پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

١٩ ماهگيت مبارك

1393/2/28 22:43
نویسنده : مامان مائده
4,569 بازدید
اشتراک گذاری

سارينا جونم،تقريبا يه ماهي ميشه كه به حرف زدن افتادي! البته فعلا ماماني فقط حرفاتو ميفمه ،چون به زبون خودت حرف ميزنيخندونک

مثلا هفته پيش يه ساعت داشتي با آقا كلاغه راجع به نميدونم چي حرف ميزدي.يا ديروز فيلتو بغل كرده بودي و هي قربون صدقه اش ميرفتي و بوسش ميكردي(اونم بوس صدادار!).حتي وقتي هم برات كارتون ميذارم با ني ني ها و حيووناي توي تلويزيون هم حرف ميزني!

كلمات جديدي كه ميگي: cheese

,آپا(آيپد)،لافدن(elephent)

تقريبا حيووناي اصلي رو ميشناسي و صداي گاو م م م و صداي شير ح ح ح ح رو در مياري .

عاشق بپر بپر شدي.چه روي تخت چه روي مبلا و از همه بيشتر روي راكرت اونقدر خودتو بالا پايين ميندازي كه ميگم الان از وسط دوتا ميشه!!

راستي برات يه سرسره گرفتم كه وقتي ميبينيش ديگه نميخوايي ازش پايين بيايي.روز اول ٢/٥ پشت سر هم فقط ميرفتي بالا و پايين !اونقدر كه وقتي بازيت تموم شد از خستگي خوابت بردخندونک

خیلی بلا شدی ! از وقتی که دستت به میز آرایشم میرسه یا گوش پاکن میکنی توی گوشت یا کرم میمالی به بدنت یا میری سراغ لاکام میخوایی بمالی به ناخونات یا میری سر لوازم آرایشم و میمالی به سر و صورتت یا حتی پاهات!

وقتی هم نیاز به عوض شدن داشته باشی میری تشک تعویض پوشکتو باز میکنی و میخوابی توش که عوضت کنم

هفته پیش هم رفته بودیم دربند که بهت خیلی خوش گذشت.

اول از همه باید برای شما بلال میگرفتیم که عاشقشی:

یه رستورانی رفتیم که خیلی زیبا بود و سرتاسرش گل بود صدای موزیک ملایمی هم در فضا پخش بود و کلی هم کفتر توی باغشون ول کرده بودن که دختر مهربون مامان کلی هم بهشون دونه دادمحبت

اونجا خیلی گلای زیبایی داشت .البته دختر خوبی مثل شما باید بدونه نباید گلارو بکنه.و وقتی یبار بهت گفتم pat the flower توهم شروع کردی گلارو ناز کردن و دیگه نکندیشون(قرررربون اون قلب مهربونت برم)

البته یه میز و صندلی و مداد رنگی هم اونجا بود که کلی هم با اونا کیف کردی

شب هم که هوا سرد شد آتیش روشن کردن که برات خیلی جالب بود!!!

این هم وضعیت شما وقتی موبایلمو میدیدی!!

سارینا: مامانی تروخدا موبایلتو بده بازی کنم(یعنی کلا دیگه عکسم نمیتونم ازت بگیرمکچلچون هر وقت موبایلمو میبینی میخوایی)

چند روز پیش هم دختر داییت ثنا جون اومده بود خونمون که کلی هم باهاش بازی کردی

هوووورا پازلمو حل کردمتشویق

ثنا خانم در حال بپر بپر رو مبلا!!

مراسم هندوونه خوران:

تازگی با بلاکات بلد شدی به ترتیب بذاریشون روهم و برج درست کنی و البته دستم آماده خراب کردنشهخندونک

خوشحالی بعد از خراب کردن برجت...(عین پرنده که میخواد پرواز کنه و پاهاشو جمع میکنه تو هم دستاتو جمع میکنیزبان)

ماشین سواری چپکی!

خوشگل شدم؟

دیگه وقت غذا خوردنهخوشمزه

نوش جانبوس

موقع لباس عوض کردنتم بساط داریم.همش فرار میکنی و دور تا دور اتاق باید بیام دنبالت تا بالاخره لباستو تنت کنم و هی فرار میکنی.که اینجا لباساتو تن فیلت کردم تا شاید بیایی و بگی لباسا مال خودمه و تنت کنی ولی انگار تازه خوشتم اومد!

مامان صدیقه,بابا جون و دایی ایمانمحبت:

نظرات (78)

مهربوون
5 خرداد 93 18:43
مبارکت باشه 19 ماهگیت عزیزم دیگه خانومی شدی واسه خودت همیشه به گردش مائده عزیز
تو زیباترین ارزوی منی
5 خرداد 93 18:52
ای جون دلم 19 ماهگیت مبارک سارینا جووون الهی قربون قلب مهربونت خاله که گلها رو ناز میکنی بووووووسسسس
ترنم
5 خرداد 93 19:58
پیشرفت های سارینای خوشگلم خیلی عالیه...مائده جون کاش بیشتر فرصت داشتی و بیشتر از تجربیاتت مینوشتی تا برای منم تجربه بشه...
نی نی برفی من برفین
5 خرداد 93 21:55
سلام عزیز دلم باورم ن میشه چه زود میگذره این روزها 19 ماهگیت مبارک لپ طلای من گ پپچ چچچچچچچچچچچچ
مامان آیهان
5 خرداد 93 23:11
19 ماهگیت مبارک عسلممممممممممم
الهه مامان مبین
6 خرداد 93 1:21
19 ماهگیت مبارک عسل خاله . یه عالمه بووووووس برای سارینا جونم . مائده جون متن آخرت که در مورد مادر بود خیلی عالییییییییییییییییی بود اشکم رو درآوردی
مامان نازی
6 خرداد 93 2:07
سلام عزیزم.وبلاگ عالی داریدو گل دخترتون خیلی نازه خدا براتون نگهش داره. گلم میشه یه سوال بپرسم اگه حمل بر پروییم نباشه ؟ میخواستم بپرسم عینک گل دخترتون رو از کجا خریدید؟من همه جا رو گشتم برای دخترم پیدا نکردم.ممنونم از پاسختون.
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبمكدومشونه؟اون فانتزيه كه دكوريه و جنبه محافظت از چشم نداره ولي اگه منظورت اون يكي عينكه كه همه جا براي آفتاب زده،زن داداشم براش كادو اورده
الهام مامان سلنا
6 خرداد 93 2:30
وشگل خانم 19 ماهگیت مبارک
مهدیه
6 خرداد 93 13:10
قربون بلال خوردن و سرسره بازی و بهونه گیری و لباس نپوشیدن و آرایش کردن و هندونه خوردنت بشم خاله! بووووووووووووووووووس جای مامان ایشالا پیشت خالی نباشه عزیزم
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
6 خرداد 93 15:44
سلام مائده جان... خوبی؟ باز هم مثه همیشه عالی بود. خوندم و لذت بردم. در مورد عادت سارینا که تا دوربین یا موبایلو میبینه میخواد، بگم که سبحانم چند ماه پیش اینطوری بود ولی الان خیلی بهتر شده. اقتضای سنشونه نگران نباش سیحانم فقط یکی دوماه از سارینا بزرگتره و الان سه ماهی میشه که اون عادتش برطرف شده شما هم نگران نباش طولی نمیکشه که سارینا هم این عادتشو فراموش میکنه... دل شما دو تا مادر و دختر همیشه شاد باشه الهیییییییییییی دوستون دارم زیاد انشاءالله مادرتونم به زودی برگردن پیشتون و ما خبر خوبشو تو وبلاگ سارینا ببینیم بدرود...
مامان حبه قند
7 خرداد 93 11:15
ای سارینای شیطون بلا. مبارک باشه سرسره ات. انشاله همیشه در پناه خدا باشی. خیلی داری شیطونی میکنی و از مامانی انرژی می گیریا. دختر ناز و شیطون.
مامان شینا
7 خرداد 93 12:19
19 ماهگیت مبارک سرسره قشنگت هم مبارک
محبوبه
7 خرداد 93 13:51
چقد زود داره مي گذره انگار همين ديروز بود از خاطرات زايمانت نوشته بودي مائده جون. انشاا...هميشه سالم و سلامت باشه و خوش باشيد. خيلي مراقب دخمل بلامون باش
مریم مامان شاینا
7 خرداد 93 17:53
19 ماهگیت مبارک عزیزم . چه رستوران خوشگل و پر گلی .
ناهید(مامان امیرحسین)
7 خرداد 93 18:25
19 ماهگیت مبارک عزیز دلم. چه عکسای خوشگلی قربونش برم که اینکارش از اون یکی کارش بانمک تره و می مونم که از کدومش تعریف کنم. دوستت دارم خیلی زیاد
topolooooo
7 خرداد 93 18:52
ماشاا....دیگه دستای شیطون رو بستی با این همه شلوغ کاری گل دخمل خدا قوت مائده جون هر وقت کارا و دلبری های سارینا رو میبینم ته دلم با دخترم حرف میزنم......
مريم
7 خرداد 93 22:25
عزيزم خيلي با سرسره بهت خوش ميگذره اميدوارم هر جا هستي بهت خوش بگذره
مامان فتانه
7 خرداد 93 23:20
عزیزم شیطون بلا چه کردی با وسایل ارایش مامانی
مریم
7 خرداد 93 23:24
وای که من عاشق پازل های سارینام. مائده جونم! چطوری بهش پازل رو یاد دادی؟ من تو آموزشش موندم
فاطمه بهدادی فر
7 خرداد 93 23:55
عزیزه دلم کم کم داره 2 سالت میشه خانوم طلا.10000 ماشاالله به صورته ماهت.من که از دیدنت سیر نمیشم.
انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 1:17
عزیزم اگه عکس سیسمونی سارینا جونوداری میشه بذاری تووبلاگم میشی اولییییین سیسمونی نینی سیسمونی شمااستارتشوبزن خانومی هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
مامان مائده
پاسخ
عزيزم عكساش توي قسمت سيسموني هست ميتوني خودت زحمتش رو بكشي
مامان
8 خرداد 93 17:38
19 ماهگیت مبارک عزیز دلم.سر سره هم مبارک باشه.... همیشه به گردش....
مامانی
8 خرداد 93 18:22
چه مامان با حوصله ای / منم برای صدرالدین یک سرسره گرفتم / کاش برایش از این بزرگ ترها می گرفتید که کنارش دسته داره / محکم تر هست / کنارش هم بالشت بزارید یک وقت سرسره یکوری نشه .... ماشالله به دختری حسابی شیطون بلا است ...
مامان محمدحسین
8 خرداد 93 21:22
19 ماهگیت مبارک... ای جانم که هر وقت عکس جدید میذاری خوشحال میشم.... می بووووووسمت سارینای نازنازی....
مامان
10 خرداد 93 8:46
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
مامان محمدرهام جون
10 خرداد 93 12:42
نوزده ماهگیت مبارک خوشگل خانمهمیشه به گردش وشادی
مامان اسماء کوچولو
10 خرداد 93 16:01
مبارک باشه عزیـــــــــــــــــــــزم...........بوس
خانم رنگی رنگی
10 خرداد 93 17:04
لطفا به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال می شم
مامان کیان
11 خرداد 93 3:13
سارینا ناز و خوشگلم 19 ماهگیت مبارک فرشته ناز و خوشگل. چه عکسای خوشگلی انداختی وروجک.سرسره هم مبارکت باشه عسلم
مامان کیان
11 خرداد 93 3:17
فدات شم چه خوشگل پازل درست می کنی آفرین به دخمل زرنگ و باهوش خخخخخخخخخ شمام که مثل کیان به لوازم ارایش حساسی .چه کردی شیطون بلا وااااای که با خوندن پستت کلی انرژی گرفتم خسته نباشی مائده جون.می بوووووووووووووووووووسمتون
مامان فرشته های آسمانی
11 خرداد 93 8:57
وای عزیزم چقدر بامزه شدی سارینا خانم مائده جون دلت اومد موبایل رو بهش ندی اشکشو در بیاری
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم. دوست جونم آخه ايشون دائماالموبايل شده!!
مامان آینده
11 خرداد 93 13:11
سلام.چه عکسای قشنگی. عکس آخر برا مادرتونم محشر بود. مامان آینده
مامان جون مهناز
12 خرداد 93 11:19
19 ماهگیت مبارک عزیزم به به چه سرسره ای مامانی براش خریده دست مامان باباش درد نکنه که دخملی رو شاد کردن الهی فدای اون دستای کوچولوت که بلال میخوری که دون میپاشی که هندونه میخوری که پازل درست میکنه عزیزم ما اپیبم با تولد دخملی
مامان فریده
12 خرداد 93 19:22
ممنون که به ما سر زدی عزیزم دختر گلت را ببوس من خواننده خاموش بودم و الان روشن شدم
مامان
13 خرداد 93 2:21
فدات بشم مائده جونم. خیلی ناراحتم...وبم سرجاشه اما پست هام بهم ریخته..... پستهای 6 ماهگی و تولد 1 سالگی امیرحسینم اومده صفحه اول وب..... و خیلی پستهای دیگه جابه جا شدن.... من میخوام هرسال از وبم سی دی بلاگ بگیرم.بعد از پایان پست تولد هر سال امیرم.... الان نمیدونم کدوم پست توی سی دی بلاگمه که پارسال سفارش دادم..... به مدیریت که تلگراف زدم.میگه سی دی بلاگتو چک کن، اونهایی که توش هست رو جدا کن.... کلافم.... فکر کرده بیکارم این همه پست رو چک کنم و جدا کنم.... بازم ممنون مهربونم که بهم سر میزنی.... یکدنیا بووووووووس برای شما و سارینای عزیزم....
مامان
13 خرداد 93 8:59
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
رومینا
13 خرداد 93 15:56
قربون سارینای نازم بشم که همیشه مثل پرنسس ها میمونه . مامان نمونه عکسهای سارینا جونم فوق العاده بودن
هستی
13 خرداد 93 21:03
وای قربون خانم کوچولو خیلی دختر نازی داری عزیزم قبون آرایش کردنش
نگار
14 خرداد 93 12:21
خیلی لذت بردم از مطالب و سارینا خانوم...واای کاش ی روزی برسه که منم با دخترم بازی کنم و اون گریه نکنه..فعلا نزدیک 2 ماهش شده خیلی سختمه کل روز همش نق میزنه و نمیخوابه...نی نی شما اینطور نبود؟
مامان مائده
پاسخ
ممنونم،ايشالا عزيزم.خيلي يادم نمياد.ولي دختر خوبي بود در كل
پدر و مادر آروین کوچولو
14 خرداد 93 21:53
الهییییییییییییییییی عزیزم خیلی خیلی دوست دارم دختر ناز و دوست داشتنیه و ملوووووووووووووووسم
مامانی
15 خرداد 93 16:22
سلام هزار ماشالا دخترتون خیلی نازه.... به رهای ما هم سر بزنین... من با اجازه لینکتون کردم...
مامان مائده
پاسخ
سلام.ممنونم دوست خوبم.حتما.من لينكتون كردم
مامانی
16 خرداد 93 15:53
000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________**.برا سارینای ناز گل...
خانوم دات
16 خرداد 93 23:47
سلام دختر خوشگلی دارید راستی شما چرا اینقدر به اینکه همش برای بچتون وقت بارید علاقه دارید ؟؟؟؟؟؟؟ آخه همه بچشونو دوست دارن همه مادرها بچشونو دوست دارند اونم زیاد اما خیلی ها حوصله اینکارهایی که شما میکنی و ندارند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم.نميدونم چرا شايد چون دوست دارم دخترم اونجوري كه من دوست داشتم بزرگ شم بزرگ شه !
مهربوون
17 خرداد 93 0:04
سلام مائده جون 1 سوال داشتم تو قسمت اسکریپت ففط یک کد میشه گذاشت؟ اگه بخوام چیزای دیگه به وبلاگم اضافه کنم باید چیکار کنم؟
مامان مائده
پاسخ
سلام گلم.نه هر چقدر كد ميخوايي ميتوني بذاري.بايد كد مربوطشون از سايتهاي مخصوص پيدا كني و بذاري توي اسكريپ
مامان روژینا
17 خرداد 93 9:38
19 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی باهوشم
مامان کیان کوچولو
17 خرداد 93 20:00
ای جااااااااان ... 19 ماهگیت مبارک خوشملم به به چ هندونه خورونی،،، یه عالمه بووووووس برا سارینا جووون خوشگلم
مهربون
17 خرداد 93 22:47
مرسی دوستم
انسیه
18 خرداد 93 12:48
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس مبارکه بووووووووووووووووووووووووووووووس راستی مائده جون گفتی یه سایت پیدا کردی که همه جور تمی داره..میشه بهم بگی..اگه بشه جشن دندونی بگیرم برای محمدپارسا..
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونماين سايتشه بايد اول عضو شي بعد هر چي بخوايي توش داره: partiesandpatterns.com
مامانی مهربون
19 خرداد 93 13:46
سلام گلم وبلاگت خیلی قشنگه خوش حال میشم به وبلاگ من سر بزنی و نظر بدی
مامان الهه
19 خرداد 93 17:31
خصوی مائده جون
مامان
20 خرداد 93 18:50
سلام مائده ی عزیزم خوبی؟فرشته ی ناز و خوشملت خوبه؟
مامان
20 خرداد 93 18:50
خصوصی داری خانمی
taranom
21 خرداد 93 12:21
سلام ..... وااااي ماشاا.... چه بلايي شده اين سارينا خانم .من كه خيلي دوستش دارم وعاشق اين شيطنتاشم....وبلاگ منم اماده شد تقربيا خوشحال ميشم لينكم كنيد...
خاله ی آریسا
21 خرداد 93 13:42
ما خاله های تنبل اومدیم هوراااااااااااااااا عزیزم چه خانومی شدی تو عاشق عکس هندوانه خوردنت شدم خوشگل خانوممممممممممم
مهشید(قاطی پاتی)
21 خرداد 93 17:56
عزیزم ماشاال... چقدر بزرگ شده بزم به تخته به وب من هم سر بزنید و نظر بدید
صبا خاله ی ایسا
21 خرداد 93 19:16
عزیزم چ عکسای خوشملی انداختیییی دلم برلت تنگ شده بود میبوسمت خوشگل خانوما
مامان راضیه
22 خرداد 93 2:01
مامان
22 خرداد 93 10:32
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم
خانوم دات
22 خرداد 93 15:45
چرا جوابمو ندادید پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قبلا سوال ازتون پرسیدم تو همین پست!!
مامان مائده
پاسخ
عزيزم فكر كردم سوالت كليه.جواب دادم
سارا(مامان یسنا کوچولو)
23 خرداد 93 11:44
سلام عزیزم.مرسی که اومدی به وبلاگ دختر ما.قبلا هم گفتم هروقت به وبلاگتون میام انرژی مثبت میگیرم.چون معلومه واقعا مادر نمونه ای هستی.امیدوارم همیشه موفق باشید.سارینا جونو ببوس.
خانوم دات
24 خرداد 93 15:17
مرسی دوست عزیز که جواب دادید واقعا انگیزه این همه انرژیتون برام مهم بود مرسی
مامان شینا
25 خرداد 93 19:06
الهی رژ زدنشو
مامان رها
26 خرداد 93 0:58
مامان فرشته های آسمانی
27 خرداد 93 7:28
مامان مائده
پاسخ
چرا؟!!!!!!
جیران بخشنده
27 خرداد 93 20:06
سلام خاله جونم سلام سارینای قشنگم به خاطر امتحانا یه مدتی نبودم ولی حالا رفتم تمام پستای قشنگت و خوندم خاله جونم اگه دوست داشتین رمز اون پستتون و به من بدین اینم ایمیلمهjeyranbakhshandeh@gmail.com
مامان مائده
پاسخ
سلام مرسي خاله جونمامانم براتون فرستاد
خورشید
27 خرداد 93 21:03
مبارک باشه گل من 19 ماهگی خاله
مامان بابای الیسا
28 خرداد 93 9:35
سلام دوست گل و مهربووووووووووووونم و دختر ناز نازی و خوردنیش 19 ماهگردت مبارک عشقم چه خانم تر شدی عزیییییییییییییییزم
مامان فرشته های آسمانی
29 خرداد 93 7:43
سلام مائده جون آخه میدونی من عاشق پرنسس سارینا هستم دلت میاد پست نزاری
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم شما لطف داري ولي فكر كنم حالا حالا ها ديگه نتونم چون اصلا سارينا نميذاره.موقعاييم كه خوابه يا انقدر خستم كه ميخوابم يا زبانمو ميخونم
مهربون
30 خرداد 93 18:59
واای نگوووو مائده جوووون من همین الان میخواستم بیام کلی عصبانب بودم ازت که چرا پست نمیزاری که آخرین نظر و خوندم اینجوری شدمممممم
مامان مائده
پاسخ
اين دخمل بلاي من نميذاره ناهار و شامم از گلوم پايين بره!!! و ميخواد باهاش بازي كنم چه برسه بيام پاي نت!!!!
topolooooo
31 خرداد 93 17:36
غیبتت داره کبری میشه ها مائده جون!!!!!!؟؟؟؟
مامان مائده
پاسخ
به سارينا بگين تروخدا!!!!!
مامان اسیه
1 تیر 93 11:14
عزیزم ماشالله بهت چقدر هم قشنگ حرف میزنی
مامانی
1 تیر 93 14:42
سارینای گلم کم پیدایی عزیزم.....
پدر و مادر آروین کوچولو
1 تیر 93 19:28
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
3 تیر 93 23:50
بچه هه ۶ سالشه از باباش تبلت و آیپد میخواد ، اونوقت من بچه بودم نهایت آرزوم این بود که مامانم بذاره دستگیره چرخ خیاطیشو یه دور بچرخونم !
محبوبه
4 تیر 93 0:41
مامان مائده ماهمیشه میایم سر میزنیم به امید یک پست جدید اما..... من از همین جا اعلام می کنم سارینا جون ۲۰ ماهگیت مبارک مامانت وقت نداره قراره از این به بعد خواننده ها پست بذارن دوستت داریم ***پرنسس سارينا تا این لحظه ، 1 سال و 8 ماه و 7 روز سن دارد****
مامان
4 تیر 93 9:39
عزیزم پست جدید بزار .به منم سر بزن
مامان کیان کوچولو
5 تیر 93 0:59
عزیزم با تاخیره ولی میخوام بگم 19 ماهگیت مبارک عشقم ...
مامان آرزو
25 تیر 93 14:48
,واااااای تو چقدر شیطون شدی خانومی عزیزم سرسره جدیدت مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد