان ساجده
17 مرداد 92 14:02
رمضان آمد و روان بگذشت

بود ماهی به یک زمان بگذشت

عیدتون مبارک

ممنونم دوست خوبم عيد شما هم مبارك
مامان فرشته های آسمانی
17 مرداد 92 14:05
بر ملک دلم روی تو خورشید شود / بر جان و دلم عشق تو امید شود

می نوش یکی جام سلامت ای دوست / خوش باشی و هرروز توچون عید شود . . .

.


مررررسي عزيزم عيد شما هم بر شما و خانواده محترمتون مبارك
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 مرداد 92 18:12
سلام مامان جونی... خاله جون ارشان تو وبلاگش ی آلبوم داره ک عکس دوستاشو میذاره توش. اگر قابل دونستی بهمون اجازه میدی ک ی عکس از نینی برداریم؟
اگر هم دوست داشتی خودت برامون 1 عکس انتخاب کن و آدرس آپلود شده رو برامون تو نظرا بذار. باعث افتخارمونه ک عکس نینی شما تو لیست دوستامون باشه.


سلام خانمي.وااااي چه كار جالبي!چرا كه نه! حتما.خوشحال ميشم.عزيزم خودت هر كدوم رو دوست داشتي به سليقه خودت انتخاب كن 
لیلا
18 مرداد 92 0:49
سلام من تازه وبلاگتون رو دیدم ماشالا چه دختر نازی داری منم میخوام اسم بچم رو سارینا بذارم خیلی قشنگه

مائده جون ببخشید یه سوالی داشتم شما وسایل بچتون رو که با بزرگ شدنش دیگه بهش احتیاج ندارید نمیفروشید؟ من قصد خرید دارم

سلام.مررررسي از لطفت.إ؟چه جالب
نه عزيزم نگه ميداريم ايشالا براي بچه هاي بعديمون
لی لی
18 مرداد 92 2:05
سلام عزیزم..اتفاقی اومدم به وبلاگت و عاشق عکسای دخملیت شدم...خدا برات حفظش کنه
خانومی اگه به فکر تولد تم دار واسه دخملی هستی یه سر به سایت من بزن..


سلام.قررررررربون محبتت.چششششم حتما.خيلي ممنونم
سماء
18 مرداد 92 2:17
خدا نگه داره این جیگر طلا رو.

خدا مامان و بابا رو هم در پناه خودش نگهدار باشه.

التماس دعا.


خيلي ممنونمقرررربون شما.
محتاجيم به دعا
بهار
18 مرداد 92 5:01
سارینا عزیز توت فرنگی خوشمزه خیلی خیلی خوشگل و دوست داشتنی هستی همیشه سلامت باشی عزیزم....
مامان سارینا واقعا ماهایی که خودمون خواهر نداریم از ته دل دوست داریم یه دختر داشته باشیم تا جای نداشته اونو برامون جبران کنه
امیدوارم دخترهامون در وهله اول دوستمون بعد دخترمون بعد خواهرمون باشن ...
این ارزویی که توی معرفی وباگت گفتی دقیقن ارزوی منم هست
شاد باشین

ممنونم خاله جون
آره عزيزم واقعا همينهايشالامررررررسي
متین
18 مرداد 92 12:51
خدایا

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک.....


ممنونم از شعر زيباتون.عيد شما هم مبارك
متین
18 مرداد 92 12:54
ماشالا به این دخمل خشمل
به جای من بچلونش


ممنوم عزيزم
مامان آیلین
18 مرداد 92 18:30
سلام مائده جون سارینایه شیطون بلا خوبه ؟ مامانی لباسایه سارینا خیلی خوشگلن میخوام واسه خرید لباس آیلین بیام تهران میشه چند تا مرکز خرید لباس بهم معرفی کنی ممنون راستی من چند روز پیش واستون پیام فرستادم فکر کنم خصوصی فرستادم دنباله جوابش می گشتم؟ منظورم ایمیلمه


عزيزم راستش همه لباساي سارينا رو مامانم اورده .منم تا حالا از ايران براش لباس نخرديم ولي خ بهار به نظرم لباساي خوبي داره
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
18 مرداد 92 21:12
سلام مامانی مهربون خوبی؟ میخواستم دعوتت کنم بیای تو نینی سایت. میگم ما ی سری مامانای مهر 91 هستیم ک تو نینی سایت دور هم جمع شدیم ... خیلی خوبه میتونیم کلی در مورد نینیهای مهری مون با هم صحبت کنیم...
بیا تو نینی سایت و بعد از اینکه عضو شدی برو صفحه اصلی » تبادل نظر » كانون متولدين (از سال 1382) » متولدين 1391(برحسب ماه تولد) » کوچولوهای متولد مهر 1391
متظرتم


عزيزم من عضو ني ني سايت هستم.حتما يام پيشتون.ممنون از دعوتت.خيلي هم خوشحال ميشم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 مرداد 92 11:35
قرار وبلاگی واسه همه مامانای تهرانی

ســــــلام مامانی مهــــــــــــربون

یه قرار وبلاگـــــــی داریـــــــــم

چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر،نوزاد و کودک MBC2013"

از 20 لغایت 23 شهریور سال جاری در محل

دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشه
هــرکی پایه است

فقط کافیه ی کامنت کوچولو بـــزاره ...

در مورد تاریخ 22 شهریور که جمعه اس و هم بابا ها بیکار و همه ی

اونهایی که شاغل هستن نیازی به مرخصی نــــــــدارن

همه مـــــــــی آن ...

درمورد ســـاعتش هم با هم ، هماهنگــــ می کنیم ...

نظرتــــــــــــــون چیه ؟

اینم آدرس وبلاگــــ

http://ninihaye91.niniweblog.com

ی کامنتـــــــ



وااااااااااي!چه عالي!حتما ميام خيلي كار جالبيه
مامان آیلین
19 مرداد 92 14:55
سلام مامانی من یه سئوال داشتم من یه دوستی دوره راهنمایی داشتم اسمش مائده بود که رفتن تهران و ازش خبر ندارم با اینکه سالها گذشته ولی عکس شما رو که دیدم چهرتون به دوست من خیلی شبیه اسم من افسانه و اراک زندگی می کنم شایدم اشتباه کنم به هر حال پرسیدن عیب نیست؟ ولی اگر اشتباهم حدس زدم ولی شما منو یاده مائده دوست عزیزم انداختید و خوشحالم که یه دوست مثل اون تو دنیایه مجازی پیدا کردم


سلام عزيزم.نه متاسفانه من اون دوستت نيستم و هميشه تهران زندگي ميكردم ولي خيلي خوشحالم كه شبيه اون هستم و شما رو ياد خاطراتتون انداختم.راستش منم دوستان گم شده زياد دارم كه شايد روزگار مارو هم بهم برسونه.ممنونم از لطف شما
مامان آروین
20 مرداد 92 12:53
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران

هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران . . .


ممنون از شعر زيباتونعيد شما هم مبارك
مامان ساجده
20 مرداد 92 16:02
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´من اومدم دخترتونو بخورمو برم


.بوووس
*پریا*
20 مرداد 92 21:42
عزیزم لینک شدی


مرررسي.منم لينكت كردم
امیر
21 مرداد 92 2:15
سلام به شما مامان عزیز
ماشاالله سارینای شما هم خیلی نازه با این همه عکسای قشنگ و خوشگل
واقعا باسلیقه اید
ممنون که سر زدید خوشحالمون کردید


ممنونم از لطفتونخواهش ميكنم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
24 مرداد 92 8:58
وروجک 9ماهگیت مبارک چقده شیرینی دخملی
معین منم از استخرش می ترسه البته وقتی توش آب میریزم یه کوچولو توش میمونه و زود بیر.ن میاد!!!



مرررررسي خاله جون.إ پس فقط دختر من نيست كه اينجوريه.بووووووووس
مهربان
2 شهریور 92 17:21
سلام عشقکه خاله مهربون
خاله جون من فردا کاشت دارم از خدا بخواه که یه نی نی سالمو صالح مثل خودت به من بدهعاشقتممممممممممممم


ايشالا كه خدا يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت خاله جوووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد