پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

حس قشنگ اولین تکون محسوس شازده

1391/3/31 19:27
نویسنده : مامان مائده
2,706 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا از ١١ هفتگی بود که احساس میکردم نی نی داره تکون میخورهniniweblog.comالبته باید خیلی شکمم رو فشار میدادمniniweblog.comتا این حس رو پیدا میکردم ولی به هر کی میگفتم میگفت انقباضات شکمته و توهمه! و این حس خوشی که هر مادری آرزوش رو داره ازم میگرفتن!

خلاصه گذشت و گذشت تا اینکه امروز وقتی بعدازظهر دراز کشیده بودم و با دقت دستم رو گذاشته بودم رو شکمم و فشار میدادم , با ناراحتی به نی نی گفتم نمیخوایی خودت رو به مامانی که انقدر دوستت داره نشون بده که یهو دیدم از همون جایی که دستم روش بود یه چیزی مثل حباب آب محکم از داخل زد روی پوستم و تمام دلم و وجودمو تکون دادniniweblog.com!!!!قربووووووونش برم من الهییییییییی

خیلی لذت بخش بود...گفتم خداروشکرت به خاطر این نعمت لذت بخشی که فقط به ما مامانا دادیniniweblog.comو بعد دوباره به شازده گفتم تکون بخور ولی هرچی صبر کردم هی خودشو برام لوس میکرد و دیگه خبری نشد که نشد niniweblog.com (مامانی تو مگه دختری که انقدر ناز داری؟!)

هفته دیگه هم وقت دکتر دارم و قراره آزمایش تست غربالگری سه ماهه دومم رو بهش نشون بدم.خدا کنه همه چی ok باشه و این نی نی سالم باشه بدون هیییییییچ مشکلیniniweblog.com.برام دعا کنید...

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (13)

فرشته ام "امیرحسین"
1 تیر 91 13:14
به به مبارک باشه گل پسر بعد از این مدام شیطونی میکنه و خودی نشون میده.واقعا لذت بخشه حس کردن وجودش.با غذاهای شیرین هم زودتر تکون میخوره.خیلی مواظب خودتون باشید


مرسي عزيزم من عاشق اينم بشينم و تكوناشو حس كنم البته خيييلي كمه ها.شمام مواظب خودت بااااااش
ناهید
1 تیر 91 13:35
سلام عزیزم. ایشالا همیشه سالم باشه.


مرررررررسي
نایسل
1 تیر 91 18:26
ای جون دلم حتما پسره اینقدر وروجکه اینقدرم زود حسش کردی عزیززز دلم


شايد خلاصه از الان كه هنوز نيومده انقدر شيطونه واي بحال موقعي كه به دنيا بياد؛)
نایسل
1 تیر 91 18:26
امتحانای من تموم نشده حال بشه و شه فایده نداره من که می افتم


واااي نه بابا نگران نباش ايشالا همه رو راحت پاس ميكني


نایسل
1 تیر 91 18:27
ایشالا سالم باشه عزیزم


ممنونم عزيزم.بوس بوس
زینب (مامان امیر عباس)
2 تیر 91 15:57
سلام گلم بهت تبریک میگم منم دیروز برای اولین بار بعد این همه مدت این حس قشنگ و احساس کردم و پسری مارو قابل دونست برای لگد مالی


چه جالب مبااااااركه؛) هفته چندميد؟
مامان ترانه
4 تیر 91 18:08
سلام از اینکه به ترانه سر زدی ممنون ...عزیزم انشالله به سلامتی پسرتو بغل کنی ...زیباترین حس دنیاست از لحظه به لحظه اش لذت ببر من شما رو لینک کردم
اگه دوست داشتی ترانه رو به دوستهای پسملت اضافه کن


ممنون از لطفت عزيزم.حتما خوشحال ميشم يه دوست خوب مثل شما داشته باشم
مامان ساینا
5 تیر 91 11:38
قربون تکونهای نی نی من برم. خیلی لذت بخشه. من که تا 22 حس نمی کردم ماشاله مامان زرنگی هستی. انشاله همه چیز به خیر و خوشی.


ممنونم عزيييييزم.ديگه دارهاز الان شيطونياشو نشون ميده؛)
مامان کیان کوچولو
6 تیر 91 17:50
آره عزیزم منم از همون اول یه حسی مث زدن نبض حس میکردم اما به نظرم به حرف هیشکی گوش ندخ این همون نی نی ته که داره باهات ارتباط برقرار میکنه و مبارک باشه این حس زیبات ... حالا اینقدر تکونت بده.... عزیزممممم کیان که گاهی منو هل میده...

ممنونم عزيزم.هه هه آره خيلي لذت بخششششششششه؛)
مامان ترانه
8 تیر 91 18:56
عزیزم بادوم هندی بخور تا تکون هاش قوی شه وقتی ماه 7 تمام شد هر روز بستنی بخور تا نی نی وزن بگیر ...روزی یه لیوان عرق کاسنی بخور تا نی نی زردی نداشته باشه البته بعد از ماه 7....


ممنونم از راهنماييات گلم.چقدر تو اطلاعاتت بالاست.بووووووس




عمه جونی
10 تیر 91 0:05
انشاله این نی نی ناز سالم و سلامته بدون هیچ مشکلی
به ماهم سر بزن مائده جون


ممنونم عزييييييزم عمه جون مهربوووووون


فرشته ام "امیرحسین"
10 تیر 91 17:12
سلام مائده جون خوبی آقا پسر قند عسل چطوره؟تنبل نباش زود به زود مطلب بنویس برای قند عسل


سلام عزيزم خوبي؟ ني ني منم خوبه.باشه حتما؛)
ناهیدمامان فاگمه گلی
20 مهر 91 16:02
سلام
اره عزیزم زیباتزین این دوران همون تکوهاشونه که به ادم ارامش انگیزه وزندگی میدن خدااین سارینای نازرو صحیصح سالم تواغوشتون بذاره


ممنون عزيزم خدا فاطمه جونم ايشالا سالم و سلامت برات نگه داره.بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد