پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

نامشخص بودن جنسیت نی نیم!!

1391/4/11 19:27
نویسنده : مامان مائده
4,745 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش وقت دکتر داشتم و جواب تست غربالگری سه ماهه دوم رو بهش نشون دادم که خداروشکر گفت مشکلی نیست و بچه سالم سالمه.خیلی خوشحال شدم niniweblog.comو چون هم جنسیت نی نی رو صد در صد نمیدونستم و هم دلم براش خیلی تنگ شده بود از دکی جون خواستم یه سونو هم برام بنویسه.

به اتفاق همسری رفتیم سووووونوووویی که دکی جون معرفی کرده بود.

خانم دکتر هنوز ننشسته گفت دخترهniniweblog.com!!منم که سکتهه رو زده بودم گفتم واااایniniweblog.comمن سیسمونیشو آبی گرفتم!شما مطمئنید؟گفت بذار دوباره ببینم!!!بعد از نیم ساعت ور رفتن دوباره گفت ایناهاش.منم که چیزی نمیدیدم گفتم چند درصد مطمئنید؟گفت 95% ! گفتم شما 95% میگید دخترهniniweblog.comآزمایش کروموزوم 2 ماه پیش گفت 95 % پسرهniniweblog.com!!به حرف کی گوش بدم؟! گفت برای اینکه خیالت راحت شه دوباره یه ماه دیگه سونو کن!

بیرون اومدیم و شوهرم هی دلداریمniniweblog.comمیداد و میگفت با یه تغییر کوچیک سیسمونی رو دخترونه میکنیم و خدارو شکر کن که سالمه و ازین حرفا... راست هم میگفت.من عاشق نی نی امniniweblog.comحالا چه دختر چه پسرniniweblog.com.فقط سالم باشه و بس.کوچولو عاششششششقتمniniweblog.comبووووووسniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 16:27
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



من به ني نيت راي دادم اميدوارم كه برنده بشه؛)
مامان ساینا
11 تیر 91 16:49
عزیزم نگران نباش. مهم اینه که سالم باشه. دختر و پسر فرقی نمی کنه. خدا رو شکر که سالمه. راستی من یک سونو می شناسم که صد در صده اگه خواستی بگو شمارشو برات بزارم. برای نی نی عزیز و مائده جووون


قربونت برم عزيزم.خودم يه سونوي خوب ميشناسم .من كه عجله اي ندارم فعلا اگه طاقت بيارم ميذارم براي يه ماه ديگه.بووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
11 تیر 91 16:50
چه جالب!!!!!!! انشاله نی نی کوشملو هر چی که هست صحیح و سالم باشه.مواظب خودتون باشید


ممنونم عزيزم ديگه علم پزشكيه كاريشم نميشه كرد!!
ناهید
11 تیر 91 18:25
سلام عزیزم خداراشکر نی نی سالمه.مهم نیست سیسموتی چه رنگی باشه حساس نباش مهم نی نی که خدارا شکر سالمه...بوس


ممنون از دلداريت آره راست ميگي واقعا خداروشكر كه سالمه
مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 22:56
عزیزم خیلی لطف کردی به دخترم رای دادی.اگه دوست داری باهم تبادل لینک کنیم.


حتما.خوشحال ميشم با اين دخمل خوشدلت
مامان کیان کوچولو
12 تیر 91 1:03
عزیزززززم اشکالی نداره .... یه چیزی بگم؟ آخه چه عجله ای بود که بری آزمایش کروموزوم بدی... بالاخره با داپلر رنگی معلوم میشد دیگه ... خودتو اذیت کردی...
بهتره که یه کم تو این موارد خونسرد بود....
اما بهت تبریک میگم .... دختر شیرینه من عاشق دخترم ..
برو همه رو عوض کن سرخابی بگیر به نظرم
واااااااااااای مبارکههههه


حالا اينم كه ١٠٠ درصد معلوم نيست دختر باشه ولي اين سيسموني با اينكه آبيه ولي رنگش لايته و فكر كنم به دخمل هم بخوره؛))
مامان زهره
12 تیر 91 9:30
ممنون كه به گل پسرم راي دادين


خواهش ميكنم عزيزم پسرت خيلي خونه داره ها؛)
نایسل
12 تیر 91 16:41
مرسی گلممم الهی نی ناز تو هر چی هست سالم باشه


قربونت برم.بوووس
مامان زهره
13 تیر 91 8:26
ممنون عزيزم


خواهش ميكنم
ستاره آسمونی
14 تیر 91 11:40
عزیزم
این حرفها و پیش بینی های غلط عادیه!!!
برای تغییر رنگ می تونی از استیکرهای خوشگل استفاده کننی هم اتاق نی نیت فانتزی می شه هم می تونی دخترونه ش بکنی.
مهم سلامتیشه
مبارک باشه


آره ميدونم.ممنون از پيشنهادات خوبت.بوووووووس.مرررررررسي
مامان آرینا موفرفری
15 تیر 91 2:07
به لطف شما دوست عزیز آرینا در مسابقه نفر دوم شد .ممنون که به دخترم آرینا رای دادین.لطف شما فراموش نشدنی ست.
با اجازه لینکتون کردم.


قربونت برم عزيزم.خب دخترت لايق برنده شدنم بود ديگه؛)
مامان ترانه
15 تیر 91 15:21
همین که سالمه یه دنیا می ارزه ما که واسه دخملم میمیریم اگه بدونی چقدر شیرینه انشالله که به سلامتی فارغ شی دوستم


آره ميدونم دخترا خيلي شيرينن.واسم مهم نيست واقعا فقط سالم باشه.ممنون
بابای دوقلوها
15 تیر 91 16:38
انشالله جنسیت نی نی کوچولو هرچی هست فقط سالم باشه


ممنون از لطف شما
الهه
17 تیر 91 0:09
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که نینی سالمه مواظب خودت باش میدونم یه خورده توی ذوق ادم میزنه ولی مهم اینکه سالمه


ممنونم عزيزم آره واقعا فقط همين مهمه.بووووووس
نایسل
17 تیر 91 2:09
مرسی خوشگلممم
مهتاب
17 تیر 91 16:12
مائده جون منم برای دخملم که رفتم 4/5 بود گفتند پسر ولی 7 ماهگی که رفتم گفتند دختر اما همسری من از اول گفت دختره براش عروسک میخرید چون خوابش دیده بود . اما اشتباه وجود داره.
راستی میتونم بپرسم تست غربالگری سه ماه دوم چی اصلا تست غربالگری؟




تستيه جهت سندروم دان يا همون منگوليسم و يه سري مشكلات ژنتيكي و مادرزادي و اين چيزا؛)
عمه جونی
19 تیر 91 13:56
سلامتیش مهمه عزیزم
مراقب خودت باش که بچت سالم و قوی باشه این مهمه


ممنون عزيزم.مرسييييي
مامان زهره
24 تیر 91 12:18
عزيزم مهم جنسيت نيست مهم سالم بودنشه


ممنون آره واقعا.بوووووس
مامان زهره
24 تیر 91 13:23
عزيز دلم خودت كه پري دريايي هستي اونم بشه ماهي چه اشكالي داره


قربوووونت برم تو كه مثل ماه هستي؛)
نایسل
24 تیر 91 14:04
عزیز دلم آره مهم سلامتی آدمه بوس


بوووووووووووس بوووووس بوس
مامان آرینا موفرفری
25 تیر 91 2:22
سلام عزیزم خوبی نی نی کوچولو خوبه خیلی مراقبش باش مامانی مهربون.



ممنونگلم.تو هم مواظب آريانا جون باش

مريم مامان آريا
25 تیر 91 7:57
سلام
به سلامتي - مادر و پدر شدنتون مبارك
خوب من خيلي پسر دوست داشتم ولي مي دوني هر كدوم رو داشته باشي دلت اون يكي رو هم ميخواد
اصلا كلا بچه وجودش خوبه حالا چه پسر باشه و يا چه دختر بچه اول هم كه باشه ديگه اصلا مهم نيست پسر و دختر بودنش
انشاء اله كه سالم باشه
ولي عجب ضد حالي بوده ها هه
اما سرويس خوابش خيلي نازه اگر آبي سير نيست عوضش نكن خيلي قشنگه چه اشكال داره حالا دختر باشه
فقط اون آبله مرغونه كجا بود توي اين گيري ويري
خدا رو شكر كه خوب شدي

ممنون از تبريكت.بوووووس
آره والا آبله مرغون رو از مسافرت عيد گرفتم.تصميم گرفتم سرويسشم عوض نكنم و با يه سري استيكرو اين چيزا طراحيش كنم؛)
مامان زهره
26 تیر 91 10:25
عزيز دلم هنر عكاسي محمد سپهر را در صفحه گذاشتم خوشحال مي شم نظراتتون را بدونم


حتماااااااا؛))
ناهید
26 تیر 91 11:18
سلام مرسی که بهم سر میزنی.دعا کن چند روز دیگه خبر خوش نی نی ذار شدنمو بهتون بدم.


ايشالا عزيزم به زودي خدا يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت؛)
مامان کیان کوچولو
27 تیر 91 0:44
خانومی کجایی ؟؟؟؟
چند وقته که خبری ازت نیست ؟؟؟
اوضات روبراهه؟؟؟!!!!!!
امیدوارم که خوب باشی


خوبم مرسي چي بگم دوباره رفتم سونو ميگه دختره حالا من موندم و اين سيسموني آبي!!!!
مامان زهره
27 تیر 91 11:11
ممنون عزيزم.بچه ام گرفتن عكس را جدي گرفته.هر وقت مي بينه مي خوام ازش عكس بندازم.مي گه اول من عكس بندازم.


البته سنشه بچه برادر منم اينجوري بود؛)
مامان زهره
27 تیر 91 11:12
واي چه حس قشنگيه كه بچه توي دل آدم وول وول مي خوره.مباركت باشه


ممنونم آره واقعا لذت پرواز داره
ستاره آسمونی
28 تیر 91 13:18
یه چیزی بگو مائده جون. چه خبرا؟


بلاتكليفي عزيزم!!!دختر يا پسر مساله اين است!
blue lake
30 آبان 91 17:33
سلام. امیدوارم که کنار دخمل خوشگلت و باباییش به همه آرزوهای قشنگ زندگیت برسی.واقعا با سلیقه هستی هم تو نوشتن وبلاگت هم تو انتخاب سیسمونی نازت.راستی یه سوال اون سرویس ظرف غذارو از کجا خریدی؟ خیلی نازه


خيلي ممنون.من لايق اين همه تعريف نيستم؛)
از خيابون بهار گرفتم.ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد