پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

مشخص شدن جنسیت نی نیم

1391/2/7 19:23
نویسنده : مامان مائده
5,224 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش رفتم برای تعیین جنسیت نی نیم.ببینم این شیطونک دخملیه پسملیه...و امروز وااااااایniniweblog.comبله positive for the presence of Y-chromosome DNA.پسملیییییییییییییی منniniweblog.com.بوس بوس بوس بوسniniweblog.com

دوووووووست دارم قد یه دنیا.بالاخره یعنی من مامان یه پسرniniweblog.comخوشگل و شیطون میشم.خداااااااایا شکرتniniweblog.com.

همسری هم پسملی میخواست.یعنی قرار گذشتیم اولی پسمل دومی دخمل.

امیدوارم با این پسمل شیطونniniweblog.comو بلاniniweblog.comو ورووجکniniweblog.comاز کار و زندگیم ساقط نشمniniweblog.com!

این ویار و تحوعniniweblog.comهم داره منو میکشه ولی به خاطر پسملی جونم تحمل میکنم.

خدای مهربون شکرت فقط ازت میخوام نی نی پسملی من سالمniniweblog.comبه دنیا بیاد همین و بس.

راستی الان چند روزه داریم میریم برای پسملی وسایل سیسمونیniniweblog.comمیبینیم.فکر میکنم از جاهاز خریدن سخت تر باشه!خدا خودش کمک کنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ساينا
12 اردیبهشت 91 11:31
مباررررکههههه. انشاله به سلامتی دنیا بیاد و قدمهای پرخیر و برکتش رو زمینی کنه.
یک نکته برای سیسمونی. آویز بالای تخت رو کوکی نگیر حتما باتری دار بگیر. من کوکی گرفتم زود خراب شد.
برای نی نی و مامان جونش



قربونت برم عزيزم خيلي ممنون از دعاي پر مهرت.بوووووووووس
نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:42
سلام

مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir


ايشالا ني ني به دنيا اومد درخدمتيم

مامان الی
12 اردیبهشت 91 15:52
به به چشمت روشت مامان شوشو شدی. به سلامتی بغلش بگیری عزیزم میسی به ما سر زدی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


هه هه هه مامان شوشو شدم!مرررررسي.بوس بوس بوس
مامی امیرحسین
12 اردیبهشت 91 20:10
به به به...چه پسری چه عسلی بشه نی نی بوس خاله.مباارکه مائده جون.خیلی عجولی بابا!البته دکتر من که خیلی مجرب و حرفه ای هست تو هفته 12 بهم گفت نی نی پسمله.با سونوگرافی البته.قربون اون Y کوچولوت.حالا دیگه باید به فکر اسم باشین براش.


مرسييييييي عزيزم.آره من خيلي عجول و كم صبرم متاسفانه!به فكر اسم هستيم ولي با همسري تفاهم ندارم
مامی امیرحسین
12 اردیبهشت 91 20:11
راستی عزیزم برای تهوعت بهت قرص دمیترون رو معرفی کردم؟ این قرص که نام تجاریش دمیترون و نام ژنریکش اندانسترون هست یه قرص ضد تهوع خیلی خوبه که من تا ماه 6 و 7 ازش استفاده میکردم و هیچ ضرری هم برای بچم نداشت.قبلا آمپولش تو بازار بود برای تهوع شیمی درمانی.دوسه سالی هست قرصش اومده واسه همین هنوز خیلی از دکترای زنان نمیشناسنش ولی دکتر من خیلی آپ تو دیت بود و بهم داد.اصلا نگران سلامتی جنین نباش و راحت استفاده کن.من به چند نفر گفتم و همه راضی بودن.ناگفته نماند دکترا واسه اینکه کم بودن اطلاعاتشون رو لاپوشونی کنن و غرورشون نشکنه اگه بپرسی میگن نه خوب نیس!یا اثر نداره!ولی خودم از زبون یه خانوم دکتر زنان تو برنامه سلامت باشید هم این قرص و اثربخشیش رو شنیدم.


مرسي عزيزم از راهنماييت ولي دكترم قرص زينتوما بهم داده كه گياهيه و از زنجبيل درست شده.خداروشكر هم كه تا حالا اثربخش بوده

ali.zalin
13 اردیبهشت 91 0:04
سلام. خدا کنه که با اومدنش کانون خانوادتون گرم تر بشه


ممنون ازلطفتون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 6:29
سلام.به به مبارکه.پس شما هم مث من عجولین.منم سه ماهگی جنسیت نی نی رو فهمیدم.در عوض توی سیسمونی اصلا لباس دخترونه نخریدم.حیف .اون موقع همه حواسم به لباسای پسرونه بود ولی حالا بعضی وقتا با خودم میگم خوب بود زود نمیفهمیدم و چند دست لباس دخترونه هم میخریدم.
یه چیز جالب اینکه من و شوهرم هم از قبل از بارداری سر اسم دختر به توافق رسیده بودیم اما سر اسم پسر تا ماه آخر نه.


مرسي عزيزم. ولي من ايشالا ميخوام لباساي دخي هم بگيرم آخه معمولا توي سيسموني هر دو رو ميذارن.من و همسري هم نه سر اسم دخمل تفاهم داري نه پسمل!!!!
مامان آینده ( آرزو)
13 اردیبهشت 91 11:40
سلام عزیزم .....ممنون که اومدی و سر زدی ....به سلامتی ...و خوشی ....انشاا...که چند ماهه دیگه میاد بغلت .....و خوشحالیت دو چندان میشه عزیزم ..... خیلی مواظب خودت و نی نی باش ....


قربونت برم عزيزم .تو هم مواظب خودت باش و به اميد مامان شدنت بوس بوس


عمه جونی
13 اردیبهشت 91 13:21
مبارکه مامان جونی
امیدوارم با اومدنش زندگیتونو پر از عشق و شادی و برکت بکنه مثل کیان کوچولوی عمه جونی


مرسي عزيزم كيان جون ما چطوره؟قربون اون دست و پاي كوچولوش برم
مامان علی
14 اردیبهشت 91 18:25
مبارک باشه مائده جون ولی من مطمئن بودم که نی نی ت پسره . ان شالله که یه پسمله سالم و تپل مپل بپره تو بغلت از الان دندونمو واسش تیز کردم مراقب خودت باش و حسابی استراحت کن این روزا هم چشم به هم بذاری میگذره الان خوب و راحت بخواب چون شب زنده داری های زیادی در انتظارته


مرسي عزيزم.ولي تورو خدا!دعا كن بچه تخصي نباشه! وااااي نه من عاشق خوابم الان كه به خاطر تهوع ام راحت نميخوابم دارم ديوونه ميشم!بچه بابا هم داره ها!شبا مال باباشه


مهسا مامان مرسانا
14 اردیبهشت 91 21:43
عزیزک مبارک باشهههههههههههه....هوراااااااااااااااااااااا.....الهی که به سلامتی بیاد وزندگیتون همیشه شادباشه....


قررررررربونت برم مرسي عزيزم
امیر کوچولو
16 اردیبهشت 91 20:57
مباررررررررررررررررررررررررررررک باشه مائده جون .


مرررررررررسي عزيزم.بووووووووووووس
الهام
18 اردیبهشت 91 3:31
salam khobid? agha pesareton khobe? ishala be salamati donya biad bepare tu baghalet


مرسي عزييييييزم.ما هردوتا خووووووفيم.بوووووووووس
الهه
19 اردیبهشت 91 8:30
عزیزم تبریک میگم یکی از بهترین دوران زندگیت رو داری می گذرونی و شاید هم بهترین دوران! از ثانیه ثانیه لحظه هاش لذت ببر و مراقب خودت و پرنس کوچولو باش


قربونت برم عزیزم.بهترین دوران هست ولی یه خرده سختی هم داره تو هم مواظب خودت باش.بووووس
الهه
20 اردیبهشت 91 16:20
سلام مامان پسری خوبی؟
اره واقعا خریدسیسمونی خیلی سخته. من که هم خودمو هم مامانمو هلاک کردم


خوبم تو خوبي؟زود خسته شدن از همه چيز بدتره
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:40
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم


ممنون خانمي روز شما هم مبارك.بوووووس
مامان امیرحسین
25 اردیبهشت 91 15:49
روز مادر بر شمامبارک مامانی.بعد از مشخص شدن جنسیت نی نی نیستی عزیزمواظب نی نی باش


مرسي عزيزم به شما هم مبارك.راستش داريم دنبال سيسموني ميگرديم آخه ديگه تابستون هوا گرم ميشه بوووووس

ثمین
30 اردیبهشت 91 19:06
سلام!
یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم


sima
1 خرداد 91 19:18
به سایت بیا تو آریایی سر بزن دوست من http://bia2ariae.ir
الهه
2 خرداد 91 15:40
سلام خوبی مامی؟نینی خوبه؟چرا اپ نمیکنی؟بوس بوس
مواظب خودتون باشید


مرسي عزيزم تو خوبي راستش خييييلي مشغول خريد سيسموني ام اما به زودي ميام.بوووووووووووووس
مامان ستایش
6 خرداد 91 9:06
سلام عزیزم
الهی قربونه پسر نازت
ایشالله سالم و تندرست باشه

من آپم مهربون


مرسيييييييي فدات شم.بوووووووس
مامان علی
6 خرداد 91 23:11
سلام خوبی عزیزم؟ چرا نمیای از خودت و حال و هوای نی نیت بگی


سلام.خووووبم.تو خوبي؟ ميام به زودي ميام عزيزم مشغول سيسموني هستم؛)
ستاره آسمونی
8 خرداد 91 9:53
مبارکه مبارک
ان شاالله صحیح و سالم و بدون هیچ مشکلی به دنیا بیاد این پسمل ناز و شیطونت

مررررررسی عزییییییزم.بوووووووس
آمارین
8 خرداد 91 18:19
اخی به سلامتی. سیسمونی خریدن خیلی لذت داره از جهاز بیشتر.


سلامت باشی.آره لذتش بیشتره ولی همش آدم زود خسسسسسسته میشه
پریسا
26 مهر 92 9:25
سلام به همه امیدوارم حالتون خوب باشه منم تو هفته 6 بارداری هستم تجربه اولمه خیلی خوشحالم امیدوارم خدا به همه کسایی که بچه میخوان یه بچه سالمو خوشگلو مامانی بده منم حالت تهوع دارم 2 روزه از قرص دمیترون استفاده میکنم الان خیلی راحتم


سلام عزيزم.ايشالا به سلامتي و قدمش پر از خير و بركت باشه براتون.خداروشكر
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
9 تیر 93 12:42
یعنی سونو اشتب گفته بود؟ به نظرم اگه متن رو ویرایش کنی بهتره چون بعدا سارنا جون ببینه شاید ناراحت بشه و حسودیش بگیره....
مامان مائده
پاسخ
عزيزم سونو نرفتيم كه!آزمايش خون دادم گفتن پسره.نگران متن هم نباش سارينا خودش بزرگ شه ميدونه من عاشقشم و براي اينكه خودمو دلداري بدم اين پست رو گذاشتم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد