پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

مشاوره قبل از بارداري

1390/11/25 19:19
نویسنده : مامان مائده
3,543 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماه بيش كه من و همسرم تصميم گرفتيم در آينده اي نه چندان دور ني نيniniweblog.com بياريم من با مراجعه به خانم دكتر روغني زاد(كه تعريفشون رو زياد شنيده بودم) براي مشاوره قبل از بارداري يه سري ازمايشات از جمله خون و تست پاپ اسمير و سونو دادم و امروز هم براي نشان دادن جواب ازمايش ها دوباره مطب رفتم و گفت همه جي روبراست و ويزيت بعدي ايشالا بعد از اينكه فهميدي باردارniniweblog.com شدي .منم رفتم داروخانه و يه دونه اووليشن تست كرفتم تا به اميد خدا ببينيم چی ميشهniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان الینا
18 بهمن 90 0:01
سلام
انشاالله که زود زود بدون هیج مشکلی نینیتون بیاد تو دلتون


قربونت برم عزيزم
مهدي
20 بهمن 90 14:59
سلام آبجي انشاءالله
يه ني ني خوشگل گيرت بياد/من خودم عاشقه بچه ام/يك ماهه ديگه عروسيمه برام دعاكن


مرسي اميدوارم خوشبخت بشين
نایسل
24 بهمن 90 0:31
ایشالااااااااا عزیز دلم
میاد تو دلت یه نی نی جیگر و خوشگل نازووووو سالممم


مرسي عزيزم.جيگرو خوب اومدي؛)


وبلاگتم خيلي دوست دارم
مهدي
24 بهمن 90 13:37
سلام آبجي
چه خبرازني ني؟



بعد از عيد ايشالا
مامی امیرحسین
27 بهمن 90 12:53
سلام عزیزم.ممنونم که بهم سر زدی.ایشالا زود زود نی نی گلت بیاد پیشت و تو هم براش کیف کنی...


مرسي قربونت برم
مامان علی
27 بهمن 90 14:04
سلام عزیزم. ممنون که به ما سرزدی و ممنون از کامنت قشنگت. ان شالله همینروزا یه نی نی خوشگل بیاد تو دلت. تا می تونی به خودت برس عزیزم.بوسسسسسسسسس


ممنونم.از لطفت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
27 بهمن 90 14:42
سلام.ایشالله هم صحبت دلت هم نشینت بشه.آمین.


مرسي عزيزم
مامان یاس
27 بهمن 90 18:49
سلام خانم گل ان شاء الله خبر شنیدن مامان شدنتون را به من هم بدید وشیرینی فراموش نشه من حرف های شنیدنی برای نی نی آوردن شما هم دارم میتونید بیایین وبخونین خوشحال میشم نظر هم بدین واز همسایه های ما بشین
من وهمسرم تازه ازدواج کردیم و نی نی ما باید زیاد منتظر بمونه مثل شما


مرسي حتما ميام پيشت و استفاده ميبرم.اميدوارم خوشبخت بشين
مامان آینده ( آرزو)
1 اسفند 90 14:25
سلام عزیزم ... خوبی ؟ میخواستم بپرسم این تسته که گفتی چی هست ....؟ میشه بیای بگی ؟


تست تخمك گذاري منظورم هست اگه نميدوني كامل توضيح بدم
مامان الی
2 اسفند 90 16:37
سلام
به سلامتی عزیزم روزی بشه که شما صدای قلب عزیزت رو بشنوی
بوسسسسسسس


خيييييييلي ممنونم
مامان ستایش
2 اسفند 90 16:54
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
ممنون از حضورت امیدوارم هر چه زودتر نینی سالم و صالحی نصیبت بشه. گلم


مرسي عزيزم
مامان ستایش
2 اسفند 90 17:45
عزیزم من آپم شمارو هم لینک کردم
الهام
4 خرداد 93 23:29
امیدوارم مثل من از اینکه دکترروغنی زاد رو انتخاب کردی پشیمون نشی فقط با حامله ها خوش اخلاقه !!!
مامان مائده
پاسخ
خییییلی پشیمون نشدم.رو هم رفته دکتر مهربون و دلسوزی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد