پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٢٣ ماهگيت مبارك-هووووووووووورا: سارينا رو از شير گرفتم...

1393/6/26 23:42
نویسنده : مامان مائده
2,788 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم ،عمرم،همه وجود مامي...

چند وقتيه كه خيلي علاقه نشون ميدي با ني چيزي بخوري.براي همين رفتم برات ليوان ني دار گرفتم و برات شير ريختم كه با استقبال خيلي زياد از تو روبرو شدم!شمايي كه از شير پاستوريزه بدت ميومد،حالا دم به ساعت توي يخچالي تا ليوان شيرت رو بهت بدم.

حالا ميريم سر داستان از شير گرفتنت:

چند روز پيش انقدر مشغول بازي شدي كه يادت رفت ممه بخوايي.منم به روي خودم نياوردم.روز بعد صبح كه از خواب بيدار شدي دوباره فيلت ياد هندوستان كرد و ممه خواستي كه منم از پشت گرفتمت كه حواست به من نباشه و بهت گفتم بدو بريم توي آشپزخونه با آيپد كارتون مورد علاقت يعني peppa pig رو ببيني كه بعدشم مشغول اون شدي و صبحونتو دادم و يادت رفت.از پريروز تا الان هم هر موقع ممه ميخوايي يه جور حواستو پرت ميكنم و خداروشكر تا امروز كه سه روز تمام ديگه شيرت ندادم.اصلا باورم نميشد كه به اين راحتي باشه!!حالا اميدوارم بتونم ادامه بدم!!ولي...

انقدر دلم براي اون روزايي كه بغلت ميكردم و شيرت ميادم تنگ شده كه نگو(حالا خوبه همش سه روز گذشته!)...

يه چيز جالب ديگه كه تقريبا با از شير گرفتنت همراه شده اينه كه شب كه ميخوايي روي تخت خودت بخوابي ، ميام و برات اتفاقاي روزتو قصه ميكنم بهت ميگم و بعداز شب بخير ،بهت ميگم هر كي  يايد توي تخت خودش بخوابه ،تو توي تخت خودت، منم توي تخت خودم.و بهت ميگم برام بوس بفرست و خدافظي كن و بعدش تو در عين ناباوري اين كارارو ميكني و چشماتو ميبندي و ميخوابي!به همبن راحتي...به همين خوشمزگي...!(البته اين يه مورد هم مثل مورد قبلي اميدوارم كه ادامه پيدا كنه!)

اين روزا خيلي هم مستقل شدي و ديگه مثل بچگيات تا كسي غريبه رو ميبيني به من نميچسبي وبالاخره دوره اضطراب جداييتم با موفقيت پشت سر گذاشتي .

تم تولدتم انتخاب كردم كه اميدوارم خوشت بياد.(بعدا ميگم).

دوستت دارم يكي دردونه من.

در حال جمع آوری سنگهای گلدون رستوران!!!!!

تازه لباسامم بلدم خودم بپوشم:

بلدم درشونم بیارم:

قربوووووون اون خوابیدنتبوس

اینم اسمش تخته نمدی هست که ایدشو از کلاس کارگاه کودک و مادری که میبرمت گرفتم.

البته اونا آهنربایی هست ولی خب اینا با نمده که فکر کنم سرگرمی خوبیه .

باید لباس تن آدما کنی که هم با رنگا آشنا میشی هم با لباسا و سایز ها.

پسندها (14)

نظرات (59)

مامان فرشته های آسمانی
27 شهریور 93 13:18
سلام وای مائده جون بازم خداروشکر منکه از بس برای از شیرگرفتن دوتا فرشته ها درد سر کشیدم هرکی میخواد بچه شو از شیر بگیره میترسم باور میکنی هر روز بعدازظهر تو کوچه ها با روروک شبها توی پارک و ماشین سواری توی خیابون خوابشون میبره با اونوم با گریه خودم هم بعضی وقتها گریه ام میگرفت خیلی سخت بود
خانوم دات
27 شهریور 93 14:14
مائده جان سوالی میپرسم جواب بده لطفا این دوره اضطراب جدایی رو از کجا یاد گرفتی؟از کتاب خوندی؟از چه کتابی.... و اینکه این کارها که مثلا چطور از شیر بگیریش یا حتی اوائل که تلاش کردی محل خوابشو جدا کنی اینارو بزرگترا بهت میگن ...توی کلاس یاد گرفتی مهدکودکش.یا کتاب.....؟؟؟منتظرم
مامان مائده
پاسخ
عزیزم توی چنذ مقاله خوندم.توی نت هم سرچ کنی مطالب خوبی پیدا میکنی.این دوره که تموم شه بچه راحت هم از شیر گرفته میشه هم میشه راحت تنها خوابوندش به شرتی که توی دوره اظطراب جدادی همیشه و همیشه به خواسته هاش جواب بدی و در دسترسس باشی.اینا رو توی چند مقاله خوندم و بعدشم تجربش کردم
مامان فتانه
27 شهریور 93 17:38
موفق باشی خانمی...افرین به این دختر که با همه چیز خوب کنار اومدی
خانوم دات
27 شهریور 93 22:36
مرسی از جوابت.......اوکی سرچ کنم ببینم همچین مقاله هایی پیدا میکنم یا نه؟...ممنونم که وقت گذاشتی
مریم
28 شهریور 93 0:16
خدایی دمت گرم با این بچه تربیت کردنت. بخدا بهت حسودیم میشه. جان ما یه اسفند برا خودتو نی نی ت دود کن
مریم مامان شاینا
28 شهریور 93 0:31
عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود نازگلم خوشحالم که بدون هیچ مشکلی و براحتی شیر مامی رو ترک کردی
رومینا
28 شهریور 93 9:22
مائده جوناول ازهمه به بوس از پرنسس کوچولو بگیر که خیلی دوست داشتنی شده . تبریک برای از شیر گرفتنش و وارد دوره جدید از زندگی شده و مستقل تر شده .
سما
28 شهریور 93 17:26
سلام روز بخیر این تاپیک من تو نی نی سایته لطفا بهش سربزنید همه قیمتا تخفیف خورده http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=972732
مهربوون
28 شهریور 93 20:00
23ماهگیت مبارک عزیزم
مامان
29 شهریور 93 13:42
به به مبارک باشه از شیر گرفتن و خانم شدن سارینای خوشگلـــــم.
مامان
29 شهریور 93 13:43
به به مائده جونم هنرمنده حسابیییییی
مهربوون
30 شهریور 93 10:47
خصوصی عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
30 شهریور 93 12:02
وای گلم چه عالی!!!!!!!!!!!!! خدا رو شکر که تو دو مورد خیلی خیلی سخت اینقدر راحت موفق شدی...تبریک می گم!!!!! راستی منم وقتی به از شیر گرفتن اهورا فکر می کنم خیلی دلم می گیره!!!!!
مریم
30 شهریور 93 12:58
سلام. مائده جون یه سوال دارم ولی نمی دونم کجا باید بپرسم؟ اون تاب شورتی سارینا جون رو جند خریدی و از چند ماهگی سارینا رو گذاشتیش توش ؟ برا گل پسر می خوامم بخرم ولی نمی دونم از چنن ماهگی باید استفاده شه! ممنون عزیزم.
مامان مائده
پاسخ
سلام.از ايران نگرفتم ولي عينش توي خ بهار ديدم.١٨٠ ميداد.از وقتي تونست نشستن ياد بگيره ٨-٩ ماهگي
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
30 شهریور 93 20:06
عزیزممممم ماشالله به سارینا اینکه از همین الان یاد گرفته تو اتاق خودش بخوابه خیلییییییی خوبه ماشالله
مامان آیهان
1 مهر 93 13:36
سارینا جون خداروشکرکه اینقدربزرگ شدی دیگه شیر نمیخوری. عزیزم 23 ماهگیتم مبارکککککک..دیگه کم کم داری به پایان دوسالگیت میرسی عروسک
مامانی
2 مهر 93 10:06
ایشالا خدا شما و دخمل نازت و حفظ کنه ....برای منم دعا کن عزیزم . 6 ماهه باردارم
مامان امیرحسین
2 مهر 93 14:16
سلام... این پستتون هم مثل همیشه عالی بود..من که واقعا از ته دلم دوستون دارم و با عشق بهتون سر میزنم.. یه سوال داشتم..از چند ماهگی ساریناجون رو بردید کارگاه کودک و مادر و و کدوم کارگاه؟ راضی بودید؟چی یاد گرفته تا الان.. من پسرم یه سالشه میخوام ببرم کارگاه اردیبهشت ولی هنوز شک دارم و دودلم..ممنون میشم اگه جواب بدبد
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنونم .دل به دل راه دارهاز يك سالگي بردمش.روي خلاقيتش كار شد.بله خوب بود.حتما ببرينش.من نيلوفر آبي ميبرمش
آبجی فاطمه
2 مهر 93 14:41
به به مبارک باشه ازشیر گرفتن ومستقل شدن سارینا جون.مائده جون مثل پارسال میخوایی بهمون تم تولد رو نگی و با یه تم جدید سوپرایزمون کنی؟؟؟.پارسال که تولدش خیلی عالی برگزار کردی.ایشالا امسال هم همونی که میخوایی بشه
زهرا مامان درسا
2 مهر 93 16:34
سلام. مـــاشالا چه دختـــر نازی، خدا حفظش کنه. مامان سارینا جون من امروز وبلاگ دختر گلت رو دیدم و دوست دارم شما هم به ما سر بزنید و اگر مایل بودید به عنوان یه دوست ما رو هم بپذیرید. خوشحال میشم که سارینا جون هم جزئ دوستان دخترم درسا قرار بگیره البته اگر شما مایل باشید.
مامان مائده
پاسخ
سلام ممنون از شما چشم حتما ميام پيشتون.خيلي خوشحال ميشيم بهمون سر ميزنيد.
مامان حبه قند
3 مهر 93 3:33
هزارماشالا دختر نازمون داره روزبروز خانوم وبزرگ میشه.ای جانمیی خاله جون. آفرين به مامان با درایتی مثل شما با ایده تخته نمدی.
محبوبه
4 مهر 93 15:02
آفرین سارینا جونم که اینقدر بزرگ و خانوووم شده خدا رو شکر مائده جون با وجودی که تنهایی اما تمام مراحل رو سارینا جون راحت داره پشت سر میذاره.همیشه سلامت و موفق باشی.
فرشته ام "امیرحسین"
5 مهر 93 21:10
سلام مائده جون ،عکسهای سارینا رو که دیدم کلی خوشحال و ذوق زده شدم مخصوصا تو لباس عروس با اون نگاش، اسفند دود کن برای این شیرین عسل، خدا رو شکر که به راحتی از شیر گرفتیش
مامان پریسا
7 مهر 93 12:49
.سلام مائده جون. ماشالله دختر نازی داری عزیزم. لطف میکنی آدرس یا شماره تلفن اون آتلیه که اومدن خونتو بدی؟ اگه هزینشم بهم بگی ممنون میشم راستی یه دفعه خصوصی پیام گذاشتم اما شاید نرسیده خانمی لینک عکس های به یاد ماندنی باز نکرد که ///ادرسشو بردارم
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم متاسفانه من ادرس و شماره اش يادم نيست فقط همين سايته هست كه باز نميكنه!بازم توي نت سرچ كن شايد بتوني شمارشو گير بياري
مامان مهدیس
8 مهر 93 0:29
سلام اون عکس لباس ابیش خیلی خوردنیه واقعا بچه ها شیرینن مامانش واسش اسفند دود کن . به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان پریسا
8 مهر 93 14:35
مرسی عزیزم. اما توی نت چیزی پیدا نکردم میشه یه لطفی بهم بکنی و از توی پیام خصوصیت که به دوستان جواب دادی شمارشو بهم بدی آخه تو قسمت نظرات مربوط به اون پست دیدم که خیلی ها شماره میخواستن. شرمانده بابت این درخواست
مامان مائده
پاسخ
عزيزم به همه سايتشو معرفي كردم.شرمنده
بارانی
10 مهر 93 7:37
سلام خوبی خانومی؟ من تازهدبا وبلاگت آشنا ش م کلی به ذوق انداختی منو، نی نی م ۴ ماهشه.... چن تا سوال داشتم ازت.... آتلیه هایی که قبل از یه سالگی ش بردی کجا بوده؟ الان دو زبانه س واقعا نی نیت؟
مامان مائده
پاسخ
متاسفانه اسم اتليه يك ماهگيشو اصلا يادم نمياد.در رابطه با دوزبانگي هم بايد بگم هر دوتا زبون رو كاملا متوجه ميشه ولي كلا فقط فارسي حرف ميزنه(چون محيط قالبش فارسيه)
مهربوون
12 مهر 93 14:28
مائده. جون من خصوصی برات رمز رو فرستادم نمیدونم دستتون رسیده یا نه
مامان مائده
پاسخ
بله عزيزم ديدم.بهت حتما سر ميزنم
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:25
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
فائقه
13 مهر 93 14:12
سلام. من همیشه مطالب وبلاگ شما رو دنبال میکنم و عاشق سارینا کوچولو هستم.براتون آرزوی بهترینهارو دارم و امیدوارم سارینا خانوم همیشه زیر سایه شما و پدرش شاد و سالم و موفق باشه.
مامان آرزو
14 مهر 93 14:04
سلام عزیزم خصوصی داری
بانو
14 مهر 93 16:37
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
الهه مامان مبین
15 مهر 93 17:16
ماهگردت مبارک عزیزم . از شیر گرفتنت هم مبارک باشه عزیز دلم . مائده جون تبریک میگم . یه مرحله سخت رو پشت سر گذاشتی . موفق باشی گلم
زهرا مامان درسا
15 مهر 93 17:46
ممنون عزیزم که به ما سر زدی. درر ضمن عکس های دخترم رو هم می تونی از قسمت تصاویر درسا که در بالای صفحه است ببینی. عکس های درسا جونم رو بر اساس سال و ماه طبقه بندی کردم. از این به بعد سارینا جون هم یکی از دوستان خوب درسا است.(لینک شدید). باز هم منتظرتون هستیم
مامان مائده
پاسخ
ممنون عزيزم چشم.منم لينكت كردمولي وبتو نميتونم بخونم
انسیه
15 مهر 93 20:05
سلام مائده چند وقتی بود که وقت نداشتم بیام سارینارو ببینم تا الان که اومدم دیدم نوشتی از شیر گرفتیش...بغض کردم.. اومدم پایین عکس که لباس عروس پوشیده رو دیدم نمیدونم چرا اشکام میچکید... یاده اون اولا افتادم که باهات آشنا شده بودم..نی نی نداشتم سارینا جشن دندونیش بود...حالا من جشن دندونی گرفتم...چقدر زود گذشت
مامان مائده
پاسخ
سلام عزيزم اره واقعا خيلي زود ميگذره.چشم بهم بزنيم عروسي و داماديشونه
مامان آرزو
15 مهر 93 23:11
خصوصی
مامان سمانه
16 مهر 93 23:22
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
پریسا
18 مهر 93 2:27
روزت مبارک عشق خاله
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:11
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
مامان رهام
19 مهر 93 10:45
سلام عزیزم .بلاخره تونستم نظر بذارم خیلی میام و سر میزنم بهتون ولی اکثرا تایید نمیشه قربون شکل ماهت خاله جون.خیلی ماه شدی عزیزم
مامان مائده
پاسخ
سلام خيلي خوشحالمون كرديد.به خدا من همه نظر هارو تاييد ميكنم حتما مشكل از ني ني وبلاگ بوده
مهدیه
23 مهر 93 14:13
داریم به تولد خانوم کوچولو نزدیک میشیم منتظر خبرای خوب تولدیم!
فروهر
23 مهر 93 20:52
خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی و از همه مهمهتر نظر گذاشتی..جالبه مائه جان ما تی دنیای مجازی با این که اونجوری روی هم شناخت نداریم ولی قسمتی از فکر همو مشغول میکنیم..من امروز داشتم به شما فکر میکردم که در تدارک تولدی...و یهو اومدم دیدم..نظر گذاشتی ...تولد سارینا پیشاپیش مبارک
مریم
24 مهر 93 14:42
سلام. مائده جون یه سوال دارم. شما در مورد روش های تقویت حافظه و نیمکره راست برای سارینا جون تحقیق کردی؟ مث روش شیچیدا و دومن؟؟؟ راستش کمک می خواستم! یکی می گه خوبه یکی میگه فایده نداره!
مامان مائده
پاسخ
سلام.نه اينو نشنيدم ولي براي تقويت نيمكره راست و چپ راههاي مختلفي هست مثل شنيدن موزيك كلاسيك،درست كردن كاردستي،نقاشي كردن،هر كدومش يه قسمت مغز رو فعال ميكنه.توي نت ميتوني سرچ كني.موفق باشي
فاطیما
24 مهر 93 16:45
سلام...مائده خانوم...من دختری نوجوان هستم که بیشتر از یک ماه است وبلاگ شما را میشناسم و بدون تعارف میتوانم بگویم این بهترین وبلاگ کودک ومادری است که دیده ام.....من عااااااااااشق بچه ام ....دختر شما نیز جزء بچه های خوردنی وبوسیدنی است....به وبم تشریف بیاورید ونظر خوب خودرا برای وبلاگم بنویسید...راستی از طرف من بوسه ای به گونه ی پرنسس سارینا ی جیگر بزنید..خدا حافظ شما وخانواده ی عزیزتان باشد...عرض دیگری ندارم... درپناه حق تعالی.... التماس دعا...
مامان مائده
پاسخ
سلام دوست خوبم.شما لطف داريد.خوشحالام كه يه همچين دوستاي خوبي مثل شما دارم.حتما بعد از تولد سارينا بهت سر ميزنم
مامانی
25 مهر 93 10:15
خوش به حال سارینا که مامن خوبی مثل شماداره ...... سارینای ناز ودوست داشتنی..........
آرنیکا
27 مهر 93 12:18
با سلام خدمت مامانی و بابایی من یه وبلاگ با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم که با هزینه خیلی پایین اینکارو انجام میدم خوشحال میشم از نمونه کار ها دیدن کنید با تشکر آرنیکا
مامانـــــ
28 مهر 93 15:57
تولد ساریناجون مباررررررک
مامان مائده
پاسخ
مررررررسي
بانو
28 مهر 93 16:04
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
topolooooo
28 مهر 93 16:14
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک خانوم گل بوس
مامان مائده
پاسخ
خييييييلي ممنوووووووون
آبجی فاطمه
28 مهر 93 20:49
سارینا جووووون تولدت مبااااارک عززززززیزززززم.بوووووووووووووووس
مامان مائده
پاسخ
خيلي ممنونم خاله جووووون
مامان فرشته های آسمانی
29 مهر 93 10:13
تولدت مبارک سارینا جون
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون.ايشالا به زودي مياييم پيشتون
مریم
30 مهر 93 15:26
ممنونم عززیم بابت جوابت. یه سوال ؟ چرا به سارینا جون خوندن یاد نمی دی با همین فلش کارت ها؟
مامان مائده
پاسخ
قربونت عزيزم.بعد از سه سالگي ايشالا
مریم
1 آبان 93 12:23
چرا مائده جون از سه سالگی؟
مامان مائده
پاسخ
چند روز پيش ديدم سارينا داره يك كلمه انگليسي رو حرف حرف ميخونه!!!!جالب بود برام البته درست تلفظ نميكرد و فكر كنم هنوز براي آموزش خواندن و نوشتن زود باشه و اينارو هم از كارتوناش ياد گرفته
مهربوون
4 آبان 93 1:11
تولدتتتتت مبارررررک سارینا جووووون...خانوم خوشگلههههههه.... ایشالا تولد 120سالگیت عزیززززززززررم....
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاااااااله جوووووون
مریم
4 آبان 93 12:34
خییییییییییییییییییییییلی زیاد دوستت دارم و واقعا روشاتو قبول دارم
مامان حبه قند
5 آبان 93 17:12
خانومی چرا نمی نویسی نگرانت شدما
مامان مائده
پاسخ
ميام زودي عزيزم
مامان
6 آبان 93 14:46
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_ تولدت مبارک
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جوووون
مامان آروین
7 آبان 93 14:19
سارینا جون ماااااااااااهم پرنسس خانوم نااااااااااااااازم تولدت هزااااااااااااااااااااااااااااااااااران بار مباااااااااااااااااااااااااااااارک مائده جون عزیزم خیلی وقته آپ نشدی امیدوارم همیشه سلامت و شادمان باشید ببوس دختر ماهو دوست داشتنیتو
مامان مائده
پاسخ
ممنونم خاله جون.ميدونم عزيزم زود وقت كنم ميام
nazafarin
10 آبان 93 19:27
توت فنگی دوستدار منم دوس دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد