پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

بلاتكليفي!!

1391/4/28 19:27
نویسنده : مامان مائده
3,090 بازدید
اشتراک گذاری

وااااي خدا دارم ديوونهniniweblog.comميشم!آخه توي شيطون كه داري توي دل مامان پشتكniniweblog.comميزني دختري يا پسر؟

دوباره رفتم يه سونوي ديگه ميگه نيگاه كن ايناهاش دخترهniniweblog.comو من هيچ چيزي به نفع يه پسرniniweblog.comنميبينم!!!!ميگم بابا به خدا آز كروموزوم گفته پسره آخه مگه ميشه؟اونم گفت داري منم به شك ميندازيniniweblog.com!!!! وقتي ني نيت به دنيا اومد حتما به ما هم خبر بدهniniweblog.com!!!

حالا فردا ميخوام برم جايي كه آز خون دادم بگم ايناهاش اين برگه هاي سونوئه همه ميگن دختره! يا آز رو دوباره تكرار كنيد يا من هي تا ابد بايد هر روز برم سونو (كه البته دكتر گفت سونو زياديش بده و منم اگه بتونم خودمو نگه دارم تا يه ماه ديگه صبر ميكنم)

 دختر يا پسر ، مسئله اين است... 

 

پسندها (1)

نظرات (14)

عمه جونی
29 تیر 91 11:36
وای مائده جون چه داستانی شده جنسیت این فرشته کوچولو انشاله هرچی هست سالم و سلامت باشه صبر کنید تا 1 ماهه دیگه خودش مشخص میشه


مرسي عمه جوني مهربون
بابای دوقلوها
29 تیر 91 15:13
مخالفم
مخالف
مسئله اصلی سلامتی نی نیه و بس
انشالله نی نی سلامت باشه


بله براي منم فقط سلامتيش مهمه


مامان ترانه
29 تیر 91 17:41
نی نیه دیگه دخمل یا پسر ....مهم اینکه شامل لطف خدا شدی و یه فرشته ناز تو شکمته از لحظات دو نفرتون لذت ببرید وقتی به دنیا بیاد باباها استادند ها قاپشو میدوزده


مامان ترانه
31 تیر 91 14:59
مرسی مائده جون انشالله به سلامتی نی نی تونو بغل کنید


ممنونم عزيييييييييزم.بوس
مامان ساینا
31 تیر 91 16:30
پشتک بزن عزیزم. حالا می یاد می بینی دختره یا پسر. جای نگرانی نیست. اینو دکترم می گفت. آخه منم تا ماه 5 هر ماه می رفتم سونو می گفت مطمئن نیستیم . ماه دیگه بیا


چه جالب پس فقط ني ني من نيست كه سركار ميذاره(؛ بووووس
مامان ترانه
6 مرداد 91 18:32
چه خبر مائده جون ؟؟؟؟؟؟؟؟


هنوز بلاتكليفي!ايشالا همين روزا وقت دكترمه ببنينم چي ميشه؛)

فرشته ام "امیرحسین"
7 مرداد 91 14:23
سلام نی نی کوچولو چطوره؟ انشاله صحیح و سالم باشه دختر و پسر فرقی نداره هردو عزیزند.مواظب خودتون باشید
خوبهههههههه.آره والا.ممنون.بووووووس
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:14
فدات شم دختر عمه من تا 7 ماهگی معلوم نبود چیه نرووو بده زیادش گلممم معمولا پسر رو نمیفهمن دختر مشخحخصه


آره عزيزم گذشتم يه ماه ديگه
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:14
فدات شمم عزیزمم


قررررربونت
سما
11 مرداد 91 14:31
بهم سر بزنید به دعاتون احتیاج دارم
با تشکر


منم به دعاتون احتياج دارم چشم
فرشته ام "امیرحسین"
12 مرداد 91 14:27
نی نی و مامان مائده مهربون خوبید. زوود به زود آپ شو مامانی دلمون برات تنگ میشه


قربونت برم عزيزم منم دلم براتون تنگ ميشه فعلا رفتم چند روزي مسافرت؛)
ستاره آسمونی
17 مرداد 91 16:13
همیشه هم دعا می کنم نی نی سالمی داشته باشی عزیزم.
به نظرم اینقدر سونو نرو. وسایلی که ربطی به دختر یا پسر بودن نداره بخر بقیه رو بذار واسه آخر (هرچند تو جلو جلو همه چیز گرفتی) به هرحال اینقدر حساس نشو. این جوری که ندونی هیجانش هم بیشتره


آره عزيزم دارم همين كارو ميكنم فعلا هم بيخيال سونو شدم تا يه ماه ديگه.بوووووس
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 18:58
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


حتما عزيزم
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:14
سلام دوستم
فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم


مباركه حتما ميام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد